Mitä ajattelette naisesta, joka ei käytä käsilaukkua?
Tai muutakaan kassia? Mä en jaksa kanniskella mitään veskoja. Ne on tiellä ja turhauttavia. Jotkut on ihan kivan näköisiä, mutta ei kiinnosta niitä roudata. Minulla on kaikki tarvittava lompakossani ja puhelimen saan taskuun.
Ravintolaan otan käsilaukun, koska siellä se on käytännöllinen ja harvemmin bilevaatteissani on taskuja.
Kommentit (65)
Joo, repun mukana raahaaminen on kyllä älyttömintä. Mulla kans se ongelma että ei tahdo olla kivoja käsilaukkuja joissa on se olkahihna, ärsyttää kun pitää sitä käsilaukkua pidellä kädessä.
Minulla kulkee laukussa pieni lompakko, avaimet, iPhone, aurinkolasit, pieneen tilaan menevä kauppakassi, nenäliinapaketti, sateenvarjo (no ei juuri nyt), kuukautissuojia, särkylääke sekä töihin mennessä eväsrasia. Silloin tällöin mukana on myös joku neuletakki. Usein laukussa on myös kirja, sillä haluan hyödyntää pienetkin vapaahetket lukemiseen.
Jos lähden kotoa johonkin piipahtamaan, ei mukana ole kuin luottokortti, puhelin, avaimet ja nenäliina, kaikki mahtuvat kyllä taskuihin.
En kuljettele mukana mitään rasvoja tai harjoja, minulla on töissä työpöydän yksi laatikko omille tavaroille varattuna.
Usein otan aika nopeasti, koska muuten yltyy migreeniksi. Pääkivun yleisyys vaihtelee, joskus on useamman kerran viikossa, joskus ei ole pariin kuukauteen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:28"]
Siis otatteko te kaikki heti päänsärkylääkettä jos vähän pää jomottaa? Kuinka usein teillä oikein pää särkee, päivittäinkö, jos näin, kannattaisi selvittää syy. Kyllä se päänsärky yleensä menee ohi vaikkei heti nappeja vedäkään, mulla ainakin, kun pää särkee ehkä kerran kuussa, ja yleensä en ota silloin särkylääkettä jos ei ihan pakko.
[/quote]
se on joku roudari tai rekkakuski
Nostanpa hattua!
Itselläni jo lomakko kaikkine kortteineen ym. on niin iso, etten ilman laukkua selviä.
Laukussa on myös kokoelma muovikasseja, huulipuna, mittanauha, pieni käsirasva ja minisateenvarjo ym. tarpeellista ja tarpeetonta.