Onko Fwb ja Iskuri kiellettyjä aiheita?
Kaksi ketjua hävinnyt, joissa nämä mainittu otsikossa.
Testaan.
Kommentit (37)
Tinder ja Suomi24. Nasiitentanssit ja ruotsinlaivat. Kaveripiiri. Hankalaa on löytää sellaista, jolla olisi samanlainen sopiva ajatusmaailma.
Niinpä.
Minulle kelpaa parisuhdekin, oikein naisen löytyessä. Historia viimeaikoina on kuitenkin osoittanut, että FWB toimiti hyvin. Olisi annettavaa, hellyyttä sekä rentouttavaa seksiä, vaikka eri parisuhdetta juuri hänen kanssaan voisi muuten ajatellakaan.
Tällaista seura hakevalle pitäisi olla täällä kanava. Seksi ja hellyys kun on ovat elämän perusasioita.
Tietysti helpoin on, jos se onkin joku kaveri, joka sopii hommaan. Mut jos tarvii oikeasti hakea jostain niin hankalaa.
Laitoin ilmoituksen Suomi24:ään ja hukun vastauksiin. En ehdi vastata kaikille puhumattakaan, että pääsisi kirjoittelemalla ottamaan selvää, ollaanko kuinka yhteensopivia.
Ongelma on sekin, että isot on puheet monella ja jos kerron, mistä tykkään, niin joo joo juuri tuollaisesta. Kumminkin jos tavataan niin meno on aivan muuta.
Hyvä olisi tavatakin mahdollisimman nopeasti, että näkee, onko kemiaa. Surkeaa hukata molempien aikaa ja kirjoitella pitkään jos sitten tavattaessa on heti selvää, että ei ikinä.
Viisas nainen varmaan tapaisi julkisella paikalla ensin. Kahviteltaisiin vaikka. Ehdokkaita vain on niin paljon, että ei ole mahdollista kaikkia mahdollisia tavata.
Olisiko joku joukkorekry? Joo no vitsi vain. Jättikahvitilaisuus? Osan voisi rankata heti pois. Sen vain tietää saman tien, onko etäisestikään mahdollista vai ei. Niin ja tietty jos olisi joku epähygieeninen, pulsu tai aggressiivisen oloinen niin selviäisi sekin.
Se on outoa, että kun Fwb hakusessa, vastauksia tulee ympäri Suomen. Eihän se kovin hyvin toimi, jos toinen on vaikka pääkaupunkiseudulta ja toinen asuu Lapissa. N
Vierailija kirjoitti:
Tietysti helpoin on, jos se onkin joku kaveri, joka sopii hommaan. Mut jos tarvii oikeasti hakea jostain niin hankalaa.
Laitoin ilmoituksen Suomi24:ään ja hukun vastauksiin. En ehdi vastata kaikille puhumattakaan, että pääsisi kirjoittelemalla ottamaan selvää, ollaanko kuinka yhteensopivia.
Ongelma on sekin, että isot on puheet monella ja jos kerron, mistä tykkään, niin joo joo juuri tuollaisesta. Kumminkin jos tavataan niin meno on aivan muuta.
Hyvä olisi tavatakin mahdollisimman nopeasti, että näkee, onko kemiaa. Surkeaa hukata molempien aikaa ja kirjoitella pitkään jos sitten tavattaessa on heti selvää, että ei ikinä.
Viisas nainen varmaan tapaisi julkisella paikalla ensin. Kahviteltaisiin vaikka. Ehdokkaita vain on niin paljon, että ei ole mahdollista kaikkia mahdollisia tavata.
Olisiko joku joukkorekry? Joo no vitsi vain. Jättikahvitilaisuus? Osan voisi rankata heti pois. Sen vain tietää saman tien, onko etäisestikään mahdollista vai ei. Niin ja tietty jos olisi joku epähygieeninen, pulsu tai aggressiivisen oloinen niin selviäisi sekin.
Se on outoa, että kun Fwb hakusessa, vastauksia tulee ympäri Suomen. Eihän se kovin hyvin toimi, jos toinen on vaikka pääkaupunkiseudulta ja toinen asuu Lapissa. N
Miehenä todella "epätoivoista" etsiä seuraa oikeastaan mistään. Naiset juurikin hukkuu viestien tulvaan, joita tulee ympäri Suomea. :D
Olemmeko me miehet näin säälittäviä? :D
Typerää itseä kehua, mutta varmasti erottuisin livenä positiivisesti tuossa viestien tulvassa. 4-kymppinen, urheilullinen, mukava ja luotettava mies.
Silti ei seuraa löydy.
Suomi24 aivan toivoton jos tarkoitus löytää +45 naista seikkailemaan. Masentuneita, tekoreippaita, reilusti ylipainoisia, siiderin kanssa läträäviä, jne. Kuulostaa rumalle mutta tälläisiin minä olen siellä törmännyt 6 viikon aikana.
M50+
Sitten sinä M50 et ole jutellut minun kanssani, en ole mitään noista mainituista. N48
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinä M50 et ole jutellut minun kanssani, en ole mitään noista mainituista. N48
Mistä pö
Mistä päin olet? :)
Vierailija kirjoitti:
Varmastikaan en ja tiedän että tuo minun kokemuspohja ei ole kaiken kattava.
Vierailija kirjoitti:
Hki
N48
Pitäisikö katsoa, että natsaako?
M42
Hki myös
Ihmetyttää, että miehet olisivat valmiita seksiin näkemättä edes kuvaa!
Mitä, jos ovelle ilmestyisikin noita "masentuneita, tekoreippaita, reilusti ylipainoisia, siiderin kanssa läträäviä, jne"? Mitä mahtaisivat tehdä? Vai olisiko se sitten että pano kuin pano ja heippa?
No, joukossa on aina helmiäkin. Ainakin yksi. ;)
Sekin hämmästyttää, että on Fwb-ehdokkaita, jotka ehdottavat tapailupaikaksi AUTOA.
Ihanteellisin olisi kyllä ystävä, jolle sopisi tämä järjestely. On kokemus ja toimi erinomaisesti. Ollaan yhä hyvät ystävät. N
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että miehet olisivat valmiita seksiin näkemättä edes kuvaa!
Mitä, jos ovelle ilmestyisikin noita "masentuneita, tekoreippaita, reilusti ylipainoisia, siiderin kanssa läträäviä, jne"? Mitä mahtaisivat tehdä? Vai olisiko se sitten että pano kuin pano ja heippa?
No, joukossa on aina helmiäkin. Ainakin yksi. ;)
Sekin hämmästyttää, että on Fwb-ehdokkaita, jotka ehdottavat tapailupaikaksi AUTOA.
Ihanteellisin olisi kyllä ystävä, jolle sopisi tämä järjestely. On kokemus ja toimi erinomaisesti. Ollaan yhä hyvät ystävät. N
Itse en ainakaan ole niin epätoivoinen. Pitää miellyttää ulkoisesti ja ennen kaikkea sisäisesti.
Seksistä ei saa mitään irti, jos se on vain mekaaninen suoritus.
Siksi valokuva ja kahvittelu tai useampi alkuun. Kemiat kohtaa tai sitten ei.
Hmm, kyllä seksi minusta hyvältä tuntuu ilman tunteitakin. Jos Fwb:tä hakee, tunteita ei saa tulla liikaa. Toki seksi rakastetun kanssa on jotain ihan muuta. N
Vierailija kirjoitti:
Hmm, kyllä seksi minusta hyvältä tuntuu ilman tunteitakin. Jos Fwb:tä hakee, tunteita ei saa tulla liikaa. Toki seksi rakastetun kanssa on jotain ihan muuta. N
Tottakai tunteet ovat erilaisia rakkaan ihmisen kanssa.
Mielestäni fwb:n kanssa tunteet ovat seksuaalista halua jne
Kemioiden kohdattava. Muuten vain mekaaninen suoritus
En ole ihan varma, olenko samaa mieltä.
Oöen tuntenut himoa seksiin, siis kyrpään ja laukeamiseen, Fwb:n kanssa. En häneen. Seksi oli rentoa, nautinnollista, meillä oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma, olenko samaa mieltä.
Oöen tuntenut himoa seksiin, siis kyrpään ja laukeamiseen, Fwb:n kanssa. En häneen. Seksi oli rentoa, nautinnollista, meillä oli kivaa.
Me miehet olemme vain lihaa teille naisille. ;)
Huumoria..
Toki tilanteita, ihmisiä ja haluja on erilaisia. Saattaa olla jopa yhdellä ihmisellä eri ihmisten kanssa.
Kemia on se ensimmäinen, sitä on oltava. Mikä sitten kelläkin kemian syntymiseen vaikuttaa, no sitä on ainakin omalla kohdalla mahdotonta luetella, eli kokonaisuus ratkaisee. Toki nyt voin tässä yleisesti sanoa, että olisi parempi kun mies on minua pidempi/suurempi, siisti, puhdas, hyvältä tuoksuva ja hyvin käyttäytyvä, mutta nuo ominaisuudet on niin perus, paitsi koko, että luulisi suurimman osan miehistä täyttävän. N48
Vierailija kirjoitti:
Kemia on se ensimmäinen, sitä on oltava. Mikä sitten kelläkin kemian syntymiseen vaikuttaa, no sitä on ainakin omalla kohdalla mahdotonta luetella, eli kokonaisuus ratkaisee. Toki nyt voin tässä yleisesti sanoa, että olisi parempi kun mies on minua pidempi/suurempi, siisti, puhdas, hyvältä tuoksuva ja hyvin käyttäytyvä, mutta nuo ominaisuudet on niin perus, paitsi koko, että luulisi suurimman osan miehistä täyttävän. N48
Kokonaisuus on juurikin se juttu. Kemiat, fiilis.. sen näkee vasta usein sitten, kun toisen oikeasti näkee.
Katsotaanko natsaako meillä? :)
M42
Mies42_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus on juurikin se juttu. Kemiat, fiilis.. sen näkee vasta usein sitten, kun toisen oikeasti näkee.
Katsotaanko natsaako meillä? :)
M42
Olet aika nuori, ettei täti-ikäinen haittaa😀
Aloitin nimittäin ketjun, jossa kysyin, mistä etsisitte FWB:tä kun Iskurissa ei ole enää ketään.
Ketju katosi ennen kuin ehdin lukea vastauksia.