Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin paha olo, etten voi tavata lapsiani

Vierailija
09.03.2019 |

Mitä tämän ajatteleminen nyt sitten hyödyttää? Kun keskityn tseeni ja omaan ongelmaani, enkä siihen, kuka on minulle pahan olon aiheuttanut? Näin minulle on palstalla neuvottu, että muihin keskittyminen ei auta mitään.

Kommentit (1132)

Vierailija
41/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eilenkin Hyviä Neuvoja antanut varmasti tietää! Kakaisemaan nyt ulos neuvonsa vaan!

Ap

Vierailija
42/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tajusin vihdoin, että äitini on tehnyt parhaansa. Itse olin vain niin surkea ja hankala lapsi. Säälin omia lapsiani, onneksi eivät nyt joudu sairaaseen vaikutuspiiriini.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä sun lapset on? Mitä ne on tehnyt jotta sulle on tullut paha olo?

Onko paha olo ainoa este miksi et voi lapsiasi tavata?

Kenen kanssa lapsesi on nyt? Ja ymmärtääkö hän että sinulla on paha olo etkä pysty lapsiasi näkemään?

9 ja 11, lapse on kasvatettu huonosti, lapset ovat isänsä kanssa ja ei, mies ei tarpeksi sekeästi ymmärrä, että en pysty pahan olon takia näkemään, tai siis sen ehkä vielä ymmärtää, mutta ei osaa ennakoida ja nähdä sitä, millä tavalla hän aikaansaa pahaa mieltä minulle eikä oikein osaa mielestäni olla tässä minun kanssani yhdessä suunnaten lapsiin parhaan selityksen. Hän ei kuuntele eikä keskustele siitä, mitä lapsille sanotaan, hän on niinkuin että hän ja lapset ja minä erikseen. Aivan kuin ei olisi parempi, että vaikeissa tilanteissa asiat hoidettaisiin asetelmalla me vanhemmat yhdessä, ja lapset.

Ap

Eli olet huono kasvattaja. Muu onkin ihan pelkkää seliseliä.

En ole varsinaisesti huono kasvattaja, olisin vain tarvinnut tukea näkemyksilleni.

Ap

Ai sille, että lapset eivät saa leikkiä kivillä ja sinun ei tarvitse tehdä heille ruokaa eikä siivota? Jep. Todella hyviä näkemyksiä... :D

Vierailija
44/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku eilenkin Hyviä Neuvoja antanut varmasti tietää! Kakaisemaan nyt ulos neuvonsa vaan!

Ap

Sälittävää, että kuvittelit tähän 100% vilpittömyyttä neuvotuksi tulemisen halulle. Se oli koukku nuijille mutta samalla tietenkin kutsu keskustelemaan aiheesta fiksuille ja fiksusti. Se ei oe ikinä kiellettyä vaikkei sitä Vakavalla Äänellä esitetäkään.

Ap

Vierailija
45/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa lapsesi on nyt? Ja ymmärtääkö hän että sinulla on paha olo etkä pysty lapsiasi näkemään?

9 ja 11, lapse on kasvatettu huonosti, lapset ovat isänsä kanssa ja ei, mies ei tarpeksi sekeästi ymmärrä, että en pysty pahan olon takia näkemään, tai siis sen ehkä vielä ymmärtää, mutta ei osaa ennakoida ja nähdä sitä, millä tavalla hän aikaansaa pahaa mieltä minulle eikä oikein osaa mielestäni olla tässä minun kanssani yhdessä suunnaten lapsiin parhaan selityksen. Hän ei kuuntele eikä keskustele siitä, mitä lapsille sanotaan, hän on niinkuin että hän ja lapset ja minä erikseen. Aivan kuin ei olisi parempi, että vaikeissa tilanteissa asiat hoidettaisiin asetelmalla me vanhemmat yhdessä, ja lapset.

Ap

Eli olet huono kasvattaja. Muu onkin ihan pelkkää seliseliä.

En ole varsinaisesti huono kasvattaja, olisin vain tarvinnut tukea näkemyksilleni.

Ap

Ai sille, että lapset eivät saa leikkiä kivillä ja sinun ei tarvitse tehdä heille ruokaa eikä siivota? Jep. Todella hyviä näkemyksiä... :D

Aivan muille asioille. Nuo seurasivat, kun en saanut sitä tukea.

Ap

Vierailija
46/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tajusin vihdoin, että äitini on tehnyt parhaansa. Itse olin vain niin surkea ja hankala lapsi. Säälin omia lapsiani, onneksi eivät nyt joudu sairaaseen vaikutuspiiriini.

Ap

Ja mietin nyt miten pyydän äidiltäni anteeksi kaiken tämän pahan olon jonka olen hänelle aiheuttanut. Lupaan myös, että haen apua itselleni mielenterveyspuolelta. Olen vihdoin tajunnut olevani narsisti.

Vierailija
47/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selittää paljon toi tilanne. Esiteinejä ja mies joka ei ymmärrä.. nyt mun täytyy nostaa kädet pystyyn ja todeta ettei ole mitään mitä voisin sanoa mistä olis sinulle apua. Valitan. Toivottavasti se mies tajuais sinunkin puolen tässä asiassa ja tilanteesi helpottuis edes vähän. Tsemppiä!

Vierailija
48/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua voisi auttaa vanha puolalaisten partisaanien sanonta kun jollakin on paha olla.

Tue sydämesi paskalla ja pompi.

Vierailija
49/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja mietin nyt miten pyydän äidiltäni anteeksi kaiken tämän pahan olon jonka olen hänelle aiheuttanut. Lupaan myös, että haen apua itselleni mielenterveyspuolelta. Olen vihdoin tajunnut olevani narsisti.

Tämä siis Ap.

Vierailija
50/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vastaus kun eilen, vain otettu lääke auttaa. Mars lääkekaapille.

Vierailija
51/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selittää paljon toi tilanne. Esiteinejä ja mies joka ei ymmärrä.. nyt mun täytyy nostaa kädet pystyyn ja todeta ettei ole mitään mitä voisin sanoa mistä olis sinulle apua. Valitan. Toivottavasti se mies tajuais sinunkin puolen tässä asiassa ja tilanteesi helpottuis edes vähän. Tsemppiä!

Joo kiitti. Ihanaa, kun edes joku, joka ei vain kehu miestä sillä, että otti lapset. Toki se on hyvä ja arvokas asia, mutta kun sitäkäön ei ois tarvittu, jos mies olisi ajatellut minua, osannut nöyrtyä kehittymään ja itsekin miettinyt, että ehkä mulla on pointtini, miten hän ottaisi koppia niistä?

Meillä on perheterapiaa ja perhetyöntekijät käyvät miehellä ja lapsilla, ja minäkin käyn siellä heitä tapaamassa noin kerran kuussa, (he käyvät siis viikottain) ja siinä koitetaan sitten ratkoa tätä tilannetta, mutta ei se heillekään ole ihan helppo ollut. Siis että heti näkisivät, mikä on vinossa ja miten se korjataan. Ja että me oltais oltu vain jotenkin tyhmiä, ettei ois itse tajuttu, sitä tarkoitan.

Ap

Vierailija
52/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kukaan muu ei aiheuta sulle pahaa oloa. Vain sä itse voit sen aiheuttaa itsellesi, se on ikäänkuin valinta. Sä haluat sun pahan olon pois, mutta et tiedä edes miksi sulla on paha olo, siispä älä vastusta sitä. Anna sen olla ja kiinnitä huomiosi siihen. Huomaat että sä pystyt oikeasti tarkastelemaan sun huonoa oloa. Ja voit kysyä itseltä et miksi sulla sellainen olo.

Sä oot selkeesti tosi eksyksissä itsesi kanssa. Opettele kuuntelemaan itseäsi ja arvostamaan itseäsi. Kohtele itseäsi niinkuin sä haluaisit itseäsi kohdeltavan. Kiinnitä huomiosi siihen miten puhut itsellesi.

Kun on sinut itsensä kanssa, on sinut maailman kanssa. Mutta ite oot vastuussa omasta olostasi. Itse valitset että tuntuuko joku pahalta tai pahoitatko mielesi. Jos haluat hyvää itsellesi, tee hyvää muille.

Vierailija
53/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain tiedä, mua repii kahtia se, että en haluaisi itseäni loukattavan, ja sitten se, että en haluaisi antaa lapsille kokemusta siitä, että he eivät ole tärkeitä, ja olla siis menemättä tapaamaan, kun olen tähän asti sunnuntaisin tavannut. Mun paha olo syntyi viime viikolla siinä tapaamisessa. Ja jos se syntyy uudelleen, olen ihan idi.ootti, että menin ja annan satuttaa ja loukata tunteitani. Todella vaikea tilanne.

Ap

Vierailija
54/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vinossa olevan asian olen näistä ketjuista huomannut. Sulla ei ole minkäänlaista otetta omaan elämääsi. Haet kaikille päätöksillesi lupaa ja vahvistusta ulkopuolelta, ja kuvittelet että kaikki paha sun elämässäs tulee ulkopuolelta. Olet lapsellinen narsisti. Tää sun pahan olon kierre ei katkea ennen kuin otat vastuun omasta elämästäs, ja alat tehdä sun elämääs vaikuttavat päätökset itse.

Vierailija
55/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ææ kirjoitti:

Ap. Kukaan muu ei aiheuta sulle pahaa oloa. Vain sä itse voit sen aiheuttaa itsellesi, se on ikäänkuin valinta. Sä haluat sun pahan olon pois, mutta et tiedä edes miksi sulla on paha olo, siispä älä vastusta sitä. Anna sen olla ja kiinnitä huomiosi siihen. Huomaat että sä pystyt oikeasti tarkastelemaan sun huonoa oloa. Ja voit kysyä itseltä et miksi sulla sellainen olo.

Sä oot selkeesti tosi eksyksissä itsesi kanssa. Opettele kuuntelemaan itseäsi ja arvostamaan itseäsi. Kohtele itseäsi niinkuin sä haluaisit itseäsi kohdeltavan. Kiinnitä huomiosi siihen miten puhut itsellesi.

Kun on sinut itsensä kanssa, on sinut maailman kanssa. Mutta ite oot vastuussa omasta olostasi. Itse valitset että tuntuuko joku pahalta tai pahoitatko mielesi. Jos haluat hyvää itsellesi, tee hyvää muille.

Mitä se mun lapsia kiinnostaa. Heistä osoitan heille, että he eivät ole tärkeitä, jos mitiskelen omaa pahaa oloani, oletan. He ovat niin pieniä tajutakseen asiaa mun kannaltani. Mitähän eväitä tämä tekstisi sille antaa?

Ap

Vierailija
56/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden vinossa olevan asian olen näistä ketjuista huomannut. Sulla ei ole minkäänlaista otetta omaan elämääsi. Haet kaikille päätöksillesi lupaa ja vahvistusta ulkopuolelta, ja kuvittelet että kaikki paha sun elämässäs tulee ulkopuolelta. Olet lapsellinen narsisti. Tää sun pahan olon kierre ei katkea ennen kuin otat vastuun omasta elämästäs, ja alat tehdä sun elämääs vaikuttavat päätökset itse.

Ja annan lasteni kärsiä? Niinkö? Ette ole tärkeitä, äidin pha olo on tärkeämpi.

Ap

Vierailija
57/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat aivan, kuin et tajuaisi, että mä olen myös vastuussa toisista. Heidän nimensä on MUN LAPSET. Aika helppoa se on huudella sieltä, kun ei oikeasti arvosta mun kokonaistilannetta yhtään. Etkä tajua.

Ap

Vierailija
58/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Av-palsta vuonna 2030: ”Miten pääsisin yli siitä, että lapsuudessani äiti hylkäsi minut ja sisarukseni, ei halunnut tavata meitä vedoten milloin mihinkin pahaan oloon, oli halveksuva isäämme kohtaan. Mietti vain itseään ja ongelmiaan, eikä ollut meille äiti ollenkaan”

Kirjoittajana arvaatkaa kuka (vinkki: ei tämä ap-rouva)

Vierailija
59/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole vain kysymys minusta, vttu onko teillä ollut noin helppo elämä, ettei ole opetettu olemaan vastuussa toisten tunteista?

Ap

Vierailija
60/1132 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi