Olen 26-vuotias nainen ja tykkään vain aasialaisista miehistä
Onko tämä normaalia? Olen huomannu että olen aina tykännyt vain aasialaisista miehistä (kiina, korea, japani, vietnam), enkä yhtään "valkosista". Tuntuu että tämä on kuin yksi seksuaalinen suuntautuminen, vai olenko sisäisesti rasisti? Muita samanlaisia, vai olenko hullu?
Tiedän että joku tulee kommentoimaan tähän, että "mikromunat" tai "viirusilmät" tmv, saan kuulla tästä usein tuttavapiiriltäni.
Kommentit (9)
No sulle ei ainakaan tule pulaa miehistä, koko Kiina on täynnä poikamiehiä joille ei omasta maasta löydy kumppania. Että sieltä vaan valkkaamaan parhaat päältä jos ei Suomesta löydy.
Mitä vikaa siinä on jos pitää aasialaisten ulkonäöstä :)
Sisältähän suurin osa miehistä on outoja kaikissa roduissa :P
Olet pientä vähemmistöä. Jos lukee tutkimuksia, niin "valkoinen" nainen, joka tykkää aasialaisista miehistä, on suurin piirtein kaikkein pienin mieltymys. Mutta itselläni (olen keski-ikäinen mies) on ollut jokunen "aasialainen" mies ystävinä ja jokunen (seksi)suhde aasialaisten naisten kanssa. Kannatan itse näitä suhteita, etenkin sen takia, että niistä syntyvät naiset ovat kauniita (olen kuullut, että miehet myös komeita, mutta heterona minulla ei tähän ole kantaa), nam. Ajattelin kirjoittaa kansallisuuksista, koska eroja on paljonkin, mutta ette te niistä halua kuulla kuitenkaan ja pidätte ennakkoluulonne ennallanne. Sanon vaan, että suomea (hyvin/erinomaisesti) osaava japanilainen on kokemukseni mukaan melkein miellyttävin ihminen, joka maapallolta löytyy.
Tuskin ne kelpuuttaa tuollaista lumipalloa skandinaviasta (:
Ei niissä munien koissa mitään eroa ole
No sitten tykkäät, hyvänen aika! Toivottavasti löydät rinnallesi mukavan aasialaisen miehen. Kaupan päälle saat oppia paljon rikkaasta kulttuurista ja voit oppia uuden kielenkin.
Kaikilla on omat makunsa ja mieltymyksensä, miksi ongelmoida? Ja miten sinun ikäsi liittyy aiheeseen? En myöskään ymmärrä ollenkaan viittauksiasi rasismiin ja seksuaaliseen suuntautumiseen. Tuskin tykkäämisesi on pelkästään seksuaalista lajia, vaan pidät aasialaisista miehistä muistakin syistä.
Mulla on ollut muutama pohjalainen mies, aviomiehenikin on Pohjanmaalta. En koe syrjineeni muita Suomen heimoja.
Mäkin tykkään! Jotenkin se aasialainen ulkonäkö vaan kiehtoo ja sytyttää, ei tarvi olla edes varsinaisesti hyvännäköinen. Latinot on toki komeita mutta eivät kiinnosta samalla tavalla.
Minunkin tyttärelläni on aina ollut aasialaisia poikakavereita. Sehän on makuasia mistä tykkää!