Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?
Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö kohtuullisesti. Otat ruokaa vain vähän. Mies ei halua, että syöt paljon.
Kiinnostava väite. Miksi näin? En ole siis koskaan ennen kuullut. Ei mitään asennelatausta suuntaan tai toiseen. Ap
Siksi koska hyviin tapoihin ei kuulu ottaa lisää ruokaa. Syöt pienen annoksen. Jos tarjoaa jälkiruokaa, niin sano, ettet jaksa. Miehelle jää sitten herkkuja, joita voi syödä seuraavana päivänä.
No tu minä pysty keskittymään keskusteluun, jos maha kurisee. Ap
Todennäköisesti miehellä on ollut jo hyvät treffit.
Korkea markkina-arvo, joopajoo. Kuulostat aivan joltain parikymppiseltä kokemattomalta. Ei kokeneiden tarvitse kysellä neuvoja treffeille eikä kyllä kenenkään. Jos et ole sosiaalisesti kovin taitava, niin voin sanoa, ettet tule pärjäämään muille naisille. Jäät toiseksi.
Siis sun pitää kysyä perusasioihin neuvoja, miten ihmisten kanssa tullaan toimeen? Luulet olevasi joku parempikin kun mainostat markkina-arvoasi. Ei hyvää päivää! En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi tuollaisia simppeleitä asioita kysellyt. Toivottavasti miehellä ei ole kovin korkeat odotukset, sillä sosiaalisesti taidottomat ihmiset eivät ole kovin mielenkiintoisia. Naisen täytyy osata keskustella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Korkea markkina-arvo, joopajoo. Kuulostat aivan joltain parikymppiseltä kokemattomalta. Ei kokeneiden tarvitse kysellä neuvoja treffeille eikä kyllä kenenkään. Jos et ole sosiaalisesti kovin taitava, niin voin sanoa, ettet tule pärjäämään muille naisille. Jäät toiseksi.
Olen käynyt vähän treffeillä siksi, ettei kiinnostusta ole ollut omalta puoleltani. Pyytäjiä olisi ollut. Markkina-arvo tulee siitä, että olen naisellinen, pidän itsestäni huolta ja olen fiksu, luotettava, ja niin poispäin. Ei vain ole sitä tyhjäpäämoodia, jolla saa paljon kavereita. Sille ei voi mitään, että olen sosiaalisesti taitamaton, mutta se ei yksinään tee minusta kelpaamatonta hyvälle miehelle. Ei voi oikeasti olla jostain tyhjänlirkuttamisesta kiinni parinvalinta. Jos näin on, antaa olla koko paska. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis sun pitää kysyä perusasioihin neuvoja, miten ihmisten kanssa tullaan toimeen? Luulet olevasi joku parempikin kun mainostat markkina-arvoasi. Ei hyvää päivää! En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi tuollaisia simppeleitä asioita kysellyt. Toivottavasti miehellä ei ole kovin korkeat odotukset, sillä sosiaalisesti taidottomat ihmiset eivät ole kovin mielenkiintoisia. Naisen täytyy osata keskustella hyvin.
En mainosta. Se ei ollut ketjun pointti. Mutta jos joku alkaa vihjata, että en kelpaa kenellekään, täytyy jotenkin puolustautua. Minulla on hyvät puolet siinä missä muilla. Ei ole siitä kiinni. En vain usein kohtaa sellaista, jonka itse haluaisin, eikä minulla ole rutiinia sosiaalisten tilanteiden hanskaamisessa. On vain fiksua kysyä muilta ihmisiltä neuvoa asioissa, joissa ei ole harjaantunut. Jos sinulla on ongelma asian kanssa, sinulla on ongelma asian kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea markkina-arvo, joopajoo. Kuulostat aivan joltain parikymppiseltä kokemattomalta. Ei kokeneiden tarvitse kysellä neuvoja treffeille eikä kyllä kenenkään. Jos et ole sosiaalisesti kovin taitava, niin voin sanoa, ettet tule pärjäämään muille naisille. Jäät toiseksi.Olen käynyt vähän treffeillä siksi, ettei kiinnostusta ole ollut omalta puoleltani. Pyytäjiä olisi ollut. Markkina-arvo tulee siitä, että olen naisellinen, pidän itsestäni huolta ja olen fiksu, luotettava, ja niin poispäin. Ei vain ole sitä tyhjäpäämoodia, jolla saa paljon kavereita. Sille ei voi mitään, että olen sosiaalisesti taitamaton, mutta se ei yksinään tee minusta kelpaamatonta hyvälle miehelle. Ei voi oikeasti olla jostain tyhjänlirkuttamisesta kiinni parinvalinta. Jos näin on, antaa olla koko paska. Ap
Ilman sosiaalisia taitoja, et voi luoda vaikutelmaa keneenkään mieheen. Yhteys luodaan keskustelemalla. Tietysti jos mies on myös sosiaalisesti taidoton, niin se on eri asia.
Terveisin mies 26v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea markkina-arvo, joopajoo. Kuulostat aivan joltain parikymppiseltä kokemattomalta. Ei kokeneiden tarvitse kysellä neuvoja treffeille eikä kyllä kenenkään. Jos et ole sosiaalisesti kovin taitava, niin voin sanoa, ettet tule pärjäämään muille naisille. Jäät toiseksi.Olen käynyt vähän treffeillä siksi, ettei kiinnostusta ole ollut omalta puoleltani. Pyytäjiä olisi ollut. Markkina-arvo tulee siitä, että olen naisellinen, pidän itsestäni huolta ja olen fiksu, luotettava, ja niin poispäin. Ei vain ole sitä tyhjäpäämoodia, jolla saa paljon kavereita. Sille ei voi mitään, että olen sosiaalisesti taitamaton, mutta se ei yksinään tee minusta kelpaamatonta hyvälle miehelle. Ei voi oikeasti olla jostain tyhjänlirkuttamisesta kiinni parinvalinta. Jos näin on, antaa olla koko paska. Ap
Ilman sosiaalisia taitoja, et voi luoda vaikutelmaa keneenkään mieheen. Yhteys luodaan keskustelemalla. Tietysti jos mies on myös sosiaalisesti taidoton, niin se on eri asia.
Terveisin mies 26v
Ei huono pointti sinänsä. Ehkä aliarvioin itseäni tässä suhteessa. Siis ne sosiaaliset taidot, jotka minulla on, on toisten ihmisten lukeminen ja kuunteleminen, mutta en osaa ottaa omaa tilaani seurassa, minkä vuoksi jään helposti syrjään. Olen usein helisemässä sellaisten ihmisten kanssa, jotka haluaa koko ajan dominoida sosiaalista tilaa. Tämä mies ei tosin ole sellainen vaan kuuntelee tosi huolella, jos sanon ylipäänsä mitään. Sekin osaltaan lisää paineita. On jollain tavalla ollut helppoa olla ihmisten kanssa niin, että tietää, ettei suurinta osaa sanomisistani tai tekemisistäni ylipäänsä huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin mies 26vEi huono pointti sinänsä. Ehkä aliarvioin itseäni tässä suhteessa. Siis ne sosiaaliset taidot, jotka minulla on, on toisten ihmisten lukeminen ja kuunteleminen, mutta en osaa ottaa omaa tilaani seurassa, minkä vuoksi jään helposti syrjään. Olen usein helisemässä sellaisten ihmisten kanssa, jotka haluaa koko ajan dominoida sosiaalista tilaa. Tämä mies ei tosin ole sellainen vaan kuuntelee tosi huolella, jos sanon ylipäänsä mitään. Sekin osaltaan lisää paineita. On jollain tavalla ollut helppoa olla ihmisten kanssa niin, että tietää, ettei suurinta osaa sanomisistani tai tekemisistäni ylipäänsä huomata.
Kuunteleminen on hieno taito, mutta jos tahdot luoda jotain erityistä teidän välille, niin keskustelu on todella tärkeä asia. Pelkkä kuuntelu ei valitettavasti riitä. En sano tätä ilkeydellä, mutta olen ollut tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät saa suusta juurikaan sanaa enempää. Ei heidän kanssaan ole päässyt alkua pidemmälle. Ihmisen pitää osata olla keskustelutaitoisia, jotta voi pitää hyvää suhdetta yllä ja pitää uskaltaa sanoa omia mielipiteitä.
M 26
Kun etsii naista, jonka kanssa voisi perustaa perheen, niin on erittäin hyvä asia että hän ei ole treffaillut paljon. Epävarmuus ja ujo haparointi varsinkin tässä loppuillan tapahtumien tai tapahtumattomuuden osalta on juuri kaikkein parasta. Hyvät treffit tulee.
T: ukkomies 39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin mies 26vEi huono pointti sinänsä. Ehkä aliarvioin itseäni tässä suhteessa. Siis ne sosiaaliset taidot, jotka minulla on, on toisten ihmisten lukeminen ja kuunteleminen, mutta en osaa ottaa omaa tilaani seurassa, minkä vuoksi jään helposti syrjään. Olen usein helisemässä sellaisten ihmisten kanssa, jotka haluaa koko ajan dominoida sosiaalista tilaa. Tämä mies ei tosin ole sellainen vaan kuuntelee tosi huolella, jos sanon ylipäänsä mitään. Sekin osaltaan lisää paineita. On jollain tavalla ollut helppoa olla ihmisten kanssa niin, että tietää, ettei suurinta osaa sanomisistani tai tekemisistäni ylipäänsä huomata.
Kuunteleminen on hieno taito, mutta jos tahdot luoda jotain erityistä teidän välille, niin keskustelu on todella tärkeä asia. Pelkkä kuuntelu ei valitettavasti riitä. En sano tätä ilkeydellä, mutta olen ollut tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät saa suusta juurikaan sanaa enempää. Ei heidän kanssaan ole päässyt alkua pidemmälle. Ihmisen pitää osata olla keskustelutaitoisia, jotta voi pitää hyvää suhdetta yllä ja pitää uskaltaa sanoa omia mielipiteitä.
M 26
Ei kun on tosi hyvä, että sanot ihan suoraan. Tämä on ihan selvä heikkous minulla, jonka korjaamista olen laiminlyönyt pitkään. Kuunteleminen ei tosiaan riitä. Olen huomannut aiemminkin, että potentiaalisten kumppanien kiinnostus hiipuu, kun minusta ei tule mitään autenttista ulos. Tuntuu se itsestäkin pahalta, jos on pelkkä tapetin jatke.
Veisin tuliaisiksi mansikoita, kuoharia ja suklaata. Miehelle antaisin ns.ohjat viedä iltaa haluamaansa suuntaan. Luulisin, että mies arvostaa sinua omana itsenäsi, siksihän hän juuri sinut sinne haluaa. Kaikkien ei tarvitse olla mitään tyhjän jauhajia. Ehdota vaikka elokuvan katsomista, jos keskustelu ei tunnu luontevalta heti. Ihanaa iltaa <3
Vierailija kirjoitti:
Kun etsii naista, jonka kanssa voisi perustaa perheen, niin on erittäin hyvä asia että hän ei ole treffaillut paljon. Epävarmuus ja ujo haparointi varsinkin tässä loppuillan tapahtumien tai tapahtumattomuuden osalta on juuri kaikkein parasta. Hyvät treffit tulee.
T: ukkomies 39
Thanks. :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö kohtuullisesti. Otat ruokaa vain vähän. Mies ei halua, että syöt paljon.
Kiinnostava väite. Miksi näin? En ole siis koskaan ennen kuullut. Ei mitään asennelatausta suuntaan tai toiseen. Ap
Siksi koska hyviin tapoihin ei kuulu ottaa lisää ruokaa. Syöt pienen annoksen. Jos tarjoaa jälkiruokaa, niin sano, ettet jaksa. Miehelle jää sitten herkkuja, joita voi syödä seuraavana päivänä.
