Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Saaran kirjoittelusta ja käytöksestä paistaa nyt kauas että Todellisuuden Planeetta on hyvin kaukana.
Ihmettelen että miten kuitenkin korkeakoulututkinnon suorittanut voikin olla noin täysin pihalla esim juridiikasta ja työelämän säännöistä jne.
Ei tuollaisia satuja ja tarinoita voi mennä laukomaan ilman seuraamuksia.
Tiina Jylhä juuri kertoi Maria Veitolassa, kuinka suomalainen päätoimittaja oli sanonut jossakin paneelissa, että ei ole mitään väliä onko jutussa kaikki asiat täysin totta, pääasia on se, että juttu myy!
Eli klikkauksia, klikkauksia ja vielä kerran klikkauksia!
Näinhän se on. Aika säälittävää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sitten itse olet kysymyksinesi,kun jo olet nimiäkin esiin tivaillut,antaa tulla vaan?! Täällä(kin) sinä "joku" vaikeasti vainoharhainen Aallon valheiden puuhtaksipesijä kehtaat nimitellä kaikkia niitä monia,varmaan kymmeniä Aallosta asiallistakin kritiikkiä/sarkastista ns.läppää heittäviä MIELENTERVEYSPOTILAIKSI/vainoojiksi,mitäänsanomattomiksi luusereiksi ym.!! Ja nyt TEAM-No Fear on ottanut raadeltavakseen sen 1 toimittajan (M.Pudas), joka kehtasi tuoda myös tämän Forbes-emävalheen julkisuuteen(IL),hehheh...Aller Media/Iltalehti voisi tuon syytöksesi perusteella tehdä oikeuskanteen,mutta valetäti Aalto EI taida olla vaivan väärtti...niinpä niin,TOTUUDENPUHUJIA ei koskaan tykätä!!
Noin.
Tuliko hyvä mieli, kun sait kiukutella?
Vierailija kirjoitti:
Faneilla ei mitään perusteluja millekään. Vain muiden solvaamista.
Niin, kukas se kirjoittikaan Saaran l*skip*rseestä ja vielä useaan otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarasta on ollut kuva muutaman vuoden takaisesta pridesta, jossa on päällään jotkut verkkosukkikset tms. Siinä kuvassa ei ainakaan ollut mitään kaunista, pehva ihan lättänä. Jos puoliso kehuu ylisanoin, miten kehtaa sanoa julkisuuteen, että kaikki sanoo? Ei kukaan näkökykyinen ainakaan. Saara on aina ollut jotenkin hyvin epä-seksikäs. Jennifer Lopez on sentään yksi maailman kauneimmista naisista. On hällä pokkaa!
Tarkoitin tätä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Saara-Aalto-tyttoystavansa-kanssa-Helsink…
JLo peppu on tuossa vatsan kohdalla
JLo peppu ja Saara Aalto vatsa https://www.stara.fi/2017/08/26/saara-aalto-harskina-pride-konsertissa/
Miksi sillä on rikkinäiset sukkahousut, viimeinen kuva!? Jäikö sivukalju pois sen jälkeen, kun se Eden Jones -tyylin pölliminen tuli julki?
Oletteko te yhtä ilkeitä tosielämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Ja nyt se uhriutuu somessa, miten suomalainen media olisi tässä syypää.
On se tyhmä.
No mitän hään nyt avautuu
Miten kauheasti hän ponnistelee ja miten suomalainen medis on ilkeää ja mitwn hän ei voi valheille mitään ja kyynel. Lakkaisi valehtelemasta.
Suomalainen media kirjoittaa juuri sellaisia juttuja mitä haluaa ja silloin artisti on aika heikoilla. Törkeäähän se on irroittaa asiayhteyksiä varsinaisesta jutusta ja saada kuka milloinkin näyttämään pahalta, koska se on niin nokkelaa lehtien mielestä.
Saisi arvon toimittajat hankkia vähän selkärankaa juttuja kirjoittaessaan, mutta taitaa tulla maailmanloppu ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Saaran kirjoittelusta ja käytöksestä paistaa nyt kauas että Todellisuuden Planeetta on hyvin kaukana.
Ihmettelen että miten kuitenkin korkeakoulututkinnon suorittanut voikin olla noin täysin pihalla esim juridiikasta ja työelämän säännöistä jne.
Ei tuollaisia satuja ja tarinoita voi mennä laukomaan ilman seuraamuksia.
Tiina Jylhä juuri kertoi Maria Veitolassa, kuinka suomalainen päätoimittaja oli sanonut jossakin paneelissa, että ei ole mitään väliä onko jutussa kaikki asiat täysin totta, pääasia on se, että juttu myy!
Eli klikkauksia, klikkauksia ja vielä kerran klikkauksia!
Näinhän se on. Aika säälittävää kyllä.
Miten tämä liittyy siihen että Saara Aalto suoltaa nettiin emävalheita itsestään, koska siitähän tuossa Forbesissa oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naistoimittajat alkoivat pommittaa Forbesia ja lopputuloksena oli, että brittikollega menetti työnsä. Mahtaa likoilla olla nyt voittajafiilis.
Iltalehti voisi ottaa toimittaja Pudakselta kaikki Saara Aaltoa koskevat uutiset pois, koska toimittajalla näyttää olevan fiksoitunut suhde Aaltoon.
Voisi itkeä Saara-vihaansa vaikka päiväkirjaan ja sitten vaikka polttaa sen, jos vaikka helpottaisi ahdistusta. Älä nyt vaan katso DOI:a tänään, ettei mene taas herne nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kukas se onkaan joka läskipersettään esittelee ja siitä puhuu? Sehän on Saara Aalto!
Vierailija kirjoitti:
Hesarikin suhtautui Forbesin artikkeliin kriittisesti, mutta siellä sentään toimittajilla maltti ja järki pysyivät päässä verrattuna iltalehden "näkökulmaan", jossa hyökätään suoraan henkilöön.
Jotkut ovat kasvaneet aikuisiksi ja jotkut ovat jääneet kiukutteluasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarikin suhtautui Forbesin artikkeliin kriittisesti, mutta siellä sentään toimittajilla maltti ja järki pysyivät päässä verrattuna iltalehden "näkökulmaan", jossa hyökätään suoraan henkilöön.
No kehen sinusta pitäisi hyökätä kun henkilö valehtelee törkeästi?
Mahtaa Hesarissa nolottaa, kun edelleen meni lankaan.
Aika pahat traumat sinulla kyllä on, jos on ihan löydettävä joku kenen kimppuun pitäisi hyökätä:O
Toivottavasti et ole tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat kasvaneet aikuisiksi ja jotkut ovat jääneet kiukutteluasteelle.
31-vuotiaat on yleensä aikuisia mutta Saara Aalto on jäänyt kiukutteluasteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kukas se onkaan joka läskipersettään esittelee ja siitä puhuu? Sehän on Saara Aalto!
Saara ei saa pisteitä riittävästi päästäkseen euroviisuihin = kiusausta
Saara ei saa levytyssopimusta = kiusausta
Saaran pakarat ja reidet ovat turvonneet koska nauttii kulutukseen nähden liikaa kaloreita = JLo-peppu
Saara osallistuu Raksilassa taitoluistelukouluun nuoruudessaan = hänelle käännetään selkä
Saara johtaa lapsikuoroa Oulunsalossa = hänet jätetään ulkopuolelle
Saara on heterosuhteessa 12 vuotta = Saara on kaapissa
Saara tulee ulos kaapista = ensimmäinen julkkislesbo joka tulee kaapista
Saaran jokainen levy on floppi = Saaralla on TOP 40 hittejä 20 maassa
Saara tulee kakkoseksi TVOF:ssa = Hänen pitäisi saada levytyssopimus ja jos ei saa se on kiusausta
Saara ei saa levytyssopimusta X Factorin jälkeen = Saaralla on jännä viiden levyn sopimus
Saara on kasvissyöjä = Saara mussuttaa keskellä yötä quarter pounderia triplajuustolla
Saaralla on loppuunmyytyjä areenakonsertteja = Saaran Tanskan keikalla oli alle 12 henkilöä
Saaralla on uusi biisi = Saara esittää Eden Jonesin coverin
Naistenpäivä kirjoitti:
Saaran oma, erittäin järkeenkäypä vastaus (poistettu loppuosa liian pitkän lainauksen vuoksi):
Arvostettu Forbes kirjoitti musta jutun ja Suomi suuttui. Suomalainen media meni sekaisin, kun jutussa mainittiin, että mun celebrity net worth on 10 miljoonaa puntaa (tieto oli otettu nettisivuilta, joka tällaisia arvioita tekee.. siellä mainitaan myös Cheek 12 miljoonaa ja Sunrise Avenue 20 miljoonaa). Suomen media käänsi celebrity net worthin mun varallisuudeksi ja kirjoittaa klikkiotsikoita ”Forbes kirjoittaa naurettavia väitteitä Saara Aallosta”.. lehdet haluaa multa kommentteja ja ihmettelee miten oon voinut mennä antamaan tällaisen haastattelun. En ole ikinä kommentoinut kellekään mun raha-asioista. Sitä en ymmärrä, miksi tuollaisia arvioita pitää juttuihin edes mainita, ja olin tosi ymmälläni, kun se oli juttuun liitetty.
Koska kyseessä oli juttu Forbesin juttu, he halusivat juttuun lukuja ja tarinan mun uran kasvusta. Niinpä jutussa mainittiin miten musta kirjoitettiin vuonna 2016 yli 11 000 juttua (https://www.kauppalehti.fi/uutiset/saara-aallon-mainosarvo-ohittaa-joul…) —> miksi tätä väitetään valheeksi Suomen mediassa vai olenko ymmärtänyt väärin ja tuo on valheellinen juttu ?
Jutussa mainittiin myös, miten X Factor UK toi mulle ja Suomelle 150 miljoonaa euroa markkina-arvoa (https://www.marmai.fi/uutiset/saara-aalto-kerasi-150-miljoonan-euron-ar…). Toimittaja oli valitettavasti kirjoittanut markkina-arvon sijasta, että toin Suomelle 150 miljoonaa rahaa turismin kautta.
Olen itse huomannut vuosien aikana, että toimittajille (myös suomalaisille) käy valitettavasti erittäin helposti vastaavanlaisia kömmähdyksiä ja väärinkäsityksiä. Ja kun juttua ei pääse etukäteen lukemaan (kuten ulkomailla en ikinä ole päässyt), tällaisia asiavirheitä voi juttuun jäädä.Tästähän Suomen media suorastaan pöyristyi. Mutta Helsingin Sanomat teki tästä ”naurettavasta väitteestä” ihan hyvän jutun, jossa jopa sanottiin, että olen hyvinkin voinut tuoda Suomeen rahaa turismin kautta: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006024239.html?share=62d4fcf001cfafd50542…
Yksi asia, mikä on selkeästi Suomen medialle vaikeaa, on se että kansainvälinen media kirjoittaa asioista yltiöpositiivisesti ja suomalaiseen makuun liioitellen. Tämä on tosi iso kulttuuriero, johon joudun itse koko ajan totutella. Suomessa liioitellaan lähinnä negatiivisia asioita, mutta kansainvälinen lehdistö liioittelee myös positiivisia asioita. Ihmisiä halutaan buustata ja kasvattaa ylöspäin, kannustetaan ja hehkutetaan. Minä en voi tähän vaikuttaa millään tavalla. Annan Briteissä haastatteluja ihan samalla tavalla kuin Suomessa, mutta juttujen kirjoitustapa on todella erilainen kuin mihin me ollaan suomalaisina totuttu.
Oon surullinen ja hämmentynyt siitä, miten suomalainen tukee toista. Sanaton.
Haluaako kukaan kansainvälinen toimittaja kohta tehdä musta juttuja, jos pitää pelätä valitusviestejä Suomesta? Pitääkö mun painottaa tulevaisuudessa, että älä sitten varmasti kirjoita mitään liian positiivista tai käytä liioittelevia sanoja, koska muuten me joudutaan molemmat ongelmiin..?
En oikein tiedä, miten voisin tasapainotella kahden tosi erilaisen viihdekulttuurin välillä? Yritän parhaani, mutta median kanssa pallottelu on ihan super vaikeaa niin Suomessa kuin maailmallakin.
On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. Niin media toimii ja sitä vastaanhan me kaikki julkisuudessa olevat yritetään aina taistella.
Juuri näin se on.
Saara voi vain toivoa, että mediat kirjoittaisivat asiallisia juttuja hänestä, mutta katkeruus ottaa vallan tietyissä toimituksissa kerta kerran jälkeen. Surullista. Ja sitten vielä jotkut toimittajat tulevat nimettöminä itkemään keskustelupalstoille, kuinka paha Saara on ja heidän on ihan pakko kirjoittaa negatiivisia juttuja:D
Vihaajat vihaa edelleen kirjoitti:
Naistenpäivä kirjoitti:
Saaran oma, erittäin järkeenkäypä vastaus (poistettu loppuosa liian pitkän lainauksen vuoksi):
Arvostettu Forbes kirjoitti musta jutun ja Suomi suuttui. Suomalainen media meni sekaisin, kun jutussa mainittiin, että mun celebrity net worth on 10 miljoonaa puntaa (tieto oli otettu nettisivuilta, joka tällaisia arvioita tekee.. siellä mainitaan myös Cheek 12 miljoonaa ja Sunrise Avenue 20 miljoonaa). Suomen media käänsi celebrity net worthin mun varallisuudeksi ja kirjoittaa klikkiotsikoita ”Forbes kirjoittaa naurettavia väitteitä Saara Aallosta”.. lehdet haluaa multa kommentteja ja ihmettelee miten oon voinut mennä antamaan tällaisen haastattelun. En ole ikinä kommentoinut kellekään mun raha-asioista. Sitä en ymmärrä, miksi tuollaisia arvioita pitää juttuihin edes mainita, ja olin tosi ymmälläni, kun se oli juttuun liitetty.
Koska kyseessä oli juttu Forbesin juttu, he halusivat juttuun lukuja ja tarinan mun uran kasvusta. Niinpä jutussa mainittiin miten musta kirjoitettiin vuonna 2016 yli 11 000 juttua (https://www.kauppalehti.fi/uutiset/saara-aallon-mainosarvo-ohittaa-joul…) —> miksi tätä väitetään valheeksi Suomen mediassa vai olenko ymmärtänyt väärin ja tuo on valheellinen juttu ?
Jutussa mainittiin myös, miten X Factor UK toi mulle ja Suomelle 150 miljoonaa euroa markkina-arvoa (https://www.marmai.fi/uutiset/saara-aalto-kerasi-150-miljoonan-euron-ar…). Toimittaja oli valitettavasti kirjoittanut markkina-arvon sijasta, että toin Suomelle 150 miljoonaa rahaa turismin kautta.
Olen itse huomannut vuosien aikana, että toimittajille (myös suomalaisille) käy valitettavasti erittäin helposti vastaavanlaisia kömmähdyksiä ja väärinkäsityksiä. Ja kun juttua ei pääse etukäteen lukemaan (kuten ulkomailla en ikinä ole päässyt), tällaisia asiavirheitä voi juttuun jäädä.Tästähän Suomen media suorastaan pöyristyi. Mutta Helsingin Sanomat teki tästä ”naurettavasta väitteestä” ihan hyvän jutun, jossa jopa sanottiin, että olen hyvinkin voinut tuoda Suomeen rahaa turismin kautta: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006024239.html?share=62d4fcf001cfafd50542…
Yksi asia, mikä on selkeästi Suomen medialle vaikeaa, on se että kansainvälinen media kirjoittaa asioista yltiöpositiivisesti ja suomalaiseen makuun liioitellen. Tämä on tosi iso kulttuuriero, johon joudun itse koko ajan totutella. Suomessa liioitellaan lähinnä negatiivisia asioita, mutta kansainvälinen lehdistö liioittelee myös positiivisia asioita. Ihmisiä halutaan buustata ja kasvattaa ylöspäin, kannustetaan ja hehkutetaan. Minä en voi tähän vaikuttaa millään tavalla. Annan Briteissä haastatteluja ihan samalla tavalla kuin Suomessa, mutta juttujen kirjoitustapa on todella erilainen kuin mihin me ollaan suomalaisina totuttu.
Haluaako kukaan kansainvälinen toimittaja kohta tehdä musta juttuja, jos pitää pelätä valitusviestejä Suomesta? Pitääkö mun painottaa tulevaisuudessa, että älä sitten varmasti kirjoita mitään liian positiivista tai käytä liioittelevia sanoja, koska muuten me joudutaan molemmat ongelmiin..?
En oikein tiedä, miten voisin tasapainotella kahden tosi erilaisen viihdekulttuurin välillä? Yritän parhaani, mutta median kanssa pallottelu on ihan super vaikeaa niin Suomessa kuin maailmallakin.
On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. Niin media toimii ja sitä vastaanhan me kaikki julkisuudessa olevat yritetään aina taistella.Juuri näin se on.
Saara voi vain toivoa, että mediat kirjoittaisivat asiallisia juttuja hänestä, mutta katkeruus ottaa vallan tietyissä toimituksissa kerta kerran jälkeen. Surullista. Ja sitten vielä jotkut toimittajat tulevat nimettöminä itkemään keskustelupalstoille, kuinka paha Saara on ja heidän on ihan pakko kirjoittaa negatiivisia juttuja:D
Kukaan järjissään oleva ei pidä tuota "vastausta" järkeenkäypänä. Päinvastoin se on ristiriitainen, epäuskottava ja pitää sisällään jälleen kerran lukuisia poikkeuksellisen räikeitä valheita.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä kirjoitti:
On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. Niin media toimii ja sitä vastaanhan me kaikki julkisuudessa olevat yritetään aina taistella.Anteeksi nyt mutta Suomessa on pakollinen peruskoulu ja sen käytyään pitäisi olla sen verran järkeä päässä, ettei mene tuollaiseen itkuiseen uhriutumiseen.
Saara Aalto valehteli törkeästi (jälleen) ja ne valheet meni eteenpäin. Hän jäi kiinni. Siitä oli seurauksia.
Sanastoa ja faktoja:
Valehtelu ei ole kannustamista
Iloisuus ei ole valehtelua
Pelkkä ponnistelu ei riitä, pitäisi myös osata, ks kohta tiimi. Jos tuo Saaran sepustus olisi totta (mitä se ei ole) ei voj kuin ihmetellä osaamattpmuutta. Ponnistellaan että saadaan juttu jonnekin mutta sitten ei tarkisteta juttua tai tarjota sen pohjalsi mitään paikkansapitävää materiaalia.
Jos vuosikausia on itsellä jokin ongelma (mediaan ilmestyvät valheet), ainoa tapa muuttaa ongelmaa on lakata valehtelemasta ja muuttaa toimintaansa.
Jos mä lähden nyt kysymään kadulta ihmisiltä, uskooko ne ennemmin Saara Aaltoa vai random näpyttelijää siellä jossakin, mitä luulet, mikä on lopputulos? Taitaisi jäädä sun puolella olijat aika vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Vihaajat vihaa edelleen kirjoitti:
Naistenpäivä kirjoitti:
On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. Niin media toimii ja sitä vastaanhan me kaikki julkisuudessa olevat yritetään aina taistella.Juuri näin se on.
Kukaan järjissään oleva ei pidä tuota "vastausta" järkeenkäypänä. Päinvastoin se on ristiriitainen, epäuskottava ja pitää sisällään jälleen kerran lukuisia poikkeuksellisen räikeitä valheita.
Niinpä. Peruskoulun läpi raahustaneet huijatut fanit yrittää uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara ei saa pisteitä riittävästi päästäkseen euroviisuihin = kiusausta
Saara ei saa levytyssopimusta = kiusausta
Saaran pakarat ja reidet ovat turvonneet koska nauttii kulutukseen nähden liikaa kaloreita = JLo-peppu
Saara osallistuu Raksilassa taitoluistelukouluun nuoruudessaan = hänelle käännetään selkä
Saara johtaa lapsikuoroa Oulunsalossa = hänet jätetään ulkopuolelle
Saara on heterosuhteessa 12 vuotta = Saara on kaapissa
Saara tulee ulos kaapista = ensimmäinen julkkislesbo joka tulee kaapista
Saaran jokainen levy on floppi = Saaralla on TOP 40 hittejä 20 maassa
Saara tulee kakkoseksi TVOF:ssa = Hänen pitäisi saada levytyssopimus ja jos ei saa se on kiusausta
Saara ei saa levytyssopimusta X Factorin jälkeen = Saaralla on jännä viiden levyn sopimus
Saara on kasvissyöjä = Saara mussuttaa keskellä yötä quarter pounderia triplajuustolla
Saaralla on loppuunmyytyjä areenakonsertteja = Saaran Tanskan keikalla oli alle 12 henkilöä
Saaralla on uusi biisi = Saara esittää Eden Jonesin coverin
Saara perustaa Merin kanssa onnellisuuskouluja ympäri maailman = Saara ei perusta yhtään koulua
Meri on keikkamyyjä = Merin myymiä keikkoja vuodelle 2019 on yhdeksän (9) kun Saara itse myi 300/v
Meri on stailisti = Saaralle puetaan liian pienet alushousut ja paitaan kiinnitetään vappuhuiskia
Meri on manageri = Kun lehdistö soittaa Meri ei vastaa puhelimeen
Meri ylläpitää nofear.storea = Store on ollut kiinni jo kuukausia - ainoa myytävä tavara on kalenteri
Saaralla on kansainvälinen sopimus Warnerin kanssa = Saaralla on Warnerin kanssa kansallinen sopimus
Saaraa on pyydetty edustamaan Ruotsia euroviisuissa = Saaraa ei ole pyydetty edustamaan Ruotsia
BBC pyysi Saaraa edustamaan Britanniaa euroviisuissa = BBC ei ole pyytänyt Saara edustamaan Britanniaa
Saara ei voi liikkua missään koska fanit ahdistelee = Saara voi liikkua missä tahansa ilman häirintää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raju käänne😹😹😹
Buäääää. Hohhoooo.
Rajuna sitä vaikuttaa pitävän mm valhefarssin päähahmo Saara Aalto jonka avautuminen facessa on hämmmentävän sekavaa, ristiriitaista ja epäuskottavaa.
Ei vedä vertoja sekavuudessa ja epäuskottavuudessa vauvapalstan stalkkerille.
Ja kuka sitten itse olet kysymyksinesi,kun jo olet nimiäkin esiin tivaillut,antaa tulla vaan?! Täällä(kin) sinä "joku" vaikeasti vainoharhainen Aallon valheiden puuhtaksipesijä kehtaat nimitellä kaikkia niitä monia,varmaan kymmeniä Aallosta asiallistakin kritiikkiä/sarkastista ns.läppää heittäviä MIELENTERVEYSPOTILAIKSI/vainoojiksi,mitäänsanomattomiksi luusereiksi ym.!! Ja nyt TEAM-No Fear on ottanut raadeltavakseen sen 1 toimittajan (M.Pudas), joka kehtasi tuoda myös tämän Forbes-emävalheen julkisuuteen(IL),hehheh...Aller Media/Iltalehti voisi tuon syytöksesi perusteella tehdä oikeuskanteen,mutta valetäti Aalto EI taida olla vaivan väärtti...niinpä niin,TOTUUDENPUHUJIA ei koskaan tykätä!!