Töitä ei ole tarpeeksi koko päiväksi. Muita? Ehkä 4-5 tuntia teen päivässä täydellä palkalla.
En tiedä pitäisikö tästä sanoa vai olla hiljaa vaan. Olen tehnyt samaa hommaa kohta 10 vuotta joten voi olla että siksikin kaikki sujuu nyt nopeasti.
Kommentit (12)
Sama täällä. Joinakin päivinä oikeita töitä on vain tunniksi. Silloin hajottaa. Olen pyytänyt lisätehtäviä mutta en jaksa jatkuvasti jankuttaa asiasta.
Aika usein onneksi käy noin. Silloin kaivan läppärin tai kirjan repusta. Joskus saa koko päivänkin vain olla.
Yritä nauttia, vaikka rankkaahan tuo on.
Joka käskee nauttia, ei ole kokenut miten puuduttavaa on kun ei ole tarpeeksi tekemistä. Mulla on vielä tunti työaikaa jäljellä tänään ja hommat tuli jo puoliltapäivin valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joka käskee nauttia, ei ole kokenut miten puuduttavaa on kun ei ole tarpeeksi tekemistä. Mulla on vielä tunti työaikaa jäljellä tänään ja hommat tuli jo puoliltapäivin valmiiksi.
Mitä yleensä teet? Pystytkö vaikka surffailee netissä tms?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, silloin kun tuo on joka päiväistä ja jatkuu kuukaudesta ja vuodesta toiseen, se ei todellakaan nautittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein onneksi käy noin. Silloin kaivan läppärin tai kirjan repusta. Joskus saa koko päivänkin vain olla.
Onko lupa toimia noin vai teetkö salaa?
Mulla oli takavuosina yhdessä aiemmassa työpaikassa sama, työt loppuivat 2 tuntia aiemmin kuin työaika.
Sanoisitteko te pomolle että töitä on liian vähän?
Ei haittaa etänä. Tänäänkin katsoin Netflixiä ja lajittelin pyykit.
Nauti vain olosta