Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minuun ihastuu syvästi kokevat, taitelijasieluiset mutta toisaalta pullistelevat miehet???

Vierailija
09.03.2019 |

Siis tarkoitan tyyliä "Toni Wirtanen".

Mikä naisessa vetää tällaisia miehiä puoleensa? Sellaiset perusjäyhät pukumiehet taas eivät kiinnostu minusta.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys-kauneus vaakakupissa kallistut seksikkyyden puolle.

Vierailija
2/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tarpeeksi tyhmä hyväksikäytettäväksi. Ei ollut rakettitiedettä tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy siihen onko mies jäyhä vai taiteilija?

Vierailija
4/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy siihen onko mies jäyhä vai taiteilija?

Seksuaalisti liberaali vs. seksuaaliesti konservatiivinen.

Vierailija
5/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Muutama kommentti: olen ulkoisesti kaunis. Hyväksikäytettävä en ole, vaan itsenäinen ja vahva.

Ap

Vierailija
6/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja seksuaalisesti olen rohkea, mutta en tietty tuo sitä esille ennen syvempää tuntemista.

Ap

Vierailija
7/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo pullistelu tarkoittaa?

Vierailija
8/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista maskuliinista "uhoa", oman itsen esille tuomista. Vastakohta ujolle ja vetäytyvälle miehelle

Ap

Vierailija
9/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Muutama kommentti: olen ulkoisesti kaunis. Hyväksikäytettävä en ole, vaan itsenäinen ja vahva.

Ap

Niinhän ne kaikki väittää. Sori vaan sweetie , et ole. Sen osoittaa selkeästi jo se, että tulet tänne tällaisen avauksen kanssa.

Vierailija
10/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama! Olen ajatellut sen johtuvan siitä että itse kiinnostun tällaisista miehistä myös. Löydän heidän kanssaan helposti saman aaltopituuden. Varmasti se avoimuus minun puoleltani huokuu heillekin päin ja ihastuminen tulee kuin luonnostaan :)

Vierailija
11/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tarpeeksi tyhmä hyväksikäytettäväksi. Ei ollut rakettitiedettä tämä.

..sanoo katkera ja tylsä pukumies :D

Vierailija
12/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista maskuliinista "uhoa", oman itsen esille tuomista. Vastakohta ujolle ja vetäytyvälle miehelle

Ap

Maskuliinisen uhon ja pullistelun motiivit liittyvät lyhytjänteiseen pariutumiseen, parisuhdetta hakeva mies yrittää vakuuttaa pitkällä aikavälillä esiin tulevilla ominaisuuksilla.

Vierailija
13/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimeä julkkis, ketä muistutat?

Vierailija
14/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on ihan sama juttu! Olen kuumaa kamaa taiteilijasielujen ja toisaalta pullistelijoiden joukossa. Näitä miehiä on yhdistänyt aina jollain tavalla heikko itsetunto, joten olen ajatellut heidän hakeutuvat vahvemman seuraan. Nuo eivät ole vaan yhtään omaa miesmakuani. Oma mieheni on rauhallinen ja tasapainoinen "perusmies" (ei siis per sumies).

Vierailija
15/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minulla on ihan sama juttu! Olen kuumaa kamaa taiteilijasielujen ja toisaalta pullistelijoiden joukossa. Näitä miehiä on yhdistänyt aina jollain tavalla heikko itsetunto, joten olen ajatellut heidän hakeutuvat vahvemman seuraan. Nuo eivät ole vaan yhtään omaa miesmakuani. Oma mieheni on rauhallinen ja tasapainoinen "perusmies" (ei siis per sumies).

Minuun ihastuvilla ei välttämättä ole huono itsetunto, mutta monet ovat kyllä aika ailahtelevia, draamaa ja tunnetta varmasti riittäisi jos olisi suhteessa.

Ap

Vierailija
16/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimeä julkkis, ketä muistutat?

Joku sellainen jolla on klassisen kauniit piirteet ja vähän flirtti. Ei nyt tule ketään tiettyä naista mieleen. Ap

Vierailija
17/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä?

Heh.

Vierailija
18/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun taas ihastuvat hiljaiset ja ahdistuneet, jotka kuvittelevat että laitan niiden asiat kuntoon ja teen elämästä mielenkiintoista. Taiteilijatyypit ja pullistelijat eivät ikinä rakastu minuun.

Vierailija
19/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse herkkä ja taiteilijasieluinen?

Vierailija
20/35 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse herkkä ja taiteilijasieluinen?

Olen herkkä kyllä, mutta vahvalla tavalla eli en anna kävellä ylitseni. Ehkä tosiaan löydän sellaisten taiteilijamiesten kanssa yhteisen sävelen helposti. Monet ovat ihastuneet hyvinkin voimakkaasti ja jokunen jäänyt roikkumaankin kun olen antanut pakit

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi