Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junassa 1kk vauvan kanssa yksin?

Vierailija
06.03.2013 |

Esikoinen kyseessä. Asumme 2 h junamatkan päässä Hgistä. Olisi ihana piipahtaa Hgissä vanhempiani tapaamassa ja Hulluilla päivillä. Joko päiväseltään tai yksi yö. Onko realistista vai koko ajatus ihan epärealistinen? (siis jos oma ja vauvan vointi ok).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti onnistuu junamatka, Hullut päivät jättäisin minäkin ehkä väliin, ihan oman mukavuuden takia. Mä matkustin muistaakseni eka kerran junalla kun vauva oli juuri 1 kk. Paikka kannattaa ottaa lastenvaunuun (vaunu nro 3) niin saa rattaat lähistölle. Olen kulkenut sittemmin lasteni kanssa tosi paljon junalla vanhemmilleni, oikeastaan melkein kuukausittain. Lapset nyt 4 ja 2. Koskaan ei mitään ongelmia. Jossain vaiheessa siirryttiin vaan yläkertaan, jossa on liukumäki, leikkijuna ym. pienille.

Vierailija
22/22 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta junaan perhelippu, joka on saman hintainen kuin aikuisten normaalilippu, niin saat varattua kaksi paikkaa junaan. Vauva sitten siihen toiselle penkille turvakaukalossa. Näin sinun ei tarvitse päästä rattaisiin/vaunuihin käsiksi matkan aikana. Jos haluat ottaa vauvan mukaan Stockalle, niin kantoliina/-reppu on vaunuja parempi vaihtoehto.


Rohkeasti liikkeelle vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan