Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen v.70 syntynyt ja aloin käyttään rinsikkoja vasta

Vierailija
17.04.2013 |

19 vuotiaana. Mikä tää Buumi on, et 11 vuotiaatkin valjastetaan niihin. Vai kasvaako nykymuksujen tissit aijemmin, ja isommiksi. Tuolloin ku ite olin nuori, niin pelkästtään huorat käytti jo 15 vuotiaana niitä rumia puuterinvärisiä.. Muuten asiasta ei puhuttu.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vanhempi ja olisin tarvinnut liivejä jo 12-vuotiaana. En kehdannut käyttää niitä tuolloin ja sen seurauksena rinnat alkoivat roikkumaan jo 14-vuotiaana. Tämän päivän nuoret voivat olla iloisia siitä, että rintsikoiden käyttämiseen suhtaudutaan positiivisena asiana.

Vierailija
2/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Olen -68 syntynyt ja aloin käyttää rintsikoita vasta 31-vuotiaana kun aloin odottaa esikoista. Sitä ennen oli ryhdikäs c-kuppi. Nyt on e-kuppi mallia jauhosäkki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tälle, mä olen syntynyt -71 enkä jälkikäteen ymmärrä mikä häpeä siihen rintsikoiden ostoon siihen aikaan kuului. Ensimmäiset rintsikat tuli ostettua 15-vuotiaana paikallisesta Sokoksesta. Myyjä mittasi koon ja ekan rintsikat oli d-kuppi eli olisin tarvinnut rintsikoita paljon aikaisemmin. Mulla oli 15-vuotiaana riippurinnat raskausarvilla ja muutaman vuoden kerrospukeutuminen takana.

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:20"]

Olen sinua vanhempi ja olisin tarvinnut liivejä jo 12-vuotiaana. En kehdannut käyttää niitä tuolloin ja sen seurauksena rinnat alkoivat roikkumaan jo 14-vuotiaana. Tämän päivän nuoret voivat olla iloisia siitä, että rintsikoiden käyttämiseen suhtaudutaan positiivisena asiana.

[/quote]

Vierailija
4/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kans vuosimallia -70, enkä käytä vieläkään.

Vierailija
5/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Se on tosi. et oli silloin tabu ja häpeällinen asia jos jollakin oli.. Itellä b koon tissit.  Ja en koe mitenkään roikkuvan epänormaalisti, vaikka en käyttänytkään nuorena. Toki tuntui kipeenä jo yläasteella. kun piti juosta liikuntatunnilla. Ehkä siksi tyttöjä paljo sivussa silloin.

Vierailija
6/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. mun äiti ei puhunut kuukautisistakaan, vaan niistä piti selvitä yksin. Rintsikat oli yhtä vaiettu asia. "ja siis jotenkin häpeä".

Vierailija
7/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? Täällä vuosimallia -71, ja kyllä rintsikoista ja kuukautisista kerrottiin ja keskusteltiin kotona. Missä mäkitorpassa te muut olette kasvaneet? Ekat rintsikat ostettiin ku olin 12-13-vuotias.

Vierailija
8/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:26"]

[/quote]

No en kyl ole yllättynyt, kun ajattelee sen ajan Huora/rintsikat ajattelua.

Vierailija
9/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, toinen mielleyhtymä oli "läski". Eli varma kiusattu.

Vierailija
10/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:37"]

Höh? Täällä vuosimallia -71, ja kyllä rintsikoista ja kuukautisista kerrottiin ja keskusteltiin kotona. Missä mäkitorpassa te muut olette kasvaneet? Ekat rintsikat ostettiin ku olin 12-13-vuotias.

[/quote] Etelä-suomesta??

Vierailija
11/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika yksilöllistä, koska ne rinnat kasvaa.. Itse kävin äitini kanssa rintaliiviostoksilla ensimmäisen kerran 13 vuotiaana, ja sain liivit kokoa 70D. äiti on myöhemmin pahoitellut, kun selvästi olisin tarvinnut niitä jo aiemmin. Ja hoikka olen ollut aina, eli geeneillä aika suuri vaikutus.

Vierailija
12/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen syvästä härmästä....

Vierailija
13/17 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:37"]

[/quote]

Kyllä meilläkin noista asioista puhuttiin ja rintsikat ostettiin heti kun oli tarvis. Ja minä olen syntynyt jo -58. Kyllä ihmetyttää nämä edelliset viestit.

Vierailija
14/17 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt v 60 ja aloin käyttämään säännöllisesti rintaliivejä vasta 35v:nä koska ei ollut tarvetta. Siihen saakka käytin liivejä ainoastaan ohuiden paitojen alla, silloinkin ohuita ja keveitä silkkisiä. Mistään häpeästä tms ei ollut kyse.

Mulla oli silloin pienet ja pyöreät a-kupin rinnat - nyt 50+ rinnat on kokoa b ja edelleen täysin kiinteät ja pyöreät, kuin teinillä (itseasiassa paremmat kuin noita röllyköitä katsoo....). Ei ole ainakaan liivittömyyden takia tullut riippareita vielä, nykyäänkin käytän liivejä vain 8h päivässä arkisin eli töissä.  

Vierailija
15/17 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin käyttää ehkä 18-vuotiaana. B-kuppi, vuosi oli -92. Ei niitä silloinkaan oikeasti tarvinnut kuin juostessa.

Vierailija
16/17 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 20:26"]

[/quote]

No en kyl ole yllättynyt, kun ajattelee sen ajan Huora/rintsikat ajattelua.

[/quote]

No ei meillä varmaan sellaisesta ollut kyse, tai ehkä isä olisi huoritellut jos olisi moisten ostamista esittänyt, haukkuihan se muutenkin.

Mutta kyllähän äidin vanhoista sai jotkut rintsikat ottaa, jos oli jotenkuten sopivat, ei mulle nimittäin ostettu muitakaan vaatteita.

Äidille huoraaminen kyllä passasi, se olisi hakenut mulle e-pilleritkin justiinsa, jos olisin saanut poikaystävän.

Kyllähän mä nuorena aikuisena sitten jotain sloggiliivejä käytin, ainakin töissä ollessa, mutta jossain vaiheessa jäi pois tarpeettomana.

Nykyisin en edes omista yksiäkään liivejä.

Roikkuu minkä roikkuu, luulenpa että sen ne tekevät kaikilla nelikymppisillä vuosia imettäneillä.

Vierailija
17/17 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin rintaliivejä n. 17-33-vuotiaana. Sitten toisen imetyksen jälkeen jäi jäljelle pienet ajokoiran korvat. Liivit ovat aika turhat. Joskus johonkiin juhliin saatan laittaa topatut että mekko tai paita istuisi paremmin.