Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?
Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.
Kommentit (155)
Vedä pullo jallua pohjiksi niin ei jännitä niin paljon.
Syö kohtuullisesti. Otat ruokaa vain vähän. Mies ei halua, että syöt paljon.
Minäkään en osaa pelisääntöjä mutta laittaisin päälle jotain nättiä jossa on kuitenkin mukava olla, hiukan parempi mekko tai hame. Ja ne stay-upit. Kukat käy hyvin viemisiksi, hae ne kukkakaupasta ja kerro mihin tarkoitukseen.
Sitten olet vaan oma, ihana itsesi.
Kivaa iltaa, teille tulee varmasti kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava väite. Miksi näin? En ole siis koskaan ennen kuullut. Ei mitään asennelatausta suuntaan tai toiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mies luulee että ruuassa on vikaa? Tai pitää nirppailijana.
Illallisen tapahtumilla ei ole juurikaan väliä, kunhan lopputulos on se toivottu, joten turhaan stressaat sitä.
Ei tarvitse tuoda mitään. Jos mies olisi tahtonut kukkia tai leivoksia olisi hän itse tilannut ne netistä.
Mies tarjoaa sinulle illallisen ja sinun tarkoituksesi on tarjota jälkiruoka. Miehet eivät ole kovin ronkeleita ulkonäöstä. Riippuu toki kuinka kauan ovat olleet ilman. Mutta riittänee että panostat sen verran että hygienia on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en osaa pelisääntöjä mutta laittaisin päälle jotain nättiä jossa on kuitenkin mukava olla, hiukan parempi mekko tai hame. Ja ne stay-upit. Kukat käy hyvin viemisiksi, hae ne kukkakaupasta ja kerro mihin tarkoitukseen.
Sitten olet vaan oma, ihana itsesi.
Kivaa iltaa, teille tulee varmasti kivaa yhdessä.
Kiitos paljon. :) Stay-upit tulee nyt sen verran esille, että on pakko pyytää selvennystä. Tämä siis siksi, että jos homma eteneekin kovin nopeasti, asiaan pääseminen ei ole hankalaa? Käytän itse aina sukkahousuja, mutta kieltämättä on käynyt mielessä, että tarpeen vaatiessa ne ovat ikävästi tiellä. Oma mielleyhtymä stay-uppeihin on vain vähän liian... en tiedä sanaa. Tässä olis tavaraa? Ja kuitenkin on se käytännöllisyys, jota tarvitsisi oikean ihmisen kanssa.
Mitä tulee tuohon ruoan syömisen määrään, minulla on hyvä ruokahalu koska liikun paljon. Kokemuksesta voin sanoa, että minun on tosi vaikea olla syömättä paljon, jos ruoka on hyvää. :( Ap
Vierailija kirjoitti:
Illallisen tapahtumilla ei ole juurikaan väliä, kunhan lopputulos on se toivottu, joten turhaan stressaat sitä.
Ei tarvitse tuoda mitään. Jos mies olisi tahtonut kukkia tai leivoksia olisi hän itse tilannut ne netistä.
Mies tarjoaa sinulle illallisen ja sinun tarkoituksesi on tarjota jälkiruoka. Miehet eivät ole kovin ronkeleita ulkonäöstä. Riippuu toki kuinka kauan ovat olleet ilman. Mutta riittänee että panostat sen verran että hygienia on kunnossa.
Tämä on rauhoittavaa vaikka vähän arkista. Kiitos. :) Ap
No siis sanokaa nyt ihmiset, että jos mies on tosi rakastunut (oletetaan nyt huvikseen näin), onko parempi, että menee illan päätteeksi sänkyyn vai ei? Onko tärkeämpää saada vastakaikua vai jotenkin siveä kuva tavoitellusta naisesta? Tiedän ylianalysoivani tätä, mutta luultavasti mieskin tekee niin. Ap
Tavallaan kuulostaa ekoilta treffeiltä, tavallaan kuitenkin seksitreffeiltä, mutta kuitenkin mies haluaa pysyvämmän parisuhteen (ja ap myös?)? Olet sosiaalisesti kömpelö, et tiedä mistä puhua tai edes pitäisikö kehua ruokaa, mutta mietit jo tilannetta, että seksi tulee heti nopeasti ruuan jälkeen? Olet kaino ja et halua olla tyrkky, mutta tosissasi mietit, että pitäisikö heittää jotain "jälkiruuaksi haluan sinut" tyyppistä juttua? En tiedä, ehkä mä olen itse vaan ihan ulalla näistä... :D
Ei kannata pieraista heti kättelyssä...
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kuulostaa ekoilta treffeiltä, tavallaan kuitenkin seksitreffeiltä, mutta kuitenkin mies haluaa pysyvämmän parisuhteen (ja ap myös?)? Olet sosiaalisesti kömpelö, et tiedä mistä puhua tai edes pitäisikö kehua ruokaa, mutta mietit jo tilannetta, että seksi tulee heti nopeasti ruuan jälkeen? Olet kaino ja et halua olla tyrkky, mutta tosissasi mietit, että pitäisikö heittää jotain "jälkiruuaksi haluan sinut" tyyppistä juttua? En tiedä, ehkä mä olen itse vaan ihan ulalla näistä... :D
Haluamme molemmat pysyvän suhteen, ja molemmilla (?) on ilmeisesti kauheat paineet siitä, että antaa just oikean kuvan toiselle. Haluan sinut mutta en ole helppo tms. Hirveää ylianalysointia. Ekat treffit siis joo, viikon päästä lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Aa siis joo tajuan nyt, miksi puhut seksitreffeistä. Tätä katselua on siis jatkunut tosi pitkään. Meillä on ehkä sellainen yhteisymmärrys ollut jonkin aikaa, että joo todellakin. Lähinnä mietin, että jos pelaan silleen normaalisti, että käydään joo syömässä illalliset ja näin, mutta jos olen coolisti ja lähden vain kotiin, mies ehkä ajattelee, että ei ole sitten kovin vetävä kuitenkaan. Tämä ei ole se signaali, jonka haluan lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pieraista heti kättelyssä...
Niin, voihan sen säästää ruokapöytäänkin.
Vierailija kirjoitti:
No siis sanokaa nyt ihmiset, että jos mies on tosi rakastunut (oletetaan nyt huvikseen näin), onko parempi, että menee illan päätteeksi sänkyyn vai ei? Onko tärkeämpää saada vastakaikua vai jotenkin siveä kuva tavoitellusta naisesta? Tiedän ylianalysoivani tätä, mutta luultavasti mieskin tekee niin. Ap
Sinä nyt tunnut kovasti miettivän vain sitä, mitä mies ajattelee seksistä. Entä sinä itse? Haluaisitko sinä harrastaa kyseisillä treffeillä seksiä vai et? Jos et, niin ei siihen siksi kannata suostua, että mies sitä ehkä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä neuvoa en noudattaisi. Tuolla joku jo sanoikin, että mies alkaa epäillä, että ruuassa on jotain vikaa. Mulle miehet ovat sanoneet, että heistä on mukavaa, kun nainen syö hyvällä ruokahalulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt tunnut kovasti miettivän vain sitä, mitä mies ajattelee seksistä. Entä sinä itse? Haluaisitko sinä harrastaa kyseisillä treffeillä seksiä vai et? Jos et, niin ei siihen siksi kannata suostua, että mies sitä ehkä odottaa.
Niin mietinkin, olet ihan oikeassa. Ajattelen sitä ihan hirveän paljon. Koska jos en ole valmis heti, hän ehkä ajattelee, että en pidä häntä vetävänä. Jos taas olen valmis heti, pitääkö hän minua helppona? Mies on tosi vetävä ja joo joo haluan kyllä. Mutta milloin on oikea aika? Kyseisillä treffeillä? En tiedä. Riippuu siitä, miltä siellä itse treffeillä tuntuu. En ole vielä ollut niillä treffeillä. Periaatteessa jos olisivat unelmieni illalliset, mistä minä tiedän...
Vierailija kirjoitti:
Vastakaikua? Siis onko mies ehdottanut seksiä? Onko illallinen kotona aina seksiä? No, olen sitä mieltä vähän kyllä itsekin, enkä edes lähtisi vieraan luo suoraan. Minua pari kuukautta piirittänyt mies vei ekoille treffeille ravintolaan illalliselle. Käytiin vielä drinkillä ja kun oltiin lähdössä kotiin mies kysyi lähdenkö hänen luo. Hyvä etten sen perusteella siirtynyt jo seuraavaan, sen verran ärsyyntynyt olin, kun tämä kuvittelemani herrasmies olikin vain seksin perään. Tavattiin sitten kuitenkin vielä, ja seksikin tuli kuvioon melko pian. Pointti nyt oli lähinnä ihmetellä, että onko se aina selvää peliä, että mies yrittää seksiä ja nainen kieltäytyy sen perusteella minkälaisen suhteen haluaa? Muutamat muutkin treffit käyneenä ei miehet yleensä ole noin päällekäyviä, halaus treffien päätteeksi on ollut muuten tapana.
Terkkuja sinullekin. En käytä huulipunaa, koska loppu paketista puhuu tarpeeksi puolestaan, ettei tarvitse turvautua tuohon. Korkoja ei minun kannata noin korkeita käyttää, koska olisin silloin pidempi kuin mies. Kroppani kestää asut oikein hyvin. Se on paras piirteeni. Heikkouteni on sosiaalinen taitamattomuus ja se, etten tunne "pelisääntöjä". Siksi olen aloittanut tämän ketjun ja pyytänyt neuvoa. Ap