Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää Iholla-Johannaa, mikä mua vaivaa?

Vierailija
09.03.2013 |

Diagnosoikaa!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaiva. Kertokaas siis mikä?

Vierailija
2/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se johanna se isonenäinen lässyttävä yh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole enää pitkään aikaan ollut rakastunut etkä osaa iloita lapsenomaisesti asioista. Et edes niistä tärkeistä.

Vierailija
4/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään diagnoosia tuohon "vaivaan". Ei sitä siedä moni muukaan.

Vierailija
5/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ongelma. Et voi sietää ihmisiä, jotka eivät ole samanlaisia valittajia kuin sinä olet, vaan positiivisia, iloisia, kauniita ja mukavia. Törmään jatkuvasti ihmisiin, jotka inhoavat positiivisia ihmisiä, koska ovat heille niin kateellisia. Itse kun ei osaa muuta kuin kulkea naama mutrulla, harmaana ja hymyttömänä ja valittaa, valittaa ja valittaa.

Vierailija
6/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... muakin se jotenkin nyppii..? En oikein tiedä miksi :/ Ehkä se on jotenkin lapsellinen tai jotain? Ihan hävettää sanoa kyllä. Varmasti mukava tyyppi.

Vierailija
7/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: Kateus

Syy: Johanna on kaikkea mitä sinä et ole, mutta haluaisit olla.

Hän on positiivinen, iloinen, elämänmyönteinen, itsevarma, hymyileväinen, aktiivinen, empaattinen, hyvä äiti, viehättävä ja hyvä ystävä.

Tämä oli sitten ihan amatöörin tekemä diagnoosi, että jos haluat tämän ihan virallisesti paperilla, niin kehoitan kääntymään ammattilaisen puoleen.

Vierailija
8/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se kateus-korttikin tuli :) Se nyt vaan on niin, että kaikki eivät voi sietää kaikkia, ilman kateutta. Vai onko nekin, jotka eivät voi sietää laitapuolenkulkijoita/juoppoja, kateellisia heille?

Lisäksi, minäkään en voi sietää sitä, en todellakaan haluaisi olla se.

Vierailija
9/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna vaikuttaa siltä että hän on onnistunut kaikessa mitä on tehnyt - ei juurikaan säröjä. Avioerokin vaikuttaa siltä että ex petti.. Muut iholla-naiset ovat jotenkin rosoisempia.

Vierailija
10/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 15:25"]

Johanna vaikuttaa siltä että hän on onnistunut kaikessa mitä on tehnyt - ei juurikaan säröjä. Avioerokin vaikuttaa siltä että ex petti.. Muut iholla-naiset ovat jotenkin rosoisempia.

[/quote]

Ja silti se jaksaa valittaa surkeuttaan viinilasillisen ääressä äidilleen valittaen puhelimessa. Ja niin on vaikeeta, että pitää kesken työpäivän mennä vessaan valittamaan "kun tuli niin kauhee olo vaikka mitään ei ole tapahtunutkaan".

Huomionkipeä pikku tyttö.

Vierailija
11/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Johannasta juuri siksi, että hän on iloinen, ei marise turhasta, vaikuttaa olevan sopusoinnussa itsensä ja menneisyytensä kanssa, pitää itsestään huolta ja vaikuttaa ammatissaan menestyvältä. Ennenkaikkea hän iloitsee pienistä arkisista asioista.   

Vierailija
12/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos analyyseistä! Taitaa olla kyse tuosta säröttömyydestä, siis miksi mättää.

Ei siinä mitään, kivaa että on olemassa ihmisiä, joilla ei ole oikeita ongelmia. 

Mua vaan ärsyttää sellaisen ihmistyypin Iholla-tilitykset ja se on mun ongelma :)

t:ap

Vierailija
13/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle lääke tähän vaivaan, älä katso sitä ohjelmaa!! ei tartte ottaa harmaita hiuksia ja  pääset helpommalla. Keskity asioihin, joista jää iloinen mieli! :)

Vierailija
14/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johanna on muuten ihana, valoisa ja iloinen, mutta minua rasittaa se jatkuva miehenkaipuu ja parisuhdelätinä. Se kun selitti omalle pojalleen selitti "et sitten petä"-juttua, oli jotenkin vaivaannuttavaa. Ja tyyppi on päässyt katsomaan jotain Vapaudenpatsasta, niin eikö siinäkin ole päällimmäisenä mielessä se, ettei nyt olekaan ketään miestä tässä. Ohjelma tuo ilmeisesti tätä puolta ihan liikaa esille, en edes muista mitään muita kantavia teemoja hänen pätkissään.

Vierailija
15/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, et Johanna on vähän teennäinen. Sillä on kamera aina esillä, kun se tekee jotain ihailtavaa, esim. lukee lehteä lapsensa kanssa.Sen puhetyylikin on vähän teennäinen, mut se voi olla ihan vain sen normaali tapakin.

Vierailija
16/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna on just paras Iholla-tyypeistä. Oisko kateutta sulla tai jotain? 

Johanna on iloinen, kaunis, sympaattinen, älykäs ja huumorintajuinen, tyylikäskin. Ja äidillinen! Wau mikä nainen! 

Hyvä Johannaaaaa! Tuollaisen siskon haluaisin, tai ystävän! Ja jos olisin mies, ihastuisin varmaan just Johannaan. 

t. Taviskatselija, nainen

Vierailija
17/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Johannasta noista eniten. Kaunis ja aidon oloinen. Mulla taas Marketta herättää ärsyyntymistä.

Vierailija
18/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:28"]

Diagnosoikaa!

[/quote]

no minun diagnoosi sinusta on että asut pienellä paikkakunnalla, sinun kaverisi ovat kanssasi melko samanlaisia, matkustat vähän, olet vähän pelokas, ehkä vähän masentunut, et ole ihan tyytyväinen mieheesi.

Vierailija
19/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johanna ei ole särötön tai teennäinen. Ja miten niin ei ole oikeita ongelmia. Kyllähän hän on joutunut kokemaan avioeron ja elämään rakkautta etsien ja joutunut kokemaan pettämistä. Vähän toista kuin vaikka Venlan "yhyy, poni kuoli 10 vuotta sitten...!".

Vierailija
20/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sua vaivaa mikään, ei oo vaan sinun tyylinen ihminen. 

Itse tykkään Johannasta. Ihanan positiivinen ja iloinen ihminen ja varmasti olisi hauskaa seuraa, jos häneen tutustuisi. Ei noin mukava ja eläväinen nainen voi kauaa sinkkuna olla, kyllä hän pian jonkun miehen löytää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme