Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sisustus!!! Siis IHQU..

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta karsittuna.

Vierailija
42/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

35/38, oletko itse asunnon omistaja? Aika raivokas purkaus satunnaiselta palstan lukijalta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi oli ihan kiva! Onko nää kliiniset valkoiset kodit tai vastaavasti retro-modernit kodit varustettuna stockholm rand -matoilla ja string-hyllyillä sekoittanut teidän päät, että mikään muu ei kelpaa? Kyllä tuo oli paljon parempi kuin 95 % "sisustuksista" joita Oikotiellä näkee.

Vierailija
44/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vois olla strictly stylen stailaama:) torttua tortun päälle. Sisustajalla on varmasti ainakin yksi peplum! Kiva että home on jo valmiiksi paikallistettu ja selkeästi kyltitetty, plussaa siittä!

Vierailija
45/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä on aika typerää ja ilkeää repostella jonkun ihmisen kodin sisustusta netissä. Kyseessä on ASUNNON myynti-ilmoitus, ei irtaimiston myynti-ilmoitus. Ja minun mielestäni asunto tosiaan on kaunis, vaikkei kaikkien makuun olisikaan. Olisiko omasta mielestäsi kivaa kun omaa asuntoa myydessäsi sisustustasi repostelee joku korppikotkaparvi?

Vierailija
46/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:40"]

35/38, oletko itse asunnon omistaja? Aika raivokas purkaus satunnaiselta palstan lukijalta..

[/quote]

Taitaa olla omistaja. Yleensä tuon tasoinen purkaus tulee joltain blogistilta joka on nähnyt täältä tulevan liikennettä blogiinsa.

Onhan tuota joo sisustettu ja laitettu mutta elämää kämpässä ei näy eikä tunnu.

Vierailija
47/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En todellakaan ole, en, mutta mulla kun on edes jotakin kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, empatiakykyä. Ootteko te jotkut semmoisesta koskaan kuulleetkaan?

35/38

Vierailija
48/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:52"]

[/quote]

Taitaa olla omistaja. Yleensä tuon tasoinen purkaus tulee joltain blogistilta joka on nähnyt täältä tulevan liikennettä blogiinsa.

[/quote]

Jos tarkoitus on myydä kämppä, se elämä on varmaan ihan tietoisesti yritetty minimoida sieltä? Minä ainakin paljon mieluummin katson tuollaisia kuvia kuin niitä, joissa myyntikuvisa näkyy asukkaiden pyykkikasoja tai urheiluvälineitä tms.

Vierailija
49/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

Jos tarkoitus on myydä kämppä, se elämä on varmaan ihan tietoisesti yritetty minimoida sieltä? Minä ainakin paljon mieluummin katson tuollaisia kuvia kuin niitä, joissa myyntikuvisa näkyy asukkaiden pyykkikasoja tai urheiluvälineitä tms.

[/quote]

Jos tarkoitus on myydä kämpää kannattaisi välittäjän varmaan kuvata niitä asuntoon kiinteästi kuuluvia juttuja, eikö?

Toi kylppärikuvakin oli jotenkin tosi vinksahtanut. Suihku näkyy reunassa ja on jo vanhahko, mutta pääosassa kuvaa on vitriini jonka myyjä vie mukanaan. Näyttää että noilla uusilla huonekaluilla yritetään peitellä sitä että remontoitavaa riittää.

Vierailija
50/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ei kukaan voi asua, elää ja olla tuollaisessa kodissa. Tuo on joku myynninedistämis-stailaus, joka on kyllä mennyt aika pahasti pieleen. 

Valkoista valkoisella- tai sävy-sävyyn-kodit, joissa kaikki kalusteet kerralla hankittuja ja samaa "vuosikertaa", tuo mulle aina mieleen syvästi ahdistuneet ja onnettomat asukit. Ei kannata herättää sellaisia assosiaatioita jos haluaa saada kämpän kaupaksi. 

Vierailija
51/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan kauheasti säälittele tuon asunnon omistajaa, eiköhän se ole jokaisen tiedossa, että nettiin laitetun asuntomyynti-ilmoituksen kuvia ruoditaan välillä julmastikin.

Mitä tulee sisustukseen, niin ei juuri voisi kauempana olla omasta sisustusmaustani, jossa selkeys ja funktionaalisuus ovat avainsanoja.

Minua ahdistaisi edes vierailla tuollaisessa ympäristössä, jossa jokainen pinta on peitetty joutavalla roinalla. Ja nimenomaan ROINALLA, arvokas antiikki ja taide olisi toki ihan toinen juttu kuin tuollaiset Tiimarin sisustus-pläkkipeltikyhäelmät...

Vierailija
52/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:03"]

:D

Ei kukaan voi asua, elää ja olla tuollaisessa kodissa. Tuo on joku myynninedistämis-stailaus, joka on kyllä mennyt aika pahasti pieleen. 

Valkoista valkoisella- tai sävy-sävyyn-kodit, joissa kaikki kalusteet kerralla hankittuja ja samaa "vuosikertaa", tuo mulle aina mieleen syvästi ahdistuneet ja onnettomat asukit. Ei kannata herättää sellaisia assosiaatioita jos haluaa saada kämpän kaupaksi. 

[/quote]

Mä en tajua. Vaikka olisikin stailattu, niin olihan tuolla vanhojakin juttuja, esim. just se pesutilan kaappi, olohuoneessa ne puunväriset huonekalut. Lisäksi seinillä oli tauluja, ja hyllyillä myös vanhempia koriste-esineitä, erityisesti makuuhuoneessa. Mä en tosiaan ymmärrä, musta tää ei ollut yhtään valkoista valkoisella tai sävy sävyyn -koti, vaan kodikas, maalaisromanttiseen henkeen sisustettu, mutta kuitenkin siinä oli tyyliä ja näkemystä. Oli sitten oikeasti tällainen tai vain stailattu, niin mun mielestä onnistunut kuitenkin.

