Täällä on aivan järkyttävää porukkaa..
Valtaosa on äitejä ja osa haaveilee äitiydestä.
Miten ihmeessä tällaisille ihmisille voidaan suoda lapsi, kun jo toisten ihmisten kunnioitus on täysin 0:ssa ?!
Haukutaan armotta läskiksi, tietämättä edes ko. ihmisen taustoja saatisitten
mittoja.
Joku kertoo tulleen raiskatuksi ja te senkun lisää kivitettä tätä ihmistä.
Joku toinen ihmetteli mikä hänen miestä vaivaa, ja johan siellä oli taas ah aina niin ihanat perheen äidit kommentoimassa "kasvi sillä päässä on!!"
Moni pyytää apua ja kokemuksia, täysin asiallisilla kysymyksillä.
Ja aina lähes täysin poikkeuksetta, hänet tullaan mollaamaan.
Tämä tosiaan on varmasti koko verkon julmis keskustelu palsta.
Aloitat uuden aiheen, menee 5min niin johan siellä mollataan.
Ja tällaisilla ihmisillä on vielä oma lapsi kotona.
Kommentit (55)
Ketkäs ne oli ne aamuradio pojat jotka myönsi suorassa lähetyksessä kirjoittavansa PÄIVITTÄIN tänne?
Kaksi/kolme jotain aikuista miestä jotka myönsi kiusaavansa tahalteen porukkaa. He omien sanojensa mukaan tekee tänne aloituksia ja sit he vastailee ristiin toisilleen saadakseen porukkaa mukaan jne.
Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti. Suurin osa täältä on normaalije ihmisiä joiden huumori menee vähän yli.=D
Ja tässä yksi esimerkki kirjoittajasta, joka tietää "totuuden" välittömästi jokaisesta tänne kirjoittajasta. ÄO:nkin päättelee sujuvasti varmaan jo parista virkkeestä ;-)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:02"]
Mikä siinä nyt on niin loukkaavaa jos joku sanoo teitä läskiksi jos kerran olette läskejä?
Ensinnäkin on niitä joilla on tapana vääntää kaikki aloituspostaajan omaksi syyksi. Esimerkiksi ketjussa jossa joku kertoi että hänen siskonsa oli mennyt myymään hänen vanhat lelunsa. Että joidenkin mielestä se on ihan okei toimintaa. Tai se ketju missä joku kertoi, että hänen kaverinsa oli mennut antamaan hänen lapsilleen kaavailemansa nimet koirilleen. Tääkin oli monien mielestä ihan ok ja siitä ei saisi suuttua. Kummallinen moraali näillä ihmisillä.
Sitten on niitä ihmisiä jotka loukkaantuvat totuuden puhumisesta. Esim. se "mies sanoi peräreikääni mustaksi" -ketju. Siellä kyllä lohdutetaan ap:ta vaikka mieshän sanoi vain totuuden. Että saako sanoa totuuden jos joku loukkaantuu siitä?
Ärsyttää ihmiset jotka eivät hyväksy sitä, että he eivät ole laihoja, älykkäitä, fiksuja, hyviä kasvattajia tai kauniita. Miksette voi myöntää, että te nyt vaan olette wt-pohjasakkaa? Että pitäisi teeskennellä, että kylläpä te olette fiksuja ja kauniita vaikka olisittekin tupakkaa vetäviä, satakiloisia, peruskoulun käyneitä plösöjä. Narsistista kuvitella olevansa parempi kuin onkaan ja hiljentää kaikki eriävät mielipiteet. Tyypillistä diktuureille joissa pitää esittää, että meillä menee täällä ihan helvetin hyvin vaikka ihmisiä kuolee nälkään. Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että jokaista kohdellaan samoin vaan sitä, että jokaista kohdellaan hänen kykyjensä mukaan. Ja kyllä te saatte itse arvostaa itseänne mutta miksi minun pitäisi?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 21:19"]
Ja tässä yksi esimerkki kirjoittajasta, joka tietää "totuuden" välittömästi jokaisesta tänne kirjoittajasta. ÄO:nkin päättelee sujuvasti varmaan jo parista virkkeestä ;-)
[/quote]
Tyypillisellä av-mammalla eivät oikein itseluottamuksen taso ja todellinen pätevyys kohtaa. Kyseiseen syndroomaan kuuluu automaationomainen kriittisyys muita kohtaan ja vastaavasti piintynyt itsekriittisyyden puute.
Jos raiskattu tullaan mollamaan "Sä tosiaan olet TYHMÄ" - "miten sä olet noin tyhmä" ..
Tai haukutaan läskiksi tietämättä edes toisen mittoja tai liittyi se edes keskutelun aiheeseen.
Se ei paljoa tulkintavaraa jätä.
Täällä pitäisi olla vain fiksuja, kaikkitietäviä ihmisiä, jotka eivät ole tehneet elämässään yhtäkään virhettä, pientä tai suurta.
Velkaa ei ole, eikä koskaan ollut edes tarvetta ottaa, kas kun tulot jo on niin suuret. Liikakilojakaan ei ole edes ½kg
Tällaisia kun olisimme niin jokainen av:lainen olisi tyytyväinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 12:16"]
"if you can`t take the heat, get the fuck out of the kitchen".
[/quote]
Voi että kun toi on niin näpsäkkä toi sun slogan. Oot ennenkin jaellut sitä täällä. Mä en ymmärrä sellaista, että olla möllötetään vaan eikä saisi ajatella kriittisesti. Tyyliin "no tällaista tää nyt on, vitun vajakki oot kun edes puhut asiasta". Aika onnetonta jos tuollaisessa asiassa täytyy päteä. Kun mä niinq kestän tän keittön kuumuuden, vähänks oon kova jätkä...
Keskustelin vähän aikaa sitten parikymppisen pojan kanssa ja hän kertoi, että hänen kaverinsa käyvät tällä palstalla trollaamassa ja vittuilemassa. Onpahan huvit nykynuorilla!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 19:51"]
Keskustelin vähän aikaa sitten parikymppisen pojan kanssa ja hän kertoi, että hänen kaverinsa käyvät tällä palstalla trollaamassa ja vittuilemassa. Onpahan huvit nykynuorilla!
[/quote]
Joo, sen kyllä huomaakin yleensä, ei yllätä. Tosin mä olen ajatellut niiden trollaajien olevan jotain 15-vee teinejä. Ei hyvin mee sitten noilla parikymppisillä oikeasti jos täällä trollaaminen tuo elämään sisältöä :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:17"]
Provoilu ja trollaaminen on parasta mitä voi tehdä kahvinkeitin päässä.
[/quote]
=)
Hirveää selitystä... eiköhän asia ole niin että ihmisellä jolla on tunne-elämä kunnossa ei ole tarvetta nälviä ketään edes anonyyminä. Samoin hyvinvoiva ihminen omaa hyvät sosiaaliset taidot myös netissä, eikä hänellä ole tarvetta purkaa mitään kuonaa toisten niskaan- koska hän pystyy purkamaan ne tarpeen tullen ihan reilusti, oikein omassa elämässään. Eli surullisinta täällä on mun mielestäni se, että ihmiset todella tyhmenevät, taantuvat- ja jos täällä käyttäytyy toisia kohtaan epäkunnioittavasti, ei sitä kovin empaattinen voi olla "oikeassakaan" elämässä. Siis tällä palstalla näkee kuinka huonosti äidit voivat. Eli kuinka huonoin eväin monia nykylapsia kasvatetaan. ja siihen kun vielä lisää lastensuojelun nykytilan ja yhä kovenevan maailman niin aika surulliseksi tulee.
Monilta puuttuvat käytöstavat kokonaan. Kodeissa ei ole opetettu, miten käyttäydytään kohteliaasti. Perheen kulttuurielämys on Seiska ja viikonloppuna sätitään mm. naapureita ja maahanmuuttajia... Viina ja tupakka maistuvat.
Monien perhetausta on heikko. Jos/kun vanhemmat eivät osanneet käyttäytyä, niin miten heidän lapsensa osaisivat?
Alkeelliset kiroilijat ovat aivan omaa luokkaansa. Perheenäidit puhuvat kuin murrosikäiset pojat. Todella noloa, mutta he eivät itse ymmärrä tilannetta.
Wt-kommentoijien teksti ja syytökset ovat heikkoa peruskoulutasoa. He puolustelevat omaa huonoa käytöstään syyttämällä muita näiden virheistä tai "virheistä".
Onneksi palstalla on myös luku- ja kirjoitustaitoisia ihmisiä, joilta saa hyviä neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:20"]
Tämä av:han se melkoinen pohjoiskorea vasta onkin, kun ei niinkään harmitonta asiaa kuin käytöstapojen puolustamista saa täällä harjoittaa.
[/quote]
Oot ihanku sekapää vanhus leikkikentän reunalla supisemassa et ei saa keinuu niin korkeelle, niin voi tehdä mutta ei siinä oo mitää järkee, muille ku sulle
[/quote]
Voi voi. Siinä vittuilussako sitten on järkeä?
Kysehän ei ole siitä, että naivisti kuviteltaisiin kaiken vittuilun loppuvan kun vaan asiasta puhuu. Eihän se tietenkään lopu, mutta ei se tarkoita että tarvitsisi olla välinpitämätönkään. Juuri tuo välinpitämättömyys ihmetyttää, se tietty pysähtyneisyys ettei "saisi" puhua asiasta.
Ja btw, en mä ole niitä jotka täällä kauhistelevat ihmisten ilkeyttä, mutta kyllä se ilkeys mua ärsyttää ja toisaalta pistää analysoimaan tätä keskustelupalstojen luonnetta. Täysi vaikeneminen asiasta olisi mun mielestä vallan kummallista. Jos joku kokee tarpeelliseksi räksyttää ja vittuilla, niin varmaan joku myös kokee tarpeelliseksi ihmetellä räksyttämistä ja vittuilua. Mikä tekee tuosta ensimmäisestä jotenkin normin ja hyväksyttävää ja jälkimmäisestä turhaa ja typerää?
Mä myönnän, että mä saatan itsekin olla joskus vähän piikikäs tai vittumainen. En nyt todellakaan jotain raiskattua alkaisi solvaamaan tai mitään sellaista, mutta en nyt aina niin kauniistikaan jaksa täällä kommunikoida. Mutta mä en silti näe sitä vittuilua mitenkään tavoiteltavana tilana saati sellaisena jota saa ja kannattaa harrastaa "koska sellaista se nyt vaan on". Kyllä mä mielelläni yritän kehittää itseäni sen verran etten sorru yhtä ala-arvoiseen kommunikointiin kuin jotkut toiset. Vaikka se anonyymina onkin kovin helppoa. Mun mielestä siinä ajatuksessa on jotain perin erikoista, että nettipalstoilla tapahtuvasta törkeästä suhtautumisesta ei saisi puhua eikä sitä saisi kritisoida. Mikä ihme on motiivina niillä, jotka niin ajattelevat? Tarve osoittaa miten itse ollaan ihan kunkkuja kun "pärjätään" täällä villissä lännessä?
Mieleen tulee don Quijoten taistelu tuulimyllyjä vastaan, eikö tätä sivistämisen työsarkaa riittäisi muualla kuin mahdottomissa kohteissa. Ja nämä itseään fiksuina pitävät kukkahattutädit eivät suostu ymmärtämään mikä on anonyymin palstan luonne. Ajat muuttuvat, ihmiset eivät ...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:59"]
Mieleen tulee don Quijoten taistelu tuulimyllyjä vastaan, eikö tätä sivistämisen työsarkaa riittäisi muualla kuin mahdottomissa kohteissa. Ja nämä itseään fiksuina pitävät kukkahattutädit eivät suostu ymmärtämään mikä on anonyymin palstan luonne. Ajat muuttuvat, ihmiset eivät ...
[/quote]
No osaatko sä vastata tähän:
"Jos joku kokee tarpeelliseksi räksyttää ja vittuilla, niin varmaan joku myös kokee tarpeelliseksi ihmetellä räksyttämistä ja vittuilua. Mikä tekee tuosta ensimmäisestä jotenkin normin ja hyväksyttävää ja jälkimmäisestä turhaa ja typerää?" Voisin vielä tarkentaa tuota kysymystä niin, että miksi ne eivät voisi olla vähintäänkin yhtä hyväksyttäviä ja normaaleja tapoja? Miksi vain vittuilu on normaalia mutta vittuilun vastustaminen ei? Siksikö, että keskustelupalstojen luonne on vittuilu? En nyt meinaan ihan niinkään sanoisi. Se on yksi tyypillinen ilmiö kyllä mutta ei sentään keskustelupalstojen ydin tai määrittävä tekijä.
Mulle ei ole kukaan vieläkään onnistunut vastaamaan, että miksi vittuilu olisi normi mutta vittuilusta puhuminen ei. Okei, jos joku haluaa antaa täydellisen kannatuksensa vittuilulle "koska niin se vaan menee", niin sen kun, mutta mistä kumpuaa tarve tukahduttaa vittuilua vastustava keskustelu?
Hurjaa ajatella, että monikin noista pihan mukavista mammoista onkin mahdollisesti sisimmältään yhtä julmia, ilkeitä ja pahansuopia kuin mammat täällä. mistäpä minä tiedät, ketkä heistä täällä kirjoittelee ja sisintänsä avaa....