Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?
Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vie sinne koppa pilsneriä.
Tuleeko tämä mieheltä?
Omat sinapit ja perunasalaatit mukaan.
Ihastelet kotia/tunnelmaa/kattausta ja kehut ruokaa. Tarjoudut tiskaamaan/auttamaan tiskauksessa.
Mutta jos nuo ei tule luonnostaan, niin ehkä se on vielä kömpelömpää väkisin.
Kiitos neuvoista, minusta nuo kaikki kuulostaa ihan täyspäisiltä. Olen luonnostani aika tuppisuu, että sikäli jos olen oma itseni, en tiedä mitä tapahtuu. Lähinnä mietin, että mikä se miehelle on kaikkein tärkeintä kuulla. Että kynttilät oli nätisti tai ruoka hyvää tai että haluaisin sinut tässä jälkkäriksi kaiken tämän päälle. Apua. Tunnen itseni ihan idiootiksi, että pyöritän näin paljon asioita päässäni.
Harrastat heti seksiä. Annat miehen laueta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Harrastat heti seksiä. Annat miehen laueta sisään.
Kävi toikin mielessä, mutta tää mies vaikuttaa sellaiselta rakentajatyypiltä. Et ensin pedataan asia taidolla ja hienosti, muuten ei tunnu hyvältä.
muista antavat vaatteet ja istua haarat mahd. levällään.
Vierailija kirjoitti:
muista antavat vaatteet ja istua haarat mahd. levällään.
Jos kateelliset kuitenkin menis johonkin toiseen ketjuun. Kaipaisin hyviä neuvoja enkä skeidaa.
t. ap
Joo. Tuss*a kuuluu antaa. Ei sillä muulla niin väliä. Jos haluat jotain kivaa tuoda niin Koffin salkku on aina plussaa.
M38
Kehut yleistä tunnelmaa, juurikin kattausta, tunnelmallisuutta, ruokaa, ihailet vaivannäköä ja sanot että aivan ihanaa että hän järjesti tällaisen illallisen, ensi kerralla sinä lupaat yrittää samaa. Ja voit toki vihjata että sinulla olisi myös ehdotus jälkkäriksi :). Voit toki kysäistä että tarvitseeko mies apua keittiössä tai siivoamisessa, mutta jos ei niin älä jää inttämään tai tuppaudu tiskiseuraksi, mies ehkä haluaa panostaa ja tehdä sinulle täydellisen romanttisen kokemuksen ilman kotitöitä. Mukavaa iltaa, ole oma itsesi ja anna tunnelman viedä :).
Vierailija kirjoitti:
Kehut yleistä tunnelmaa, juurikin kattausta, tunnelmallisuutta, ruokaa, ihailet vaivannäköä ja sanot että aivan ihanaa että hän järjesti tällaisen illallisen, ensi kerralla sinä lupaat yrittää samaa. Ja voit toki vihjata että sinulla olisi myös ehdotus jälkkäriksi :). Voit toki kysäistä että tarvitseeko mies apua keittiössä tai siivoamisessa, mutta jos ei niin älä jää inttämään tai tuppaudu tiskiseuraksi, mies ehkä haluaa panostaa ja tehdä sinulle täydellisen romanttisen kokemuksen ilman kotitöitä. Mukavaa iltaa, ole oma itsesi ja anna tunnelman viedä :).
Ihanaa, tässä on asiallista kommentointia parhaillaan. Kiitos. :) Just on sellainen mies, että haluaa 'ansaita' asiat eikä vain huidella lyhintä reittiä maaliin. Katsotaan miten käy.
Sheivaa ainakin häppärit ja peseydy. Itseä miehenä ällöttää jos itse on nähnyt vaivaa ja nainen ilmestyy paikalle tukkijätkän näköisenä.
Hyviä neuvoja. Vielä yksi, ei ehkä muille tarpeen, mutta olisipa mua joskus muistutettu... Eli vaikka jännittää, ÄLÄ kisko viiniä kaksin käsin. Että ihan maltilla.
Nyt oli kysymys missä olis ainekset kenties legendraamisempaan ketjuun ikinä:D
No laittaudu nätiksi niin osoitat arvostusta .Kotia voi kehua ja ihmetellä yms.Ruokaa edes yrittää syödä yms.
Pikkumustaa päälle ja pikkarit jätät pukematta...näin pääsette pikaisesti nauttimaan jälkiruoasta vaikka sitä ruokapöytää vasten.
Kokemusta on
Tee pieni jäkiruokaleivos. MIehellä saattaa olla jäkiruoka suunniteltuna, joten ei mitään isoa. Ihan vaan parin suunpalan verran, vaikka yhdessä syötäväksi.
Vie sinne koppa pilsneriä.