Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää

Kommentit (2395)

Vierailija
1381/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki maailman ihmiset olisivat juuttuneet pyörimään negatiivisuuteen, maailma olisi jo aikoja sitten hukkunut paskaan.

Vierailija
1382/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäkäähän nyt välillä luistimet jalkaan ja tehkää muutama piruetti ja arabeski, kun tunnutte olevan niin monipuolisen lahjakkaita. Kilauttakaa sitten vaikka Adam Lambertille ja laulakaa duetto hänen kanssaan. Odotellessa voitte katsoa mallia utubesta Saaran ja Adamin esittämänä.

Ja mihin se johti, floppilevyyn ja ”menestyskeikan” 9 ihmisen yleisöön.

Saara on esiintynyt myös yli miljardille ihmiselle Kiinassa! Saaralla on myös kiinankielinen levy joka oli suuri menestys! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenpäivä kirjoitti:

Saaran oma, erittäin järkeenkäypä vastaus (poistettu loppuosa liian pitkän lainauksen vuoksi):

Arvostettu Forbes kirjoitti musta jutun ja Suomi suuttui. Suomalainen media meni sekaisin, kun jutussa mainittiin, että mun celebrity net worth on 10 miljoonaa puntaa (tieto oli otettu nettisivuilta, joka tällaisia arvioita tekee.. siellä mainitaan myös Cheek 12 miljoonaa ja Sunrise Avenue 20 miljoonaa). Suomen media käänsi celebrity net worthin mun varallisuudeksi ja kirjoittaa klikkiotsikoita ”Forbes kirjoittaa naurettavia väitteitä Saara Aallosta”.. lehdet haluaa multa kommentteja ja ihmettelee miten oon voinut mennä antamaan tällaisen haastattelun. En ole ikinä kommentoinut kellekään mun raha-asioista. Sitä en ymmärrä, miksi tuollaisia arvioita pitää juttuihin edes mainita, ja olin tosi ymmälläni, kun se oli juttuun liitetty.

Koska kyseessä oli juttu Forbesin juttu, he halusivat juttuun lukuja ja tarinan mun uran kasvusta. Niinpä jutussa mainittiin miten musta kirjoitettiin vuonna 2016 yli 11 000 juttua (https://www.kauppalehti.fi/uutiset/saara-aallon-mainosarvo-ohittaa-joul…) —> miksi tätä väitetään valheeksi Suomen mediassa vai olenko ymmärtänyt väärin ja tuo on valheellinen juttu ?

Jutussa mainittiin myös, miten X Factor UK toi mulle ja Suomelle 150 miljoonaa euroa markkina-arvoa (https://www.marmai.fi/uutiset/saara-aalto-kerasi-150-miljoonan-euron-ar…). Toimittaja oli valitettavasti kirjoittanut markkina-arvon sijasta, että toin Suomelle 150 miljoonaa rahaa turismin kautta.

Olen itse huomannut vuosien aikana, että toimittajille (myös suomalaisille) käy valitettavasti erittäin helposti vastaavanlaisia kömmähdyksiä ja väärinkäsityksiä. Ja kun juttua ei pääse etukäteen lukemaan (kuten ulkomailla en ikinä ole päässyt), tällaisia asiavirheitä voi juttuun jäädä.

Tästähän Suomen media suorastaan pöyristyi. Mutta Helsingin Sanomat teki tästä ”naurettavasta väitteestä” ihan hyvän jutun, jossa jopa sanottiin, että olen hyvinkin voinut tuoda Suomeen rahaa turismin kautta: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006024239.html?share=62d4fcf001cfafd50542…

Yksi asia, mikä on selkeästi Suomen medialle vaikeaa, on se että kansainvälinen media kirjoittaa asioista yltiöpositiivisesti ja suomalaiseen makuun liioitellen. Tämä on tosi iso kulttuuriero, johon joudun itse koko ajan totutella. Suomessa liioitellaan lähinnä negatiivisia asioita, mutta kansainvälinen lehdistö liioittelee myös positiivisia asioita. Ihmisiä halutaan buustata ja kasvattaa ylöspäin, kannustetaan ja hehkutetaan. Minä en voi tähän vaikuttaa millään tavalla. Annan Briteissä haastatteluja ihan samalla tavalla kuin Suomessa, mutta juttujen kirjoitustapa on todella erilainen kuin mihin me ollaan suomalaisina totuttu.

Oon surullinen ja hämmentynyt siitä, miten suomalainen tukee toista. Sanaton.

Haluaako kukaan kansainvälinen toimittaja kohta tehdä musta juttuja, jos pitää pelätä valitusviestejä Suomesta? Pitääkö mun painottaa tulevaisuudessa, että älä sitten varmasti kirjoita mitään liian positiivista tai käytä liioittelevia sanoja, koska muuten me joudutaan molemmat ongelmiin..?

En oikein tiedä, miten voisin tasapainotella kahden tosi erilaisen viihdekulttuurin välillä? Yritän parhaani, mutta median kanssa pallottelu on ihan super vaikeaa niin Suomessa kuin maailmallakin.

On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. Niin media toimii ja sitä vastaanhan me kaikki julkisuudessa olevat yritetään aina taistella.

Anteeksi nyt mutta Suomessa on pakollinen peruskoulu ja sen käytyään pitäisi olla sen verran järkeä päässä, ettei mene tuollaiseen itkuiseen uhriutumiseen.

Saara Aalto valehteli törkeästi (jälleen) ja ne valheet meni eteenpäin. Hän jäi kiinni. Siitä oli seurauksia.

Sanastoa ja faktoja:

Valehtelu ei ole kannustamista

Iloisuus ei ole valehtelua

Pelkkä ponnistelu ei riitä, pitäisi myös osata, ks kohta tiimi. Jos tuo Saaran sepustus olisi totta (mitä se ei ole) ei voj kuin ihmetellä osaamattpmuutta. Ponnistellaan että saadaan juttu jonnekin mutta sitten ei tarkisteta juttua tai tarjota sen pohjalsi mitään paikkansapitävää materiaalia.

Jos vuosikausia on itsellä jokin ongelma (mediaan ilmestyvät valheet), ainoa tapa muuttaa ongelmaa on lakata valehtelemasta ja muuttaa toimintaansa.

Jos mä lähden nyt kysymään kadulta ihmisiltä, uskooko ne ennemmin Saara Aaltoa vai random näpyttelijää siellä jossakin, mitä luulet, mikä on lopputulos? Taitaisi jäädä sun puolella olijat aika vähiin.

Sun pitääkin kysyä että uskooko ne isoperseistä wannabe starletia vai kustannusyhtiö Forbesia.

Jälkimmäistä.

Kuulostat niin asialliselta, että ihmettelen, jos kukaan ottaa tuollaista sanan säilän mestaria töihin. Kyllä me jo tajuttiin, mikä sinun mielenkiintosi herättää.

Vierailija
1384/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäkäähän nyt välillä luistimet jalkaan ja tehkää muutama piruetti ja arabeski, kun tunnutte olevan niin monipuolisen lahjakkaita. Kilauttakaa sitten vaikka Adam Lambertille ja laulakaa duetto hänen kanssaan. Odotellessa voitte katsoa mallia utubesta Saaran ja Adamin esittämänä.

Saara on esiintynyt myös yli miljardille ihmiselle Kiinassa! Saaralla on myös kiinankielinen levy joka oli suuri menestys! 

Jokainen kiinalainen tietää kuka on Saara Aalto. Siksi hänen kiinankielinen musavideo paikallisessa tuubissa keräsi alle 100 katselukertaa kolmessa vuodessa.

Vierailija
1385/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole.😂😂😂

Vierailija
1386/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kiinalainen tietää kuka on Saara Aalto. Siksi hänen kiinankielinen musavideo paikallisessa tuubissa keräsi alle 100 katselukertaa kolmessa vuodessa.

Saara opiskelee japania ja osaa sitäkin täydellisesti. Saara on suosituin suomalainen Aasiassa. Myös Martti Ahtisaari tykkää Saara Aallon esityksistä.

Vierailija
1387/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Saaran kiina on just sitä. Saaran kiinaa. Kiinalainen vaihtarimme ei edes tunnistanut sitä kiinaksi.

Vierailija
1388/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet julkisuuden henkilöt eivät lue enää someketjuja ja -juttuja. Ymmärrän heitä täysin nämä ketjut nyt luettuani.

Niin minäkin.

Kuka on niin sairas, että haukkuu muita isoperseisiksi ja vaikka miksi.

Vierailija
1389/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on arabeski? Kuulostaa jotenkin arabialaiselta. Itse en tiedä arabialaisista tempuista muuta kuin Taru Kalenovin tunnetuksi tekevän hummus-fetissin.

Vierailija
1390/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet julkisuuden henkilöt eivät lue enää someketjuja ja -juttuja. Ymmärrän heitä täysin nämä ketjut nyt luettuani.

Niin minäkin.

Saara itse kehuu itseään isoperseiseksi.

Vierailija
1391/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara käyttää hyväksi Suomen tuntemattomuutta selittääkseen asioita itselleen sopiviksi ja lähinnä pilaa Suomen tai suomalaisten mainetta. Samassa yhteydessä puhuu siitä miten suomalaiset ovat kaameita, mutta Suomen matkailu on kuitenkin edistynyt juuri Saaran ansioista. Hänestä tulee lähinnä mieleen megalomaani, joka ei enää erota todellisuutta ja pitää itseään jonain taivaanlahjana, vaikka edes laulu taidot eivät mitenkään eroa muista tusina ammattilaulajista. Harhaansa pitää yllä kilpailemalla, jossa voi vertailla itseään toisiin. Oikeat ammattilaiset tekevät tulosta työllään eikä jatkuva promoaminen kissanristiäisissä ole pääosassa. Suomesta toki harvoin ilmestyy kulttuurin vuoksi mitään maailmantähtiä ja onkin harmillista että ensimmäinen ehdokas on lähes lahjaton pyrkyri.

Kyllä, hän tosiaan haukkui aina Suomea ja suomalaisia. Vasta engelsmannit ymmärsivät häntä. Mitä markkinointia toi nyt on? Kiitti Saara!

Haukkui aina??? Jännä, että muut kuin sinä ei tätä ole huomannut....

Meitä on paljon!

T. Ohis

Niin, vähän kyllä vaikea uskoa. Taidat olla kuitenkin ihan yksin tämänkin asian kanssa.

Vierailija
1392/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Kuka on niin sairas, että haukkuu muita isoperseisiksi ja vaikka miksi.[/quote

Haukkuu isoperseiseksi? Eihän se ole haukkumista kun kerran sellaisen pyllyn omaava itse nauraa kikattaa ja kertoo koko maailman medialle, että hänellä on KAIKKIEN mielestä J-Lo-pylly. J-Lo-pylly on ison perseen synonyymi eli otapas nyt keijukerholainen hörppy keppanaa ja narskuttele ainakin yksi ellei kaksi pamia kyytipojaksi.

Vierailija
1393/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Saara itse kehuu itseään isoperseiseksi.

Kyllä! Ja hänen itsensä mukaan se on ollut välillä löysä ja nyt se on erittäin napakka. Näin hän ainakin väittää. Jäämme odottamaan seuraavaa homoklubikeikkaa, jotta näemme pitääkö napakkuus paikkaansa.

Vierailija
1394/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katkera, katkerampi, suomalainen....

Katkera, katkerampi, Mari Pudas.

Katkera, katkerampi, Saara 'jättipersaus' Aalto.

Käypä vähän ulkoilemassa välillä. Voisi olla sinulle enemmän kuin paikallaan.

Vierailija
1395/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sitten itse olet kysymyksinesi,kun jo olet nimiäkin esiin tivaillut,antaa tulla vaan?! Täällä(kin) sinä "joku" vaikeasti vainoharhainen Aallon valheiden puuhtaksipesijä kehtaat  nimitellä kaikkia  niitä monia,varmaan kymmeniä Aallosta asiallistakin kritiikkiä/sarkastista ns.läppää heittäviä MIELENTERVEYSPOTILAIKSI/vainoojiksi,mitäänsanomattomiksi luusereiksi ym.!! Ja nyt TEAM-No Fear on ottanut raadeltavakseen sen 1 toimittajan (M.Pudas), joka kehtasi tuoda myös tämän Forbes-emävalheen julkisuuteen(IL),hehheh...Aller Media/Iltalehti voisi tuon syytöksesi perusteella tehdä oikeuskanteen,mutta valetäti Aalto EI taida olla vaivan väärtti...niinpä niin,TOTUUDENPUHUJIA ei koskaan tykätä!!

Tekstisi näyttää siltä kuin kissa olisi kävellyt sillä. Eihän tuosta ota mitään tolkkua. Toivottavasti kukaan ei ole lähelläsi, koska vaikutat ihan semisti stressaantuneelta.

Vierailija
1396/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole surkuhupaisempi kuin ns. Saara-fani, joka ensiksi yrittää toissapäivänä tehdä kaikkensa, jotta tämä ketju poistetaan - spämmäämällä yhtä ja samaa viestiä tunnin verran. Sen jälkeen kun hän epäonnistuu (kuinkas muuten) siinäkin, kuten esimerkiksi ison O:n saamisessa omassa elämässään, hän ryhtyy raivoisasti osallistumaan tähän keskusteluun ja palaa vuosia vanhaan äänilevytaktiikkaan, missä hän toistelee a) arvauksia siitä kuka kirjoittelee (tällä kertaa iltalehden toimittaja) ja b) pyrkii lapsellisesti provosoimaan muita palstalaisia nimittelemällä heitä mt-ongelmaisiksi ja sairaiksi... SEKÄ esiintymällä välillä "freelancer asianajajana" :D:D:D HUUTONAURUA! Nyt on pakko käydä kylvyssä ja nautiskella siitä, että kuinka kaheleita ihmisiä maailmassa on, sekä erityisesti siitä, että Saara Aallon patologinen valehtelu ja erityisesti niiden valheiden ns. läpimeno mediassa on tullut tiensä päähän. Ja jos aivan totta puhutaan, niin saatanpa harrastaa vähän omaa kivaakin, koska... ja tämä voi olla outoa... tämä tilanne kiihottaa minua seksuaalisesti tietyssä määrin! Valehtelijat ja pahat saavat aina ansionsa mukaan! 

Vierailija
1397/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te yhtä ilkeitä tosielämässä?

Näppis on kovin ase, johon nettihullut uskaltavat tarttua.

Vierailija
1398/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sitten itse olet kysymyksinesi,kun jo olet nimiäkin esiin tivaillut,antaa tulla vaan?! Täällä(kin) sinä "joku" vaikeasti vainoharhainen Aallon valheiden puuhtaksipesijä kehtaat  nimitellä kaikkia  niitä monia,varmaan kymmeniä Aallosta asiallistakin kritiikkiä/sarkastista ns.läppää heittäviä MIELENTERVEYSPOTILAIKSI/vainoojiksi,mitäänsanomattomiksi luusereiksi ym.!! Ja nyt TEAM-No Fear on ottanut raadeltavakseen sen 1 toimittajan (M.Pudas), joka kehtasi tuoda myös tämän Forbes-emävalheen julkisuuteen(IL),hehheh...Aller Media/Iltalehti voisi tuon syytöksesi perusteella tehdä oikeuskanteen,mutta valetäti Aalto EI taida olla vaivan väärtti...niinpä niin,TOTUUDENPUHUJIA ei koskaan tykätä!!

Tekstisi näyttää siltä kuin kissa olisi kävellyt sillä. Eihän tuosta ota mitään tolkkua. Toivottavasti kukaan ei ole lähelläsi, koska vaikutat ihan semisti stressaantuneelta.

Mistä kummasta sinulle tuli kissa mieleen? :D

Vierailija
1399/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raju käänne😹😹😹

Buäääää. Hohhoooo.

Rajuna sitä vaikuttaa pitävän mm valhefarssin päähahmo Saara Aalto jonka avautuminen facessa on hämmmentävän sekavaa, ristiriitaista ja epäuskottavaa.

Sä sanoit sen jo. Muistatko?

Vierailija
1400/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tanssitermi (arabesque), josta Saara sai viimeksi suitsuttavaa kiitosta tuomareilta. Se on vaikea ja näyttää uskomattoman hienolta luistimilla, kun se onnistuu täydellisesti, ja sehän onnistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä