Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen perusostokset Lidlissä.

Tuotteet on pitkälti samaa tavaraa, kuin S- ja K-kaupoissa, ovat vain erinäköisessä paketissa.

Lidlistä tulee ostettua:

Kahvia (Bellaromin tumma paahto on yllättävän hyvää ja tosi halpaa)

Vihannekset & Hedelmät

Leipää

Rahkaa & kreikkalaista jogurttia

Tomaattimurskat pyreet yms.

Tonnikalaa

Oliiviöljy

Tarjouksesta erilaisia herkkuja, mitä nyt on tarjolla.

Asun itse Skotlannissa ja siellä Lidleissä en ole nähnyt paistopisteitä, joita Suomessa nykyään on. Minusta Suomen Lidl yrittää brändätä itseään vähän paremmaksi ruokakaupaksi, mikä ei ole lainkaan paha asia.

Vierailija
2/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään käytäisiin Lidlissä, tai käydäänkin, mutta ei me sieltä läheskään kaikkea saada. Ilmeisesti meidän ruokatottumukset on sitten niin erilaisia kuin valtaosan suomalaisista, mutta normaali kauppareissulla löytyy ehkä 50% listalla olleista tuotteista Lidlistä. Ne mitä löytyy, on halpoja kyllä, siksi käydäänkin. Mutta ei se kovin kätevää ole suhailla kahden kaupan väliä jatkuvasti.

Ja ei me tosiaan tarvita mitään 50 jogurtin valikoimaa sinänsä mutta kylläkin halutaan syödä juuri niitä meidän mielestä parhaan makuisia jogurtteja ja ne nyt ei näköjään siihen Lidlin suppeaan valikoimaan kuulu.

Minusta täällä ei kyllä ole käynnissä mitään ajojahtia vaan pikemminkin palstan on vallannut joku outo Lidl-hurmos. Olen näitä ketjuja ennenkin lukenut ja jos joku on esim listannut mitä kaikkea ei ole Lidlistä saanut niin häntä väitetään suunnilleen valehtelijaksi ja toitotetaan miten sieltä kyllä kaikkea saa, et vaan löytänyt. Ja just ylistetään että kun kaikki siellä on niiiiiin hyvää, siis joku riisi, kyllä se nyt oikeasti pääosin samalle maistuu oli ostettu mistä tahansa.

On hienoa hyvä jos joku on saanut ruokakuluja merkittävästi alennettua Lidlin ansioista, meille se nyt ei vaan ole onnistunut koska emme halua tinkiä laadusta (laadulla tarkoitan tässä yhteydessä nyt nimenomaan sitä että syödään sitä mitä halutaan, eikä sitä mitä sattuu olemaan tarjolla). Kerron tämän nyt näkökulmana ja tarkoitus ei ole kritisoida kenenkään ostokäyttäytymistä millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

55:lle olisi mielenkiintoista tietää mitä se teidän ns. laadukas ruoka on, mitä ei Lidlistä saa? Jos noista jugurteista puhutaan, niin useita eri makuja löytyy, en sen tarkemmin tiedä koska itse ostan aina ison jugurttipurkin maustamatonta, otamme lautasella ja laittamme siihen kotona nitä marjoja/hedelmiä mitä kukin perheenjäsen haluaa omaansa.

Syömme aika kasvispainoitteisesti, Lidlistä saa edullisesti hevi-osaston tuotteita, ja parasta pn se että ne ovat laadukkaita, eli eivät nahistuneita tmv.

Ainoa mitä Lidlistä ei saa on tuorekala, mutta tuokaan ei ole ongelma meille, koska suvussa useampi kalastusta harrastava joten kalan suhteen olemme "omavaraisia".

Vierailija
4/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yritin tuossa nyt nimenomaan selittää sitä, että laadukas tässä yhteydessä tarkoittaa sitä, että se on juuri sitä, jota haluamme. Eikä sitä etteivätkö tuotteet olisi laadukkaita sinänsä. Siis vaikka noista jogurteista, pidän itse Valion -30% sokeria -jogurteista, erityisesti lisäaineettomista A+ -pöniköistä, ja Lidlistä en ole löytänyt mitään mikä maistuisi yhtä hyvälle. Muillakin tuotealueilla puutteita on siis runsaasti, juuri mainitsemasi tuore kala yksi isoimpia.

Ei kenenkään tarvitse minun mielipiteistäni hernettä nenään vetää, kerroin vain että meillä on tilanne tämä ja uskon että monella muulla on onnekkaampi tilanne tämän asian suhteen. Jos olisimme hyvin vähävaraisia niin varmasti joutuisimmekin tinkimään haluistamme, mutta toistaiseksi olemme kuitenkin pystyneet panostamaan meille mieluisaan ruokaan. Kyllä siellä K- ja S-ryhmissä muutkin näyttävät asioivan, ja tuskin kaikki nyt ovat niitä suuren kusetuksen uhreja.

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:56"]

55:lle olisi mielenkiintoista tietää mitä se teidän ns. laadukas ruoka on, mitä ei Lidlistä saa? Jos noista jugurteista puhutaan, niin useita eri makuja löytyy, en sen tarkemmin tiedä koska itse ostan aina ison jugurttipurkin maustamatonta, otamme lautasella ja laittamme siihen kotona nitä marjoja/hedelmiä mitä kukin perheenjäsen haluaa omaansa

[/quote]

Vierailija
5/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt käydä lidlissä ja en ole koskaan saanut sieltä kaikkea ja en edes halvalla. Mieluummin käyn prismassa ja ostan sen, mitä tarvitsen samasta paikasta ja säästän aikaa. Lisäksi se sentin, kahden säästö ei oikeasti merkkaa mitään kun haluan ostaa määrättyä merkkiä ja laatua.

Täällä on parin vuoden aikana riehunut joku lidlin osakkeenomistaja. Tyyli näillä hurmoshenkisillä aloituksilal ja viesteillä siellä on niin samanlainen, että tunnistaa saman kirjoittajan kirjoittamaksi.

Vierailija
6/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Lidlissä rasvaton maito 68 sent/litra ja kevyt 74 sent/litra. Huomattavasti halvempaa kuin S-marketissa.

Vierailija
7/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 13:34"]Tyyli näillä hurmoshenkisillä aloituksilal ja viesteillä siellä on niin samanlainen, että tunnistaa saman kirjoittajan kirjoittamaksi.

[/quote]

Näinkö uskottelet itsellesi, että niin monet eivät ole jo tajunneet Lidlin paremmuutta? :)

Onneksi olet väärässä, se näkyy mm. Lidlin koko ajan lisääntyvänä asiakaskuntana.

Vierailija
8/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 13:34"]

Minä olen yrittänyt käydä lidlissä ja en ole koskaan saanut sieltä kaikkea ja en edes halvalla. Mieluummin käyn prismassa ja ostan sen, mitä tarvitsen samasta paikasta ja säästän aikaa. Lisäksi se sentin, kahden säästö ei oikeasti merkkaa mitään kun haluan ostaa määrättyä merkkiä ja laatua.

[/quote]

Ei tietenkään silloin Lidl sovi, kun pakkauksen päällä oleva nimi on tärkeämpää kuin sen sisältö.

Vierailija
9/82 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajojahti! Älkää viitsikö loata viattoman pienen laadukasta ruokaa myyvän kaupan mainetta!

Ajojahti lidliä vastaan! Et tainnut ihan huomata huumoria viestissäni, mutta oikeasti kyllä lidlissä on laadukkaampaa ruokaa jos vertaa kauppojen omia (halpis)merkkejä.

Yhä edelleen etsin niitä lidl-lippiksiä, koska mä rakastan lidlii

Vierailija
10/82 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana LIDL <3 Isommat ostokset esim juhlia varten tulee tehtyä siellä ja joka kerta kassalla lopullinen hinta on ainakin sen 20e pienempi kuin odotti <3 ja ainakin meidän läheisessä Lidl:ssä on laadukas hevi-osasto, itseleivotut leivät ja leivonnaiset ja jatkuvasti monipuolistunut valikoima. Puutteita löydän vain eläinten ruoka valikoimasta? Oikeasti, mitä tuotteita te ette Lidl:stä löydä??

Vierailija
11/82 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/82 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:03"]

Onhan se, mutta tuotteiden laatu voi olla ihan mitä tahansa. Varsinkin jos ne on tuotu Saksasta. Siellä voi olla hevosenlihaa naudanlihana, luomu vähemmän luomua ja maidossa ties mitä myrkkyä. Mutta halpaa on!

[/quote]

Haha!

Hyvin on mennyt MTK:n propaganda perille. Sen verran puupua puhut.

Vierailija
13/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, mutta tuotteiden laatu voi olla ihan mitä tahansa. Varsinkin jos ne on tuotu Saksasta. Siellä voi olla hevosenlihaa naudanlihana, luomu vähemmän luomua ja maidossa ties mitä myrkkyä. Mutta halpaa on!

Vierailija
14/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmonellaa, tuotteiden takaisinvetoja, hevosenlihaa....googlaa. Lidl on jossain halpa mutta eipä sieltä suomalaisen normiruokakassia kokonaan saa. Erikoisuuksia kyllä.

Vierailija
15/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän alkaa käydä Lidlissä ostoksilla. Kerran olen käynyt, joskus vuosia sitten. Terv. Saksassa asuva.

Vierailija
16/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni oikaisu voisi olla paikallaan! Minä olen ymmärtänyt että saksalaisilla on kovempi laadunvalvonta kuin mitä suomessa on. Kaupan taikinakama joka paistetaan paikanpäällä on saksalaista kun prisman ja sittarin ovat fazerin jotka tuotetaan liettuasta. Lidl avoimesti tiedottaa asioista reippaasti kun taas meidän paikalliset kaupat käryvät niistä ja sillä tavalla asia tulee julkisuuteen.

Vierailija
17/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, hevosenlihaahan ei löytynyt suomalaisista tuotteista.

Vierailija
18/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lidlin listassa kahvi on jotain halpispaskaa ja k-kaupassa /s-kaupassa juhla mokkaa

Vierailija
19/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko muutama vuosi sitten tehty testi mansikoista? Mukana oli suomalaiset, virolaiset, belgialaiset ja espanjalaiset. Vähiten myrkkyjä oli virolaisissa. Espanjalaiset kakkoseksi, belgia kolmoseksi ja suomaiset viimeiseksi. Testissä tuli esille että suomalaiset sisälsivät hyvin korkeita arvoja kyseisiä myrkkyjä sekä kaksi muutakin mitä ei espanjalaisista löytynyt lainkaan.

Vierailija
20/82 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:11"]Pieni oikaisu voisi olla paikallaan! Minä olen ymmärtänyt että saksalaisilla on kovempi laadunvalvonta kuin mitä suomessa on. Kaupan taikinakama joka paistetaan paikanpäällä on saksalaista kun prisman ja sittarin ovat fazerin jotka tuotetaan liettuasta. Lidl avoimesti tiedottaa asioista reippaasti kun taas meidän paikalliset kaupat käryvät niistä ja sillä tavalla asia tulee julkisuuteen. [/quote]Mistä ne on kärynneet. Jos Suomessa syötetään salaa salmonellalihoja niin miksi ihmiset ei sairastu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän