Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?

Vierailija
10.03.2019 |

Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis sanokaa nyt ihmiset, että jos mies on tosi rakastunut (oletetaan nyt huvikseen näin), onko parempi, että menee illan päätteeksi sänkyyn vai ei? Onko tärkeämpää saada vastakaikua vai jotenkin siveä kuva tavoitellusta naisesta? Tiedän ylianalysoivani tätä, mutta luultavasti mieskin tekee niin. Ap

Vastakaikua? Siis onko mies ehdottanut seksiä? Onko illallinen kotona aina seksiä? No, olen sitä mieltä vähän kyllä itsekin, enkä edes lähtisi vieraan luo suoraan. Minua pari kuukautta piirittänyt mies vei ekoille treffeille ravintolaan illalliselle. Käytiin vielä drinkillä ja kun oltiin lähdössä kotiin mies kysyi lähdenkö hänen luo. Hyvä etten sen perusteella siirtynyt jo seuraavaan, sen verran ärsyyntynyt olin, kun tämä kuvittelemani herrasmies olikin vain seksin perään. Tavattiin sitten kuitenkin vielä, ja seksikin tuli kuvioon melko pian. Pointti nyt oli lähinnä ihmetellä, että onko se aina selvää peliä, että mies yrittää seksiä ja nainen kieltäytyy sen perusteella minkälaisen suhteen haluaa? Muutamat muutkin treffit käyneenä ei miehet yleensä ole noin päällekäyviä, halaus treffien päätteeksi on ollut muuten tapana.

En normaalisti miettisi seksiä näin paljon. Se taitaa olla se ongelma tässä, että pidän tästä kyseisestä miehestä niin paljon, että itselle "normaalin" rajat ei olekaan enää niin selviä. Siksihän minä näitä treffejä niin paljon jännitän.

Vierailija
102/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa pillusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis sanokaa nyt ihmiset, että jos mies on tosi rakastunut (oletetaan nyt huvikseen näin), onko parempi, että menee illan päätteeksi sänkyyn vai ei? Onko tärkeämpää saada vastakaikua vai jotenkin siveä kuva tavoitellusta naisesta? Tiedän ylianalysoivani tätä, mutta luultavasti mieskin tekee niin. Ap

Vähän ihmetyttää ap se, että kuvittelet koko ajan miehen haluavan seksiä illan päätteeksi, vaikka et todellakaan voi olla varma haluaako mies ekoilla treffeillä sitä ollenkaan. Joten miksi stressaat asiasta näin paljon etukäteen? Yleensä nämä asiat menevät omalla painolla eteenpäin ja et voi tietää haluatko lopulta itsekään seksiä harrastaa ennen kuin tunnet fiiliksen siihen.

Vaikka olette ilmeisesti flirttailleet jo kauan, niin välttämättä sama tunne ei kestä illan loppuun asti tai sitten olette entistä himokkaampia. Pitää muistaa, että pakko ei ole tehdä mitään, ei edes siinä 'pelossa', että mies ei jatkossa enää ole kiinnostunut sinusta, koska ei saanut sinua seksiä harrastamaan. 

Mitä noihin stay up-sukkiin tulee, niin pitäähän nekin ottaa pois, ainakin minun mielestä. Itseäni ahdistaisi pitää joitain sukkia jalassa seksin aikana, joten ihan se ja sama on sukkahousut vai stay upit. Toki, jos on suht lämmin ilma (plus asteita), niin voihan sitä mennä ilman sukkia ja ottaa ne laukkuun mukaan, jos ilma muuttuu kylmemmäksi kotia päin mennessä.

Vierailija
104/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat sinapit ja perunasalaatit mukaan.

😂

Vierailija
105/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kuulostaa ekoilta treffeiltä, tavallaan kuitenkin seksitreffeiltä, mutta kuitenkin mies haluaa pysyvämmän parisuhteen (ja ap myös?)? Olet sosiaalisesti kömpelö, et tiedä mistä puhua tai edes pitäisikö kehua ruokaa, mutta mietit jo tilannetta, että seksi tulee heti nopeasti ruuan jälkeen? Olet kaino ja et halua olla tyrkky, mutta tosissasi mietit, että pitäisikö heittää jotain "jälkiruuaksi haluan sinut" tyyppistä juttua? En tiedä, ehkä mä olen itse vaan ihan ulalla näistä... :D 

Aa siis joo tajuan nyt, miksi puhut seksitreffeistä. Tätä katselua on siis jatkunut tosi pitkään. Meillä on ehkä sellainen yhteisymmärrys ollut jonkin aikaa, että joo todellakin. Lähinnä mietin, että jos pelaan silleen normaalisti, että käydään joo syömässä illalliset ja näin, mutta jos olen coolisti ja lähden vain kotiin, mies ehkä ajattelee, että ei ole sitten kovin vetävä kuitenkaan. Tämä ei ole se signaali, jonka haluan lähettää.

Halailua ja pussailua, kädestä pitämistä ja semmoista. Luulisin, että itse päätyisin tuolle tasolle vastaavassa tilanteessa, jos mies tekisi aloitteen, mutta en varmaan seksiin asti olisi valmis. Mene säkin fiiliksen mukaan. Jos mies sut tosissaan haluaa niin ei leimaa halvaksi sen perusteella, että suostut seksiin (itse ehdottamaansa vielä?!) ja jos muuten ilta on ollut mukava, mutta et vaan halua seksiä vielä niin tuskin nyt mitään tuollaista kuvittelee, ettet hänestä pitäisi. Voit sen kiinnostuksen muutenkin ilmaista kuin seksillä!

Vierailija
106/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaa ainakin häppärit ja peseydy. Itseä miehenä ällöttää jos itse on nähnyt vaivaa ja nainen ilmestyy paikalle tukkijätkän näköisenä.

Hoidan mutta en aja kokonaan pois. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi näyttää pikkulapselta.

Päässä kyllä heittää pahasti, jos ei näe lapsen ja aikuisen välillä muuta kuin karvat.

Onko mielestäsi aivan normaalia kiihottua lapsesta, jos sille laitetaan tekohäpykarvat?

Vierailija
107/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheivaa ainakin häppärit ja peseydy. Itseä miehenä ällöttää jos itse on nähnyt vaivaa ja nainen ilmestyy paikalle tukkijätkän näköisenä.

Hoidan mutta en aja kokonaan pois. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitäisi näyttää pikkulapselta.

Päässä kyllä heittää pahasti, jos ei näe lapsen ja aikuisen välillä muuta kuin karvat.

Onko mielestäsi aivan normaalia kiihottua lapsesta, jos sille laitetaan tekohäpykarvat?

Muuta eroa *

Vierailija
108/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmetyttää ap se, että kuvittelet koko ajan miehen haluavan seksiä illan päätteeksi, vaikka et todellakaan voi olla varma haluaako mies ekoilla treffeillä sitä ollenkaan. Joten miksi stressaat asiasta näin paljon etukäteen? Yleensä nämä asiat menevät omalla painolla eteenpäin ja et voi tietää haluatko lopulta itsekään seksiä harrastaa ennen kuin tunnet fiiliksen siihen.

Vaikka olette ilmeisesti flirttailleet jo kauan, niin välttämättä sama tunne ei kestä illan loppuun asti tai sitten olette entistä himokkaampia. Pitää muistaa, että pakko ei ole tehdä mitään, ei edes siinä 'pelossa', että mies ei jatkossa enää ole kiinnostunut sinusta, koska ei saanut sinua seksiä harrastamaan. 

Mitä noihin stay up-sukkiin tulee, niin pitäähän nekin ottaa pois, ainakin minun mielestä. Itseäni ahdistaisi pitää joitain sukkia jalassa seksin aikana, joten ihan se ja sama on sukkahousut vai stay upit. Toki, jos on suht lämmin ilma (plus asteita), niin voihan sitä mennä ilman sukkia ja ottaa ne laukkuun mukaan, jos ilma muuttuu kylmemmäksi kotia päin mennessä.

No kun mä en tiedä, mitä hän odottaa illan päätteeksi! Mutta kommenttisi on tosi hyvä ja rauhoittava. Ei voi olla oikea mies, jos saa vain pusuja illallisen päätteeksi ja sitten menettää mielenkiintonsa. Kyllähän tarkoitettu juttu maaliinsa löytää aikataululla kuin aikataululla. Olen vain tosi hermona, siitä tämä kaikki. Komean miehen kanssa on ylipäänsä tosi vaikeaa istua samassa huoneessa kahden kesken.

Vierailija
109/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta silti mielestäni näyttää tosi pöljältä aikuisella posliini.

Vierailija
110/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kuulostaa ekoilta treffeiltä, tavallaan kuitenkin seksitreffeiltä, mutta kuitenkin mies haluaa pysyvämmän parisuhteen (ja ap myös?)? Olet sosiaalisesti kömpelö, et tiedä mistä puhua tai edes pitäisikö kehua ruokaa, mutta mietit jo tilannetta, että seksi tulee heti nopeasti ruuan jälkeen? Olet kaino ja et halua olla tyrkky, mutta tosissasi mietit, että pitäisikö heittää jotain "jälkiruuaksi haluan sinut" tyyppistä juttua? En tiedä, ehkä mä olen itse vaan ihan ulalla näistä... :D 

Aa siis joo tajuan nyt, miksi puhut seksitreffeistä. Tätä katselua on siis jatkunut tosi pitkään. Meillä on ehkä sellainen yhteisymmärrys ollut jonkin aikaa, että joo todellakin. Lähinnä mietin, että jos pelaan silleen normaalisti, että käydään joo syömässä illalliset ja näin, mutta jos olen coolisti ja lähden vain kotiin, mies ehkä ajattelee, että ei ole sitten kovin vetävä kuitenkaan. Tämä ei ole se signaali, jonka haluan lähettää.

Halailua ja pussailua, kädestä pitämistä ja semmoista. Luulisin, että itse päätyisin tuolle tasolle vastaavassa tilanteessa, jos mies tekisi aloitteen, mutta en varmaan seksiin asti olisi valmis. Mene säkin fiiliksen mukaan. Jos mies sut tosissaan haluaa niin ei leimaa halvaksi sen perusteella, että suostut seksiin (itse ehdottamaansa vielä?!) ja jos muuten ilta on ollut mukava, mutta et vaan halua seksiä vielä niin tuskin nyt mitään tuollaista kuvittelee, ettet hänestä pitäisi. Voit sen kiinnostuksen muutenkin ilmaista kuin seksillä!

Niin. Tämä sanomasi on todella järkevää. Pelkään sitä, että en olekaan järkevä. Mutta näillä mennään, katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
111/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää jo sun puolesta!

Anna seksiasian mennä omalla painollaan, en usko että kannattaa esittää mitään mitä et ole. Jos mies tekee aloitteen seksiin niin tuskin silloin pitää sinua mitenkään helppona. Ja voittehan pitäytyä pelkässä suutelussa ym. jos tuntuu ettet vielä halua mennä loppuun asti.

Stay-upit laittaisin siksi että ne on seksikkäämmät kuin tavalliset sukkahousut, nyt kun kyseessä on kuitenkin erityistilanne. Ja syö rauhassa, mies varmasti ilahtuu kun näkee että pidät hänen valmistamastaan ruuasta.

Ja muista että miestäkin saattaa jännittää tuleva illallinen, onko ruoka hyvää, pidätkö hänen kodistaan, milloin seksiä jne.

Vierailija
112/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muista antavat vaatteet ja istua haarat mahd. levällään. 

Jos kateelliset kuitenkin menis johonkin toiseen ketjuun. Kaipaisin hyviä neuvoja enkä skeidaa.

t. ap

Kukaan oo sun mielikuvitusillasisestas kateellinen pelle. Toivottavasti saat kunnon vatsataudin. 

Vierailija
113/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti käyttäydyt kuin sekopää... vai olisko parempi vaan käyttäytyä ihan normaalisti.

Vierailija
114/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kateelliset kuitenkin menis johonkin toiseen ketjuun. Kaipaisin hyviä neuvoja enkä skeidaa.

t. ap

Kukaan oo sun mielikuvitusillasisestas kateellinen pelle. Toivottavasti saat kunnon vatsataudin. 

TÄÄ! joku 24v wannabe pimu menossa jonkun urpon luokse syömään, varmaan tyyliin einesmaksalaatikkoa ja sit vähän pUnAViiNiiiiii UUUUHHHH. muista ottaa paljon kuvia faceen ja instaan, kaikki ollaan SIIS NIIN KADE. 

Vierailija
115/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää jo sun puolesta!

Anna seksiasian mennä omalla painollaan, en usko että kannattaa esittää mitään mitä et ole. Jos mies tekee aloitteen seksiin niin tuskin silloin pitää sinua mitenkään helppona. Ja voittehan pitäytyä pelkässä suutelussa ym. jos tuntuu ettet vielä halua mennä loppuun asti.

Stay-upit laittaisin siksi että ne on seksikkäämmät kuin tavalliset sukkahousut, nyt kun kyseessä on kuitenkin erityistilanne. Ja syö rauhassa, mies varmasti ilahtuu kun näkee että pidät hänen valmistamastaan ruuasta.

Ja muista että miestäkin saattaa jännittää tuleva illallinen, onko ruoka hyvää, pidätkö hänen kodistaan, milloin seksiä jne.

Kiitos, minua jännittää itseäni ihan hirveästi. Todennäköisesti meidän keskustelu on jotain tällaista:

- (minä) Kivat verhot.

- (mies) Kiitos.

- (molemmat ajatuksissaan) Kun pääsis tuon kanssa jo.

:(

Vierailija
116/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ajattelisi niin paljoa sitä, mitä mies ajattelee. Tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä. Jos mies loukkaantuu tästä, niin ei hän ole hyvä mies. 

Itse varmasti pukeutuisin kivasti ja seksikkäästi ja laittaisin itseni mahdollisimman nätiksi. Sitten vain olisin oma itseni, mikä minun tapauksessani tarkoittaa aika epäromanttista käyttäytymistä. Itse kertoisin miehelle myös suoraan omista tunteistani eli esim, että jännittää paljon. 

Vierailija
117/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

TÄÄ! joku 24v wannabe pimu menossa jonkun urpon luokse syömään, varmaan tyyliin einesmaksalaatikkoa ja sit vähän pUnAViiNiiiiii UUUUHHHH. muista ottaa paljon kuvia faceen ja instaan, kaikki ollaan SIIS NIIN KADE. 

Ehkä itse olet. Haluamatta kuulostaa ylimieliseltä, tiedän oman markkina-arvoni. En kelpaisi tietynlaisille vakavan pimuuden puuttumisen takia, mutta toisille taas uppoan kuin häkä. Ap

Vierailija
118/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Ehkä itse olet. Haluamatta kuulostaa ylimieliseltä, tiedän oman markkina-arvoni. En kelpaisi tietynlaisille vakavan pimuuden puuttumisen takia, mutta toisille taas uppoan kuin häkä. Ap

Sä et taida olla hyvä trollien tunnistamisessa? PS. Älä kysy mitään vinkkejä AV palstalta. :D 

Vierailija
119/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Sä et taida olla hyvä trollien tunnistamisessa? PS. Älä kysy mitään vinkkejä AV palstalta. :D 

:) Ymmärrän tarkoituksesi, mutta kyllä mä joskus kysyn. Hyville tyypeille pitää antaa mahdollisuus osallistua, vaikka ympärillä viuhuisi enemmistön paska. Palsta on joskus ennenkin yllättänyt, ja olen tosi iloisesti yllättynyt jo nyt niistä neuvoista, joita olen saanut. Erityisesti siitä, ettei tuosta seksiasiasta kannata ottaa ekalla kerralla noin paljon paineita. Ihan hyvin voin vain lähteä kotiin vaikka olisi ollut miten ihana ilta tahansa.

Vierailija
120/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö kohtuullisesti. Otat ruokaa vain vähän. Mies ei halua, että syöt paljon.

Kiinnostava väite. Miksi näin? En ole siis koskaan ennen kuullut. Ei mitään asennelatausta suuntaan tai toiseen. Ap

Siksi koska hyviin tapoihin ei kuulu ottaa lisää ruokaa. Syöt pienen annoksen. Jos tarjoaa jälkiruokaa, niin sano, ettet jaksa. Miehelle jää sitten herkkuja, joita voi syödä seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä