Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kommentti Baba Lybeckistä (rinnat)

Vierailija
11.03.2013 |

Juteltiin miehen kanssa urheilusta ja mies kertoi työkaveristaan, joka harrastaa trialtonia. Minä kommentoin, että se Baba Lybeckin harrastaa trialtonia (mies katsoo aina iltalypsyn). Siihen mies, että näkeehän sen, että timmissä kunnossa on, ei ole paljon rasvaa, eikä myöskään sitten rintoja. Minä kuulemma vien voiton tuossa puolessa.

Hämmästyin vähän siitä, että onko miehille (minunkin miehelleni) rinnat oikeasti noin iso juttu. Itse ihailen Baban lihaksikkaita käsivarsia, kauniita kasvoja ja takuulta hyvää kuntoa. Rintoja (tai niiden puutetta) en ole huomannutkaan.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba on hyvä korostamaan pieniä rintojaa, siitä hänelle pointsit. Jokainen joka itkee pieniä rintojaan (ja ehkä harkitsee silikoneja) voi ottaa mallia Babasta, kyse ei ole rintojen koosta vaan siitä miten niitä osaa korostaa.

Vierailija
22/56 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon urheilija ja pienirintainen, mutta osaan kyllä korostaa rintojani hyvillä rintaliiveillä ja asuvalinnoilla. Lisäksi rintakehän ja ylävartalon treenaus (eli rintalihakset ja ryhti kuntoon) auttaa näyttämään hiukan isorintaisemmalta, kun ne pienet rinnat pääsevät esiin.

En ottaisi silikoneja, olen tyytyväinen näihin. Hyvät juostessa, ja kolme lasta on näillä erittäin hyvin saatu ruokittua :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan miehen pitääkin sanoa, jos haluaa yhtään kehua jonkin naisen ulkonäköä. Ensin kehutaan sitä naista ja sitten kehutaan jotain omasta vaimosta, ettei sille tule paha mieli.

Vierailija
24/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Baba on erittäin kaunis ja viehättävä nainen, ja pidän hänestä todella paljon. Hänen kauniit kasvonsa ja hiuksensa on lauantain kohokohta! Baba osaa myös esiintyä todella pirtsakkaasti, ja istuu suorastaan täydellisesti tuohon kyseiseen rooliinsa.

Vierailija
25/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista siellä tisu-osastolla on, mutta sopusuhtainen kroppa joka tapauksessa. Panisin.

Vierailija
26/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sulla on tosi hyvät tissit ja Baballa ei. 

Joo töissäkin me miesten kanssa vertailtiin AP:n ja Baban tissejä. Ap:lla paremmat. Sitten me mentiin treenaamaan bar kuoria ja osa pelas trickettiä.

Vierailija
27/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös monet naiset tykkää pienestä munasta miehellä. 

On naisia joiden miesihanne on pieni ja siro. Myös sieltä. 

Vierailija
28/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin miehen kanssa urheilusta ja mies kertoi työkaveristaan, joka harrastaa trialtonia. Minä kommentoin, että se Baba Lybeckin harrastaa trialtonia (mies katsoo aina iltalypsyn). Siihen mies, että näkeehän sen, että timmissä kunnossa on, ei ole paljon rasvaa, eikä myöskään sitten rintoja. Minä kuulemma vien voiton tuossa puolessa.

Hämmästyin vähän siitä, että onko miehille (minunkin miehelleni) rinnat oikeasti noin iso juttu. Itse ihailen Baban lihaksikkaita käsivarsia, kauniita kasvoja ja takuulta hyvää kuntoa. Rintoja (tai niiden puutetta) en ole huomannutkaan.

Herää pari kysymystä. Harrastatko sinäkin siis triathlonia, vai miten viet voiton sitä harrastavasta? Entä miksi vieraan naisen rinnat ovat miehellesi "iso juttu"?

Vierailija
29/56 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Överihuonot rinnat omaavana naisena tiedän liiankin hyvin miten tärkeät rinnat ovat miehille :(

Vierailija
30/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mieheni taas on erityisesti maininnut että Baba on tosi hyvän näköinen. Harvemmin kenenkään ulkonäköä arvostelee, mutta Baba näköjään on hänen mieleensä kovasti. Rinnoista ei maininnut mitään, hauiksia kehui.

Huh,ukkos tykkää poikavartaloista!! Mulle mieluummin lantionkaarta,mikä muuten on yksi maailman kauneimmista asioista mitä miehen silmin voi nähdä.Samaten rintaa ja muutenkin vähempä pattia,enempi Naisellisuutta.Ihan noin vink vink Naisille.Näin Minun mielestä. : ) Tosin,makuja on monia ja hyvä niin.

Vierailija
31/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä rinnat, isotkin verrattuna kropan rasvattomuuteen. Kyllä mulle kelpais hänen kroppansa hyvinkin, omani sijasta. Todennäköisetsi kroppansa puolesta kuuluu parhaimpaan prosenttiin, oli rinnat tai ei. Ihan sama tykkääkö joku kiinteistönhoitaja-Jaska vai ei....

Vierailija
32/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun mieheni taas on erityisesti maininnut että Baba on tosi hyvän näköinen. Harvemmin kenenkään ulkonäköä arvostelee, mutta Baba näköjään on hänen mieleensä kovasti. Rinnoista ei maininnut mitään, hauiksia kehui.

Huh,ukkos tykkää poikavartaloista!! Mulle mieluummin lantionkaarta,mikä muuten on yksi maailman kauneimmista asioista mitä miehen silmin voi nähdä.Samaten rintaa ja muutenkin vähempä pattia,enempi Naisellisuutta.Ihan noin vink vink Naisille.Näin Minun mielestä. : ) Tosin,makuja on monia ja hyvä niin.

Vink vink itsellesi: opettele kirjoittamaan. Kamala lukea tuollaista; sisältö ja ulkoasu samanlaista huttua.

33/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sietämätön akka. Tyhjännauraja pahimmasta päästä. Vielä sitä jotenkin katsoo, mutta suunsa avaamalla pilaa kaiken. Varmaan hyväkuntoinen, mutta mikään tuossa naisessa ei sytytä.

Vierailija
34/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, monilla urheilua harrastavilla pienirintaisilla on nimenomaan lantiossa kaarta, ainakin minulla.  Se, että kropassa on läskiä, ei takaa sitä että on kaareva lantio. Moni nimenomaan lihoo niin, että maha pömpöttää ja alakroppa on suoraa pötköä ja lättänäperse....Ja jos rasvaa ei ole, niin väkisinkin rinnat on pienet, toki luonnonoikkuja löytyy, mutta harvemmin.

Busa]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
35/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Babaa varmaan kiinnostaa ihan hirveesti sun tai jonkun muun miehen mielipide rinnoistaan. Mun mielestä Baba on yks telkkarin parhaista tyypeistä, ihana kroppa, kaunis, iloinen, pirteä, suorastaan fanitan!

Vierailija
36/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Baba on osa-aikaisena maatalouslomittajana heillä eli ei sitä iltalypsyä TVstä tarvitse vahdata.

Tissit on pienet Paraisten tytöllä ja lisäksi käyttää niitä hihattomia asuja joissa ne allit alkavat sitten vähitellen näkyä kun ikääkin tulee jouluna 50. Grattis Baba (jos nyt noin vanhoja enää kannattaa onnitella).

Vierailija
37/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista katsellessa paljon rintojen pienuutta huomaa...

http://www.girlswithmuscle.com/images/full/160570389.jpg

Vierailija
38/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, isot tissit vs isot käsivarret? Melkoinen dilemma...

-Mies

Vierailija
39/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva mies tuntuu ihailevan mitenkään ns. timmejä naisia. Useampien ihanne on hoikka mutta luonnollisen kurvikas, saa vähän pehmeyttäkin olla. Siis sellainen naisten parjaama "laihaläski" :D 

Tämä on muuten totta. Keskivertoheteromies on ohjelmoitu viehättymään feminiinisyydestä kielivistä piirteistä. Naisvartalolle on tyypillisempää suurempi rasvaprosentti kuin miehelle, joten pehmeys mielletään naiselliseksi. Rasvaa ei kuitenkaan saa olla liikaa, koska nainen on lähtökohtaisesti miestä pienikokoisempi, suurikokoisuus ei ole naisellista. Tiimalasin malli on naisellinen, keski-ikäisen miehen kaljamahaa muistuttava pötsi ei.  Tämä naisellisista piirteistä viehättyminen on ihan puhdasta biologiaa. 

Tällainen naisvartalo kelpaa valtaosalle miehiä, vaikka naisten mielestä taitavat olla "laihaläskejä":

http://lempimissit.suntuubi.com/datafiles/userfiles//00mssuomi92k.jpg

Toki makuja on monenlaisia, sitä en kiistä, mutta biologia selittää sen, miksi valtaosa miehistä tuntee vetoa ym. piirteitä kohtaan. Samalla tavalla kuin useimpia naisia viehättää miesvartalossa juuri ne maskuliinisuudesta kertovat piirteet, eikä hennot käsivarret tai kapea vyötärö yhdistettynä täyteläiseen lantioon. 

Vierailija
40/56 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, isot tissit vs isot käsivarret? Melkoinen dilemma...

-Mies

Nooo, aika harvalle miehelle taitaa olla mikään dilemma. Eipä taida kauhean moni puristella naisen käsivarsia orgasmin hetkellä.

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme