Näittekö telkkarissa kun Halla-aho nuoli ja mielisteli isoja puolueita
Hallo-aho mielestä vaalien tärkeimmät teemat ovat "ilmastonmuutos, sosiaalipolitiikka ja tietynlaisen maahan.nuuton rajoittaminen".
Jussin pitää lisätä listaan vielä kristittyjen ja suomenruotsalaisten olojen parantaminen. Sitten olisi kaikki nuoltu :)
Kuten olette varmaan huomannut on persujen fiksummat nyt esillä. Huhtasaari on työnnetty takariviin Merin, Purran ja Turkkilan taakse.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ymmärtää senkin että maah.anmuut.to kiinnostaa vain 20 pros suomalaisista.
Nämä puolueen peruskannattajat on työttömiä, elämän kohlimia tunnetaidottomia yms jotka ei ole mitenkään trendikkäitä. Niitä ei voi mainostaa lehdissä.
80 prosentilla suomalaisista on ihan muut ajatukset ja halut Suomen ja olojen kehittämiseksi.
Perustuuko tämä ajatus mututuntumaan vai onko sinulla ihan tietoa asiasta? Itse olen törmännyt persumyönteisiin ihmisiin ihan kaikissa piireissä. Jo ehdokaslistoista voi nähdä, että persujoukoissa on aika monenlaista porukkaa.
Perustui ihan puhtaaseen matematiikkaan. Onko se tuttu asia?
Persujen kannatus on noin 13 % eli 87 prosenttia kannattaa muuta.
Toisaalta perussuomalaisten kannatus on noussut kaikista eniten viimeisen viiden kuukauden aikana. Veikkaan, että gallupit eivät kerro koko totuutta. En itsekään vielä viikko sitten olisi uskonut, että äänestäisin persuja, mutta tässä sitä ollaan.
Lisäksi uskon, että maahanmuuttoasiat kiinnostavat monia suomalaisia, mutta siitä ei välttämättä osata/jakseta/haluta murehtia tällä hetkellä, kun tilanne on vielä jokseenkin kontrollissa. Itse puolestaan koen, että ongelmaan olisi hyvä puuttua nyt eikä vasta sitten, kun tilanne on luisunut ruotsimaiselle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Halla-ahon jutuissa ole mitään yllättävää. Halla-aho on itse sanonut, että Suomessa voidaan tehdä nykyistä oikeistolaisempaa tai nykyistä vasemmistolaisempaa politiikkaa, millä tarkoittanee talous-, työ- ja sosiaalipolitiikkaa. Halla-aholle ei voi väliä kallistutaanko niissä vasemmalle vai oikealle, Halla-ahoa kiinnostaa ainoastaan máahanmuuttoasiat. Demarien myötäily voi olla ihan hyvä taktiikka, sillä persujen kannattajat tuskin ovat monissa kysymyksissä kovinkaan oikealla, esim. juuri talouteen, työntekijöiden asemaan ja sosiaali- sekä terveyspalveluihin liittyvissä asioissa, vaan ehkä enemmän juuri demarien linjoilla. Tosin máahanmuuttoasioihin mahdollinen yhteistyö joka tapauksessa kaatuu, joten siinä mielessä turhaa hommaa Halla-aholta.
SDP:nhän ei tarvitsisi ottaa kuin askel eteenpäin ja omaksua pohjoismaisten sisarpuolueidensa linjanvetoja eik’ jumittua juoksuhautoihin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/13e7156e-22fa-415f-ade0-bcf2b26de…
Tanskan demareilla raju linja Suomeen verrattuna: Turvpaikanhakijat Afrikkaan hakemusten käsittelyn ajaksi - ”Olemme olleet liian liberaaleja”Suomen SDP on jo tehnyt vaalilupauksen, että eivät tule muuttamaan mááhánmuuttolinjaansa piiruakaan tiukemmaksi. Toisena luoauksenaan aikovat korottaa tuloveroja.
luulen että lupauksia ollaan valmiita tarkastelemaan jotta SDP pääsisi Persujen kanssa salkkuja jakamaan...
Demareilla ei nyt ole mitään tarvetta alkaa jakamaan salkkuja persujen kanssa, koska saavat vaaleissa huomattavasti isomman äänipotin kuin persut.
Kyllä heillä on koska heillä on viimeisimpien gallupien perusteella kaksi vaihtoehtoa: kosiskella hallitukseen perussuomalaisia tai sitten maineensa ryvettänyttä loppusakkia. Demarit myös tietävät, näin oletan, että suomella ei ole varaa kolmanteen silppuhallitukseen. Kataisen toimintakyvytön sixpack on tuoreessa muistissa. Demareilla on tämä vielä tuoreemmassa muistissa eivätkä he halua keskustan kohtaloa.
Siksi he lähtevät ilomielin persujen kanssa seuraavaan hallitukseen.
Perussuomalaisten kanssa hallitukseen meneminen on pomminvarma poliittinen itsemurha. Persut ovat edelleen imagomittauksessa puolueiden pohjasakkaa kansan mielestä. Kokoomuksen ja vihreiden imago on kansan silmissä paljon parempi kuin persujen, joten ei ole epäselvää, ketkä ovat demareiden oman imagonkin kannalta järkevämpiä hallituskumppaneita.
Oho. Nyt tarvitsen linkin viittaamaasi ”imagomittaukseen”. Se että sinä et pidä Perussuomalaisista ei tarkoita että kansa olisi samaa mieltä.
https://yle.fi/uutiset/3-10667206
Sipilä on toki onnistunut vetämään kepun jopa persujen alapuolelle, mutta se on nimenomaan täysin Sipilän aikaansaannosta. Kepukin nousee heittämällä persujen ohi sitten kun Sipilä kengitään.
Kiitos linkistä. Tosin linkissäkään ei todettu kansan olevan sitä mieltä että persujen imago olisi pohjasakkaa. Kyseessä on tuhannen ihmisen otos. Valtamedian antipersutuksen vaikutuksen huomaa. Mielenkiintoinen havainto oli että tämä sama otos arvioi Perussuomalaisten linjan selkeimmäksi. Tällä mittarilla SDP taas oli pohjalla. Tämä tarkoittaa taas sitä että perussuomalaisten äänestämisellä äänestäjä kokee vaikuttavansa eniten.
SDP luottaa kovasti mielikuviin, PS taas faktoihin. Kumpaa tarvitaan politiikassa, jää äänestäjän arvioitavaksi seuraavissa vaaleissa.
Tuhannen randomista valitun ihmisen otos kyllä antaa aika oikean kuvan 5,5 miljoonan ihmisen keskimääräisistä mielipiteistä. Esim. briteissä otokset eivät ole sen suurempia, vaikka valtiossa asuu yli 60 miljoonaa.
Toki jos on kaikki salaliittoilua persuja vastaan, kuten persujen mielestä on, niin sitten toki mikään ei kerro mistään mitään. Ja toki persujenkin imagosta saataisiin heittämällä Suomen paras, jos oikein hakemalla haettaisiin vain tuhat janitskinilaista vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ymmärtää senkin että maah.anmuut.to kiinnostaa vain 20 pros suomalaisista.
Nämä puolueen peruskannattajat on työttömiä, elämän kohlimia tunnetaidottomia yms jotka ei ole mitenkään trendikkäitä. Niitä ei voi mainostaa lehdissä.
80 prosentilla suomalaisista on ihan muut ajatukset ja halut Suomen ja olojen kehittämiseksi.
Perustuuko tämä ajatus mututuntumaan vai onko sinulla ihan tietoa asiasta? Itse olen törmännyt persumyönteisiin ihmisiin ihan kaikissa piireissä. Jo ehdokaslistoista voi nähdä, että persujoukoissa on aika monenlaista porukkaa.
Toisaalta perussuomalaisten kannatus on noussut kaikista eniten viimeisen viiden kuukauden aikana. Veikkaan, että gallupit eivät kerro koko totuutta. En itsekään vielä viikko sitten olisi uskonut, että äänestäisin persuja, mutta tässä sitä ollaan.
Lisäksi uskon, että maahanmuuttoasiat kiinnostavat monia suomalaisia, mutta siitä ei välttämättä osata/jakseta/haluta murehtia tällä hetkellä, kun tilanne on vielä jokseenkin kontrollissa. Itse puolestaan koen, että ongelmaan olisi hyvä puuttua nyt eikä vasta sitten, kun tilanne on luisunut ruotsimaiselle tasolle.
Ylen laskutapa on itse asiassa persuille edullinen ja saattaa arvioida oikean kannatuksen yläkanttiin. Kolmosen ja hesarin laskutapa on taas persuille epäedullisempi.
Että se siitä Ylen "salaliitosta" persuja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, että nuo valheelliset vaaligallupit saattavat jopa kannustaa ihmisiä äänestämään ENEMMÄN PERSUJA? Prosentit nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kiinnostavat, mutta harva perustaa äänestyspäätöstään tuon yhden asian varaan jonka merkitys useimpien hlökohtaisessa elämässä on mitätön. Pitäisi löytää ratkaisuja työttömyyteen, terveydenhoitoon, koulutukseen, perhepolitiikkaan, ilmastoon, maanpuolustukseen jne. ja persuillahan ei ole mitään taskussaan näihin liittyen. Maahanmuutostakin vaan se yksi virsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ajatelleet, että nuo valheelliset vaaligallupit saattavat jopa kannustaa ihmisiä äänestämään ENEMMÄN PERSUJA? Prosentit nousuun.
Millä tavalla valehtelevat? Ylen laskutapa on edelleenkin persuille suosiollisempi kuin hesarin tai kolmosen laskutapa, mikä selittää ylen galluppien korkeammat lukemat. Aika näyttää onko ylen vai hesarin ja kolmosen laskutapa oikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla valehtelevat? Ylen laskutapa on edelleenkin persuille suosiollisempi kuin hesarin tai kolmosen laskutapa, mikä selittää ylen galluppien korkeammat lukemat. Aika näyttää onko ylen vai hesarin ja kolmosen laskutapa oikeampi.
Ja sitä paitsi laskutapa on jokaisella puolueelle sama? Eli mikä se suuri salaliitto nyt tässä on?
Halla-aholta kysyttiin mitkä ovat vaalien pääteemat, ja hän luetteli todennäköisimmät pääteemat.
Ja nyt tämä on ap:lle ongelma koska ... koska ...
Huom. kysymys ei koskenut vain PS:n pääteemoja vaan vaalien pääteemoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen laskutapa on itse asiassa persuille edullinen ja saattaa arvioida oikean kannatuksen yläkanttiin. Kolmosen ja hesarin laskutapa on taas persuille epäedullisempi.
Itse en usko mihinkään salaliittoihin mutta suhtaudun kyllä varauksella galluppeihin. On kuitenkin paljon ihmisiä, jotka tietävät puoluekantansa vasta vaalipäivänä, joten näillä viimeisillä viikoilla voi olla vielä merkitystä tuloksiin.
Tärkeintähän olisi se, että ihmiset äänestäisivät, oli puoluekanta sitten mikä tahansa. Etenkin nuoret saisivat aktivoitua tällä saralla, sillä käsittääkseni eläkeläisten äänestysaktiivisuus on 80-90 % luokkaa, kun taas nuorilla aktiivisuus jää jopa alle 70 %. (Luvut ulkomuistista heitettyjä, kun en muista oikeita.) Muuten tässä käy taas niin, että vaalit voittaa se puolue, joka lupaa mummoille kuut ja tähdet taivaalta, mutta ei sitten kuitenkaan tee mitään konkreettista tilanteen korjaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on älykkäämpi kuin muut puolueiden puheenjohtajat yhteensä.
Persut eivät ole vasemmalla eikä oikealla. Eikä pidäkään. He ovat suomalaisten puolella.
Kansanedustajat toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan. Heillä on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.
Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.
Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.
Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa.
Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin.
Siksi Persut uutena puolueena saa rajua halveksuntaa, vähättelyä ja valheellisia väitteitä vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.
Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa. Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera.
Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.
Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa.
Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.
Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.
Siksi Persut.
Tätä on nuuten jaettu kaikille Suomen palstoille. Alkuperäinen löytyy persujen vaalimainonta sivuilta tekstillä "Kopioi totuus tästä ja jaa sitä".
Copy ja paste toimii myös täällä. Lauran idea?
Ei mitään väliä kenen idea ja mistä on juttu peräisin, koska se sattuu olemaan totta joka sana. Ja jokainen joka osaa käyttää omia aivojaan, tietää tasan tarkkaan että se menee tosielämässä just noin kuin tuossa sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on ollut kaikesta oikeassa. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Halla-aholla on kykyä vuoropuheluun ja valtiomiesmäisiä neuvottelutaitoja, sekä kykyä kompromisseihin, päinvastoin kuin nykyisellä pääministerillämme. Näinhän se politiikassa oikeasti toimii, että mahdollisimman monet pitää saada toimimaan saman päämäärän hyväksi. Nytkö se on sitten yhtäkkiä huono asia, että yhteistyökykyä löytyy?
Hän haluaa viestiä jo tässä vaiheessa, että uudistunut persut olisi pätevä hallitusyhteistyöhön. Hyvin toimittu.
No edellisessä hallituksessa kompromissit ja yhteistyö ei kelvannut persuille, varsinkaan sille halla-aholaiselle siivelle. Nyt sitten vai kelpaa? Epäilen vahvasti.
Virkistetäänpä muistia. Halla-Aho ei voinut joustaa pääagendastaan haitallisen määhanmuuton estämisestä liikaa, enempää kuin RKP pystyisi ruotsinkielestä, jos otetaan vertauskohta. Se on lupauksen pitämistä äänestäjille, toivottavasti jatkuu tulevaisuudessakin. Sitä sitten muut puolueet käyttivät tekosyynä persujen pelaamiseksi ulos.
Vitsi onkin siinä, että Halla-ahon on joustettava juuri noissa asioissa, jos se mielii hallitukseen. Mikä ei taas kelpaa halla-aholaisille persuille. Siksi se on jäätävä oppositioon, jos se haluaa omaa kuppikuntaansa miellyttää.
Jokainen iso puolue haluaa kiristää MM, joten ei se enää mikään ongelma ole. Kokoomuksen sekä Kepun jutut ovat nykyään kuin Halla-ahon kynästä. Näin se maailma muuttuu.
Kokoomuksen ja kepun jutut on niin nähty. Juttuja enemmän ratkaisee teot. Ja kun tarkastellaan pelkkiä tekoja, niin kokkareiden ja kepuleiden puheet osoittautuu pelkäksi huulten heilutteluksi.
Ja ed. mainituissa tapauksissa, lähinnä julkisen puolen naisten käsien heilutteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko mihinkään salaliittoihin mutta suhtaudun kyllä varauksella galluppeihin. On kuitenkin paljon ihmisiä, jotka tietävät puoluekantansa vasta vaalipäivänä, joten näillä viimeisillä viikoilla voi olla vielä merkitystä tuloksiin.
Tärkeintähän olisi se, että ihmiset äänestäisivät, oli puoluekanta sitten mikä tahansa. Etenkin nuoret saisivat aktivoitua tällä saralla, sillä käsittääkseni eläkeläisten äänestysaktiivisuus on 80-90 % luokkaa, kun taas nuorilla aktiivisuus jää jopa alle 70 %. (Luvut ulkomuistista heitettyjä, kun en muista oikeita.) Muuten tässä käy taas niin, että vaalit voittaa se puolue, joka lupaa mummoille kuut ja tähdet taivaalta, mutta ei sitten kuitenkaan tee mitään konkreettista tilanteen korjaamiseksi.
Jokainen voi uskoa mihin haluaa, mutta sinällänsä Ylen gallupin laskutavassa ei ole kyllä mitään salaliittoa ainakaan persuja vastaan. Yle käyttää korjauskertoimena kaksien edellisten eduskuntavaalien tuloksia eli se suosii niissä ison kannatuksen saaneita puolueita. Se on persuille suosiollisempi laskutapa kuin esim. demareille.
Hesari ja kolmonen taas käyttää korjauskertoimena edellisiä kunnallisvaaleja, joka suosii niitä jotka vetivät viimeisissä kunnallisissa kovan tuloksen. Se voi taas arvioida persujen kannatuksen alakanttiinkin.
Mitään persujen vastaista salaliittoa kummassakaan laskutavassa ei kuitenkaan ole. Laskutapa on sama kaikille puolueille.
Vierailija kirjoitti:
Kulttijohtaja Halla-Aho tekee kaiken aina oikein... se on kulttijohtajan sisäänrakennettu ominaisuus.
No sinä voisit listata Anderssonin tai Haaviston tekemiä virheitä, vai ovatko nämäkin aina oikeassa?
Halla-ahon persunatzeja ei huolita koskaan mihinkään koska he eivät osaa neuvotella ja tehdä kompromisseja!!!!1
Halla-aho persunatzi mielistelee muita puolueita!!!1
...
v*tun rasmukka, päätä jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on ollut kaikesta oikeassa. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Halla-aholla on kykyä vuoropuheluun ja valtiomiesmäisiä neuvottelutaitoja, sekä kykyä kompromisseihin, päinvastoin kuin nykyisellä pääministerillämme. Näinhän se politiikassa oikeasti toimii, että mahdollisimman monet pitää saada toimimaan saman päämäärän hyväksi. Nytkö se on sitten yhtäkkiä huono asia, että yhteistyökykyä löytyy?
Hän haluaa viestiä jo tässä vaiheessa, että uudistunut persut olisi pätevä hallitusyhteistyöhön. Hyvin toimittu.
No edellisessä hallituksessa kompromissit ja yhteistyö ei kelvannut persuille, varsinkaan sille halla-aholaiselle siivelle. Nyt sitten vai kelpaa? Epäilen vahvasti.
Virkistetäänpä muistia. Halla-Aho ei voinut joustaa pääagendastaan haitallisen määhanmuuton estämisestä liikaa, enempää kuin RKP pystyisi ruotsinkielestä, jos otetaan vertauskohta. Se on lupauksen pitämistä äänestäjille, toivottavasti jatkuu tulevaisuudessakin. Sitä sitten muut puolueet käyttivät tekosyynä persujen pelaamiseksi ulos.
Vitsi onkin siinä, että Halla-ahon on joustettava juuri noissa asioissa, jos se mielii hallitukseen. Mikä ei taas kelpaa halla-aholaisille persuille. Siksi se on jäätävä oppositioon, jos se haluaa omaa kuppikuntaansa miellyttää.
Jokainen iso puolue haluaa kiristää MM, joten ei se enää mikään ongelma ole. Kokoomuksen sekä Kepun jutut ovat nykyään kuin Halla-ahon kynästä. Näin se maailma muuttuu.
Yksikään muu puolue ei halua eikä varsinkaan aio kiristää MM-politiikkaa riippumatta siitä, mitä he populistisesti juuri ennen vaaleja mölisevät. Neljä vuotta ovat kilpaa opposition kanssa (poislukien PS) puolustaneet valitsemaansa MM-linjaa ja pikemminkin esittäneet voimakkaita kannanottoja sen löyhemtämisen puolesta.
Jussihan on aivan tyytyväinen tähän nykyiseen, itse allekirjoittamaansa mm-politiikkaan.
Mitäs sinä höpiset siellä.
Persuilla riittää tätä takin kääntöä. Ellämän koululaiset ei tätä tiedä koska lukutaito on heikko.
Huhtasaari vastusti viimeiseen saakka vahvempien alkoholien tuloa kauppoihin. Hän lupasi tarttua laivojenkin alkoholimyyntiin ja kiristää sitä. Sellainen kansalaisten puolesta puhuja!
Kyllä sitä viinaa kaikille riittää, vaikka sitä ei joka kioskista saakkaan
Vierailija kirjoitti:
Eihän Halla-ahon jutuissa ole mitään yllättävää. Halla-aho on itse sanonut, että Suomessa voidaan tehdä nykyistä oikeistolaisempaa tai nykyistä vasemmistolaisempaa politiikkaa, millä tarkoittanee talous-, työ- ja sosiaalipolitiikkaa. Halla-aholle ei voi väliä kallistutaanko niissä vasemmalle vai oikealle, Halla-ahoa kiinnostaa ainoastaan máahanmuuttoasiat. Demarien myötäily voi olla ihan hyvä taktiikka, sillä persujen kannattajat tuskin ovat monissa kysymyksissä kovinkaan oikealla, esim. juuri talouteen, työntekijöiden asemaan ja sosiaali- sekä terveyspalveluihin liittyvissä asioissa, vaan ehkä enemmän juuri demarien linjoilla. Tosin máahanmuuttoasioihin mahdollinen yhteistyö joka tapauksessa kaatuu, joten siinä mielessä turhaa hommaa Halla-aholta.
Ei, nyt olet kyllä väärässä. H-A on selvästi tuonut esiin hyvin oikestolaista politiikkaa talouden ja sosiaalipolitiikan osalta. Tästähän on ollut ihan poliittisten asiantuntijoiden analyysejakin mediassa.
Juhishan oli suoselkäinen, tulos tai ulos. Niin tapahtui ja parta lähti myös. Eiköhän me iänestetä Juhis taas pääministeriksi, saadaan se sote maaliin ja Juhiksella on jo askelmerkit valmiina ja hieman täytyy vatuloida.
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän vain puolueita, jotka eivät tee yhteistyötä perussuomalaisten kanssa.
Nukkuvia meinasit äänestää?
Siunaa siunaa, Jumala perussuomalaisia siunaa!
näinpä.