Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni levillä..

Vierailija
10.03.2013 |

Mieheni lähti leville kaverinsa synttärijuhliin ja nyt ei vastaa viesteihini. onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Pitäisikö huolestua?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin hiihtoladulla koko viikon. Ei käy missään after skii partyssä vaikka kaverit sinne lähtisikin. 

Vierailija
2/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kantsii sanoa sille miehelle aivan puoliviattomasti, että olisit itse lähdössä vuorostasi ensi keväänä Leville. Yksin. Katso vähän minkä näköiseksi naama venähtää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin epäily heräsi, kun mies salaa katsoin miehen kännykkää ja siellä oli vain kuvia "poikien" saunareissuista.. vain alastomia miehiä keskenään. ja kuuleman oli ollu liian kivaa!

Vierailija
4/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:55"]

Mun mies on ainakin hiihtoladulla koko viikon. Ei käy missään after skii partyssä vaikka kaverit sinne lähtisikin. 

[/quote]

Muistithan laittaa kossupullon monoon! ;)

Vierailija
5/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin kaikki nuo tunturireissut ovat olleet pelkästään hiihtämistä! ja nimenomaan ne nuo naiset ovat siellä olleet pahimpia pettäjiä!!

t. mies -76

Vierailija
6/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:59"]

meillä ainakin kaikki nuo tunturireissut ovat olleet pelkästään hiihtämistä! ja nimenomaan ne nuo naiset ovat siellä olleet pahimpia pettäjiä!!

t. mies -76

[/quote]

Jaa kenen kanssa ne naiset siellä sit vehtaa? Keskenään?

Vierailija
7/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan yrittävät vain varattuja miehiä! mokomat haaskat!

Vierailija
9/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla mies käy myös useasti levillä "hiihtämässä" ja tuskin koskaan ollut reissu pelkästään sitä mitä pitäisi olla. Tiedän, että siellä on paljon miesten välistä seksiä, mutta minun mielestä on parempi myös niin! Mies saa itse käymässä toteuttamassa fantasiansa pari kertaa vuodessa miesten kesken, koska jotain kautta se kumminkin purkautuu aina! Ja minä en ole nainen joka suostuu olemaan miehen tossun alla! En ikinä!!

Vierailija
10/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RESPECT!! Naiset on vain tiellä ;)

Vierailija
11/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävispä minunkin mies edes siellä Levillä. Mutta ei. Kotona vain kaiket ajat! Ihme nössö.

Vierailija
12/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheni kiinni. Vastasi puheluun ja kamala meteli kuului taustalla :/ Selvästi oli jossakin baarissa tms. Ja kännissä. Yritti skarpata, mutta kuulin kyllä selvästi, että oli juonut enemmän, kuin yhden oluen. Ikävästä puhui ja vannoi rakastavansa minua ja muuta liirum laarumia. Enempää en jaksanut edes yrittää jutella, kun taustameteli oli aivan kamala. No, huomenna sitten lisää..

-ap-

Vierailija
13/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä? Eikö vaikka pyydät?

Vierailija
14/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minullakin eniten häiritsee kun jokaisella matkalla vain miesten ääni kuuluu! Ja kova melu.

Vierailija
15/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 21:20"]

Eikä? Eikö vaikka pyydät?

[/quote]

Oliko tämä minulle, nro 44:lle?

Jos oli, niin ei. Ei vaikka pyydän tai sanon, että mene edes työpaikan pikkujouluihin. "Ei kiinnosta" se vain sanoo. Haluaa olla vain meidän, oman perheensä, kanssa. Ei ehkä kuulosta pahalta, mutta kyllä se syö mieheltä vetovoimaa, kun ei missään kenenkään muun kanssa käy.

Vierailija
16/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei rakas. Kiva kun säkin pyörit täällä, niin on yhteinen harrastus. Mut mene nyt kuitenki juhlimaan äläkä täällä roiku. Säikytät viattomat mammat sun jutuilla . P.S liian läpinäkyvä provo, en mennyt lankaan ;)

Vierailija
17/50 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tytöt

Olen 45v mies ja käynyt Levillä keväällä jo vuosia.

Meno on ihan oikeesti kipeetä ja naista on tarjolla jos jaksaa ja 

haluaa vongata. Tiedän paljon porukkaa jotka käy samalla viikolla

Levillä ja siellä odottaa se tuttu vaki pano edellisiltä vuosilta.

Vierailija
18/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka jalka poikki jossain, kannattaa huolestua ehdottomasti.

Vierailija
19/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliskohan vaikaa rinteessä?

Vierailija
20/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun ois pitänyt huolestua jo siinä vaiheessa kun mies ilmoitti lähtevänsä sinne ;) Nyt on jo myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi