Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette naisesta, joka ei käytä käsilaukkua?

Vierailija
08.03.2013 |

Tai muutakaan kassia? Mä en jaksa kanniskella mitään veskoja. Ne on tiellä ja turhauttavia. Jotkut on ihan kivan näköisiä, mutta ei kiinnosta niitä roudata. Minulla on kaikki tarvittava lompakossani ja puhelimen saan taskuun.

Ravintolaan otan käsilaukun, koska siellä se on käytännöllinen ja harvemmin bilevaatteissani on taskuja.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole äijämäinen. Mulla on nätti talvitakki, tiukat farkut ja korkkarit. Pitkä vaalea tukka ja kevyesti meikatut kasvot. Mutta käsilaukkua en tarvitse kuin kauemmas lähtiessä. Lompsa ja avaimet kulkevat ihan hyvin taskussa ja kännykkääkään en aina ota mukaan.

En ole koskaan ymmärtänyt naisia, joilla on pienen matkalaukun kokoinen käsveska aina mukana täynnä kaikenlaista turhaa.

Vierailija
22/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen mielikuva, että ei ole kovin naisellinen nainen. Vähän semmoinen äijävaikutelma tulee. Minun näkemykseni mukaan naisen "pitäisi" varautua monenlaisiin tilanteisiin hyvin ja laajalla valikoimalla mukana kannettavia tavaroita, eikä kuljeksia ja lampsia huolettomasti kuin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää mielestäni olla mukana aina ainakin nenäliina

päänsärkylääkettä

kuukautissuojia jos ei ole vaihdevuosi-iässä...

kampa tai harja.

peili

lompakko

hakaneuloja tai muu hätäpakkaus vaatteiden ompelua varten

tarvittavat meikit

välipalaa

Vierailija
24/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:27"]

Naisella pitää mielestäni olla mukana aina ainakin nenäliina

päänsärkylääkettä

kuukautissuojia jos ei ole vaihdevuosi-iässä...

kampa tai harja.

peili

lompakko

hakaneuloja tai muu hätäpakkaus vaatteiden ompelua varten

tarvittavat meikit

välipalaa

[/quote] MIKSI? Jos päätä ei särje, eikä kuukautiset ole alkamassa, eikä ole nuhaa, ei ratkeamassa olevia vaatteita, meikki on jo naamassa, tukka hyvin ja ulkonäkö tarkistettu jo kotona.

Vierailija
25/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä voi alkaa särkeä... Jos särkee jo valmiiksi niin eikö nautita jo kotona.

Vierailija
26/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:17"]

Miesmäinen nainen. Ei voi automaattisesti olettaa lesboksi koska osa lesboista naisellisia muttä äijämäinen nainen on aivan varmasti.

[/quote]

Siis hä, mä en todellakaan ole tullut ajatelleeksi , että joku voi "päätellä" tai "arvailla" seksuaalista suuntautumistani, kun en käytä käsilaukkua. Olalla aina vaan joku kangaskassi tai reppu. Enkä ole mielestäni äijämäinen ollenkaan, kurveja on sen verran että naiseksi tuntee oli päällä mitä vaan. Omistan yhden käsilaukun, ja sitä käytän 1-2 kertaa vuodessa pikkujouluissa tms.

Vierailija
27/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän käsilaukkuakin käyttävä nainen voi olla lesbon oloinen. Esimerkiksi Tarja Halosta on väitetty lesboksi kassista huolimatta. Ei tuollaisesta kauheasti voi päätellä millainen on. Paitsi jos on kaksi kassia niin sitten on mies.

Vierailija
28/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:30"]

Päätä voi alkaa särkeä... Jos särkee jo valmiiksi niin eikö nautita jo kotona.

[/quote] Lääkkeen saa kyllä apteekistakin. Ei sitä varten tarvitse kasseja kanniskella. Toisekseen, ei kaikilla särje pää alvariinsa.

Vierailija
29/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän kaupasta saa kaikkea, mutta tympeä mennä ostoksille jos nenäliinaa/lääkettä/huulirasvaa tms. tarvitsee.

Vierailija
30/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseista puheen ollen. Inhoan kun nykyään ei löydä mistään hyvännäköisiä olkalaukkuja. Melkein joka laukkuliikkeessä on kyllä runsaasti näitä käsivarrella kannettavia pissislaukkuja. Mistä saa aikuinen nainen kunnon kassin?!

Vierailija
31/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:36"]

No kyllähän kaupasta saa kaikkea, mutta tympeä mennä ostoksille jos nenäliinaa/lääkettä/huulirasvaa tms. tarvitsee.

[/quote] Miksi noita tarvitsisi? Mä en ole niin kauaan yleensä reissussa, että tulisi ihan hirveä huulirasvan tarve. = D

Vierailija
32/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusharja/kampa, varmuuden vuoksi meikeistä vähintäänkin huulipuna (kun arjesta siirrytäänkin yllättäen iltaan ja sosiaalisiin aktiviteetteihin), peili, vanupuikkoja (saan ripsarin fiksattua jos tuulessa alkaa vuotaa silmät), nenäliinoja (nenälle, kengille, suojautumiseen kaikenlaiselta skeidalta jota tuolla ulkomaailmassa kohtaa), ipod+luurit, työ- ja kotiavaimet, lompakko, dösätsetti, kirja (ajan hyötykäyttöä julkisissa), hanskat, sontsa, vesipullo, kenties lisävaatetta, usein vielä aurinkolasit, kangas-/muovikassi, eväät, tällä hetkellä myös tamponeja. puhelin - no se on taskussa, takintaskussa. tavoitteena pärjätä kaikissa tilanteissa ja mahdollisimman pitkään niin, ettei tartte "välissä käydä himassa". onhan se ärsyttävää välillä, mut vielä enemmän ärsyttäis kastua sateessa tai ostaa kaupasta eurolla puol litraa vettä. plus, reppu selässä töniminen on yks urpoimmista jutuista mitä voi kanssaihmisilleen tehdä. millaista elämää vietätte kun pärjäätte pelkällä puhelimella ja lompakolla, varsinkin kun sitä lompakkoa reteesti ja pelottomasti kuljetetaan handussa?

Vierailija
33/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuo on juuri se miehinen ajattelutapa. Miksi ostaa sadas huulirasva tai nessupaketti reissun päältä, jos niitä on kotona mukana otettavaksi. Ja on sitä hyvä olla kassissa aina pieni pätkä vessapaperiakin, ettei tarvitse julkisissa vessoissa sormiinsa pyyhkiä, jos paperi on loppu.

Vierailija
34/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:38"]

[/quote] Miksi noita tarvitsisi? Mä en ole niin kauaan yleensä reissussa, että tulisi ihan hirveä huulirasvan tarve. = D

[/quote]

aa, no itse olen usein tuntikausia "reissussa" että kaikenlaisia tarpeita ehtii tulla. =D

Vierailija
35/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen joutunut tarjoamaan päänsärkylääkettä kassittomille menkka- tai päänsärkyisille kanssasisarilleni, tai sitten niille, jotka eivät ole varautuneet ja sitä särkylääkettä kassiinsa mukaan ottaneet.

ja jos käy ostoksilla, niin mihin ne pikkutavarat sitten laitetaan, joita siellä ostoksilla käydessä ostetaan. Otatte ilmeisesti turhan pikkumuovipussin ja kulutatte luontoa?

Vierailija
36/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:38"]

millaista elämää vietätte kun pärjäätte pelkällä puhelimella ja lompakolla, varsinkin kun sitä lompakkoa reteesti ja pelottomasti kuljetetaan handussa?

[/quote]

ja joku kysyikin, että kuljetteko autolla?

En muuten käsitä tätä minimikantoa.

Vierailija
37/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:43"]

Monta kertaa olen joutunut tarjoamaan päänsärkylääkettä kassittomille menkka- tai päänsärkyisille kanssasisarilleni, tai sitten niille, jotka eivät ole varautuneet ja sitä särkylääkettä kassiinsa mukaan ottaneet.

[/quote]

Aamen.

Vierailija
38/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai sentään laita sitä lompakkoanne perstaskuun?

Vierailija
39/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:45"]

Ette kai sentään laita sitä lompakkoanne perstaskuun?

[/quote]

...ja kulje jalat harallaan ja takki auki

Vierailija
40/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useampaan kertaan lainannut hakaneuloja kavereille niin arkena kuin juhlaissakin kun on esim. vetskari hajonnut vaatteesta. Ja niitä särkylääkkeitä myös. Ja nenäliinoja.