Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Patti niskassa
05.03.2013 |
Siis mulla on herneen kokoinen patti niskassa. Ollut jo puoli vuotta. Välillä kipeä ja välillä en ole edes muistanut sitä. Mikähän se mahtaa olla? Voiko se olla joku lihasjumi..vai kenties rasvapatti?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näytä lääkärille. Todennäköisesti ihan vaaraton rasvapatti tai sisäänkasvanut talirauhanen, mutta kuitenkin :)
ps. Älä lue enää tämän ketjun vastauksia, joku kuitenkin ehdottaa jotain ruttohyppykuppaa ja sitten et saa ensiyönä nukuttua. Nimimerkki "kokemusta löytyy"