Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka nukutte puolison kanssa eri huoneissa

Vierailija
03.04.2013 |

harrastatteko seksiä? Ihan mielenkiinnosta kyselen, koska olen aina yhdistänyt eri huoneissa nukkumisen suhteeseen, jossa ollaan enää vain lasten vuoksi. Lapsille sitten teeskennellään, että nukutaan eri huoneissa, "koska isä kuorsaa", vaikka todellinen syy on se, että suhde on intiimielämän osalta kuollut jo aikoja sitten.

Jouduin oman puolison kanssa nukkumaan juuri olosuhteiden pakosta pitkästä aikaa ahtaassa vuoteessa ja siitä oli kyllä romantiikka kaukana. Ensimmäistä kertaa elämässäni tajusin, että ongelma voi tosiaan ihan oikeasti olla toisen kuorsaaminen, huokailu tai heittelehtiminen, eikä parisuhdeongelmat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastamme.

Vierailija
2/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastamme seksiä n. 4-6 kertaa viikossa. Nukumme eri huoneissa minun kuorsaamiseni takia ja siksi, että miehen pitää herätä klo 4 aamuisin. Jos hän nukkuisi vieressäni, hän ei jaksaisi kulkea töissä.

Miten nukkuminen liittyy seksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on kyllä. Mies kuorsaa, minä olen herkkäuninen. Lisäksi mies herää 2-3 tuntia aikaisemmin töihin, joten unet jäävät vähäiseksi itselläni, jos mies nukkuu vieressä.

Vierailija
4/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä.

Vierailija
5/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen ja seksi liittyvät mielestäni yhteen siten, että yhdessä nukkuminen on ihanaa ja romanttista kun voi unen keskelläkin halailla ja kääntyä toisen kainaloon. Olen olettanut, että jos se hellyys katoaa, niin sitten katoaa seksielämäkin. Olen ilmeisesti ollut väärässä. Näin sitä ihminen oppii uutta joka päivä :)


-ap

Vierailija
6/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin harrastamme

Vierailija
8/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Joo ja teet tylsiä provoa. Tämä nukkuminen ja seksi ja häät ja kakkukahvit on olleet jo viime viikkoina. Ei jaksa enää näistä kähistä edes vitsinä.

keksi joku uusi ja tuore aihe

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 15:41"]

Nukkuminen ja seksi liittyvät mielestäni yhteen siten, että yhdessä nukkuminen on ihanaa ja romanttista kun voi unen keskelläkin halailla ja kääntyä toisen kainaloon. Olen olettanut, että jos se hellyys katoaa, niin sitten katoaa seksielämäkin. Olen ilmeisesti ollut väärässä. Näin sitä ihminen oppii uutta joka päivä :)


-ap

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoepäilijä taitaa olla provo itse. Aina sama provolaulu kaikissa ketjuissa.

Vierailija
10/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ikinä harrasteta seksiä nukkumaanmennessä tai herätessä, vaikka nukutaankin samassa sängyssä. Seksillä ei oo nukkumisen kanssa mitään tekemistä... Emme myöskään hipaisekaan toisiamme öisin, vaan halailu, kainalossa oleminen ja muu läheisyys tapahtuu päivällä. Voisin nukkua kyllä miehen kanssa eri huoneissa hänen kuorsauksensa takia, mutta hän ei suostu juuri siksi, kun hänestäkin tuntuu, että se kertoisi jotenkin meidän suhteemme huonosta tilasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

No vastahan tämä sama jauhaminen oli muistaakseni viime viikonloppuna. Siksi ei oikein edes kolahda. Ja kyllä, tällaisiin provoihin heittäydyn itsekin provoilemaan vastaan. Viimeksi taisin olla juuri se, kenen oli pakko nukkua vieressä, muuten tulee ero. Ja häihin en toki mene ilman ruokaa, vaan mäkkärin kautta vien pulleat Nico-petterini.

Ei kai näihin kukaan ihan oikeasti tosissaan vastaa

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 15:46"]

Provoepäilijä taitaa olla provo itse. Aina sama provolaulu kaikissa ketjuissa.

[/quote]

Vierailija
12/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei seksiä harrastettaisi, jos nukkuisimme samassa huoneessa. Mies on palelevaista sorttia ja tarvitsee lämpimän ympäristön, minä taas en pysty lämpimässä nukkumaan ollenkaan. Makkarin lämpötila saa olla mulla max 18, mieluummin 16-17 astetta. Ja ikkuna auki talvipakkasellakin.

Eli siis yhteisessä makuuhuoneessa kumpikaan ei nukkuisi hyvin, ja väsyineinä ei jaksettaisi seksiä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kamalaa henkistä väkivaltaa. Äitini kertoi eräästä tutustaan, joka oli onnellinen, kun miehensä kuoli 70v. Sai vihdoin nukkua, koska mies oli ollut sitä mieltä, että vaimon paikka on vieressä. Eli oli 50 vuotta nukkunut huonosti, koska mies koki, että lätty lätisee, jos menee olkkarin sohvalle nukkumaan. Huorahan se on, jos muualla nukkuu.

 

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 15:46"]

Ei kyllä ikinä harrasteta seksiä nukkumaanmennessä tai herätessä, vaikka nukutaankin samassa sängyssä. Seksillä ei oo nukkumisen kanssa mitään tekemistä... Emme myöskään hipaisekaan toisiamme öisin, vaan halailu, kainalossa oleminen ja muu läheisyys tapahtuu päivällä. Voisin nukkua kyllä miehen kanssa eri huoneissa hänen kuorsauksensa takia, mutta hän ei suostu juuri siksi, kun hänestäkin tuntuu, että se kertoisi jotenkin meidän suhteemme huonosta tilasta.

[/quote]