Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette naisesta, joka ei käytä käsilaukkua?

Vierailija
08.03.2013 |

Tai muutakaan kassia? Mä en jaksa kanniskella mitään veskoja. Ne on tiellä ja turhauttavia. Jotkut on ihan kivan näköisiä, mutta ei kiinnosta niitä roudata. Minulla on kaikki tarvittava lompakossani ja puhelimen saan taskuun.

Ravintolaan otan käsilaukun, koska siellä se on käytännöllinen ja harvemmin bilevaatteissani on taskuja.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin taskuihin mahtuu lompakko, puhelin ja avaimet? Ei mulla ole missään vaatteissa niin isoja taskuja että nuo kaikki siististi ja pullottamatta mahtuisi. Eikä ole mukava olo jos on taskut tungettu täyteen kamaa. 

Vierailija
42/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannan usein mukana linkkaria, kyllä sillekin on ollut yllättävän paljon käyttöä, etenkin saksille ja pinseteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:53"]

Mä kannan usein mukana linkkaria, kyllä sillekin on ollut yllättävän paljon käyttöä, etenkin saksille ja pinseteille.

[/quote]

se ei taida olla ihan sallittua?

Vierailija
44/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin taskuihin mahtuu lompakko, puhelin ja avaimet? Ei mulla ole missään vaatteissa niin isoja taskuja että nuo kaikki siististi ja pullottamatta mahtuisi. Eikä ole mukava olo jos on taskut tungettu täyteen kamaa. 

[/quote]

juu, ja sehän näyttääkin tosi feminiiniltä kun taskut pullottavat... not

Vierailija
45/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tiistaina eräälle työkaverilleni piti tamponia lainata kun hänestä turha kuljettaa käsilaukkua mukana. Sama henkilö pummaa särkylääkkeitä ym aina yhtä sujuvasti. Ei ehkä niin yllättäen moni meistä työkavereista jo valehtelee sujuvasti hänelle ettei ole. Eväät töihin kantaa käsissä ettei tarvitse käsilaukkua tai kassia. Varmaan tosi kiva bussissa muovipurkki kainalossa... Kukin tavallaan.

Vierailija
46/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että sille että veistä ei saa kantaa on joku minimimitta joka on isompi kuin tuon linkkarin muutama sentti. Eli linkkarit ok, isommat puukot ei?

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:54"]

se ei taida olla ihan sallittua?

[/quote]

Vierailija
47/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:57"]

Viimeksi tiistaina eräälle työkaverilleni piti tamponia lainata kun hänestä turha kuljettaa käsilaukkua mukana. Sama henkilö pummaa särkylääkkeitä ym aina yhtä sujuvasti. Ei ehkä niin yllättäen moni meistä työkavereista jo valehtelee sujuvasti hänelle ettei ole. Eväät töihin kantaa käsissä ettei tarvitse käsilaukkua tai kassia. Varmaan tosi kiva bussissa muovipurkki kainalossa... Kukin tavallaan.

[/quote]

Oikeesti bussissa jonkun eväsboksin kanssa? :-D

Vierailija
48/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:43"]

Monta kertaa olen joutunut tarjoamaan päänsärkylääkettä kassittomille menkka- tai päänsärkyisille kanssasisarilleni, tai sitten niille, jotka eivät ole varautuneet ja sitä särkylääkettä kassiinsa mukaan ottaneet.

ja jos käy ostoksilla, niin mihin ne pikkutavarat sitten laitetaan, joita siellä ostoksilla käydessä ostetaan. Otatte ilmeisesti turhan pikkumuovipussin ja kulutatte luontoa?

[/quote]

Siis otatteko te kaikki heti päänsärkylääkettä jos vähän pää jomottaa? Kuinka usein teillä oikein pää särkee, päivittäinkö, jos näin, kannattaisi selvittää syy. Kyllä se päänsärky yleensä menee ohi vaikkei heti nappeja vedäkään, mulla ainakin, kun pää särkee ehkä kerran kuussa, ja yleensä en ota silloin särkylääkettä jos ei ihan pakko.

Jos tulee ostettua "pikkutavaroita" tai vähän isompaakin niin pistän ne siihen reppuun joka mulla on yleensä mukana, en ota sitä pikkumuovikassia ENKÄ kanna käsilaukkua.

Vierailija
49/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:43"]

Monta kertaa olen joutunut tarjoamaan päänsärkylääkettä kassittomille menkka- tai päänsärkyisille kanssasisarilleni, tai sitten niille, jotka eivät ole varautuneet ja sitä särkylääkettä kassiinsa mukaan ottaneet.

ja jos käy ostoksilla, niin mihin ne pikkutavarat sitten laitetaan, joita siellä ostoksilla käydessä ostetaan. Otatte ilmeisesti turhan pikkumuovipussin ja kulutatte luontoa?

[/quote]

Siis otatteko te kaikki heti päänsärkylääkettä jos vähän pää jomottaa? Kuinka usein teillä oikein pää särkee, päivittäinkö, jos näin, kannattaisi selvittää syy. Kyllä se päänsärky yleensä menee ohi vaikkei heti nappeja vedäkään, mulla ainakin, kun pää särkee ehkä kerran kuussa, ja yleensä en ota silloin särkylääkettä jos ei ihan pakko.

Jos tulee ostettua "pikkutavaroita" tai vähän isompaakin niin pistän ne siihen reppuun joka mulla on yleensä mukana, en ota sitä pikkumuovikassia ENKÄ kanna käsilaukkua.

[/quote]

Jos sulla on REPPU mukana niin eikö sinne nyt mahdu varallekin kaikenlaista?

