Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on aivan järkyttävää porukkaa..

Vierailija
13.03.2013 |

Valtaosa on äitejä ja osa haaveilee äitiydestä.
Miten ihmeessä tällaisille ihmisille voidaan suoda lapsi, kun jo toisten ihmisten kunnioitus on täysin 0:ssa ?!

Haukutaan armotta läskiksi, tietämättä edes ko. ihmisen taustoja saatisitten
mittoja.

Joku kertoo tulleen raiskatuksi ja te senkun lisää kivitettä tätä ihmistä.

Joku toinen ihmetteli mikä hänen miestä vaivaa, ja johan siellä oli taas ah aina niin ihanat perheen äidit kommentoimassa "kasvi sillä päässä on!!"

Moni pyytää apua ja kokemuksia, täysin asiallisilla kysymyksillä.
Ja aina lähes täysin poikkeuksetta, hänet tullaan mollaamaan.

Tämä tosiaan on varmasti koko verkon julmis keskustelu palsta.
Aloitat uuden aiheen, menee 5min niin johan siellä mollataan.

Ja tällaisilla ihmisillä on vielä oma lapsi kotona.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, mutta toisaalta erilaisten mielipiteiden määrä on hyväksi, aikuisten luulisi ymmärtävän palstan luonteen.  Jos ei kestä vastauksia ei pitäis kysellä . . .

Itse olen leikitellyt ajatuksella äärimmäisen provokatiivisesta ketjusta otsikolla: Happi on ihanaa !

Siinäkin on kaikki katastrofin ainekset

Vierailija
22/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää väkisin vastata tai kommentoida todella ilkeästi? Saman voisi sanoa  varmasti haukkumatta ja omaa kruunuaan kiilottamatta. tuleeko hyvä mieli vittuilusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:02"]

Mitä se kuuluu mihinkään että jollain vastaankirjoittelijalla on lapsi?

Tämä on keskustelupalsta ja lukemaansa voi joko tulkita väärin tai toinen voi kirjoittaa niin että se tulkitaan erilailla mitä tarkoitti.

Minua ei haittaa vastaanhangoittelijat, en hae yksimielistä kannatusta mielipiteelleni. Jos joku ketju ei kiinnosta niin sen vaan skippaan välistä, koska niin kauan kun ihmiset keskustelee anonyyminä niin täällä voi mitä vaan provosoidakin.

Jos meillä valtaosalla on lapsi tai useampi niin ei se tarkoita etteikö täällä voisi kyseinen henkilö provosoida tai kiukutella. Mitä minä täällä kirjoitan, ei määrittele millainen olen LAPSILLENI. Jos on vaikea käsittää tätä niin sille en mahda mitään. En myöskään sitä millaisen äänensävyn sinä itse tulkitset viestistäni.

En ole valitettavasti sinisilmäinen ja saatan johonkin täysin turhaan viestiin vastata samalla tavalla. Ja olen äiti, en pyhä lehmä.

[/quote]

Mielestäni kaikkien ihmisten - oli heillä lapsia tai ei - pitäisi olla peruskohteliaita ja osata käyttäytyä. Tai vähintään pitäisi olla ja elää niin ettei tahallaan aiheuttaisi muille pahaa mieltä. Erityisesti äitien ja isien tulisi kuitenkin ymmärtää hyvien käytöstapojen merkitys, sillä he ovat osittain vastuussa siitä miten ihmiset kohtelevat toisia ihmisiä myös tulevaisuudessa. Jotenkin aika kummallinen asenne että ihan sama miten itse käyttäytyy ja kohtelee muita ihmisiä kunhan ei tee sitä lapsen nähden... 

Vierailija
24/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä laitan sen viestin, joka ensimmäisenä tulee mieleen. IRL se tuskin olisi niin ilkeä, kun mitä se luettuna on.

Vierailija
25/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:09"]

En ymmärrä miksi pitää väkisin vastata tai kommentoida todella ilkeästi? Saman voisi sanoa  varmasti haukkumatta ja omaa kruunuaan kiilottamatta. tuleeko hyvä mieli vittuilusta?

[/quote]tämäkin on varmaan paljon lukijan silmistä kiinni. Luulen että monesti ymmärretään väärin kommentteja ihan vanhasta tottumuksesta. Monesti kun kirjoittaa ihan jotain neutraalia palautetta niin tulee tämä kiillotus kortti esiin:/ ja kyllähän nyt oman mielipiteen pitäis voida sanoa ilman että kivet lentää eihän kaikki voi aina olla kaikesta samaa mieltä.

Vierailija
26/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:06"]

No juu, mutta toisaalta erilaisten mielipiteiden määrä on hyväksi, aikuisten luulisi ymmärtävän palstan luonteen.  Jos ei kestä vastauksia ei pitäis kysellä . . .

[/quote]

Tietysti erilaiset hyvin perustellut mielipiteet ovat rikkaus ja hyvän keskustelun edellytys - mutta eihän siitä nyt olekaan kyse. Kurjaa tällä palstalla on se että toisia suorastaan haukutaan. Onko se tosiaan tämän palstan luonne ja jos on niin eikö sitä voisi muuttaa? 

Vierailija
27/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vain helvetin tyhmiä, eivät ymmärrä lukemaansa, panevat muiden suuhun sanoja, rakentavat olkiukkoja jne. Onhan se ärsyttävää, että taukitkin pääsevät nettiin.

Vierailija
28/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:16"]

[/quote]tämäkin on varmaan paljon lukijan silmistä kiinni. Luulen että monesti ymmärretään väärin kommentteja ihan vanhasta tottumuksesta. Monesti kun kirjoittaa ihan jotain neutraalia palautetta niin tulee tämä kiillotus kortti esiin:/ ja kyllähän nyt oman mielipiteen pitäis voida sanoa ilman että kivet lentää eihän kaikki voi aina olla kaikesta samaa mieltä.

[/quote]mitäs pahaa tossa viestissä nyt oli?

Vierailija
29/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pahimmat täällä räyhääjät ovat varmasti omassa elämässään aika jumissa ja kaikinpuolin tuntevat olonsa epäonnistuneiksi. Olen itse katkeroitunut akka kaiken kokemani jälkeen mutta silti mulla kiehahti tuo raiskauskeskustelu, että ekana syytellään raiskattu koska oli niin typerä!!

Mun tekisi itsekin mieli täällä purkaa paineita haukkumalla jonkun raukan ristiäismenu tai hääleikit mutta jotenkin tullut sellainen olo että minun paha fiilis ei tuolla poistuisi kuitenkaan joten miksi turhaan loukata ketään. Ihan toinen tarina on sitten nämä mammat jotka näihin itsari,väkivalta,raiskaus-ketjuihinkin kehtaavat vielä tulla vittuilemaan. Kovin on surkeaa :(

Aina pitäisi olla itse se fiksumpi ja jaksaa näitä vähäjärkisiä ymmärtää..

Totta se että pitää tajuta kun tänne kirjoittaa ettei vastaus aina miellytä ja joku toteaa sinun olevan raiskauksen tarpeessa oleva laihaläski tai muuta yhtä mukavaa. Missään nimessä tuollaista käytöstä ei mielestäni pidä kuitenkaan hyväksyä,edes anonyymisti!

Vierailija
30/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:31"]

[/quote]ä

Kyllä nyt jokainen huomaa jos joku vittuilee suoraan, tuosta tässä on ollut puhetta. Tottakai ollaan eri mieltä asioista, mutta se pitää pystyä sanomaan tarkoituksellisesti loukkaamatta. Toinen asia on nämä mamu-kortin heittäjät, miksi,esim juuri tuossa raiskausketjussa kirjoittaa noin, miten se edistää keskustelua? 

Vierailija
31/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni ihmetyttää ja suututtaa eniten sellainen että joku kirkassilmin pyytää apua,ideoita tms niin sitten haukutaan vajakiksi, haukutaan ettei ymmärrä jotain nettijuttua tai jotain mikä "pitäisi tietää"...tai ymmärtää koska kaikkihan sen tietävät.....besserwisserit ovat kaikkein pahimpia ja vielä kun se yhdistetään nuoreen mustavalkoisesti ajattelevaan ihmiseen.

Vierailija
32/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutus/vaate/yms keskustelussa kirjoitetaan esim: "läskit on oksettavia!" tai "laihduta, läskiperse!", niin mitä vaihtoehtoja tuota on tulkita? Aika vähiin käyvät vaihtoehdot. Monien mammojen mielestä vaan kun näin saa sanoa. Aika karua on nyky-yhteiskunta. Voi vaan kysyä: "suuteletko lastasi tuolla suulla?" :'(

Vierailija
33/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 11:31"]

[/quote]ä

Kyllä nyt jokainen huomaa jos joku vittuilee suoraan, tuosta tässä on ollut puhetta. Tottakai ollaan eri mieltä asioista, mutta se pitää pystyä sanomaan tarkoituksellisesti loukkaamatta. Toinen asia on nämä mamu-kortin heittäjät, miksi,esim juuri tuossa raiskausketjussa kirjoittaa noin, miten se edistää keskustelua? 

[/quote]Ihan sama koitin nyt vaan sanoa mielipiteeni ketään loukkaamatta mutta oli sitten saatana sekin väärin. Jos joku KOKOAJAN haluaa ihan tarkoituksella ymmärtää jotain väärin niin olkaapa hyvät mun puolesta.

Vierailija
34/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävintä täällä on se kuinka herästi ollaan haukkumassa toista huonoksi äidiksi. Oli kyse sitten lapsen hoitojärjestelyistä, imetyksestä ja ties mistä, niin jos toinen tekee eri tavalla kuin itse niin se toinen on automaattisesti huono äiti joka ei ansaitse lapsiaan. Voiko oikeasti äidille pahemmin sanoa ja tuota kuulee täällä kyllä todella usein! Ja ne jotka noita juttuja heittää tuntuvat vielä sanovan sen ihan tosissaan.

Vierailija
35/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä parhaita provoja ikinä, ihan tosissanneko ootte vaatimassa anonyymillä keskustelupalstalla käytöstapoja, siis miten vajakkeja oikeen ootte ?  Vapaus, sen hyvät ja huonot puolet on ilmeisesti aivan vieras ajatus, "if you can`t take the heat, get the fuck out of the kitchen".  Pohjois-Koreassa on kuulemma halvalla tontteja, siellä ei vittuilla netissä

Vierailija
36/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävintä on mielestäni, jos joku oikeasti tosissaan haluaa kysyä neuvoja yms, niin ne hyvät neuvot ja aidot kommentit hukkuvat näiden haukkumisviestien ja provojen sekaan. Provot voisi provoilla keskenään ja jättää ne tavalliset keskustelut rauhaan.

Vierailija
37/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on niin loukkaavaa jos joku sanoo teitä läskiksi jos kerran olette läskejä?

Ensinnäkin on niitä joilla on tapana vääntää kaikki aloituspostaajan omaksi syyksi. Esimerkiksi ketjussa jossa joku kertoi että hänen siskonsa oli mennyt myymään hänen vanhat lelunsa. Että joidenkin mielestä se on ihan okei toimintaa. Tai se ketju missä joku kertoi, että hänen kaverinsa oli mennut antamaan hänen lapsilleen kaavailemansa nimet koirilleen. Tääkin oli monien mielestä ihan ok ja siitä ei saisi suuttua. Kummallinen moraali näillä ihmisillä.

Sitten on niitä ihmisiä jotka loukkaantuvat totuuden puhumisesta. Esim. se "mies sanoi peräreikääni mustaksi" -ketju. Siellä kyllä lohdutetaan ap:ta vaikka mieshän sanoi vain totuuden. Että saako sanoa totuuden jos joku loukkaantuu siitä?

Ärsyttää ihmiset jotka eivät hyväksy sitä, että he eivät ole laihoja, älykkäitä, fiksuja, hyviä kasvattajia tai kauniita. Miksette voi myöntää, että te nyt vaan olette wt-pohjasakkaa? Että pitäisi teeskennellä, että kylläpä te olette fiksuja ja kauniita vaikka olisittekin tupakkaa vetäviä, satakiloisia, peruskoulun käyneitä plösöjä. Narsistista kuvitella olevansa parempi kuin onkaan ja hiljentää kaikki eriävät mielipiteet. Tyypillistä diktuureille joissa pitää esittää, että meillä menee täällä ihan helvetin hyvin vaikka ihmisiä kuolee nälkään. Tasa-arvo ei tarkoita sitä, että jokaista kohdellaan samoin vaan sitä, että jokaista kohdellaan hänen kykyjensä mukaan. Ja kyllä te saatte itse arvostaa itseänne mutta miksi minun pitäisi?

Vierailija
38/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä palstaa lukenut pitkään ja todella harvoin kirjoitan mitään. Monta kertaa olisi tehnyt mieli kysyä neuvoa johonkin lasta, suhdetta, kotia, ruokaa, liikuntaa yms elämää koskevaan asiaan ja saada vähän perspektiiviä omalle ajatukselle. Mutta turhaa se on, haukut saa joka asiasta ja kaikki väännetään ja käännetään niin ikävästi.

Olisi kyllä kiva, jos tämä voisi olla sellainen leppoisa yhteisö, mistä tosiaan saisi vertaistukea ja ymmärrystä, kuten oikealta ystävältä. Toki ystävänkin pitää sanoa suoraan ja palauttaa välillä maan pinnalle, mutta sitä ei tarvitse sanoa niin törkeästi.

Kaikesta huolimatta, mukavaa päivää kaikille :)

Vierailija
39/55 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 11:20"]

Tämä av:han se melkoinen pohjoiskorea vasta onkin, kun ei niinkään harmitonta asiaa kuin käytöstapojen puolustamista saa täällä harjoittaa.

[/quote]

Oot ihanku sekapää vanhus leikkikentän reunalla supisemassa et ei saa keinuu niin korkeelle, niin voi tehdä mutta ei siinä oo mitää järkee, muille ku sulle

Vierailija
40/55 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi todella rasittava tyyli täällä on myös se, että kirjoitetaan jokin selostus tai mielipide niin sekavasti, ettei siitä saa kukaan mitään selkoa ja jos joku kysyy jotain tarkentavaa tästä, niin kirjoittaja haukkuu heti sisälukutaitoa ja luetunymmärtämistä huonoiksi! Kuitenkin muistetaan aina muistuttaa siitä että yhdys sana on yhdyssana. ttu.