Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on vaikee hyväksyä mieheni naiskaveri, koska mies on

Vierailija
21.03.2013 |

hänen luonaan usein aamuyöhön asti ja vähintään klo 24-02. Ne juo siellä kuulemma  viiniä ja juttelevat. Mitä mieltä ootte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä naiset ajattelevat. Vaimoni oli joskus mustasukkainen naiskaveristani, jonka seurassa viihdyin erittäin hyvin. Itselleni tämä oli ongelma, koska vaikka nainen oli ihminen, jota paremmin en ole koskaan kenenkään kanssa tullut juttuun, en tuntenut minkäänlaista seksuaalista vetoa häneen. En ymmärtänyt mustasukkaisuutta juuri tuosta seksuaalisen vetovoiman täydellisestä puuttumisesta johtuen. Toki ymmärsin sittemmin, että vaimoni oli mustasukkainen. Tämä tilanne päättyi itsekseen, kun myös naisen poikaystävä oli mustasukkainen ja vuosi tutustumisemme jälkeen nainen sai työpaikan toiselta puolen Suomea. 

Vierailija
2/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä tapahtuu 99 % varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please, uskoisitteko, että se on täysin vilpitöntä? Apua!

Vierailija
4/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nainen ja tehnyt vastaavaa, enkä ole koskaan pettänyt. En pidä miehiä niin erilaisina otuksina että tuossa tilanteessa kaikki pettäisivät ellei nainen kieltäisi, ap:n miestä kun en tunne niin en tietenkään voi mennä sanomaan mitään hänestä.

Ap:n kannattaisi varmaan puhua miehensä kanssa.

Vierailija
5/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavat matkashakkia.

Ihan oikeasti, kaikkea ei tarvitse sietää. Sano ukollesi, että "PRKL nyt se ämmä pihalle!" Sillä siitä päästään.

Vierailija
6/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla tapaamisista vasta monta kuukautta myöhemmin. Mies oli sanonut olevansa aina jollain mieskaverilla tai muualla.

Vierailija
7/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään.

Minäkin istun toisinaan iltaa miespuolisen ystväni kanssa. Ja me ihan todella istutaan ja jutellaan, joskus pelataan vaiks jotakin lautapeliä, laitetaan ruokaa jne.

Koettakaa ihmiset ymmärtää, että ystävä ei ole rakastetun synonyymi.

Vierailija
8/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Mä en ainakaan lopeta viini-iltojani ystävämieheni kanssa, jos satunkin joskus rakastumaan. Ei ystävistä tarvitse luopua, eikä sellaista saa missään nimessä vaatia. Ellei ystävät ole oikeasti vaaraksi tai haitaksi normaalielämälle. Sellaisiksi laskisin esim. väkivaltaiset, hallitsemattomasti huumeriippuvaiset ymv.

Vierailija
9/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:51"]

En ajattele mitään.

Minäkin istun toisinaan iltaa miespuolisen ystväni kanssa. Ja me ihan todella istutaan ja jutellaan, joskus pelataan vaiks jotakin lautapeliä, laitetaan ruokaa jne.

[/quote]

Niin yleensä naisten mielestä. Miehillä on taka-ajatuksia monestikin pelissä.

Odotas vain, kun olette joskus kaksinenne pikkuisen huppelissa, silloin alkavat yhtä-äkkiä tämän ystävän jutut muuttuakin pikkuisen suoremmiksi ja lopulta tilanne saattaa jopa johtaa vaakatasoon asti. Aamulla kaduttaa, mutta sellainen on ihminen.

Omalle kumppanille ei ole aidosti mikään pakko hyväksyä vastakkaisen sukupuolen ystäviä. Jokainen määrittää itse, millaisessa parisuhteessa haluaa olla ja jos se ei toiselle käy niin sitten se ei käy. Varsin yksinkertaista.

Vierailija
10/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:55"]

No just joo. Mä en ainakaan lopeta viini-iltojani ystävämieheni kanssa, jos satunkin joskus rakastumaan. Ei ystävistä tarvitse luopua, eikä sellaista saa missään nimessä vaatia. Ellei ystävät ole oikeasti vaaraksi tai haitaksi normaalielämälle. Sellaisiksi laskisin esim. väkivaltaiset, hallitsemattomasti huumeriippuvaiset ymv.

[/quote]

Onko sulla myös viiniöitä? Salaatko kaverin mieheltäs?

Vierailija
11/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on miespuolisia kavereina ja ystävänä. Oma mieheni ei onneksi ole mustasukkainen, vaikka vietän näiden kanssa aikaa ihan kahdestaankin. Asiaan on tainnut auttaa se, että myös mieheni on tutustunut näihin, eli (varsinkin hyvä miespuolinen ystäväni) vierailee myös meillä. Ja en siis ikinä ole edes meinannut pettää, ihan platonisia ystäviä olemme. Voisiko miehesi pyytää ystäväänsä teidän kotiin, niin tutustuisit itsekin häneen. Ja jos hän tulee, niin koita suhtautua häneen kuin kehen tahansa miehesi ystävään.

Vierailija
12/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:48"]

Sain kuulla tapaamisista vasta monta kuukautta myöhemmin. Mies oli sanonut olevansa aina jollain mieskaverilla tai muualla.

[/quote]

Tää on siis aloittajan. Mulle valehdeltiin siitä kauan.

Vierailija
13/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:51"]

En ajattele mitään.

[/quote]

Niin yleensä naisten mielestä. Miehillä on taka-ajatuksia monestikin pelissä.

Odotas vain, kun olette joskus kaksinenne pikkuisen huppelissa, silloin alkavat yhtä-äkkiä tämän ystävän jutut muuttuakin pikkuisen suoremmiksi ja lopulta tilanne saattaa jopa johtaa vaakatasoon asti. Aamulla kaduttaa, mutta sellainen on ihminen.

Omalle kumppanille ei ole aidosti mikään pakko hyväksyä vastakkaisen sukupuolen ystäviä. Jokainen määrittää itse, millaisessa parisuhteessa haluaa olla ja jos se ei toiselle käy niin sitten se ei käy. Varsin yksinkertaista.

[/quote]

On niitä tilaisuuksia kuule ollut tässä yli 10 vuoden aikana. Mitään ei ole tapahtunut edes villeinä sinkkuaikoina.

Vierailija
14/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hmm, jotku huutaa heti provoa. Minullakin on miespuolisia kavereita, joiden luona saatan hengata ja juoda viiniä aamuyöhön asti. Eipä ole avokki ollut vihainen.

Vierailija
15/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin oitis kenkää kumppanille, joka ei hyväksy ystäviäni. Mustasukkaisuus on ahdistavaa.

Vierailija
16/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:55"]

[/quote]

Onko sulla myös viiniöitä? Salaatko kaverin mieheltäs?

[/quote]

No viini-illat ei tietenkään ikinä pääty kymmeneltä illalla, eikös noilla ole tapana jatkua sinne yhteen kahteen yöllä.

Tietenkin tuleva mieheni  sitten joskus tapaa kaikki kaverini, ei mulla mitään salaisia ystäviä ole. Elämä ei oo salkkarit, hah.

Vierailija
17/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo, yritä parempaa

Vierailija
18/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 19:31"]

huono provo, yritä parempaa

[/quote]

Häh?

Vierailija
19/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet? Vaihtavat kiiltokuvia tietysti!

Vierailija
20/20 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä te ajattelisitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi