Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä viihteelle miesporukassa.

Vierailija
08.03.2019 |

Kivaa naistenpäivää vaan taas, ero pyörii mielessä. Mulla ei ole kuulemma oikeutta edes ärsyyntyä siitä, että sain kautta rantain tietää, että tän illan baariporukka koostuu 100% miehistä. Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle. Miksi te teette näin?

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisella saisi olla miespuolisia kavereita? Se on tosiasiassa ihan normaalia. 

🙄 Ei tässä taida olla tuo syynä, vaa salailu...

Mieti jos miehesi (tai naisesi) salaa sulta että näkee naisystäviä (tai miesystäviä) ja saat tietää siitä rannan kautta, mikä sun reaktio olisi?

No kun ei oltu salailtu, ja se rannan kauttakin olis se, kun tyttöystävä olis itse sanonut. Ap:n mukaan "lipsauttanut" vahingossa. Eli todennäköisesti siis tavallisesti jutustellut asiasta.

Tyttöystävä on tiennyt kuitenkin, että miesystävä on mustasukkaista ja epävarmaa sorttia, ja siksi ollut vähän varuillaan miehen reaktiosta asiasta mainittuaan. Ja kuten näemme, mustasukkaisuuteen ja naisen rehellisyyden ja motiivien epäilyynhän tuo sitten menikin. On muuten todella rasittavaa seurustella tuollaisen mustasukkaisuuteen ja epäileväisyyteen taipuvaisen miehen kanssa, jos itse on oikeasti sitoutunut ja luotettava.

Ap kertoi myös että tyttöystävä on oikein kiltti ja mukava.

Oletko ap useinkin mustasukkainen? Mistä asioista? Epäiletkö tyttöystäväsi rehellisyyttä ja motiiveja useinkin? Millä perustein? Jos oikeita perusteita ei ole, niin ei se tyttöystävä välttämättä jaksa kovin kauaa katsella sellaista käytöstä. On todella ikävää ja kuluttavaa tulla epäillyksi syyttä. Jos et luota tyttöystävääsi enempää, niin on varmaan parempi erota tai oikeassti käsitellä tuo luottamusasia kuntoon.

Vierailija
122/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisella saisi olla miespuolisia kavereita? Se on tosiasiassa ihan normaalia. 

Mieti jos miehesi (tai naisesi) salaa sulta että näkee naisystäviä (tai miesystäviä) ja saat tietää siitä rannan kautta, mikä sun reaktio olisi?

No kun ei oltu salailtu, ja se rannan kauttakin olis se, kun tyttöystävä olis itse sanonut. Ap:n mukaan "lipsauttanut" vahingossa. Eli todennäköisesti siis tavallisesti jutustellut asiasta.

Tyttöystävä on tiennyt kuitenkin, että miesystävä on mustasukkaista ja epävarmaa sorttia, ja siksi ollut vähän varuillaan miehen reaktiosta asiasta mainittuaan. Ja kuten näemme, mustasukkaisuuteen ja naisen rehellisyyden ja motiivien epäilyynhän tuo sitten menikin. On muuten todella rasittavaa seurustella tuollaisen mustasukkaisuuteen ja epäileväisyyteen taipuvaisen miehen kanssa, jos itse on oikeasti sitoutunut ja luotettava.

Oletko ap useinkin mustasukkainen? Mistä asioista? Epäiletkö tyttöystäväsi rehellisyyttä ja motiiveja useinkin? Millä perustein? Jos oikeita perusteita ei ole, niin ei se tyttöystävä välttämättä jaksa kovin kauaa katsella sellaista käytöstä. On todella ikävää ja kuluttavaa tulla epäillyksi syyttä. Jos et luota tyttöystävääsi enempää, niin on varmaan parempi erota tai oikeassti käsitellä tuo luottamusasia kuntoon.

Ihan normaalia olla mustasukkainen. Mene mihin tahansa euroopan maahan missä on vielä oikeita miehiä ja ne miehet ei todellakaan anna naisen viettää muiden miesten kanssa aikaa. Vain tässä maassa ja muutamassa muussa kuohitussa länsi euroopan maassa on tätä suomalaiselle naiselle normaalia haaremi toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia olla mustasukkainen. Mene mihin tahansa euroopan maahan missä on vielä oikeita miehiä ja ne miehet ei todellakaan anna naisen viettää muiden miesten kanssa aikaa. Vain tässä maassa ja muutamassa muussa kuohitussa länsi euroopan maassa on tätä suomalaiselle naiselle normaalia haaremi toimintaa.

Kyllä, mustasukkaisuus on yleinen tunne, ja monesti siihen voi ollakin aihettakin. Mustasukkaisuus ei kuitenkaan ole mikään tavoiteltava tunne ja jos sitä on liikaa, se aiheuttaa ongelmia suhteessa. On tosiaan myös eri asia, onko mustasukkainen aiheesta vai aiheetta. Jos kuitenkin on niin, ettei mustasukkaisuudelle ja epäluottamukselle oikeasti ole perusteita ja kumppani on luotettava, niin silloin kyllä syö ja rankasti sitä suhdetta turha epäily, varsinkin jos sitä on usein. Toisen luotettavuuden kyseenalaisteminen on iso juttu.

Enkä usko myöskään, että kyttääminen lisää uskollisuutta. Jos on epäluotettava eikä ole sitoutunut suhteeseen, niin mitä siinä kyttäämisestä on hyötyä? eihän sellaisen kanssa kannata olla muutenkaan.

Ei sitä ihan sinisilmäinenkään tarvi olla, mutten näe mitään hyötyä suhteessa mustasukkaisuudesta, pettää toinen tai sitten ei. Mitä sillä saavuttaa? Mustasukkaisuuden määrä suhteessa olisi hyvä saada pieneksi.

Ja kyllä, elämme sellaisessa kulttuurissa täällä, jossa naisten ja miesten kanssakäyminen on täysin normaalia eikä niin kovin sukupuolittunutta kuin ehkä joissain muissa maissa, joissa voidaan kontrolloida raskaallakin kädellä juuri naisen (huom! ei juurikaan miehen) menoja ja tekemisiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joissain kulttureissa nainen jopa piilotetaan lähes kokonaan miesten himokkailta katseilta. Ja kyllä naisten ja miesten välillä on useinkin jännitteitä, joista joku keskustelija täällä mainitsi, mutta mitä sitten? Se on elämää, ei vaarallista. Tavallisen kanssakäymisen pitää olla mahdollista. Rajoittaminen ei ole ratkaisu. Ja tottakai pitää silti toinen osata ottaa myös huomioon, monessa asiassa.

Vierailija
124/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mustasukkaisuus on yleinen tunne, ja monesti siihen voi ollakin aihettakin. Mustasukkaisuus ei kuitenkaan ole mikään tavoiteltava tunne ja jos sitä on liikaa, se aiheuttaa ongelmia suhteessa. On tosiaan myös eri asia, onko mustasukkainen aiheesta vai aiheetta. Jos kuitenkin on niin, ettei mustasukkaisuudelle ja epäluottamukselle oikeasti ole perusteita ja kumppani on luotettava, niin silloin kyllä syö ja rankasti sitä suhdetta turha epäily, varsinkin jos sitä on usein. Toisen luotettavuuden kyseenalaisteminen on iso juttu.

Enkä usko myöskään, että kyttääminen lisää uskollisuutta. Jos on epäluotettava eikä ole sitoutunut suhteeseen, niin mitä siinä kyttäämisestä on hyötyä? eihän sellaisen kanssa kannata olla muutenkaan.

Ei sitä ihan sinisilmäinenkään tarvi olla, mutten näe mitään hyötyä suhteessa mustasukkaisuudesta, pettää toinen tai sitten ei. Mitä sillä saavuttaa? Mustasukkaisuuden määrä suhteessa olisi hyvä saada pieneksi.

Ja kyllä, elämme sellaisessa kulttuurissa täällä, jossa naisten ja miesten kanssakäyminen on täysin normaalia eikä niin kovin sukupuolittunutta kuin ehkä joissain muissa maissa, joissa voidaan kontrolloida raskaallakin kädellä juuri naisen (huom! ei juurikaan miehen) menoja ja tekemisiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Joissain kulttureissa nainen jopa piilotetaan lähes kokonaan miesten himokkailta katseilta. Ja kyllä naisten ja miesten välillä on useinkin jännitteitä, joista joku keskustelija täällä mainitsi, mutta mitä sitten? Se on elämää, ei vaarallista. Tavallisen kanssakäymisen pitää olla mahdollista. Rajoittaminen ei ole ratkaisu. Ja tottakai pitää silti toinen osata ottaa myös huomioon, monessa asiassa.

Et nyt ymmärrä minua. Sinä jos olet minun nainen niin et mene viettämään iltaa ja öitä muiden miesten kanssa. Piste. Minun kanssa on samaa mieltä kaikki ne miehet millä kivekset vielä roikkuu alhaalla ylhäästi. Säästä sun lussutus jollekkin kuka sitä jaksaa kuunnella.

Vierailija
125/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni käy muutaman kerran viihteellä kavereidensa kanssa jotka koostuu pääasiassa miehistä. Hän käy koska on kuulemma pakko.

Yhdessä ei olla koskaan käyty edes baareissa koska sinne ei hänen mielestään minun tarvitse mennä siksi kun en käytä alkoholia.

Vierailija
126/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa tyttöystävän käsilaukku onko siellä avattu kondomipaketti ?

Vierailija
127/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni käy muutaman kerran viihteellä kavereidensa kanssa jotka koostuu pääasiassa miehistä. Hän käy koska on kuulemma pakko.

Yhdessä ei olla koskaan käyty edes baareissa koska sinne ei hänen mielestään minun tarvitse mennä siksi kun en käytä alkoholia.

Naisesi ei vain petä sinua hän myös häpeää sinua. Aika nostaa kissa pöydälle tai lyödä kirves pöytään.

Vierailija
128/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ap:n ilta etenee? Joko on bisset imuroitu kurkusta alas ja ei enää vituta niin paljoa?

Vierailija
129/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä palasi äsken kotiin. Pikkupöksyt ja rintsikat oli hukkunut reissussa ja tuoksuu selvästi spermalle. Väittää, että mitään ei ole tapahtunut. Kai se on pakko uskoa.

Ap

Vierailija
130/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käyn mieluummin jätkä porukan kans viihteellä. Turhaa draamaa naisten kans..

Nainen 27v

Vierailija
131/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyn mieluummin jätkä porukan kans viihteellä. Turhaa draamaa naisten kans..

Nainen 27v

Siis jos joku on paskapuhetta niin nämä "miehet on rennompia ja naiset draamailee kokoajan niin viihdyn enemmän miesten kanssa". Etsi kunnollisia kavereita itselles niin ei tarvi draamailua katsoa edes naisten seurassa. Nämä jotka hokee tätä on niitä jotka on teinistä asti selitellyt miten viihtyy enemmän jätkäporukassa ja todellisuudessa kyse on vaan siitä että on kiva leikkiä porukan prinsessaa ja olla äijien ympäröimänä. Aivan täyttä skeidaa tämä. 

Vierailija
132/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn jopa saunomassa miespuolisten kavereiden kanssa ;) Tosin mieheni on yleensä mukana, kun ollaan kaikki tuttuja keskenään, mutta mm. pari kk sitten kun mies oli reissussa, niin kaverini oli tulossa naisystävänsä kanssa meille saunomaan. Noh, nainen ei sitten päässytkään tulemaan, niin kaveri tuli yksin. Oli meillä hauska ilta :)

Vierailija
133/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 27v

Siis jos joku on paskapuhetta niin nämä "miehet on rennompia ja naiset draamailee kokoajan niin viihdyn enemmän miesten kanssa". Etsi kunnollisia kavereita itselles niin ei tarvi draamailua katsoa edes naisten seurassa. Nämä jotka hokee tätä on niitä jotka on teinistä asti selitellyt miten viihtyy enemmän jätkäporukassa ja todellisuudessa kyse on vaan siitä että on kiva leikkiä porukan prinsessaa ja olla äijien ympäröimänä. Aivan täyttä skeidaa tämä. 

Totta. Ja jos oikein totta puhutaan, niin miehet ne vasta draamaileekin :D :D Mut kyllä mä olen lapsesta asti viihtynyt vastakkaisen sukupuolen porukassa. Naisporukkaan minulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia edes, kun ovat aina jättäneet minut ulkopuolelle :p  Sen sijaan monenkin naisen kanssa viihdyn erittäin hyvin. En niinkään pidä siitä että olisin kenenkään "ympäröimänä", edes niiden "jätkien"(paitsi että ystäväni ovat kaikki ihan jo hyvästi aikuisia miehiä, ja naisia), eikä kukaan leiki prinsessaa tai muutakaan leikkiä siinä. Otetaan kitarat käteen, laitetetaan sauna tulille, jammaillaan, ja nautitaan hieman hyvää viskiä. Mun luo kyllä on kaikki tervetulleita, niin miehet kuin naiset, en valkkaile. Onneksi alan olemaan jo niin vanha, että kukaan ei pidä minua minään uhkana parisuhteelleen, tai pelkää että vien sinkkumiehet toisten nenän edessä kun olen niin ihana ;) 

Vierailija
134/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan miesvaltaista lajia, joten kaikki pikkujoulut ja vastaavat tapahtuvat hyvin miesvaltaisessa porukassa, joskus olen ainoa nainen, joskus meitä on muutama. Aika älytöntä, jos en saisi viettää aikaa harrastuskavereiden kanssa ilman miestäni tai minun pitäisi olla menemättä yhteisiin illanviettoihin (pari kertaa vuodessa) siksi, että kaverit ovat miehiä.

Vierailija
135/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärrä minua. Sinä jos olet minun nainen niin et mene viettämään iltaa ja öitä muiden miesten kanssa. Piste. Minun kanssa on samaa mieltä kaikki ne miehet millä kivekset vielä roikkuu alhaalla ylhäästi. Säästä sun lussutus jollekkin kuka sitä jaksaa kuunnella.

Itse asiassa, kun testosteronia on miehessä vähän, alkaa hänen kiveksensä roikkua alempana. Tästä syystä vanhoja ukkoja kutsutaan leikkisästi vitjamuniksi. Testosteronivajeiset miehet ovat yleensä pelokkaampia, ja itsevarmuus on lähellä nollaa. Olen pahoillani että sinulla on näin :( Oletko jo lisäksi impo? Lääkäri voisi auttaa sinua.

Vierailija
136/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn enemmän naisporukassa niin ei niin omakohtaista kokemusta, mutta miehelläni on kyllä naispuolisia kavereita. Toki välillä mustasukkaisuus iskee, mutta tiedän itsekin miten hölmöä se on. Jos on pettäjä, niin kyllä sitä peittoa voi heilutella vaikkei olisi yhtään naispuolista kaveria.

Mustasukkaisuus on ihan luonnollinen tunne, mutta täysin turha ja liiallisena haitallinen suhteelle.

Kun emme me elä missään saudi-arabiassa niin et sinä ap voi asettaa tyttöystäväsi kavereille sukupuolivaatimuksia. Jos tyttöystäväsi on pettäjä, niin kyllä se panoja löytäisi muualtakin kuin kaveripiiristä. Turha maalailla piruja seinille, vähän luottamusta nyt.

Vierailija
137/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mustasukkaisuus tunteena on ihan normaalia ja se pitää vaan hyväksyä, kuuluu elämään. Ongelmaksi se muodostuu jos pari ei keskustele. Kun asioista ollaan avoimia, elämä helpottuu. Tämä pätee myös silloin, jos toinen ei ole avoin ja toinenkin jää sitten tunteeseen ja epäilyksiin jumiin. Syntyy tuhoisa kierre (En uskalla/halua puhua, kun ei tuo toinenkaan). Voihan olla, ettei toinen osapuoli edes ymmärrä, että on loukannut toista. Tai ei uskalla olla avoin, jos on historiassa huonoja kokemuksia? Tai mitä vaan muuta. Tämä selviää vaan keskustelemalla.

Vierailija
138/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.

Ja tietysti lähdet, jos vain mahdollista, naisporukan mukaan juhlimaan että olet ainoana miehenä menossa mukana. Tietenkään et puhu tyttöystävällesi mitään näistä biletysreissuista, eihän sinullekaan kerrottu.

Vierailija
139/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku nainen kirjoitti:

Kyllä meillä naisporukoissa varatut naisetkin aina välillä sekoilee miesten kanssa ravintolassa. Pikku pussailua ja lähekkäin tanssimista. Ei mitään vakavampaa yleensä satu.

Tuo on kyllä inhottavan näköistä kun varatut ihmiset kiehnäävät muitten kanssa ja ovat sitten kuin että kyseinen toiminta olisi aivan normaalia ja hyväksyttävää.

Vierailija
140/140 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystäväni oli teekkari. Niinpä hänen opiskelukaverinsa olivat pääosin nuoria miehiä. Minulla ei alunperin ollut mitään sitä vastaan, että hän käy bileissä heidän kanssaan. Minulla ei käynyt edes mielessäni, että pitäisi huolestua jostakin. Asuimme eri kaupungeissa, eikä minulla olisi ollut mahdollisuuttakaan puuttua hän iltamenoihinsa.

Puolen vuoden opiskelujen jälkeen hän alkoi puhua Mikasta ja Markosta. Viikonlopun toisensa jälkeen hän puhui heistä. Kyllä se jossain vaiheessa alkoi tuntua pahalta. Minä olin nuorukaisena kauhean kiltti. En saanut sanottua, kuten asia on, että minusta tuntuu kurjalta kuunnella nähden kahden veijarin ylistystä viikonlopusta toiseen. Ei minun olisi tarvinnut syyttää ketään mistään, kunpahan olisin todennut, mistä kenkä puristaa. No, mustasukkaisuussyyttelyä siitä vain olisi tullut. Se on aika tavallinen puolustuksellinen hyökkäys. Olisin tietenkin voinut lätistä omaan opiskeluporukkaani kuuluvien nuorten naisten erinomaisuudesta ihan vain kostoksi, mutta kun kukaan opiskeluporukkani naisista ei ollut sillä tavalla erityisen kiinnostava. Minulla ei ollut mitään tarvetta selittää Riinan ja Pauliinan edesottamuksista jatkuvasti.

Loppuhan suhteellemme tuli. Tyttöystäväni otti kovin raskaasti eromme. Kuitenkin suhteemme oli melko passiivinen jo kuukausia ennen eroa. Meni viikkomääriä, etten enää vaivautunut reissaamaan tyttöystävän luokse. Hän olisi ollut tervetullut minun luokseni, mutta hän oli tottunut siihen, että minä aina reissaan ja maksan vähistä rahoistani kalliit junaliput. Pari kipakkaa kirjettä vaihdoimme suhteen päättymisen jälkeen. Voi olla että tein liiallisen tulkinnan, mutta heräsi ajatus, että oikeastaan häntä pänni se, että minä ehdin päättää suhteen, ei hän. Hän kun oli tottunut komentelemaan minua.

Kostoksi hän sitten kertoi edesottamuksistaan Mikan ja Markon kanssa. Sen kuurin jälkeen minä olen suhtautunut niin, että ystäviä saa olla, mutta ei savua ilman tulta. Sama koskee itseäni. Voin käydä naispuolisen ystävän kanssa kahvilla tms., mutta kun kerran olen parisuhteessa, minun tulee toimia niin, etten aiheuta kumppanilleni pahaa mieltä. Tämä muuttuu vasta, jos kumppanin vaatimukset ovat täysin kohtuuttomia.

Mulla on samanlaisia kokemuksia sillä erotuksella, että nainen vielä uhkailee lähettävänsä ''Mikan'' ja ''Markon'' vetämään mua lättyyn. Silloin laitan vasaran tyynesti eteisen hattuhyllylle odottamaan vieraita. Vielä ei ole tullut ''Mika'' ja ''Marko'' kylään.

Eräs tietämäni nainen on tuollaisen käytöksen lisäksi kertonut keksittyjä hakkaamis- ja raiskausjuttuja eksistään. Onneksi en ole yksi noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi