Lue keskustelun säännöt.
Mikä sisustus!!! Siis IHQU..
11.03.2013 |
Kommentit (62)
Olen hämmentynyt kaikista näistä tavaran määrä- viesteistä ja siitä, että asunnon pitäisi olla tyhjänä myyntikuvissa. Seuraatteko oikeasti myynti-ilmoituksia? Itse seuraan melkein päivittäin Helsingin ja muutaman lähipaikkakunnan tarjontaa, ja kyllä niissä poikkeuksetta on aina huonekalut ja muut vermeet, erityisesti lapsiperheiden asunnoissa ja toisaalta yleensä niissä on enemmänkin kamaa. Ei tuo ilmoitus pompannut mitenkään erikoisella tavalla minun silmääni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Totta kai tuollainen sisustus voi olla, ja se onko se kauhea on katsojan silmässä, mutta on se minustakin aika epäonnistunut nimenomaan asuntoilmoituksen kuvadokumentaationa. Se tavaran määrä on niin valtava, että pitää oikein pinnistää nähdäkseen sitä itse asuntoa sen kaiken alta, ja nimenomaan irtaimisto on pääosassa joka ikisessä sisäkuvassa.
Itse asunto näyttää, se mitä sitä nyt pystyy tuosta kuvittelemaan, itse asiassa aika kivalta. Mutta saa kyllä olla motivoitunut sitä sieltä kaiken alta etsimään, kämppä kaikkine mahdollisuuksineen ei tuolta mitenkään ponnahda silmille.