Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen. MUTTA.

Vierailija
11.03.2013 |

..Niin tapasin siis baarissa miehen joka oli kaikkea muuta kuin normaalisti miehet johon ihastun. Niin ulkoisesti kuin luonteeltaankin. No, annoin tilaisuuden ja lähdin tyypin kanssa treffeille.

Edettiin JÄRJETTÖMÄN, LIIAN nopeasti. Sänkyyn päädyttiin ja se on valehtelematta parasta seksiä ikinä. Lapsenikin tämä tyyppi tapasi aivan liian nopeaan, vahingossa oikeastaan. Eron jälkeen eka tyyppi jonka lapseni tapasi, ja hänkin ajattelee että kyseesä on vaan kaverini, eikä ajattele asiasta sen enempää.

No, mies sitten tunnusti että hiukan ahdistaa tämä nopea eteneminen. Että kun tuntuu hyvältä jne, mutta hän on rakentanut kovan kuoren ympärilleen saatuaan näpeilleen muutama vuosi sitten todella rajusti suhteessa. Ajattelin että ok, nyt se tahtoo sitten lopettaa tapailun. Sanoin vaan että kerrotko ystävällisesti sitten jos et halua enää nähdä, hän sanoi että joo, kerron kyllä sitten.

Olin aluksi aivan rikki, ekaa kertaa eron jälkeen ihastuin todella ja olin tyytyväinen että kerrankin sellaiseen ihmiseen jonka luonne merkitsi, eikä ulkonäkö. En tiedä haluuko. Mutta, nyt sitten olenkin kiukkuinen! Minun erosta on kulunut vähemmän aikaa ja ihan yhtä näpeilleni minäkin sain kuin tuo mies. Ja silti uskallan tarttua hetkeen ja mennä tunteella. Ja en tiedä olenko vittumainen ämmä, mutta koen että ansaitsen enemmän: Miehen joka tietää heti että tahtoo mut, eikä ala feidailla- Varsinkin niin ettei halua puhua mun kanssa asiasta vaan kertoo yksipuolisesti omat tunteensa. Voi olla että itsetuntoni on liian korkea, sillä pulaa seurasta ei olisi, saan paljon treffipyyntöjä ja seuraa olisi. Nyt sitten olen onnistunut kuolettamaan vähäisetkin fiilikset tuota äijää kohtaan. Ihan käsittämätöntä, olin alkuun aivan messissä, ja aivan rikki tuosta että hän tahtoo edetä rauhallisemmin ja nyt olenkin sitten täysin välinpitämätön, ei enää kiinnostakaan. Mikähän mulla on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä oot BIAAAATCH. Hyi.

Vierailija
22/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tälle.

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 11:00"]

Mikä siinä on että jokaisen suhteen pitäisi johtaa johonkin pysyvään nyt, tässä heti tai edes koskaan. Miksei sitä voi vaan rauhassa olla ja tapailla, jos tuntuu hyvältä jne.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selvästikään tunnu hyvältä, jos miestä ahdistaa ja aapeetä epäilyttää miehen kiinnostus.

Vierailija
24/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin melkeinpä voinut itse kirjoittaa tuon sun tekstin. Ihan vastaava tilanne oli mullakin, minä ihan tosi hullaantunut enkä halunnut jarrutella, mutta mies ei ilmiselvästikään ole vielä valmis mihinkään kunnon suhteeseen. Seksistä alkoi kylläkin koko juttu, mutta pikkuhiljaa alkoi olla sen verran tunteita mukana, että en enää halunnut nähdä koko miestä, ellei aleta kunnolla seurustelemaan. Seksi meillä oli niin mahtavaa, etten ole koskaan kokenut mitään vastaavaa, mutta eihän sitä seksisuhdettakaan voi jatkaa, jos on niin rakastunut että tuntuu koko ajan pahalta, kun toinen ei ehkä olekaan ihan vastaavassa mielentilassa. Todellakin turpiin tuli mulle tässä asiassa, mutta en olis mitään voinut tehdä toisin.

Vierailija
25/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, siis sen verran pakko sanoa että tämä keskustelu käytiin eilen. Että mies haluu edetä rauhassa.

Joo mihinkään pelkkään seksiin en lähde, en tässä tapauksessa, jos tyyppi sitä tahtoisikin. Ehkä mä nyt vaan en enää stressaa. Jos se mulle laittaa viestiä, se laittaa, mä en kuitenkaan aio sitä ahdistella enää (enkä ole sitä tehnytkään kyllä). Mutta en mä kyllä oletakaan että tästä mitään elämää suurempaa sitten tulisikaan. Ja siis Baarista ei päädytty sänkyyn, vaan sitten treffien jälkeen.

AP

Vierailija
26/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, ootko HIUKAN kohtuuton?? Jos tuo mies on todella haavoilla edelleen siitä mitä on käynyt ent. naisen kanssa niin olisiko liikaa vaadittu edetä hänen ehdoillan?

Vierailija
27/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole velvollisuutta edetä miehen ehdoilla, kuunnella, olla laastari ja saada kenkää, kun mies toipuu erosta ja alkaa katsella tosimielellä uutta. Ei ole kohtuutonta edellyttää enemmän, jos itse tahtoo enemmän.

Vierailija
28/28 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 13:09"]

Ei todellakaan ole velvollisuutta edetä miehen ehdoilla, kuunnella, olla laastari ja saada kenkää, kun mies toipuu erosta ja alkaa katsella tosimielellä uutta. Ei ole kohtuutonta edellyttää enemmän, jos itse tahtoo enemmän.

[/quote]

Huomautettakoon että mies toipuu vuosien takaisesta erosta.. En tiiä pitäisikö itkeä vai nauraa

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi