Kumpi mekko ja miksi?
Kommentit (21)
Värinä tuo vihreä on parempi, mutta kumpikaan ei ole erityisen kiva. Jotenkin hailakan keski-ikäisen vaatteita.
Vyöllisessä on kivempi väri ja kuosi, ja vyö tuo mekkoon ryhdikkyyttä.
Itse pidän enemmän tuosta alemmasta vihreästä mekosta. Syvemmät värit ja vyö tuo ryhdikkyyttä.
Ylempi koska alemman vyö on niin tökerö (aivan liian paksu ja massiivinen tuollaiselle kesämekolle.)
Ylempi, kiva väri ja kiva malli. Alemmassa on hieno, selkeä kuvio, mutta värisävy tai joku siinä mättää. Ei sekään nyt huono kuitenkaan ole.
Tykkään enemmän #2, koska olen itse tummahiuksinen ja tuo ensimmäinen mekko on mielestäni enemmän vaaleahipiäiselle sopiva.
Molemmat yleisesti ihan sieviä, mutta itse pidän sellaisista kuoseista, joissa on hieman kontrastia 😊
Ei sytyttänyt kumpikaan joten en ottaisi kumpaakaan. En tykännyt mallista, en kuoseista, en hihojen pituudesta, en mistään.
Riippuu oletko normaali vai lihava.
Ensimmäinen on kiva viikkosiivousmekko. Toisessa voisi pyörähtää ruokakaupassakin. Et kertonut käyttötarvetta.
Kumpikaan ei ole minun makuuni. Alemmassa kuitenkin kivemmat värit ja todennäköisesti näyttää tyypillisen suomalaisen päällä paremmalta kuin valju ensimmäinen. Mutta kaikenkaikkiaan ei näytä mekolta, joka imartelisi oikein ketään.
En tykkää kummastakaan. Jotenkin mauttoman oloisia molemmat. Alempi kuitenkin hivenen parempi.
Molemmat käy navettatyöhön tai mökkimekoiksi. Rumia, muodottomia ja haljun värisiä.
Tykkään molemmista mutta alempi olis mun värivalintani.
Ylempi parempi mutta kumpikin näyttää taviksen päällä mökkivaatteelta.
Kumpikin edellyttää pitkää ja hoikkaa kroppaa. Alempi siksi koska vyötärön saa näkyviin vyöllä, ylempi tasapaksu
1/500 voi käyttää näyttäen hyvältä
Molemmat kivoja kesämekkoja. Ja tosi, tosi edullisia.
Itse ostaisin tuon pitemmän mekon, syystä että yläsääressäni, on toisessa jalassa pullottavia suonikohjuja.
Pitempi mekko peittäisi ne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kumpaakaan? Eivät sytytä mitenkään. Jos pakko, niin ylempi, koska siinä ei ole höpsöä helmaröyhelöä. Vaihda valikoimaa - ehdottaisin.
Siksi, kun juuri ap:ta kiinnostaa nuo mekot. Ei mekkojen tarvitsekaan sinua sytyttää. Oot ilkeä, pirullinen ihminen, et edes tälläisessä jutussa pysty olemasn asiallinen.
Vaan heti vinoilet ap:lle, kuin halveksien hänen makuaan.
Hirveitä rättejä molemmat, mummon pöytäliinoista. Miksi juuri nämä? En pysty valitsemaan.
Miksi pitäisi kumpaakaan? Eivät sytytä mitenkään. Jos pakko, niin ylempi, koska siinä ei ole höpsöä helmaröyhelöä. Vaihda valikoimaa - ehdottaisin.