Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä viihteelle miesporukassa.

Vierailija
08.03.2019 |

Kivaa naistenpäivää vaan taas, ero pyörii mielessä. Mulla ei ole kuulemma oikeutta edes ärsyyntyä siitä, että sain kautta rantain tietää, että tän illan baariporukka koostuu 100% miehistä. Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle. Miksi te teette näin?

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengipanoja?

Kyllä se näin menee, Parrua edestä takaa sekä poskeen. Ilmeisesti normi setti ei enää morsmaikulle riitä.

Vierailija
82/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yrittää tyrkyttää itseään tyttiskaveriksi, tarjota työajalla asiakkaille lapsentekemistä, seurailla miesasikasta,tarjoten sitten itseään.

Kuule,, tytteli painu (floran päiväksi) kadun kulmaan tarjoamaan itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengipanoja?

Kyllä se näin menee, Parrua edestä takaa sekä poskeen. Ilmeisesti normi setti ei enää morsmaikulle riitä.

Ja valehteleminen isyydestä päälle tuohon niin hyvin menee.

Vierailija
84/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tykkää siitä, että saavat olla kuningattaria miesporukassa, olla se ainoa nainen, koska se asema on kuitenkin aina vähän eri kuin miehillä miesporukka. 

Vierailija
85/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista naisen alapätä kun tulee kotiin, haiseeko mälli ja kokeile vielä pimssun kosteus kosteusmittarilla ennen bileitä ja kun tulee kotiin.

Vierailija
86/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisella saisi olla miespuolisia kavereita? Se on tosiasiassa ihan normaalia. 

Vierailija
87/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista naisen alapätä kun tulee kotiin, haiseeko mälli ja kokeile vielä pimssun kosteus kosteusmittarilla ennen bileitä ja kun tulee kotiin.

:DD!!

Vierailija
88/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista naisen alapätä kun tulee kotiin, haiseeko mälli ja kokeile vielä pimssun kosteus kosteusmittarilla ennen bileitä ja kun tulee kotiin.[/quot]

Onko tää sulla toiminut? 😂😂😂😂😂

Vierailija
89/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisella saisi olla miespuolisia kavereita? Se on tosiasiassa ihan normaalia. 

Koska miehesi on ainut kuninkaasi.

Vierailija
90/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista naisen alapätä kun tulee kotiin, haiseeko mälli ja kokeile vielä pimssun kosteus kosteusmittarilla ennen bileitä ja kun tulee kotiin.[/quot]

Onko tää sulla toiminut? 😂😂😂😂😂

On toiminut vähän liiankin hyvin. Nyt olen taas sinkku.

Vierailija
91/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljno naisia joilla mieskavereita? onko niin ettei koskaan ole kenenkään miespuolisen kaverin kanssa ollut vipinää? Mitä te teette viihteelle miesporukassa?

ap

Juodaan olutta ja jauhetaan paskaa. Illan päätyttyä jokainen lähtee omaan kotiinsa. Ja siinä kaikki. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään vipinää kamujen kanssa, ei edes silloinkaan kun olen ollut sinkku, eikä koskaan tule olemaankaan vaikka nyt sinkkuuntuisinkin joskus tulevaisuudessa. Kaverit on kavereita, omaan käsitykseen kuuluu että kamujen kanssa ei paneskella. Pari miespuolista kaveria on ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan kyllä, ja olen kohteliaasti sanonut että ihan kaveri vaan tahdon olla jatkossakin. Ap sinun tartteis nyt vähän relata siellä? Ota muutama olut ja käy omalla kaveriporukalla tänään jossain viihteellä?

Oletko käynyt näitten samojen, sinusta kiinnostuneiden, miesten kanssa jatkossakin ulkona? Miksi?

Nykyään kyllä taas käyn. Silloin kuin nuo ihastukset tulivat ilmi, niin otin hajurakoa, koska tuntui hieman ahdistavalta tietää, että toinen tahtoo minusta enemmän kuin vain kaveruutta. Sitten kun oli aikaa kulunut ja kaverit päässeet yli ihastumisestaan, ja vaikkapa ruvenneet seurustelemaan jonkun kanssa, niin sitten tuntui taas mukavalta nähdä ja kaljoitella. En kävisi ulkona ko. tyyppien kanssa, jos olisivat edelleen kiinnostuneet minusta sillä tapaa. Näistä ihastumisista siis jo vuosia aikaa.

Vierailija
92/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
93/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljno naisia joilla mieskavereita? onko niin ettei koskaan ole kenenkään miespuolisen kaverin kanssa ollut vipinää? Mitä te teette viihteelle miesporukassa?

ap

Juodaan olutta ja jauhetaan paskaa. Illan päätyttyä jokainen lähtee omaan kotiinsa. Ja siinä kaikki. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään vipinää kamujen kanssa, ei edes silloinkaan kun olen ollut sinkku, eikä koskaan tule olemaankaan vaikka nyt sinkkuuntuisinkin joskus tulevaisuudessa. Kaverit on kavereita, omaan käsitykseen kuuluu että kamujen kanssa ei paneskella. Pari miespuolista kaveria on ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan kyllä, ja olen kohteliaasti sanonut että ihan kaveri vaan tahdon olla jatkossakin. Ap sinun tartteis nyt vähän relata siellä? Ota muutama olut ja käy omalla kaveriporukalla tänään jossain viihteellä?

Oletko käynyt näitten samojen, sinusta kiinnostuneiden, miesten kanssa jatkossakin ulkona? Miksi?

Nykyään kyllä taas käyn. Silloin kuin nuo ihastukset tulivat ilmi, niin otin hajurakoa, koska tuntui hieman ahdistavalta tietää, että toinen tahtoo minusta enemmän kuin vain kaveruutta. Sitten kun oli aikaa kulunut ja kaverit päässeet yli ihastumisestaan, ja vaikkapa ruvenneet seurustelemaan jonkun kanssa, niin sitten tuntui taas mukavalta nähdä ja kaljoitella. En kävisi ulkona ko. tyyppien kanssa, jos olisivat edelleen kiinnostuneet minusta sillä tapaa. Näistä ihastumisista siis jo vuosia aikaa.

Näin tämä hoidetaan tyylikkäästi. Eikö kuitenkaan koskaan pelota, että ihastuvat uudelleen? 

Vierailija
94/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se jakari vaihtoon ja äkkiä.

Vierailija
95/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄 Ei tässä taida olla tuo syynä, vaa salailu...

Mieti jos miehesi (tai naisesi) salaa sulta että näkee naisystäviä (tai miesystäviä) ja saat tietää siitä rannan kautta, mikä sun reaktio olisi?

Vierailija
96/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon miespuolisia kavereita, mutta jos lähtisin heidän kanssaan ulos niin sanoisin kyllä suoraan kenen kanssa oon menossa. Mulle on ihan ok jos poikaystävä menee kavereidensa kanssa ulos, mutta jos tolla lailla salailisi niin se ei olisi mitenkään ok. Mulle on ihan selkeetä että parisuhteessa ei tarvi tollaisia asioita salailla, joten mun mielestä ei oo ok että ap:n tyttöystävä ilmeisesti ainakin ihan tietoisesti salailee tollaista asiaa. 

Vierailija
97/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄 Ei tässä taida olla tuo syynä, vaa salailu...

Mieti jos miehesi (tai naisesi) salaa sulta että näkee naisystäviä (tai miesystäviä) ja saat tietää siitä rannan kautta, mikä sun reaktio olisi?

Kiva, kun edes joku ymmärtää pointin. en ole koskaan erityisen mustis ollut, enkä olis varmaan nytkään, mutta tuo salailu on se, joka tässä nyt hiertää aika pahasti. Ja tietty naureskelu siitä että nyt jääkin poikien tyttöystävät kotiin

ap

Vierailija
98/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sekuntiakaan että nämä naiset jotka väittää salailun olevan ok olisivat aidosti sitä mieltä jos oma mies salailisi sitä että viettää aikaa pelkkien naisten kanssa JA salailee sitä. Ei siinä mitään jos hengaa kavereidensa kanssa mutta minkä ihmeen takia sitä pitää alkaa salailemaan jos luottamus on kunnossa? Ei kuulosta rehelliseltä touhulta ap:n tyttöystävän toimesta. 

Vierailija
99/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi ei ole kutsunut sua mukaan? Ootteko ollu yhdessä vasta niin vähän aikaa, eikä vielä niin tiiviisti? Onko tyttöystäväsi tavannut sun kavereita? Käytkö itse myös samalla tavalla omissa riennoissasi kutsumatta aina tyttöystävääsi? On aivan normaalia mennä välillä omia menojaankin.

Muuten tuossa ei ole mitään erikoista että mieskavereiden kanssa lähtee. Eikä sulla sinänsä olekaan mitään syytä siitä ärsyyntyä. Tunnetko näitä tyttöystäväsi ystäviä ollenkaan? Miksi hänen muuten olisi pitänyt etukäteen eritellä, että seurassa on vain miespuolisia ystäviä? En näe itse mitään eroa siinä, kun baariin on lähdössä , että meneekö nais- vai miesseurassa.

Turhaan vedät saman tien mustasukkaisuusherneitä nenään. Puhukaa keskenänne, ilman sarvia ja hampaita. Jos alat liian omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi, niin suhteennen on sen takia vaarassa, ei siksi, että tyttöystävälläsi on joskus omia menoja.

Käytkö itse myös samalla tavalla omissa riennoissasi kutsumatta aina tyttöystävääsi? Joskushan sitä haluaa puuhata ystävien kanssa jotakin tai vaikka mennä baariin, itsekseenkin ilman kumppania. ei kaikkea aina tarvi tehdä yhdessä. Varsinkin seurustelun alkuvaiheessa pidän itse sitä oman ajan ottamista ja omia menoja ja ystävien näkemistä tärkeänä. Ja tietty myös jatkossakin, mutta erityisesti siinä alkuvaiheessa on mielestäni tärkeää. Eikä siihen liity mitään pettämishaluja.

Ottaako tyttöystäväsi sinut tavallisesti kuitenkin huomioon ja arvostaa sinua?

Vierailija
100/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Mä olen viimeiset 7 vuotta ollut aina miesporukassa viihteellä.

Kerro lisää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi