Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsunut romanttiselle illalliselle kotiinsa. Miten siellä pitää käyttäytyä?

Vierailija
10.03.2019 |

Että näin. Miehiltä olisi kiva kuulla, mitä odotuksia tähän liittyy. Joo, varmaan sekin, eikä minulla ole ongelmaa sen kanssa. Mutta mitä muuta ennen sitä. Ja naisilta hyviä vinkkejä, miten on onnistuttu ilahduttamaan miestä, kun hän on nähnyt paljon vaivaa mukavan illan eteen. Siis ihan pieniäkin juttuja. Olen sosiaalisesti aika kömpelö, joten ei haittaisi, jos tulee vinkkejä tyyliin mitä asioita pitäisi huomata ja kommentoida ääneen.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä liikaa brenkkua, jos kundi on kiinnostunut muutenkin kun pelkästä pinpasta niin perseestä jos oot loppupeleissä kännissä.

Yks tyttö ryypiskeli ittensä sellaseen kuntoon etten viittyny käydä edes ehdottelemaan vaan heitin sen sit kotiinsa. Raitis kun ite oon.

Tosin en kyl kuullu siintä sen jälkeen mitään, suuttu sit vissiin.

Harmi, oli kyl mielenkiintoinen ja söpö tapaus.

Vierailija
142/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muista antavat vaatteet ja istua haarat mahd. levällään. 

Jos kateelliset kuitenkin menis johonkin toiseen ketjuun. Kaipaisin hyviä neuvoja enkä skeidaa.

t. ap

Kukaan oo sun mielikuvitusillasisestas kateellinen pelle. Toivottavasti saat kunnon vatsataudin. 

TÄÄ! joku 24v wannabe pimu menossa jonkun urpon luokse syömään, varmaan tyyliin einesmaksalaatikkoa ja sit vähän pUnAViiNiiiiii UUUUHHHH. muista ottaa paljon kuvia faceen ja instaan, kaikki ollaan SIIS NIIN KADE. 

Onko mies jättänyt vai pettänyt? Olet kyllä kateellinen ap:lle. Kukaan ei muuten käyttäydy tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Kerro miehelle kauniisti, että sinua jännittää treffit ja että sosiaalisuutesi tulee esille, ajan kanssa, kun saat olla oma itsesi

2) Nosta itsetuntosi korkealle ja aloita keskustelu esim. Siitä, kuinka ruoka on hyvää ja siitä, että tykkäät itsekin kokata? Juttelu alkaa siitä varovasti ja vähitellen ja siitä voitte siirtyä muihin mielenkiinnon kohteisiin

3) Vie viinipullo miehelle

4) Pue päällesi jotain, missä tunnet olisi itsevarmaksi. Älä kuitenkaan liian tyrkkyä asua.

5) Kysele paljon! Se on helpointa aluksi

6) Muista pöytätavat!

7) Jos ruoka ei miellytä sinua, niin älä syö kovin paljon!

8) Hymyile!

9) Älä tee mitään, mihin et ole valmis. Näytä se myös miehelle, jos sellainen tilanne tulee.

10) Vaikuta kiinnostuneelta, mikäli on aihetta. Kuuntele!

11) Kerro hänelle, että tahdot nähdä jatkossakin, jos on aihetta.

Toivottavasti treffit menevät hyvin! 🧡❤️

N 26

Itse olen M 42, ja tuossa on oikeasti hyvä, käytännössä toimiva vinkkilista. Erityisesti painoittaisin kohtia 1, 5, ja 8-11. Tykkään itsekin kokata (bravuurini on lasagne), ja väittäisin oman kokemukseni perusteella, ettei se makuuhuone ole se itsetarkoitus tässä, vaan tutustuminen; itse olen kutsunut illalliselle kotiini vain silloin, kun olen ollut oikeasti kiinnostunut, pitemmälläkin tähtäimellä.

Jos et ole ihan varma, miten aloittaa/ylläpitää keskustelua, eikä mieskään sitä osaa, niin kysymykset toimivat aina. Naisia muistuttaisin siitä, että miehet ovat sosiaalisesti paljon suoraviivaisempia, ja asiat kannattaa ilmaista suoraan sanoin, eikä jättää "rivien väliin".

Itse kerran tapasin risteilyllä paluumatkalla tosi kiinnostavan naisen, jonka kanssa tulimme oikein hyvin juttuun. Minusta välillämme suorastaan säkenöi. Olimme molemmat ystäviemme kanssa. Jossain vaiheessa hän kuiskasi hyttinsä numeron korvaani, ja katosi. Mutta, koska olen mies, en ymmärtänyt numeron merkitystä ennen kuin seuraavana aamuna. Katsos kun luulin, että olin ymmärtänyt tilanteen väärin, ja menin pettyneenä nukkumaan omaan hyttiini. En koskaan enää tavannut häntä. Älä ole kuin hän.

Vierailija
144/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö kohtuullisesti. Otat ruokaa vain vähän. Mies ei halua, että syöt paljon.

Kiinnostava väite. Miksi näin? En ole siis koskaan ennen kuullut. Ei mitään asennelatausta suuntaan tai toiseen. Ap

Siksi koska hyviin tapoihin ei kuulu ottaa lisää ruokaa. Syöt pienen annoksen. Jos tarjoaa jälkiruokaa, niin sano, ettet jaksa. Miehelle jää sitten herkkuja, joita voi syödä seuraavana päivänä.

Höpö höpö. Tuohan antaa tosiaan miehelle kuvan, että on nirso kun ei miehen valmistamat ja hankkimat ruuat kelpaa. Ahmia ja ahnehtia ei kannata, mutta syödä se normaaliannos ei han ilman temppuja. On loukkaus kokkia kohtaan mikäli ruoka ei maistu. Kaikki ei ole anorektikkoja kuten sinä.

Vierailija
145/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole täysin oma itsesi. Ujoudessa ei ole mitään vikaa tai siinä, että alat höpöttämään hermostuneesti. Jos haluat olla hiljaa, ole hiljaa ja anna miehen puhua. Jos mieskään ei puhu mitään, olkaa hiljaa. Jos suuta kuivaa, ja haluat juomaa, juo. Laittakaa jotain musiikkia taustalle. Muista kehua ruokaa, vaikka ei olisi kovin hyvää. Mies on kuitenkin nähnyt vaivaa. Ja tietysti kämppää, jos siellä on siistiä.

Kyllä jutusta tulee jotain, jos on tullakseen. Siirtykää makuuhuoneeseen kohtalaisen nopeasti, siksi kai olet menossa sinne?

Vierailija
146/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin tuliaisiksi mansikoita, kuoharia ja suklaata. Miehelle antaisin ns.ohjat viedä iltaa haluamaansa suuntaan. Luulisin, että mies arvostaa sinua omana itsenäsi, siksihän hän juuri sinut sinne haluaa. Kaikkien ei tarvitse olla mitään tyhjän jauhajia. Ehdota vaikka elokuvan katsomista, jos keskustelu ei tunnu luontevalta heti. Ihanaa iltaa <3

Kuka mies pitää mansikoista, suklaasta ja kuohuviinistä? Tähän aikaan vuodesta ei edes saa kunnollisia mansikoita. Enkä kyllä kellekkään veisi potentiaalisesti anafylaktisen shokin aiheuttavia viemisiä. Vmp

Vierailija
147/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole täysin oma itsesi. Ujoudessa ei ole mitään vikaa tai siinä, että alat höpöttämään hermostuneesti. Jos haluat olla hiljaa, ole hiljaa ja anna miehen puhua. Jos mieskään ei puhu mitään, olkaa hiljaa. Jos suuta kuivaa, ja haluat juomaa, juo. Laittakaa jotain musiikkia taustalle. Muista kehua ruokaa, vaikka ei olisi kovin hyvää. Mies on kuitenkin nähnyt vaivaa. Ja tietysti kämppää, jos siellä on siistiä.

Kyllä jutusta tulee jotain, jos on tullakseen. Siirtykää makuuhuoneeseen kohtalaisen nopeasti, siksi kai olet menossa sinne?

Muuten hyvä, mutta kannattaa pysyä poissa sieltä makuuhuoneesta. Tarkoitushan on syödä ja tutustua. Vaikka millainen vonkaava on kyseessä niin ei se ruuan tarjoaminen tarkoita, että jotain muuta pitäisi tapahtua.

Vierailija
148/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Kerro miehelle kauniisti, että sinua jännittää treffit ja että sosiaalisuutesi tulee esille, ajan kanssa, kun saat olla oma itsesi

2) Nosta itsetuntosi korkealle ja aloita keskustelu esim. Siitä, kuinka ruoka on hyvää ja siitä, että tykkäät itsekin kokata? Juttelu alkaa siitä varovasti ja vähitellen ja siitä voitte siirtyä muihin mielenkiinnon kohteisiin

3) Vie viinipullo miehelle

4) Pue päällesi jotain, missä tunnet olisi itsevarmaksi. Älä kuitenkaan liian tyrkkyä asua.

5) Kysele paljon! Se on helpointa aluksi

6) Muista pöytätavat!

7) Jos ruoka ei miellytä sinua, niin älä syö kovin paljon!

8) Hymyile!

9) Älä tee mitään, mihin et ole valmis. Näytä se myös miehelle, jos sellainen tilanne tulee.

10) Vaikuta kiinnostuneelta, mikäli on aihetta. Kuuntele!

11) Kerro hänelle, että tahdot nähdä jatkossakin, jos on aihetta.

Toivottavasti treffit menevät hyvin! 🧡❤️

N 26

Itse olen M 42, ja tuossa on oikeasti hyvä, käytännössä toimiva vinkkilista. Erityisesti painoittaisin kohtia 1, 5, ja 8-11. Tykkään itsekin kokata (bravuurini on lasagne), ja väittäisin oman kokemukseni perusteella, ettei se makuuhuone ole se itsetarkoitus tässä, vaan tutustuminen; itse olen kutsunut illalliselle kotiini vain silloin, kun olen ollut oikeasti kiinnostunut, pitemmälläkin tähtäimellä.

Jos et ole ihan varma, miten aloittaa/ylläpitää keskustelua, eikä mieskään sitä osaa, niin kysymykset toimivat aina. Naisia muistuttaisin siitä, että miehet ovat sosiaalisesti paljon suoraviivaisempia, ja asiat kannattaa ilmaista suoraan sanoin, eikä jättää "rivien väliin".

Itse kerran tapasin risteilyllä paluumatkalla tosi kiinnostavan naisen, jonka kanssa tulimme oikein hyvin juttuun. Minusta välillämme suorastaan säkenöi. Olimme molemmat ystäviemme kanssa. Jossain vaiheessa hän kuiskasi hyttinsä numeron korvaani, ja katosi. Mutta, koska olen mies, en ymmärtänyt numeron merkitystä ennen kuin seuraavana aamuna. Katsos kun luulin, että olin ymmärtänyt tilanteen väärin, ja menin pettyneenä nukkumaan omaan hyttiini. En koskaan enää tavannut häntä. Älä ole kuin hän.

Ai perhana! Nyt iski veljen puolesta paha myötäharmitus 😞

Itsekin on tullut nuorena ryssi.ttyä vastaavalla tavalla, kun ei nainen saanut tarpeeksi selvästi sanottua että voisitko tulla meille ruttaamaan lakanat. Oikeastaan tajusin vasta vuosia myöhemmin mitä se yksi kysymys ajoi takaa... Kyllä vi.tutti. Itse asiassa vi.tuttaa vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo 25 vuotta 😜

Vierailija
149/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään iltaan kuuluu läsnä oleminen, eli kysele ja kuuntele myös vastaukset, älä puhu päälle. Mitä enemmän miettii ennakkoon mitä puhuu, sitä paskemmaksi ilta muodostuu. Tietty jännitys kuuluu asiaan ja senkin voi mainita, mua vähän jännittää, sehän tarkoittaa monesti että arvostat häntä. toki ruuasta voi mainita, mutta ei tarvi suurennella makua ym, pieni kehu riittää. Plussaa toisen kodissa on hyvät käytöstavat, niitä sen kummemmin eriteltynä. Itse en pidä seksiä illan kruununa, vaan sen että viihdyn ja olen halukas tapaamaan toistekin, toki seksi monesti kuuluu asiaan, mutta eiköhän sitä ehdi sitten myöhemminkin jos natsaa muuten.

Vierailija
150/155 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kannattaa pysyä poissa sieltä makuuhuoneesta. Tarkoitushan on syödä ja tutustua. Vaikka millainen vonkaava on kyseessä niin ei se ruuan tarjoaminen tarkoita, että jotain muuta pitäisi tapahtua.

Tuo on kyllä totta. Jos liian nopeasti etenee, tulee tyhjä olo, eikä toinen ihminen ole niin kiinnostava. 

Vierailija
151/155 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosi hyvistä kommenteista, toivoo Ap. Olen tosi yllättynyt, että näin moni on jaksanut sanoa jotain.

Jännittää ihan hirveästi. Olen aika varma, että jompikumpi peruu seuraavan 48h aikana koko jutun. Olen ihan pyörällä päästä tuon seksiasian kanssa. Kommentit molempiin suuntiin tuntuvat yhtä hyviltä. Pitäisi tutustua rauhassa, toisaalta antaa se viesti, että on kiinnostunut toisesta myös siinä mielessä. Ollaan siis tätä ennen käyty kahvilla julkisella paikalla kaksi kertaa, ja tunnelma on ollut todella jännittynyt, koska molempia jännittää. En vieläkään tiedä, mitä ajattelisin. Ajattelin viedä tuomisiksi pullon shampanjaa. Ap

Vierailija
152/155 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meni?

Vierailija
153/155 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuminen ole välttämätöntä. Viipyilevät katseet ovat tärkeämpiä.

Käytä aikaa ja vaivaa laittautumiseen.

Muista kiittää moneen kertaannjälestäpäin, lähtiessäsi ja vielä seuraavana päivänä jollain viestillä.

Vierailija
154/155 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pitäis kuulla miten ap:lla meni.

Vierailija
155/155 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Illalliset oli ja meni. Pidettiin jo perjantaina, kun mies ehdotti. En olisi työpäivänä jaksanut, mutta en kehdannut kieltäytyäkään. Tunnelma oli kiva ja ruoka tosi hyvää. Olin tästä yllättynyt. Yleensä en kauheasti tykkää mennä toisten ihmisten koteihin, olen aika kranttu viihtymisen suhteen. Syötiin, juotiin ja juteltiin monta tuntia. Halattiin ja pussattiin, mutta mies vaikutti vähän jännittyneeltä tämän suhteen. En kiskonut vinkkua kaksin käsin kun huomasin miehen tarkkailevan tätä. Ylipäänsä kävi aika selväksi, että mies on etsimässä Sitä. Päällimmäiseksi jäi tunne siitä, että mitenköhän pystyn vastaamaan vaatimustasoon. Olen aiemmin ollut itsevarmempi ja pitänyt omaa vaatimustasoa korkealla, mutta sittemmin olen kokenut tosi rankan elämänvaiheen ja itsetuntoni ei ole enää samaa luokkaa kuin ennen. Motivaationi skarpata ja huolehtia itsestäni on matalammalla kuin koskaan. Pelkään, mitä tapahtuu, kun hän lopulta huomaa tämän. Tapaamisesta on nyt täysi viikko, enkä ole lähettänyt hänelle mitään viestiä. Tiedän, että näin ei pitäisi tehdä... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi