Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?
Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoitus jäädä yöksi? Ehkä tuominen voisi liittyä seuraavaan aamuun, esim. erikoiskahvia, jotain marjoja/hedelmiä, tuoreita sämpylöitä?
Apua! En ole ajatellut noin pitkälle! Luultavasti kai minun tulisi jäädä yöksi. Tämä on vain mutua, mutta luulisin miehen kokevansa itsensä torjutuksi, jos en jäisi yöksi. Ap
Kun mies on ovella antamassa tervetulopusua, niin kuiskaat hänelle "mennäänkö sänkyyn ennen vai jälkeen aterian?" Näin ei jää kummallekaan epäselväksi, missä mennään.
Hameen kanssa stayup'it, jos tiedossa käsipeliä. Ei mene tunnelma heti pilalle kun joutuu sukkiksia alkaa riisumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun aloituksessa oli kyse romanttiselle illalliselle kutsuvasta miehestä, niin miksi tänne vastailee näitä "kaljaa ja t*ssua" -miehiä jotka eivät välitä romantiikasta mitään?
Olen aika varma että se juuri on joidenkin miesten käsitys romantiikasta. Plus ehkä kynttilä.
Minä laittaisin nätin mekon, seksikkäät alusvaatteet ja stay-upit. Tuliaisiksi toisin kuohuvaa alkudrinkkejä varten. Sitten vaan olisin oma iloinen itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pukeutumisesta vielä, että mikä ei ole liian tyrkky? Mielelläni panisin hameen päälle muttei mitään mikromallia vaan kuitenkin johonkin polven tienoille.
Voi luoja🙈 Onko polvipitunen hame treffeille liian tyrkky. Tosissasko mietit? Taitaa olla ekat treffit ikinä.
Siis en ole sokea, jos sitä mietit. Näen, mitä monet naiset pukevat. Itselleni lyhyempi hame on tosi tyrkky. Oma mukavuusalue nyt sattuu olemaan siinä. Ap
Kannattaa tosiaan pukeutua niin, ettei tarvitse keskittyä nyhtämään helmaa alaspäin ja kaula-aukkoa pienemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloituksessa oli kyse romanttiselle illalliselle kutsuvasta miehestä, niin miksi tänne vastailee näitä "kaljaa ja t*ssua" -miehiä jotka eivät välitä romantiikasta mitään?
Olen aika varma että se juuri on joidenkin miesten käsitys romantiikasta. Plus ehkä kynttilä.
Onneksi en ole itse kovin kyyninen asian suhteen. On tuttujen joukossa miehiä, jotka ovat viitsineet oikeasti järkätä jotain naistensa eteen. Sen takia kai suhtautuminen tähän omaan juttuun on suht optimistinen. Paineet vain. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pukeutumisesta vielä, että mikä ei ole liian tyrkky? Mielelläni panisin hameen päälle muttei mitään mikromallia vaan kuitenkin johonkin polven tienoille.
Voi luoja🙈 Onko polvipitunen hame treffeille liian tyrkky. Tosissasko mietit? Taitaa olla ekat treffit ikinä.
Siis en ole sokea, jos sitä mietit. Näen, mitä monet naiset pukevat. Itselleni lyhyempi hame on tosi tyrkky. Oma mukavuusalue nyt sattuu olemaan siinä. Ap
Kannattaa tosiaan pukeutua niin, ettei tarvitse keskittyä nyhtämään helmaa alaspäin ja kaula-aukkoa pienemmäksi.
Sitä minäkin. Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vie sinne koppa pilsneriä.
Siis ykköskaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä nuo romanttiset miehet ovat juuri niitä pahimpia sikoja. Se kiiltokuvamainen ruusuja, kynttilän valoa ja kuohuviiniä-esitys on romanttisista komedioista opittu keino saada sitä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä nuo romanttiset miehet ovat juuri niitä pahimpia sikoja. Se kiiltokuvamainen ruusuja, kynttilän valoa ja kuohuviiniä-esitys on romanttisista komedioista opittu keino saada sitä mitä haluavat.
Aika pitkälle viitsiviä sikoja kuitenkin. Paskin esitys, jonka olen treffeillä nähnyt, oli tosi tosi komea mies, joka ei ollut viitsinyt hankkia yhtään mitään tarjottavaa (menin siis hänen luokseen hänen kutsustaan). Toin käytännössä itse kaikki tarjottavat, eikä paikalla ollutkaan mitään. Komea mies, ihan paska meininki. Ap
Käyttäydyt iloisesti ja hyväntuulisesti, teet siellä mitä mies käskee, ruokailette ja sitten sinä siivoat pöydän sekä peset tiskit ja sen jälkeen annat miehelle persettä.
N. 37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi romanttisen illallisen järjestäminen sikailua? Mieluummin noin kuin koppa kaljaa ja makkaraa ja sen jälkeen seksiä. Ja minä haluan myös eikä vain mies.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt iloisesti ja hyväntuulisesti, teet siellä mitä mies käskee, ruokailette ja sitten sinä siivoat pöydän sekä peset tiskit ja sen jälkeen annat miehelle persettä.
N. 37
Vie koira kävelylle ja jätä minun ketju rauhaan. Ap
Kesken ruokailun otat poskeen ja lastin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kesken ruokailun otat poskeen ja lastin suuhun.
En. Kesken ruokailun luultavasti otan mukavia kohteliaisuuksia vastaan häneltä. Ap
Paras asetelma on, että vedät saumasukat sukkanauhaliivien jalkaan (tarkista, että saumat ovat suorassa), sisäkengiksi piikkikorkoiset (min. 8 sentin korko) kengät ja joku kiva vartalon kaaria korostava yksivärinen mekko, polvipituinen... tämä yhdistelmä toimii. Tämä kaikki tietty sillä edellytyksellä, että kroppasi kestää tällaiset asut.
Muista koko ajan pitää kirkkaanpunaisella huulipunalla ehostettuja huuliasi aistillisesti raollaan.
Terkkuja mies 56 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin dildo kuin kynttilä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaisin nätin mekon, seksikkäät alusvaatteet ja stay-upit. Tuliaisiksi toisin kuohuvaa alkudrinkkejä varten. Sitten vaan olisin oma iloinen itseni.
Tämä on hyvä. Ja sitten annat illan mennä omalla painollaan. Jos tavoitteena kerran on pidempi suhde niin en kiirehtisi seksinkään kanssa, onhan teillä aikaa. Enkä toki tarkoita että pihdata pitää jos siltä tuntuu.
Ota kunnolla pohjia niin kaikki sujuu kuin itsestään.