Onko Fwb ja Iskuri kiellettyjä aiheita?
Kaksi ketjua hävinnyt, joissa nämä mainittu otsikossa.
Testaan.
Kommentit (37)
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemia on se ensimmäinen, sitä on oltava. Mikä sitten kelläkin kemian syntymiseen vaikuttaa, no sitä on ainakin omalla kohdalla mahdotonta luetella, eli kokonaisuus ratkaisee. Toki nyt voin tässä yleisesti sanoa, että olisi parempi kun mies on minua pidempi/suurempi, siisti, puhdas, hyvältä tuoksuva ja hyvin käyttäytyvä, mutta nuo ominaisuudet on niin perus, paitsi koko, että luulisi suurimman osan miehistä täyttävän. N48
Kokonaisuus on juurikin se juttu. Kemiat, fiilis.. sen näkee vasta usein sitten, kun toisen oikeasti näkee.
Katsotaanko natsaako meillä? :)
M42
Olet aika nuori, ettei täti-ikäinen haittaa😀
Ne kemiat :) ei ikä
Totta😊
N48
Vierailija kirjoitti:
n48@suomi24 jne
Ole hyvä😊
Sinne lähti postia :)
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, olenko samaa mieltä.
Oöen tuntenut himoa seksiin, siis kyrpään ja laukeamiseen, Fwb:n kanssa. En häneen. Seksi oli rentoa, nautinnollista, meillä oli kivaa.
Me miehet olemme vain lihaa teille naisille. ;)
Huumoria..Toki tilanteita, ihmisiä ja haluja on erilaisia. Saattaa olla jopa yhdellä ihmisellä eri ihmisten kanssa.
Joskus haluan ja himoitsen yhtä tiettyä ihmistä.
Joskus haluan seksiä, eli naimista. Jos olen vapaa, siihen periaatteessa kävisi miellyttävä, puhdas, luotettava, kiva mies (kumilla tietenkin), joka myös haluaa seksiä.
Joskus haluan vain laueta, ja sen voi tehdä yksinkin.
Seksi rakastuneena ihmisen kanssa, jota haluaa ja joka haluaa minua, on parasta. :)
Tämä on mielenkiintoinen aihe, josta voisi olla oma ketjukin, nimittäin jotkuthan pystyy haluamaan vain kun ovat ihastuneita tai rakastuneita ym.
n50+ kirjoitti:
Se juttu on juuri tässä. Omaa kivaa on pidettävä. Mutta joskus haluaisin myös oikeaa seksiä vähän samalla periaatteella - van laueta jonkun kanssa tai paremminkin hänen toimestaan. Tähän sopii fwb hienosti. Kun se vaan olisi luotettavaa ja pysyisi sillä asteella.
n50+ kirjoitti:
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oöen tuntenut himoa seksiin, siis kyrpään ja laukeamiseen, Fwb:n kanssa. En häneen. Seksi oli rentoa, nautinnollista, meillä oli kivaa.
Huumoria..Toki tilanteita, ihmisiä ja haluja on erilaisia. Saattaa olla jopa yhdellä ihmisellä eri ihmisten kanssa.
Joskus haluan seksiä, eli naimista. Jos olen vapaa, siihen periaatteessa kävisi miellyttävä, puhdas, luotettava, kiva mies (kumilla tietenkin), joka myös haluaa seksiä.
Seksi rakastuneena ihmisen kanssa, jota haluaa ja joka haluaa minua, on parasta. :)
Tämä on mielenkiintoinen aihe, josta voisi olla oma ketjukin, nimittäin jotkuthan pystyy haluamaan vain kun ovat ihastuneita tai rakastuneita ym.
Itse miehenä tarvitsen jollain tasolla tunnetta. Intohimoa ja kemiaa.
Pelkkää lihaa ajattelemalla en saa seksistä mitään irti. Sama tehdä se laukeaminen sitten itse.
Ei tietenkään tunteiden tarvitse olla rakkautta tai ihastusta, mutta jotain kuitenkin.
FWB siis toimii minullskin, kunhan ne kemiat on kohdallaan.
N31+ kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Se juttu on juuri tässä. Omaa kivaa on pidettävä. Mutta joskus haluaisin myös oikeaa seksiä vähän samalla periaatteella - van laueta jonkun kanssa tai paremminkin hänen toimestaan. Tähän sopii fwb hienosti. Kun se vaan olisi luotettavaa ja pysyisi sillä asteella.
Mielenkiintoista keskustelua kyllä.
Tunteita on niin monentasoista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinä M50 et ole jutellut minun kanssani, en ole mitään noista mainituista. N48
Pitäisikö meidän sitten jutella ja katsoa löytyykö yhteistä mielenkiintoa?
Harmi kun ei voi kuvaa laittaa vaikka profiili onkin luotuna S24:een. Useampi tuttu sieltä on löytynyt kuvallisista profiileista, joten luulen että kuvattomia tuttuja on liikkeellä aika paljon enemmän.
n50+ kirjoitti:
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fwb kanssa touhuaminen on erilaista, toisaalta se on helppoa jos kummallekin se on ok.
Jälkikäteen vaan ittelle aika "morkkis" fiilis kun siitä jää NIIN iso osa pois kun uupuu se oikea kipinä kuitenkin.
Jos ei ole vaihtoehtoa?
Tietysti hyvä seksi rakkaussuhteessa on ihaninta itsellekin. Ihan parasta.
Joskus on ollut elämänvaihe, että vaihtoehdot on olleet joko
1) olen puutteessa
2) etsin satunnaista seksiseuraa
3) Fwb
Kyllä hyvä ystävä Fwb:nä oli noista ehdottomasti paras. Ei tullut morkkista, jäi hyvä, iloinen olo. Seksi oli hyvää, oli hellyyttä, juteltiin, oli mukavaa kaikin puolin. Kumpaakaan ei sattunut, kun olisi toivonut enemmän kuin toinen oli valmis antamaan. Olimme ystävät ennen sitä, olemme erittäin hyvät ystävät nytkin, ilman benefitsejä. Seksi ei onneksi pilannut mahtavaa ystävyyttä.
M44seassa, kerrotko tässä tai jossain omassa ketjussa kuulumisiasi? Olen lueskellut kommenttejasi. Olet sympaattinen tyyppi ja toivon, että sinulla on asiat hyvin.
N50+ kirjoitti:
Jos ei ole vaihtoehtoa?
Tietysti hyvä seksi rakkaussuhteessa on ihaninta itsellekin. Ihan parasta.Joskus on ollut elämänvaihe, että vaihtoehdot on olleet joko
1) olen puutteessa
2) etsin satunnaista seksiseuraa
3) FwbKyllä hyvä ystävä Fwb:nä oli noista ehdottomasti paras. Ei tullut morkkista, jäi hyvä, iloinen olo. Seksi oli hyvää, oli hellyyttä, juteltiin, oli mukavaa kaikin puolin. Kumpaakaan ei sattunut, kun olisi toivonut enemmän kuin toinen oli valmis antamaan. Olimme ystävät ennen sitä, olemme erittäin hyvät ystävät nytkin, ilman benefitsejä. Seksi ei onneksi pilannut mahtavaa ystävyyttä.
M44seassa, kerrotko tässä tai jossain omassa ketjussa kuulumisiasi? Olen lueskellut kommenttejasi. Olet sympaattinen tyyppi ja toivon, että sinulla on asiat hyvin.
No kaikenlaista tässä, nyt tosiaan tässä sinkkuiltu reipas 3kk verran. Takana tosiaan yks 18v ja viimmenen 3.5v joka oli vuoden verran aika on/off (toinen ihan "vähän" tuuliviiri).
Nyt tossa reipas 2kk sitten oli yks pieni säätö minkä luulin että olis lähtenyt liikkeelle, mut oli sillon just eronnut niin ei se sit lähtenyt liikkeelle vaikka olikin kuulemma ihastunut.
Noh täs välillä sitten ollut noita fwb juttuja parinkin kaverin kanssa, mut jotenkin en oikein saa niistä mitään kun jää se "olo" niin tyhjäksi vaikka hellyyttäkin on kummassakin ollut hyvin.
Mut nyt tosiaan pienen viestittelyn jälkeen uutta treffi juttua menossa, mut nyt vähän varovaisempi alku mihin tottunut, mut toki on kyllä semmonen että ittelle oli heti kipinää ekan treffin jälkeen.
Toivottavasti nyt vaan saan toisellekin hyvin sitä kipinää että lähtis liikkeelle kun tuntuu muuten olevan kiinnostunut kun halus treffata lisää.
... nii ja toki toi edellinen tuuliviiri koittaa edelleen sekotella kans, mut se on nyt rikkonut jo niin paljon ettei se asioita enää kuntoon saa.
Hmm, näköjään uudet keskustelut aika helpostikin pois.
No ehkä se oli vähän sit liikaa joillekin kun kyselin apuja löytää hyvä treffi.
Ei tietenkään ole. Minä ainakaan! Jos ei kasvot ja muukin naisessa viehätä niin ei kiinnosta.
quote=Mies42_]
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että miehet olisivat valmiita seksiin näkemättä edes kuvaa!
Mitä, jos ovelle ilmestyisikin noita "masentuneita, tekoreippaita, reilusti ylipainoisia, siiderin kanssa läträäviä, jne"? Mitä mahtaisivat tehdä? Vai olisiko se sitten että pano kuin pano ja heippa?
No, joukossa on aina helmiäkin. Ainakin yksi. ;)
Sekin hämmästyttää, että on Fwb-ehdokkaita, jotka ehdottavat tapailupaikaksi AUTOA.
Ihanteellisin olisi kyllä ystävä, jolle sopisi tämä järjestely. On kokemus ja toimi erinomaisesti. Ollaan yhä hyvät ystävät. N
Itse en ainakaan ole niin epätoivoinen. Pitää miellyttää ulkoisesti ja ennen kaikkea sisäisesti.
Seksistä ei saa mitään irti, jos se on vain mekaaninen suoritus.
Siksi valokuva ja kahvittelu tai useampi alkuun. Kemiat kohtaa tai sitten ei.
Mies42_ kirjoitti:
Pitää miellyttää ulkoisesti ja ennen kaikkea sisäisesti.
Seksistä ei saa mitään irti, jos se on vain mekaaninen suoritus.
Siksi valokuva ja kahvittelu tai useampi alkuun. Kemiat kohtaa tai sitten ei.
Ei ole ollut kemialla mitään väliä kunhan on himo toiseen.
Sisäinen luonne jne, ihan sama mitä on, kunhan tekee toista mieli.
Tällä ollaan menty kohta 8 vuotta fwb suhdetta ja hyvin toimii.
Ei siitä muuta tarvitse saada kuin orgasmi ja hetki läheisyyttä.
Miten tässä kävi? Löytyikö seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinä M50 et ole jutellut minun kanssani, en ole mitään noista mainituista. N48
Pitäisikö meidän sitten jutella ja katsoa löytyykö yhteistä mielenkiintoa?
Ne kemiat :) ei ikä