Mieheni levillä..
Mieheni lähti leville kaverinsa synttärijuhliin ja nyt ei vastaa viesteihini. onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Pitäisikö huolestua?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 16:17"]
Mieheni lähti leville kaverinsa synttärijuhliin ja nyt ei vastaa viesteihini. onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Pitäisikö huolestua?
[/quote]
Taidan tuntea sinut ;) Onko synttärisankarilla 30v pippalot?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 16:17"]
[/quote]
Taidan tuntea sinut ;) Onko synttärisankarilla 30v pippalot?
Olen Levillä kaverini 37 vuotis juhlissa. Minkä niminen on, niin muistutan häntä?
Minunkin mieheni on siellä :D Mutta häneen sain kyllä yhteyden. Laitappa tuntomerkit miehestäsi, niin kyselen, onko nähnyt..
Minunkin mieheni on siellä :D Mutta häneen sain kyllä yhteyden. Laitappa tuntomerkit miehestäsi, niin kyselen, onko nähnyt..
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 16:30"]
Levillä on tosiaan sellainen maine, että ei varmaan olisi kannattanut antaa miehelle lupaa lähteä ;)
[/quote]
Ei nainen voi kieltää aikuista miestä menemästä mihinkään.
Ai että tunnen sinut? No kun tiedän, keitä sinne on lähtenyt ja tunnen heidän vaimonsa ;)
-6-
Minun mieheni on myös levillä ja on vielä kaiken lisäksi menestyvä putki-yrittäjä! Siis apua, tieääkseni naiset ovat muutenkin hänen perään. Nyt kaduttaa kun annoin luvan.
Alkaako miehesi nimi J:llä? toinen vaihtoehto on A:lla. Kun en tiedä, kenen vaimo olet :D
Aah.. minun mieheni on rakennusalalla
[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 17:11"]
Minun mieheni on myös levillä ja on vielä kaiken lisäksi menestyvä putki-yrittäjä! Siis apua, tieääkseni naiset ovat muutenkin hänen perään. Nyt kaduttaa kun annoin luvan.
[/quote]
Joo naiset on ihan hulluina kun mies sanoo olevansa rööri-Roope. Silloin pyydetään välittömästi omien röörien huoltoa.
Itse en ole huolissani muista naisist vaan eniten pelottaa miehet aina kun lähtevät porukassa leville. Alkoholi, sauna, telakoituminen ja miesten välinen alastomuus kun monesti johtavat vain yhteen asiaan... Haluaisin uskoa, että mieheni pitää vain naisista, mutta epäilykset ovat kovat!
Kerran kysyin mieheltä tuosta telakoitumsesta ja mies oli hämillään. Ei ymmärtänyt muka mitä tarkoitin. Sitten selitin ja näytin täällä olleen keskustelun hänelle ja mies oli pöyristynyt. Ei kuulemma kukaan mies tee sellaista. Voiko olla niin, että mieheni oli vielä neitsyt tuolla saralla ja peitti asian taitavasti? Nyt sitten kun kerroin tuosta hänelle, niin haluaa kokeilla saunaillassa tuota, jotta ei ole porukan ainoa neitsyt? Voi ei mitä meninkään tekemään :(
Heh, myös mun mieheni on Levillä, tosin takaisin tänään tulossa. Jopas siellä on mammapalstalaisten puolisotapaaminen. :)
Ja eihän sitä koko ajan voi puhelinta kytätä, esim. saunassa.
Kuinka monen mies siellä nyt oikein on? Juhliiko kaikki siellä synttäreitä? :D
Mun mies oon työporukan kanssa, en usko olleen kenenkään synttäreillä. ;)
Voi ei mitä oletkaan mennyt tekemään, mieheni kokeili myös kerran telakoitumista eikä loppua näy ;( nykyään kuulman ihan joka kertaista. Sekään ei riittänyt vaan nykyään on lisäksi tullut "hevosen makkaralla" leikkiminen. En edes halua tietää mitä se tarkoittaa, mutta kuulostaa huolestuttavalta!
Tiedän mitä käyt läpi, voimia sinne.
Levillä on tosiaan sellainen maine, että ei varmaan olisi kannattanut antaa miehelle lupaa lähteä ;)