Vierailija
53/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin sisustuksesta, vaikkakin omassa kodissani jättäisin kaikki koriste-esineet ja tarratekstit pois. Ja itseäkin kiinnostaisi nähdä kaikkien näiden haukkujien kodit. Kaikkien ei tarvitse tykätä samoista asioista, mutta ei muiden juttuja silti tarvitse lähteä arvostelemaan negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
54/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä todella kaunis ja harmoninen! Rauhoittava ja valoisa tunnelma! Tahtoisimpa nähdä teidän kämpät :-D

Vierailija
55/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tossa oo mitään vikaa. Siisti ja hillityt värit. Tavaraa saisi olla rutkasti vähemmän, mutta yleiskuva on ok. Koristeet veks, niin on nätti kämppä! Tauluiksi jotain jämäkkää ja samaa aihetta, niin ei mee liian lässyksi. 

T: sisustusmestari juu

Vierailija
56/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras myynti-ilmoitus on mun mielestä sellainen, jossa asunto on tyhjillään. Näkee huoneiden suhteet jne. Enhän ole ostamassa kenenkään elämäntapaa, vaan kodin perheelleni. 

Tuolla ei taida olla ainuttakaan kirjaa, vai katsoinko väärin? 

Vierailija
57/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos tarkoitus on myydä kämpää kannattaisi välittäjän varmaan kuvata niitä asuntoon kiinteästi kuuluvia juttuja, eikö?

Toi kylppärikuvakin oli jotenkin tosi vinksahtanut. Suihku näkyy reunassa ja on jo vanhahko, mutta pääosassa kuvaa on vitriini jonka myyjä vie mukanaan. Näyttää että noilla uusilla huonekaluilla yritetään peitellä sitä että remontoitavaa riittää.

[/quote]

Tulihan siinä kylppäristä esiin olennainen? Suihku näkyi ihan hyvin. Mä luen asuntoilmoituksia usein (tosin lähinnä Hgin), ja en huomannut noissa kuvissa mitään poikkeavaa. Päin vastoin, jokaisesta asuinhuoneesta oli kuva tai kuvia. Eteisestä olisin kaivannut, sellaista ei tainnut olla. Läheskään kaikissa ilmoituksissa ei ole edes noin hyvin kuvia, ja itsekin olen sitä mieltä että kuvilla herätetään kiinnostus ja kuvataan vaan ne parhaat paikat, jotta potentiaalinen ostaja haluaa tulla katsomaan kohdetta. 

Mä tosiaan edelleen ihmettelen tätä aloitusta, onkohan ap joku myyjän kateellinen tuttava? Mikään tuossa asunnossa ei ole niin kauheaa kuin minkä käsityksen täältä saa. Päinvastoin, asunto on sisustettu todella hyvin verraten siihen minkälaisia kämppiä ilmoituksissa useimmiten näkee.

Vierailija
58/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon siellä oli tavaraa, mutta kyllä siinä ihan kiva perusidea oli.

Se vaan nauratti, miten yhdessä kuvassa parvekkeen/takapihan oven edessä oli joku viherkasvi ja toisessa kuvassa tuoli...mahtaa olla vattumaisen veikeetä aina siirrellä niitä kamoja jos haluaa pihalle.

Tai sitten tuon kämpän stailaaja (kuvaaja?) pitää ihmisiä ihan idiootteina.

Vierailija
59/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:20"]

Paras myynti-ilmoitus on mun mielestä sellainen, jossa asunto on tyhjillään. Näkee huoneiden suhteet jne. Enhän ole ostamassa kenenkään elämäntapaa, vaan kodin perheelleni. 

Tuolla ei taida olla ainuttakaan kirjaa, vai katsoinko väärin? 

[/quote]

Mä kyllä ihan mielellään katson myös kuvia asunnoista sisustettuna, saa vähän käsitystä esim. mitä mahtuu minnekin. Kun toki varsinkin paikan päällä pystyy sitten itse kuvittelemaan oman tyylisen sisustuksen tilalle kuitenkin.

Noissa kuvissa ei tainnut kuitenkaan ihan kaikki seinät ja kolot olla kuvattu, että emme tiedä onko asunnossa kirjoja vai ei :) Itseäni kiinnostaisi onko asunnossa yhtään kyniä, mutta sekään ei taida noista kuvista tulla selville.

Vierailija
60/62 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 17:21"]

Aika paljon siellä oli tavaraa, mutta kyllä siinä ihan kiva perusidea oli.

Se vaan nauratti, miten yhdessä kuvassa parvekkeen/takapihan oven edessä oli joku viherkasvi ja toisessa kuvassa tuoli...mahtaa olla vattumaisen veikeetä aina siirrellä niitä kamoja jos haluaa pihalle.

Tai sitten tuon kämpän stailaaja (kuvaaja?) pitää ihmisiä ihan idiootteina.

[/quote]

Mun mielestä kans ihan kiva sisustus. Mutta eihän se tuoli ollut pahasti parvekkeen oven edessä edes, varmasti pääsee ohi. Kasvi nyt tietty oli, mutta eiköhän se ollut pelkän stailauksen vuoksi :) Tottakai tuota asuntoa varmaan jossain määrin on stailattu (kasvi ja kukat maljakossa, lyhdyt portaissa jne.) mutta muuten en ymmärrä miksei tällaista sisustusta voisi olla ja toisaalta miksi tämä muka on niin kauhea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän