Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sietää Iholla-Johannaa, mikä mua vaivaa?

Vierailija
09.03.2013 |

Diagnosoikaa!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Johanna ja Johannan elämä on mielenkiintoista katsottavaa. Hän osaa nauttia elämän pienistä iloista ja on positiivinen. Mutta tuo miehen kaipuu on hänellä aivan hirviä :) Jos sarjassa olisi joku valittaja- nainen, niin en tod. jaksais katsoa!

Vierailija
22/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:00"]

Minusta Johanna ei ole särötön tai teennäinen. Ja miten niin ei ole oikeita ongelmia. Kyllähän hän on joutunut kokemaan avioeron ja elämään rakkautta etsien ja joutunut kokemaan pettämistä. Vähän toista kuin vaikka Venlan "yhyy, poni kuoli 10 vuotta sitten...!".

[/quote]

No voi helvetti. Ihan kuin sitä ponia muistellessa ei voisi elää sitä surua uudelleen. Kyllä mäkin saatan joskus herkistyä kun rakas kissani kuoli 10 vuotta sitten, se ei mitenkään poista sitä tosiasiaa että aika rankkojakin juttuja on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 16:45"]

Minusta Johanna on muuten ihana, valoisa ja iloinen, mutta minua rasittaa se jatkuva miehenkaipuu ja parisuhdelätinä. Se kun selitti omalle pojalleen selitti "et sitten petä"-juttua, oli jotenkin vaivaannuttavaa. Ja tyyppi on päässyt katsomaan jotain Vapaudenpatsasta, niin eikö siinäkin ole päällimmäisenä mielessä se, ettei nyt olekaan ketään miestä tässä. Ohjelma tuo ilmeisesti tätä puolta ihan liikaa esille, en edes muista mitään muita kantavia teemoja hänen pätkissään.

[/quote]

Mutta minä olen aivan varma että jokainen nainen on valittu ohjelmaan jonkin tällaisen "jutun" takia ja sitten kun materiaalista on otettu pätkiä ohjelmaan, niin sitten ne on valittu sen perusteella, että nämä naiset jauhavat nimenomaan tästä "jutusta". Ja nämä "jutut" ovat Johannalla tämä "mulla ei oo miestä", Sannilla " olen traumatisoitunut ex-vl", Marketalla "olen itsenäistyvä (kokoomus)nuori", Venlalla "olen toinen nainen ja Claudialla kai jotain tyyliin "8 lapsen yh näkijäselviytyjä". Katson nämä netistä, niin hypään aina Claudian ja Marketan jutut yli, koska inhoan Marketan likaisia hiuksia ja en vain pidä Claudian äänestä. Ja jotenkin rasittaa se, kun se on niin hallitsematonta se meno

Vierailija
24/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:28"]

Diagnosoikaa!

[/quote]

no minun diagnoosi sinusta on että asut pienellä paikkakunnalla, sinun kaverisi ovat kanssasi melko samanlaisia, matkustat vähän, olet vähän pelokas, ehkä vähän masentunut, et ole ihan tyytyväinen mieheesi.

[/quote]

Sopii muuten muhun, mutta miestä ei ole ja fanitan Johannaa ihan kybällä. Sun diagnosoinnit ei osu ihan kohdalleen.

Vierailija
25/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannassa on paljon hyviä puolia, osaa muun muassa ihailtavasti iloita pienistä asioista, mutta jotenkin en mäkään jaksa kuunnella sitä "mun on pakko saada mies"-lätinää... Ja niitä vauva-juttuja... Poika raukka joutuu jatkuvasti kuuntelemaan!

Nätti on ja hauskanoloinen muutenkin, ei varmasti ole kun omasta nirsoilusta kiinni se ettei ole miestä. Välillä tuntuu tekevän asioista vaikeampia kuin ne ovat.

Vierailija
26/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 14:28"]

Diagnosoikaa!

[/quote]

no minun diagnoosi sinusta on että asut pienellä paikkakunnalla, sinun kaverisi ovat kanssasi melko samanlaisia, matkustat vähän, olet vähän pelokas, ehkä vähän masentunut, et ole ihan tyytyväinen mieheesi.

[/quote]

Sopii muuten muhun, mutta miestä ei ole ja fanitan Johannaa ihan kybällä. Sun diagnosoinnit ei osu ihan kohdalleen.

[/quote]

ei osonnu, tuli huti

Vierailija
27/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhasta vonkuja, eikä edes kaunis niinkuin täällä väitetään. Milloin isonenäinen on ollut kaunis? Se on tunkenut tuohon ohjelmaankin sen takia, että sais miehen, hohhoijaa. Se varmaan kuolisi, jos joku todellinen vastoinkäyminen tulisi sen kohdalle. Bitch.

Vierailija
28/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole Johanna kaunista nähnytkään.  Omituista että naiset täällä suitsuttavat jonkun mitättömyyden kauneutta, mutta jos oikea kaunotar olisi kyseessä niin sitten vain haukuttaisiin. Johannassa eniten ärsyttää pinnallisuus ja tylsyys; ei mitään personaa, ei syvyyttä, vain hihittelyä ja sinkkuelämää telkkarista. Ja nenä on huomiota herättävän suuri.

Vierailija
29/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:47"]

Ei kyllä ole Johanna kaunista nähnytkään.  Omituista että naiset täällä suitsuttavat jonkun mitättömyyden kauneutta, mutta jos oikea kaunotar olisi kyseessä niin sitten vain haukuttaisiin. Johannassa eniten ärsyttää pinnallisuus ja tylsyys; ei mitään personaa, ei syvyyttä, vain hihittelyä ja sinkkuelämää telkkarista. Ja nenä on huomiota herättävän suuri.

[/quote]

Sanopa joku esimerkki kauniista, mieluiten suomalaisesta naisesta.

Vierailija
30/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita suomalaisia ovat mm Irina Björklund, Viivi Avellan, Janina Frostell. Näin niinkuin esimerkkinä 30-40 vuotiaista.

Iholla-Johanna on ns tasoa Sarah Jessica Parker, eli ei mikään kaunotar. Kasvot pitkulaiset ja nenä liian iso.

Vierailija
31/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 22:58"]

Kauniita suomalaisia ovat mm Irina Björklund, Viivi Avellan, Janina Frostell. Näin niinkuin esimerkkinä 30-40 vuotiaista.

Iholla-Johanna on ns tasoa Sarah Jessica Parker, eli ei mikään kaunotar. Kasvot pitkulaiset ja nenä liian iso.

[/quote]

Jaa. Minusta minusta Johanna peittoaa säteilyllään jonkun happamen ja tusinablondityyppisen Avellanin mennen tullen.

Vierailija
32/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, mutta veikkaan että jos miehiltä kysytään, niin tusinablondit ovat viehättävämpiä kuin Johanna. Johanna ei ole mikään missi vaan ihan tavis nainen, jolla on iso nenä.

Vierailija
33/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Johanna mikään kaunotar ole, mutta ihan viehättävä kuitenkin. Voihan hän jonkun mielestä kaunis ollakin, koska kauneus tai rumuus aika subjektiivisia kokemuksia. 

Vierailija
34/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:05"]

Makuja on monia, mutta veikkaan että jos miehiltä kysytään, niin tusinablondit ovat viehättävämpiä kuin Johanna. Johanna ei ole mikään missi vaan ihan tavis nainen, jolla on iso nenä.

[/quote]

Ja uskomaton kroppa! Täydellisen hoikka ja lihaksikas, kauniit juuri oikean kokoiset rinnat ja timmi peppu. Johannan kroppa kelpais miehelle kuin miehelle.

Vierailija
35/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:05"]

[/quote]

Onko sulla pakkomielle omasta klyyvaristasi, vai miksi hoet Johannan nenästä jokaikisessä viestissä? :D Se on persoonallinen ehkä joo, mutta ei edes mitenkään silmiinpistävän suuri.

Vierailija
36/40 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa on tässä ketjussa mun lisäkseni monet muutkin maininneet Johannan klyyvarin. Mitä tulee Johannan kroppaan, niin se on ihan hoikka, mutta ei mikään poikkeuksellisen hyvä tai muodokas.

Vierailija
37/40 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva nainen!

Vierailija
38/40 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui koko ajan että Johanna jotenkin teeskenteli kauheasti kameroille. Olisiko tehnhyt samoja asioita, jos ei olisi tiennyt tekevänsä televisio-ohjelmaa? No varmaan moni muukin filmaisi, mutta arvostan enemmän Johannan tyylisiä aidomman oloisia ihmisiä. Lisäksi se kauhea hössötys miehistä. Ehkä ymmärtäisin, jos olisin sinkku. Pitää katsoa Sinkkuelämää ja Bridget Jones- elokuvaa ja videoida sitä? Matkustaa New Yourk:iin käyttäytymään kuin Carrie?

Kamalaa arvostelua miesten ulkonäöstä. Ei ihme, että on sinkku. Sain sen kuvan että Johanna on myös aika hallitseva ja komenteleva persoona, vaikka kameralle vain hymyileekin. Ex-mies ja työkaveri olivat jotenkin mielisteleviä reppanoita. Vanhat kaverit itkivät. 

Se puheen pitäminen suoraan tietokoneelta lukien oli jotenkin alentava ja huolimatonta.

Jotain tällasta tuli mieleen Johannasta.

Vierailija
39/40 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:30"]

Johannan kroppa kelpais miehelle kuin miehelle.

[/quote]

Kyllä mun miehellä on parempi kroppa.

Sen Johannan naama on kyllä oksettava. Mitä enemmän sitä katsoo, sen enemmän pahaa tekee. Massiivinen leuka yhdistettynä sellaiseen klyyvariin, huuuh....

Vierailija
40/40 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 23:52"]

Jaa on tässä ketjussa mun lisäkseni monet muutkin maininneet Johannan klyyvarin. Mitä tulee Johannan kroppaan, niin se on ihan hoikka, mutta ei mikään poikkeuksellisen hyvä tai muodokas.

[/quote]

Se on todella pantava kroppa.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi