Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä viihteelle miesporukassa.

Vierailija
08.03.2019 |

Kivaa naistenpäivää vaan taas, ero pyörii mielessä. Mulla ei ole kuulemma oikeutta edes ärsyyntyä siitä, että sain kautta rantain tietää, että tän illan baariporukka koostuu 100% miehistä. Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle. Miksi te teette näin?

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hirveän mustasukkainen etkä salli naisellesi miesystäviä, sitten ihmettelet miksei sinua kutsuta hänen kaveriporukan rientoihin.

Vierailija
62/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksei mulle voi kertoa asiasta? Se tässä eniten suututtaa. Miksei voi kertoa jos ei ole mitään salattavaa??

ap

onhan tuo hieman erikoista, mutta toisaalta, jos pelkää sun reaktiota. Tai sitä, että haluat ängetä mukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap!

Vierailija
64/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.

On ihan tervettä viettää aikaa erillään ja omien kavereiden kanssa.

En ymmärrä mitä kostettavaa asiassa on? :D

Ei olekaan. Olisi edes voinut pyytää messiin, vaikka ei lähtiskään mukaan. Se tässä minuakin ärsyttää se vtun kysymättä jättäminen.

Epäilen että sulla on lievää narsistisuutta luonteessa. Sun täytyis päästä joka paikkaan mukaan, vahtiin tyttöystävää, vaikka siellä tuskin mitään väärää edes tapahtuu. Yrität hallita toisen elämää ja sit suutut kun kaikki ei mee sun tahdon mukaan.

Nyt meni metsään autolla taas että puut kaatui. Pitihän se narsisminkin tähän mukaan ottaa, tottakait. Taisit vaan lukea mielipiteeni rivien välistä ylinegatiiviseksi.

Eipä tuo kyllä ollut minun tekstiä. WTF?

”Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle.”

Suora lainaus sun tekstistä.

Hänellä on omat kaverit joiden kanssa hän haluaa viettää aikaa ilman sun valvovaa läsnäoloa. Kuulostat tosi ahdistavalta persoonalta, en yhtään ihmettele että tyttöystäväs ei sulle halunnut itse mainita juhlimaan menosta. Hetihän sä sen olisit tyrmännyt tai väkisin änkeisit mukaan vahtimaan häntä. Sairasta.

Missä on luottamus, parisuhteen perusta?

Vierailija
65/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä melko naiivi ap. Olet itsekin mies, herääpä jo. 

Vierailija
66/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljno naisia joilla mieskavereita? onko niin ettei koskaan ole kenenkään miespuolisen kaverin kanssa ollut vipinää? Mitä te teette viihteelle miesporukassa?

ap

Juodaan olutta ja jauhetaan paskaa. Illan päätyttyä jokainen lähtee omaan kotiinsa. Ja siinä kaikki. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään vipinää kamujen kanssa, ei edes silloinkaan kun olen ollut sinkku, eikä koskaan tule olemaankaan vaikka nyt sinkkuuntuisinkin joskus tulevaisuudessa. Kaverit on kavereita, omaan käsitykseen kuuluu että kamujen kanssa ei paneskella. Pari miespuolista kaveria on ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan kyllä, ja olen kohteliaasti sanonut että ihan kaveri vaan tahdon olla jatkossakin. Ap sinun tartteis nyt vähän relata siellä? Ota muutama olut ja käy omalla kaveriporukalla tänään jossain viihteellä?

Vierailija
67/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tosiaan tajua, että miehet ajattelevat eri tavalla tästä asiasta. Moni nainen ajattelee, että onpa kia käydä platonisesti miesten kanssa ulkona, mutta kyllä miehillä on erilainen näkökulma, oli tyttöystävä kotona tai ei. Sori naiset.

Älä yleistä omia päänsisäisiä ongelmiasi muihin. 

Vierailija
68/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.

Ei olekaan. Olisi edes voinut pyytää messiin, vaikka ei lähtiskään mukaan. Se tässä minuakin ärsyttää se vtun kysymättä jättäminen.

Epäilen että sulla on lievää narsistisuutta luonteessa. Sun täytyis päästä joka paikkaan mukaan, vahtiin tyttöystävää, vaikka siellä tuskin mitään väärää edes tapahtuu. Yrität hallita toisen elämää ja sit suutut kun kaikki ei mee sun tahdon mukaan.

Nyt meni metsään autolla taas että puut kaatui. Pitihän se narsisminkin tähän mukaan ottaa, tottakait. Taisit vaan lukea mielipiteeni rivien välistä ylinegatiiviseksi.

”Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle.”

Hänellä on omat kaverit joiden kanssa hän haluaa viettää aikaa ilman sun valvovaa läsnäoloa. Kuulostat tosi ahdistavalta persoonalta, en yhtään ihmettele että tyttöystäväs ei sulle halunnut itse mainita juhlimaan menosta. Hetihän sä sen olisit tyrmännyt tai väkisin änkeisit mukaan vahtimaan häntä. Sairasta.

HEI HEI NYT JARRUA VÄHÄN. Ei ollut minun tekstiäni.

Vierailija
69/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla aika paljno naisia joilla mieskavereita? onko niin ettei koskaan ole kenenkään miespuolisen kaverin kanssa ollut vipinää? Mitä te teette viihteelle miesporukassa?

ap

Juodaan olutta ja jauhetaan paskaa. Illan päätyttyä jokainen lähtee omaan kotiinsa. Ja siinä kaikki. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään vipinää kamujen kanssa, ei edes silloinkaan kun olen ollut sinkku, eikä koskaan tule olemaankaan vaikka nyt sinkkuuntuisinkin joskus tulevaisuudessa. Kaverit on kavereita, omaan käsitykseen kuuluu että kamujen kanssa ei paneskella. Pari miespuolista kaveria on ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan kyllä, ja olen kohteliaasti sanonut että ihan kaveri vaan tahdon olla jatkossakin. Ap sinun tartteis nyt vähän relata siellä? Ota muutama olut ja käy omalla kaveriporukalla tänään jossain viihteellä?

Oletko käynyt näitten samojen, sinusta kiinnostuneiden, miesten kanssa jatkossakin ulkona? Miksi?

Vierailija
70/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, tätä saa aina selitellä. Minun yksi kaveriporukkani on minä+4 miestä. Kenelläkään meistä ei ole ikinä ollut mitään, kahdella näistä hemmoista on vaimot. Tapasimme koulun/harrastuksen merkeissä. Käymme baareissa ja joskus mies on mukana, joskus ei. Hänellä ei ole ikinä ollut mitään kavereitani vastaan. 

Vierailija
71/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä melko naiivi ap. Olet itsekin mies, herääpä jo. 

ap on nainen. 1/5 yrityksestä.

Vierailija
72/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-2769593/HALF-women-fall-part…

HALF of women have a fall-back partner on standby who has always fancied them, in case their current relationship turns sour.

"Back-up is likely to be an old friend who has always had feelings for them".

Vierailija
73/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap mustasukkaista sorttii? Tai onko sulla naispuolisii ystäviä?

Vierailija
74/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysypäs nyt oikeasti oikeissa ihmisissä äläkä oleta muiden olevan sama ihminen.

Vierailija
75/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HALF of women have a fall-back partner on standby who has always fancied them, in case their current relationship turns sour.

Näinpä. Mukava roikottaa kaverimiestä varalla. Nice.

Vierailija
76/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas on brittikulttuuria, eivät osaa olla yksin, sillä mies on ylpeydenaihe ja näyttökalu kavereille.

Vierailija
77/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanottuna, naisten miespuolisten kavereiden kanssa hengailu on back-up suhteiden ylläpitoa. Kun kyllästyy sinuun, niin on seuraava on jo odottamassa...

Vierailija
78/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas on brittikulttuuria, eivät osaa olla yksin, sillä mies on ylpeydenaihe ja näyttökalu kavereille.

Meinaatko, ettei Suomessa ole sama?

Vierailija
79/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, tätä saa aina selitellä. Minun yksi kaveriporukkani on minä+4 miestä. Kenelläkään meistä ei ole ikinä ollut mitään, kahdella näistä hemmoista on vaimot. Tapasimme koulun/harrastuksen merkeissä. Käymme baareissa ja joskus mies on mukana, joskus ei. Hänellä ei ole ikinä ollut mitään kavereitani vastaan. 

Sun mies on joskus mukana, ja sä olet tutustanut miestäsi heihin... Kun tässä asiassa oli kyse salailusta.

Mut toi on hienoa, että miehesi ei pistä hanttii kenen kaa oot

Vierailija
80/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, ettei Suomessa ole sama?

Ei varmasti kaikki naiset huomioiden. Jos puhutaan ikäryhmästä 15-25, voi vaikka ollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi