Mieheni kommentti Baba Lybeckistä (rinnat)
Juteltiin miehen kanssa urheilusta ja mies kertoi työkaveristaan, joka harrastaa trialtonia. Minä kommentoin, että se Baba Lybeckin harrastaa trialtonia (mies katsoo aina iltalypsyn). Siihen mies, että näkeehän sen, että timmissä kunnossa on, ei ole paljon rasvaa, eikä myöskään sitten rintoja. Minä kuulemma vien voiton tuossa puolessa.
Hämmästyin vähän siitä, että onko miehille (minunkin miehelleni) rinnat oikeasti noin iso juttu. Itse ihailen Baban lihaksikkaita käsivarsia, kauniita kasvoja ja takuulta hyvää kuntoa. Rintoja (tai niiden puutetta) en ole huomannutkaan.
Kommentit (56)
Takaisin ketjun aiheeseen.
Olen vaatealan ammattilainen, ja minua kauhistuttaa se tyhjä pussi Baban rintojen kohdalla. Jos käyttää valmisvaatteita, niin sen pussukan voisi edes täyttää topatuilla rintsikoilla. Ei pitäisi olla kauhean vaikeaa.
Lisäksi ärsyttää joka kerta juhlavan mekon yhdistäminen poikatukkaan ja silmälaseihin - ja isoon miesmäiseen urheilukelloon! Sellainen tyylin sekasoppa, että vatsani heittää kuperkeikkaa lähes joka kerta.
Ketä Baba pelkää ? kirjoitti:
Miksi Baba aina herjaa vähemmistöjä ja marginaalipuolueita.
Miksi hän on aina Perujen ja Väyrysen kimpussa ?
Kullästyttä jo yksipuolisuus ja kapeakateisuus ?
Joutuuko Yleltä pois jos herjaa valtaeliittiä ?
Suomenruotsalaista ylemmyydentuntoa, jota apartheidiksikin maailmalla kutsutaan.
Ketäs siellä sinun mielestäsi pitäisi herjata? Menepä käsikirjoittamaan ohjelmaa jos se on huono sinun mielestäsi.
Muista myös pysyä lain oikealla puolella ettei napsahda syytteitä vaikkapa kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan.
Joku kielioppi olisi myös kiva omaksua sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Yleltä pois jos herjaa valtaeliittiä ?Suomenruotsalaista ylemmyydentuntoa, jota apartheidiksikin maailmalla kutsutaan.
Käsikirjoittaja on ihan suomenkielinen.
Kuka sinun vuorosanasi kirjoittaa? Persunuoret?
Vierailija kirjoitti:
harvalla urheilijanaisella on isot, tai edes keskikokoiset tissit. ne olis vaan tiellä, parempi niin. ihan luonnon oma järjestely.
mieluumin timmi kroppa ja tissiset
Luonnon oma järjestely? Olisiko kuitenkin niin päin, että ne isorintaisimmat eivät rintojen koon vuoksi urheile kuin että luontoäiti olisi jo etukäteen tiennyt kenestä tulee urheilija ja kenestä ei.
Isoja rintoja on mahdoton korvata milläään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies tuntuu ihailevan mitenkään ns. timmejä naisia. Useampien ihanne on hoikka mutta luonnollisen kurvikas, saa vähän pehmeyttäkin olla. Siis sellainen naisten parjaama "laihaläski" :D
Laihaläskit ovat viehättävimpiä. Fitness-pimuilla on se ongelma, että kun treenaaminen loppuu niin perse ja muukin kroppa levähtää. Laihaläskeillä näin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Yleltä pois jos herjaa valtaeliittiä ?Ketäs siellä sinun mielestäsi pitäisi herjata? Menepä käsikirjoittamaan ohjelmaa jos se on huono sinun mielestäsi.
Muista myös pysyä lain oikealla puolella ettei napsahda syytteitä vaikkapa kiihotuksesta kansanryhmää kohtaan.
Joku kielioppi olisi myös kiva omaksua sitä ennen.
No persut vois nostaa varmaan jo jotain syytteitä.
Tasapuolisuus olisi ihan kivaa huumorissakin. Käy nimittäin tylsäksi jos joka jaksossa on sama kässäri.
Baba on yhtä mauton kuin ... mikä sen nimi nyt olikaan ... Tervo. Olisi joutanut saada potkut myös.
Miksi puhutte Babasta? Hänhän on Barbara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies tuntuu ihailevan mitenkään ns. timmejä naisia. Useampien ihanne on hoikka mutta luonnollisen kurvikas, saa vähän pehmeyttäkin olla. Siis sellainen naisten parjaama "laihaläski" :D
Laihaläskit ovat viehättävimpiä. Fitness-pimuilla on se ongelma, että kun treenaaminen loppuu niin perse ja muukin kroppa levähtää. Laihaläskeillä näin ei käy.
Mutta kun vaatteet riisutaan, fitneksillä on vielä eläkkeelläkin muotoja kropassaan. Laihaläskit on vaan tikku-ukkoja selluliitillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvalla urheilijanaisella on isot, tai edes keskikokoiset tissit. ne olis vaan tiellä, parempi niin. ihan luonnon oma järjestely.
mieluumin timmi kroppa ja tissisetLuonnon oma järjestely? Olisiko kuitenkin niin päin, että ne isorintaisimmat eivät rintojen koon vuoksi urheile kuin että luontoäiti olisi jo etukäteen tiennyt kenestä tulee urheilija ja kenestä ei.
Höpöhöpö. Mulla on isot rinnat ja olen urheillut aina. Eihän se vaadi kuin hyvät rintaliivit. Ja laihduttaessa mä laihdun aina viimeiseksi rinnoista.
Kyllä sun itsetunto nousi varmaan pilviin, tällä jaksatkin pitkälle tulevaan
Hoh hoh, on se luojan onni, että olen syntynyt 50 -luvulla. Mieheni ei olisi tullut mieleenkään ääneen vertailla ulkonäköäni jonkun toisen naisen kanssa, eikä muuten puristella rintojani origaminsa hetkellä, se sattuu. -Hän sattui myös olemaan suomenruotsalainen...
Baban "nähkää nännini "-mekko oli täysin mauton. Onkohan hänellä jonkinlainen vaihdevuosisyndrooma?
Ei ole Baban käsivarret enää niin timmit.