Ymmärsin keskustelun näköjään väärin... ajattelin että käsilaukku tarkoittaa tässä myös muita kassimalleja, eli myös jotain reppuja........

Vierailija
50/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lesbojutun tulkitsin itse ainakin vitsiksi. :DD Mun taskuihin ei ainakaan mahdu vauvan vaipat ja soseet...

Vierailija
51/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo käsilaukkua juuri koskaan mukana, enkä oo ikinä pummannu keneltäkään huulirasvaa/hakaneulaa/särkylääkettä/nenäliinaa tai mitää muutakaan, mitä tämän ketjun mukaan naisellisen naisen pitäisi välttämättä kiikuttaa mukanaan 24/7. Mulla on litteä lompakko ja litteä kännykkä, hyvin mahtuu taskuun eikä pullota. Samoin avaimet ja se huulirasvakin mahtuisi, jos sitä tarvitsisi kuljettaa.

Vierailija
52/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ajattele mitään.. No ehkä hiukan ihmettelen, miten saa mahtumaan kaiken taskuihin, vai eikö sitten tosiaan kanna juuri mitään mukanaan. En itsekään mitään kauheita tavaramääriä kanniskele, mutta vähintäänkin nyt lompsa, kännykkä, avaimet ja usein pidän myös varmuudeksi mukana muutamaa särky- ym. lääkepilleriä sekä kuukuppia tai muuta kuukautissuojaa... Ja vesipullo myös on usein mukana. Eli kätevintä on, kun kaikki löytyy laukusta. :)

Vierailija
53/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan todella,jos pitää tunkea taskuun jotakin! Miten isot farkut teillä on, jos taskuun mahtuu lompakko ja puhelin? En ikinä vois pitää puhelinta housujen taskussa, johan se painaa siellä istuessakin pahasti! Taskussa pidän vain nenäliinaa. On myös aika hankalaa pitää ostoksilla lompakkoa kädessä.

Minulla on aina pieni laukku, jossa on pitkä olkahihna ja se on ihan pään yli heitettynä. Silloin on molemmat kädet vapaina. Laukkun mahtuu juurikin ne tärkeimmät. Jos sitten tarvitsen isompaa kassia, niin pikkulaukku mahtu sinne sisään.

Vierailija
54/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ihan tavallisiin farkkujen taskuihin mahtuu, jos kännykkä ja lompakko on valittu oikein. Kumpikaan ei tietenkään saa olla iso, monilla naisilla lompakko on jo käsilaukun kokoinen. Itselläni on miesten pieni lompakko, jossa pelkkiä muovikortteja. Känny on vähän lompakkoa isompi, mutta ei paljon.

Omistan kyllä peräti kaksi käsilaukkua. Toinen on arkilaukku ja toinen juhlalaukku. Mutta jos vaikka jonnekin ruokakauppaan lähtee, niin ei sinne mitään käsilaukkuja raahata!

Vierailija
55/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis pitää kännykkää missään farkkujen taskussa, siis niin lähellä kehoani koko ajan. Eikös siitä jossain vaiheessa puhuttu ettei ole kovin terveellistä?

Vierailija
56/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minäkään välttämättä ruokakaupassa käydessäni ota käsilaukkua mukaaan. Ymmärsin kyllä tästä ketjusta, että tarkoitettiin esim. kaupungilla ostoksilla ja asioilla kulkemista.

Vierailija
57/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on kuin minä. Avain, puhelin ja maksukortti/muutama seteli mahtuu farkkujen tai takin taskuun. Ennen kulki tupakointivälineetkin taskussa, joskus puuterikin.

Mun takki oli sellainen monitaskuinen (4+povari) maihari, johon mahtui tarvittaessa enemmänkin omaisuutta, vaikka pokkarikirja ja -kamera, nenäliinat, kuukautissiteet tms.

Puhun imperfektissä, sillä nykyään en useinkaan käy missään ilman pikkulasta, ja lapsen kamat on kassissa ja omat vähät siinä sivutaskussa. Käsilaukku on mielestäni ylimääräinen riippa. En ole mielestäni miehekäs, mutta en naisellinenkaan, hieman boheemi aiemmin ja nykyisin väsynyt homssu. "Travel light" on mun motto.

Vierailija
58/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 17:33"]

No, en minäkään välttämättä ruokakaupassa käydessäni ota käsilaukkua mukaaan. Ymmärsin kyllä tästä ketjusta, että tarkoitettiin esim. kaupungilla ostoksilla ja asioilla kulkemista.

[/quote]

Samma här.

Vierailija
59/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole taskuja kuin takissa, ja kesällä ei aina voi takkia pitää, mihin helkkariin ne kotiavaimet ja autonavaimet, kännykkä ja lompakko sitten tukitaan? En käytä farkkuja, ja muissa naisten housuissa harvoin on taskuja, mikä on aina pänninytkin. Mulla ei ole koskaan mitään isoa veskaa, vaan välillä hyvinkin pieniä laukkuja olen käyttänyt, juuri sen takia että en jaksa kanniskella isoja laukkuja, sinne tulee ängettyä sit kaikkea ylimääräistä.

Mulla on käsilaukussa lompakko, avaimet, kännykkä, aurinkolasikotelo (johon laitan tavalliset lasit kun pidän arskoja) ja käsidesiputeli. Meikkiä en käytä, ja hiuksia ei tarvi harjailla.

Vierailija
60/65 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän on oltava jätkämäinen jos käyttää sellaisia vaatteita missä on niin isot taskut että lompakko, avaimet ja kukkaro mahtuvat sinne, ja vaikka joihinki mahtuisikin niin pullottaahan se inhottavasti, harva naisihminen haluaa mitään ylimääräisiä pullotuksia mihinkään...