Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni levillä..

Vierailija
10.03.2013 |

Mieheni lähti leville kaverinsa synttärijuhliin ja nyt ei vastaa viesteihini. onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Pitäisikö huolestua?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne teidän miehet kotiutuivat? Löytyikö laukusta mitään epäilyttäviä juttuja ja kai tutkitte lompaskosta löytyvät kuitit? Ja puhelin! Muistakaa tutkia sekin.

Ja ikinä älkää enää päästäkö miestä sinne Leville.

Vierailija
42/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna panna rauhassa, kyllä se sieltä takaisin kotiin tulee, ja onneksi pussit tyhjinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen paljon miehiä Levillä. Sääli, kun en ole itse siellä;)

Vierailija
44/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palasin eilen leviltä. Täytyy sanoa, että on teidän miehet sikoja! Ollaan pidennetty vkl reissussa, ei suksia mukana ja ihan suoraa puhetta että naista, siis sänkyseuraa haetaan. Vielä sormukset sormessa. En tiedä mistäpäin kirjoittelette mutta "päälauma" oli Hesasta. Hyh.

Vierailija
45/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palasin eilen leviltä. Täytyy sanoa, että on teidän miehet sikoja! Ollaan pidennetty vkl reissussa, ei suksia mukana ja ihan suoraa puhetta että naista, siis sänkyseuraa haetaan. Vielä sormukset sormessa. En tiedä mistäpäin kirjoittelette mutta "päälauma" oli Hesasta. Hyh.

Vierailija
46/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tämän ketjun perusteella siellä ei oo kuin miehiä, eli ei ainakaan tule houkutusta huudella vieraisiin pöytiin. 

Vierailija
47/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:29"]

Noh, tämän ketjun perusteella siellä ei oo kuin miehiä, eli ei ainakaan tule houkutusta huudella vieraisiin pöytiin. 

[/quote]

Hah, ei varmasti ole muita ko miehiä :D Mutta älkäähän huoliko, ei ne mitään pysyviä salasuhteita täällä kehitä, panevat ja sikailevat sen viikonlopun/viikon turistien/sesonkityöläisiten kesken. On niin nähty.Nimittäin toiset meistä asuu ja työskentelee Levillä ympärivuotisesti ;) (Tiesittekö, että täällä suunnalla liikkuessaan ne teidän kiltit miehenne vonkaavat myös tarjoilijoilta/taksinkuljettajilta/hiihdon opettajilta/vastaanottovirkailijoilta/....). Ihan sormukset sormissaan.

Vierailija
48/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan, että mieheni kuuluu sitten siihen "ei sikailevien" joukkoon. Luotan mieheeni 100% Onneksi on sen verran rehellinen ja selkärankaa löytyy, että tunnustaa, jos tuli jotain tehtyä. Vaatii sitä muilta, niin on myös sellainen itse. 

Ja uskokaa tai älkää, sen näkee kyllä naamasta, jos valehtelee. 

Ja jos nyt jää huomaamatta ja kertomatta, niin ennen pitkää asiat tulee julki. Senhän kaikki tietää :) Seinilläkin on korvat...

Vierailija
49/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan! siis tutkikaa kaikki taskut ja raot! aina löytyy jotain mitä mies voi unohtaa!

Vierailija
50/50 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2013 klo 20:46"]

No toivotaan, että mieheni kuuluu sitten siihen "ei sikailevien" joukkoon. Luotan mieheeni 100% Onneksi on sen verran rehellinen ja selkärankaa löytyy, että tunnustaa, jos tuli jotain tehtyä. Vaatii sitä muilta, niin on myös sellainen itse. 

Ja uskokaa tai älkää, sen näkee kyllä naamasta, jos valehtelee. 

Ja jos nyt jää huomaamatta ja kertomatta, niin ennen pitkää asiat tulee julki. Senhän kaikki tietää :) Seinilläkin on korvat...

[/quote]

Niin se sinun mies on tietty se ainoa, joka ei sikaile. Hyvä sulle.

Muutoin pätee "mitä tapahtuu Levillä, jää Leville" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi