Musta puuttuu se jokin
Oon tässä miettinyt. Koska oon 35 vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut, musta täytyy vaan kertakaikkiaan puuttua se jokin kauneus ja viehättävyys mitä muissa naisissa on. Ja koska miehet ei koskaan ole osoittaneet kiinnostusta tai halunneet tutustua, tökkii heitä jokin mun ulkonäössä.
Koska en halua jäädä loppuelämäksi yksin, oon aatellut nyt lähtee korjauttamaan kaikkea tässä mun ulkonäössä.
Hampaiden oikomisesta oon kuullut, että onnistuu jollain huomaamattomilla kalvoilla. Samalla saisi vinon leuan suorempaan, kun hampaat asettuisi paremmin symmetrisesti paikoilleen. Sitten mutkalla olevan koukkunenän suoristus olisi myös edessä. Se varmaan häiritsee tosi paljon miehiä. Lisäksi aattelin ottaa pistoshoitoja poskiin (poskipäiden korotus) ja pistoshoitoja alaluomiin poistamaan tummia silmänalusia. Ja valkaista hampaat ja lopettaa kahvin juomisen.
Onko sulla kokemusta näistä? Mistä oot saanut onnistuneita toimenpiteitä?
Kommentit (33)
Olet jo liian vanha. Millään Simsalabim tempuilla et saa persoonallisuudesta sitten viehättävän pää.
Provo! Vastataan silti. Asennevammaa ei kauneuskirurgitkaan saa muutettua. Ota koira. Se on uskollinen seuralainen.
Täällä 30-v ikisinkku. Itse olen 100 % varma että kyse on ulkonäöstäni. Sitten kaikki kuitenkin sanovat että nainen kun nainen saa miehen ja että vika on luonteessa. Miten ihmeessä miehet voivat tietää luonteeni kun en saa heitä edes tutustumaan muhun ensin kun he eivät edes lähesty kun ulkonäköni ei vedä heitä puoleeni? Juuri luin iltalehdestä jostain aseksuaalista jota miehet lähestyvät ja kiinnostuvat hänestä. Mielestäni aivan taviksen näköinen ja vieläpä lihava nainen ja silti saa hätistellä miehiä ympäriltään. Minä olen sentään hoikka, mutta sekään ei riitä. Ilmeisesti naamanikin on paljon rumempi kuin mitä luulen.
Miksi ette laita kuvaa kasvoistanne, niin näkisi onko niissä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette laita kuvaa kasvoistanne, niin näkisi onko niissä mitään vikaa.
Olen laittanut kerran kuvani tänne ja kerroin juuri tuosta ikisinkkuudesta ja että rumaksi on haukuttu. Kas kummaa kaikki kehuivat nätiksi. Mutta olen huomannut että jos laitan tänne jonkun kuvan ja haukkun rumaksi, palstalaiset sanovat kauniiksi. Kun taas laitan jonkun todella kauniin naisen kuvan, hänet haukutaan ihan lyttyyn.
Nämä ovat monimutkaisia juttuja. Itse olen rumanpuoleinen, mutta minulla on kuitenkin ollut seurustelusuhteita. Se on sitten eri asia, olivatko nuo suhteet tasapainoisia tai hyviä - no, useimmat eivät olleet. Entisenä koulukiusattuna olen hakenut hyväksyntää ihan vääristä paikoista ja alkanut seurustella myös sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät sopineet minulle yhtään. Joku oli pakko saada. Ne muutamat paremmat suhteet kaatuivat sitten omaan huonoon itsetuntooni, tyytymättömyyteeni ja hölmöilyihini.
Ap luetteli joitain ulkonäköpiirteitä, joiden arveli karkottavan miehiä. Kuitenkaan mielestäni mikään noista ei kuulosta suoranaisesti sellaiselta, että mies jäisi kertakaikkiaan löytämättä. Itselläni on varmasti pahempia vikoja kuin ap:lla (rosacea, aknearvet jne.), ja siitä huolimatta minulla on ollut suhteita. Arvelisin, että kyse on kokonaisuudesta ja persoonallisuuksien yhteensopivuudesta sekä myös sattumasta ja tuurista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 30-v ikisinkku. Itse olen 100 % varma että kyse on ulkonäöstäni. Sitten kaikki kuitenkin sanovat että nainen kun nainen saa miehen ja että vika on luonteessa. Miten ihmeessä miehet voivat tietää luonteeni kun en saa heitä edes tutustumaan muhun ensin kun he eivät edes lähesty kun ulkonäköni ei vedä heitä puoleeni? Juuri luin iltalehdestä jostain aseksuaalista jota miehet lähestyvät ja kiinnostuvat hänestä. Mielestäni aivan taviksen näköinen ja vieläpä lihava nainen ja silti saa hätistellä miehiä ympäriltään. Minä olen sentään hoikka, mutta sekään ei riitä. Ilmeisesti naamanikin on paljon rumempi kuin mitä luulen.
Luuletko ettei se tympeä persoonallisuus ja asenne näy päällepäin? Samoin kuin iloinen ja lämmin asenne ja käytös.
Pistoshoitoja ei noin nuori tarvitse, ja nenä on vaan persoonallinen osa sinua.
Tarvitset lisää itseluottamusta, sitä saa hyvistä kokemuksista. En tiedä miksei sinulla niitä ole. Oletko asunut aina samalla paikkakunnalla, eli ihmisillä on ennakkoluuloja sinua kohtaan? Autaisko ympäristönvaihdos?
Kiitos vastauksista!
Luonteessani tuskin on vikaa, kuten jotkut tuossa epäili. Mulla on paljon ystäviä ja tulen kaikkien kanssa toimeen. Ja mua usein kehutaan mukavaksi ja empaattiseksi ja muita kannustavaksi. Ja mielestäni sellainen kyllä olenkin. Tietty surullinen olen tilanteestani, mutta näitä kyyneliä en näytä kyllä kellekään. En kehtaa sanoa kellekään, että joo tässä itken ja suren, koska olen kasvoista niin ruma enkä saa kasvojeni vuoksi kumppania.
Ja tänne kuvan laittaminen ei muuttaisi mitään. Tänäänkin salilla vilkaisin itseäni peilistä ja mietin, että miten typerältä kasvoista näytänkään. Ihan kamalalta. Se on todellakin se kokonaisuus mikä on pielessä. Ei pelkästään nuo luettelemani asiat.
Häpeän kasvojani tosi paljon. En haluaisi näyttää kasvoista tällaiselta. Välillä huomaan vältteleväni ystävien kanssa ulos lähtemistä, koska tiedän näyttäväni kasvoistani niin typerältä, että en vaan kehtaa mennä. Tiedän, että kaikki ajattelee, että olen ruma, oudon näköinen kasvoista. Vaikka meikkaan ja käyn kampaajalla ja pukeudun kivasti, kasvoni pilaavat kaiken.
Häpeän itseäni niiiin paljon. Heräisimpä tästä painajaisesta ja olisin normaalin näköinen.
Elämässä on kuule niin paljon kaikkea muutakin kuin ulkonäkö.
Jotkut kukoistaa vasta vähän vanhemmalla iällä. Lopeta itsesääli.
Ap mulla oli ihan sama, mutta olen tosi kaunis. Ongelma taisi olla siinä, että olin äärettömän ujo, enkä osannut flirttailla yhtään. Olin myös ujouden takia kömpelö juttelussa miesten kanssa. 34 v pakottauduin opettelemaan katsomaan miehiä silmiin ja flirttailemaan. Pakottauduin myös tekemään aloitteita. Käytännössä heti sen seurauksena tapasin mieheni.
Minulla on aina ollut iso nenä, isot jalat, pienet rinnat, ohuet hiukset ja lisäksi jopa lyhyt malli ja on ollut paljon minuun ihastuneita miehiä.
Hienoa, että oot kaunis löytänyt miehen. Mun kasvoissa ei ole mitään kaunista. Iho on hyvä. Mitään muuta hyvää ei ole. En vaan voi tämän näköisenä viehättää ketään.
On niin ahdistavaa olla tän näköinen. Tekisi mieli piiloutua jonnekin erämaahan ja kadota vaan pois. Jättää tä elämä tähän, koska mulla ei vaan oo mitään tulevaisuutta näin rumilla kasvoilla. Mua ei oo koskaan kukaan rakastanut eikä kukaan voi mua tulevaisuudessakaan rakastaa ja haluta.
Ja nyt ei ole kyse siitä, että ihossa on joskus näppyjä tai että toine silmä on pikkiriikkisen toista pienempi ja häiritsee joskus itseä. Vaan kyse on siitä, että mun kasvoissa on niin kaikki pielessä. Näytän aivan todella rumalle ja oudolle.
Vierailija kirjoitti:
Ap mulla oli ihan sama, mutta olen tosi kaunis. Ongelma taisi olla siinä, että olin äärettömän ujo, enkä osannut flirttailla yhtään. Olin myös ujouden takia kömpelö juttelussa miesten kanssa. 34 v pakottauduin opettelemaan katsomaan miehiä silmiin ja flirttailemaan. Pakottauduin myös tekemään aloitteita. Käytännössä heti sen seurauksena tapasin mieheni.
Jatkan tähän omaan ketjuun, omia mietteitä.
Ihana kesä on edessä. Kaikki loputkin sinkkuystäväni alkavat olla varattuja tai heillä on jotain kivaa säpinää kivojen miesten kanssa. Kaikki hehkuttaa kuinka ihana kesä on tulossa.
Mä taas mietin, että miten kestäisin. Kauanko vielä jaksan. Tänäkään kesänä en surustele enkä voi löytää rakkautta. Mietin aika paljon itseni tappamista. En koe, että tässä elämässä on enää mitään mulle. Muille tapahtuu kivoja asioita, mutta itselleni ei. En voi löytää kumppania kasvojeni viallisuuden ja omituisuuden vuoksi. Olen poikkeavan näköinen kasvoista, sellainen peikko/koukkunenäinen noita-akka - Miksi kukaan kiinnostuisi musta?
En tiedä onko muilla täällä kokemusta umpikujasta, mutta itse tiedän olevani sellaisessa. Tästä ei ole mitään muuta pois pääsyä kuin oman käden kautta lähteminen.
Jos voisin, repisin nämä kasvot päästäni, niin paljon vihaan näitä rumia kuvottavia kasvojani, jotka ovat pilanneet koko elämäni.
Voi teitä heikkoja ihmisiä. Yhyy, en saa parisuhdetta, voih. Riippuuko elämänne tosiaan jostain eläimellisestä parittelusta ja "kelpaavuudesta"? Omasta mielestäni suurin osa ihmisistä on aivan täys paskaa, ja ihmettelen miksi varsinkin naiset ovat sellaisia jakiksia. Ilmeisesti pitää kelvata jollekin narsistiselle miehenretaleelle.
Sä olet henkisesti sairas ihminen. Hae apua siihen!
Hammaslääkärillä voit käydä, mutta muuta noista ei kannata tehdä. Tummat silmänaluset saa piiloon meikllä, jos ne häiritsee - minua ei tosin häiritse.
Luulisin, että et osaa flirttailla ja antaa miehille signaalia kiinnostuksesta. Aika vaan kuluu, itse vanhenee ja vapaat miehet pariutuu. Eli jos nuorena ei ole lykästynyt, niin vanhempana on hankalampi löytää sinkkumiehiä ympäriltään.
Väliaikatietoja. Edelleen sinkku.
Muut löytää Tinderistä kivoja miehiä joiden kanssa synkkaa ja alkavat seurustella.
Itselläni 122 osumaa Tinderissä puolen vuoden ajalta, itse aloitettuja keskusteluita lukuisia. Ne tyssäävät aina.
Muutamat miehet ovat aloittaneet keskustelun, mutta nekin loppuvat.
Olenkin kuullut sanottavan, että jos mies ei tee keskustelun aloitusta Tinderissä, ei hän ole kiinnostunut.
Mulla on siis melkein 122 machia miesten kanssa, joita ei kiinnosta.
En usko enää löytäväni rakkautta ja kumppania. Muilla pariutumine tapahtuu niin helposti ja itse en tosiaan tähän ikään mennessä ole seurustellut.
Mulla on paljon ystäviä ja kavereita ja kuulen usein olevani iloinen, energinen, mukava.... ja silti olen yksin.
Syyn sinkkuuteeni täytyy olla ulkonäössäni ja erityisesti kasvoissa, koska ne merkkaa miehile eniten.
Kertokaa kuka plastiikkakirurgi voisi olla sellainen, jolta löytyisi osaamista kasvojen kokonaisvaltaiseen korjaamiseen.
En ole rakastettava tämännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Väliaikatietoja. Edelleen sinkku.
Muut löytää Tinderistä kivoja miehiä joiden kanssa synkkaa ja alkavat seurustella.
Itselläni 122 osumaa Tinderissä puolen vuoden ajalta, itse aloitettuja keskusteluita lukuisia. Ne tyssäävät aina.
Muutamat miehet ovat aloittaneet keskustelun, mutta nekin loppuvat.
Olenkin kuullut sanottavan, että jos mies ei tee keskustelun aloitusta Tinderissä, ei hän ole kiinnostunut.
Mulla on siis melkein 122 machia miesten kanssa, joita ei kiinnosta.
En usko enää löytäväni rakkautta ja kumppania. Muilla pariutumine tapahtuu niin helposti ja itse en tosiaan tähän ikään mennessä ole seurustellut.
Mulla on paljon ystäviä ja kavereita ja kuulen usein olevani iloinen, energinen, mukava.... ja silti olen yksin.
Syyn sinkkuuteeni täytyy olla ulkonäössäni ja erityisesti kasvoissa, koska ne merkkaa miehile eniten.
Kertokaa kuka plastiikkakirurgi voisi olla sellainen, jolta löytyisi osaamista kasvojen kokonaisvaltaiseen korjaamiseen.
En ole rakastettava tämännäköisenä.
Olet varmaan kuullut tämän, mutta sinun on opeteltava rakastamaan itseäsi. Kukaan meistä ei ole täydellinen. Onni löytyy sun oman pään sisältä. Lopeta tinderin selaaminen kun se tuottaa sulle pahaa mieltä ja pettymyksiä. Mene ihmisten keskelle, harrastus, opiskelu mikä vaan missä voit tavata uusia ihmisiä. Saat uutta sisältöä elämään ja saat ajatukset pois itsestäsi. Sinä olet se jonka kanssa sun on loppuelämä elettävä joten opettele ensin tykkäämään itsestäsi.
Minulla on paha avopurenta lapsuudenkodin onnettomuuden seurauksena sekä iso nenä. Tästä huolimatta flaksi on käynyt ihan hyvin. Miehenkin pääsin ihan itse valkkaamaan useammasta mukavasta ja komeasta vaihtoehdosta.
Olennaisinta on itseluottamus ja se, että viihtyy nahoissaan. Huumori, avoimuus ja lämmin suhtautuminen ihmisiin yleensä myös viehättää. Kannattaa sitä omaa persoonallisuutta kehittää muutenkin.