Höpöhöpö!
Vierailija kirjoitti:
Veisin tuliaisiksi mansikoita, kuoharia ja suklaata. Miehelle antaisin ns.ohjat viedä iltaa haluamaansa suuntaan. Luulisin, että mies arvostaa sinua omana itsenäsi, siksihän hän juuri sinut sinne haluaa. Kaikkien ei tarvitse olla mitään tyhjän jauhajia. Ehdota vaikka elokuvan katsomista, jos keskustelu ei tunnu luontevalta heti. Ihanaa iltaa <3
Tykkään kaikista kolmesta tosi paljon... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee taas esille miten paljon helpompi naisten on saada treffejä. Ei millään pahalla, mutta en usko että olet kovin fiksu jos sinun mielestäsi tyhjäpäämoodilla saa paljon kavereita, ja kirjoitustyylistä saa aika pikkuvanhan kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee taas esille miten paljon helpompi naisten on saada treffejä. Ei millään pahalla, mutta en usko että olet kovin fiksu jos sinun mielestäsi tyhjäpäämoodilla saa paljon kavereita, ja kirjoitustyylistä saa aika pikkuvanhan kuvan.
Ei ole ollut tarkoitus kuulostaa pikkuvanhalta. Tämä on vain oma kokemukseni elämästä. Jään tosi helposti syrjään sosiaalisissa tilanteissa. Miehiltä tulee huomiota lähinnä kahdesta syystä: 1) nätti runko 2) sosiaalinen kiltteyteni paistaa kilometrin päähän. En koe itse olevani millään muotoa voittajapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tarkoitus kuulostaa pikkuvanhalta. Tämä on vain oma kokemukseni elämästä. Jään tosi helposti syrjään sosiaalisissa tilanteissa. Miehiltä tulee huomiota lähinnä kahdesta syystä: 1) nätti runko 2) sosiaalinen kiltteyteni paistaa kilometrin päähän. En koe itse olevani millään muotoa voittajapuolella.
Tämä siis erotuksena naisiin, jotka osaavat ns. pyörittää tilannetta ja saavat sekä sosiaalisen tilanteen haltuunsa että myös miehiä sillä tavalla.
Tässä sulle vinkkejä, millä annat hyvän kuvan, vaikket heti puhuisi paljon!
1) Kerro miehelle kauniisti, että sinua jännittää treffit ja että sosiaalisuutesi tulee esille, ajan kanssa, kun saat olla oma itsesi
2) Nosta itsetuntosi korkealle ja aloita keskustelu esim. Siitä, kuinka ruoka on hyvää ja siitä, että tykkäät itsekin kokata? Juttelu alkaa siitä varovasti ja vähitellen ja siitä voitte siirtyä muihin mielenkiinnon kohteisiin
3) Vie viinipullo miehelle
4) Pue päällesi jotain, missä tunnet olisi itsevarmaksi. Älä kuitenkaan liian tyrkkyä asua.
5) Kysele paljon! Se on helpointa aluksi
6) Muista pöytätavat!
7) Jos ruoka ei miellytä sinua, niin älä syö kovin paljon!
8) Hymyile!
9) Älä tee mitään, mihin et ole valmis. Näytä se myös miehelle, jos sellainen tilanne tulee.
10) Vaikuta kiinnostuneelta, mikäli on aihetta. Kuuntele!
11) Kerro hänelle, että tahdot nähdä jatkossakin, jos on aihetta.
Toivottavasti treffit menevät hyvin! 🧡❤️
N 26
Syö nyt kuitenkin pikkuisen jotain, ettet tyhjin vatsoin mene. Tältä palstalta olen lukenut, että monella on hyvin erikoinen käsitys kokkaamisesta. Ateria voi olla sellainen, että ei kauheasti maita tai sitten sitä on tehty liian vähän. Ei sitten se kuohari lasillinenkaan hujahda päähän.
Kokemuksella sanon, mekko kuin mekko, tai hame. Saa olla mikä vaan körttisäkki, mutta jostain syystä helmat on kova juttu miehille.