Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni erotetaan Helsingin sosiaalitoimesta Eerika-casen takia?

Vierailija
05.03.2013 |

Ei paljn suurempaa virkavirhettä voi tehdä kun tuo organisaatio on tehnyt. Jos on tehty kymmenen valitusta ja silti lapsi annetaan vaan kidutettavaksi sen takia kun akka sattui olemaan kaupungilla töissä niin päitä vadille PRKL ja HETI! Tämä prkleen sossuyhteskunta on just tälläinen, ei mitään vastuuta mitä tehdään ja työt ja palkka sen kun vaan jatkuu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yhtään, niillä on aina tekosyyt ja virka suojelee, koskaan ei tarvitse kantaa vastuuta mistään. Tämä koko case on yhtä suurta oksennusta, sairasta mielipuolista ja kamalaa lähtien näistä hulluista, päätyen miehen suvun toimiin alalla ja koko Helsingin sosiaalitoimeen. 

Vierailija
2/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuskin ketään. Ihan suojatyöpaikkoja joista on tosi vaikea saada ketään pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:55"]

Ei paljn suurempaa virkavirhettä voi tehdä kun tuo organisaatio on tehnyt. Jos on tehty kymmenen valitusta ja silti lapsi annetaan vaan kidutettavaksi sen takia kun akka sattui olemaan kaupungilla töissä niin päitä vadille PRKL ja HETI! Tämä prkleen sossuyhteskunta on just tälläinen, ei mitään vastuuta mitä tehdään ja työt ja palkka sen kun vaan jatkuu.

[/quote]

Ymmärrän että av-mamman on sitä kovin vaikea tajuta, mutta alalla, jossa kärsitään kroonisesta ja vaikeasta työvoimapulasta erityisesti pätevien työntekijöiden suhteen, ei voida mitään kovin näyttäviä potkuja jaella edes tällaisessa tapauksessa. Varsinkin kun yksittäisen työntekijän/yksittäisten työntekijöiden osoittaminen sieltä rivistä voi olla varsin vaikeaa.

Olisihan se joo kiva saada niitä päitä kivasti vadeille. Sitten voisi vaan sej jälkeen olla vielä kymmenen kertaa paskempi tilanne työntekijöiden suhteen. 

 

Vierailija
4/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko resurssoida paremmin, jotta työntekijöillä oisi oikeasti riittävästi aikaa paneutua kuhunkin asiakkaaseen?

Vierailija
5/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:55"]

Ei paljn suurempaa virkavirhettä voi tehdä kun tuo organisaatio on tehnyt. Jos on tehty kymmenen valitusta ja silti lapsi annetaan vaan kidutettavaksi sen takia kun akka sattui olemaan kaupungilla töissä niin päitä vadille PRKL ja HETI! Tämä prkleen sossuyhteskunta on just tälläinen, ei mitään vastuuta mitä tehdään ja työt ja palkka sen kun vaan jatkuu.

[/quote]

Ymmärrän että av-mamman on sitä kovin vaikea tajuta, mutta alalla, jossa kärsitään kroonisesta ja vaikeasta työvoimapulasta erityisesti pätevien työntekijöiden suhteen, ei voida mitään kovin näyttäviä potkuja jaella edes tällaisessa tapauksessa. Varsinkin kun yksittäisen työntekijän/yksittäisten työntekijöiden osoittaminen sieltä rivistä voi olla varsin vaikeaa.

Olisihan se joo kiva saada niitä päitä kivasti vadeille. Sitten voisi vaan sej jälkeen olla vielä kymmenen kertaa paskempi tilanne työntekijöiden suhteen. 

 

[/quote]

Säälin sinua. On varmaan vaikea olla Helsingin sossussa töissä kun teillä on siellä joukko idiootteja. idiootit kun pakertaa keskenään niin tulos on nähdyn kaltaista. Yksikään täyspäinen ihminen ei voi 10 valituksen jälkeen tokaista, että sinne vaan lapsi takaisin, ei yksikään, oli niitä resursseja tai ei. Tuossa on tehty niin pahoja virheitä, että ämmien päät vadille. Tuosta pitäisi sivistysvaltiossa tulla linnatuomio, pidän tuota pahempana kuin se, että ajaisi kännissä lapsen yli.

 

Vierailija
6/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti se siitä ajasta ole kiinni...Itse alalla työskenneellä voin todeta, että ammattitaitoisen sossun olisi kyllä jo tuosta las.ilmoitusten määrästä pitänyt nähdä tilanne. Ja vtu tätä tilanetta voi epäpätevillä sossuilla selittää...Joskus kuule niillä on parempi silmä tällaisiin asioihin,koska tietävät ehkä tosielämästä enemmän ja osaavat lukea lasta paremmin kuin akateemisessa maailmassa kasvaneet yleensä kultalusikka suussa syntyneet sossut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka oli hgin sosiaalivirastossa töissä? se äitipuoli?

Vierailija
8/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eerikan bio-äiti oli sanonut ennen tytön kuolemaa sossulle, että epäilee pahoinpitelyä. Sossu oli sanonut, että odotetaan vielä seuraavaa kertaa!

Sitä ei tullut kun Eerika kuoli pahoinpitelyyn. Tästä oli lehdissä syksyllä. Kukaan ei siis voi väittää, että sossu toimi ammattitaitoisesti tai laillisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne tuota sosiaalialaa tarpeeksi hyvin että osaisin kommentoida. Mutta sen tiedän, että jos MINÄ olisin passittanut lapsen kotiin murhattavaksi, en varmaankaan osaisi sen asian kanssa elää. Kuinka tuollaisen voisi ikinä antaa itselleen anteeksi? Vai tehdäänkö niitä päätöksiä kimpassa niin että yksi ihminen ei joudu vastuuseen?

Vierailija
10/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se käsitys ettei kukaan Eerikan sukulanen ollut HELSINGIN kaupungilal töissä, vaan isoäiti jossain kauempana sijaitsevassa kunnassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:18"]

siis kuka oli hgin sosiaalivirastossa töissä? se äitipuoli?

[/quote]

ei, se oli ollut joku siivooja tai muu luuseriammatinnharjoittaja, potilasemäntä tms. suojatyöpaikan täyttäjä.

Vierailija
12/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samaa mieltä. Tässä Eerikan tapauksessa ei nyt vaan voi käyttää korttia *liian vähän resursseja'. 10-12 ilmoitusta nyt vaan on sellainen määrä, että sitä ei selitä niin mikään henkilövaje. Eerika oli vielä tuttu tapaus ja käsitin, että myös vastaaottokodista oli tullut ilmoja. Viimeistään rehtorin puhelu murhaa edeltävänä perjantaina Eerikan jättimäisistä mustelmista vatsalla olisi  pitänyt herättää sossu etkekemään jotain..eli hakemaan tyttö hätäsjoitukseen tutkinnan ajaksi. Siihen tarvitaan muutama puhelu ja siinä se. Mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Eerikaa koskevissa päätöspapereissa tietysti näkyy esittelijävirkamiehen ja päättäjän nimet, joten jos joku pitää erottaa, niin niistä varmaan lähdetään.

En tosin usko, että kukaan erotetaan. Ei virkamiehet kuitenkaan murhanneet Eerikaa. Kyllähän esim natsitkin puolustelivat itseään jälkikäteen, että enhän minä muuten, mutta kun piti tehdä mitä käskettiin.

Vierailija
14/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:23"]

Mulla on se käsitys ettei kukaan Eerikan sukulanen ollut HELSINGIN kaupungilal töissä, vaan isoäiti jossain kauempana sijaitsevassa kunnassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

[/quote]

Eikö tämä äitipuolikin ollut kaupungilla töissä, käsittääkseni oli. Ei tosin suoraan lastensuojelun kanssa tekemisissä, mutta kuitenkin töissä. Toivottovasti joku nostaa syytteen törkeistä virjavirheistä näitä työntekijöitä kohtaan. Tämä ei todellaakan mene eneää olan kohautuksilla ja sillä läpi, että kun on kiire. Ei vittu voi mennä!!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään erotetaan..mutta vaikuttaa niin huonosti hoidetulta tapaukselta, voisiko enää huonommin hoitaa kun lopputulos oli mikä oli. Järkyttävää sivistysvaltiossa missä lapsen etu pitäisi tulla ensin. En tajua kenen etua ajettiin, kyllä jonkun pitäisi kantaa vastuutakin. Ei ulkopuolinen voi kaikkea tietää mutta joku mättää ja pahasti.

Vierailija
16/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:21"]

Eerikan bio-äiti oli sanonut ennen tytön kuolemaa sossulle, että epäilee pahoinpitelyä. Sossu oli sanonut, että odotetaan vielä seuraavaa kertaa!

Sitä ei tullut kun Eerika kuoli pahoinpitelyyn. Tästä oli lehdissä syksyllä. Kukaan ei siis voi väittää, että sossu toimi ammattitaitoisesti tai laillisesti.

[/quote]

 

Ei olisi tarvinnut sossun tehdä muuta kun nostaa pikkueerikan paitaa ja siinä koko musta vatsa olsi todistanut lapsen hirvittävät olot..mutta ei. Lapsi oli siinä ja varmasti sossukin näki, että kaikki ei ole kohdallaan lapsella. ja tämähän ei ollut ensimmäinen kerta..revitty tukka jne oli jo nähty.

Äiti epäilee pahoinpitelyä..miksi ei tsekattu..miksi odotetaan..lapselle jokainen minuutti on liikaa, jos on kyse pahoinpitelystä.

Miten nämä ihmiset kestävät Eerikan kidutus ja kuolema omallatunnollaan. Miten he selittävät sen itselleen..miksi he jättivät Eerikan yksin..., miksi ?

Vierailija
17/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:31"]

Tuskin ketään erotetaan..mutta vaikuttaa niin huonosti hoidetulta tapaukselta, voisiko enää huonommin hoitaa kun lopputulos oli mikä oli. Järkyttävää sivistysvaltiossa missä lapsen etu pitäisi tulla ensin. En tajua kenen etua ajettiin, kyllä jonkun pitäisi kantaa vastuutakin. Ei ulkopuolinen voi kaikkea tietää mutta joku mättää ja pahasti.

[/quote]

Ei tuo paskasakki mitään vastuuta kanna! Se on ihan sama politiikassa ja kaikissa kunnan ja valtion viroissa, istutaan läskiperseet vaan höllyen ja sitten kun pitäisi kantaa vastuuta niin valitetaan, että oli kiire. Oikeasti mitä olen valtion ja kuntatyöntekijöiden "kiirettä" seurannut niin ihan puhdasta paskaahan tuo on. Suojatyöpaikkoja typerille laiskureille suurin osa. Suomi ei ole oikeusvaltio jos tuosta organisaatiosta ne ihmiset eivät saa kenkää ja tuomiota, jotka Eerika-casessa ovat olleet mukana.

 

Vierailija
18/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole sossuyhteiskunnasta samaa mieltä, muuten kyllä. Pihalle koko jengi lastensuojelusta ja päteviä tilalle. Suhteilla saa kiduttaa viatonta lasta ja murhata.

Vierailija
19/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi? Siihen olisi hyvä saada vastaus.

Vierailija
20/36 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äitipuoli ollut enää missään kaupungilla töissä. Oli ollut joskus potilasemäntänä, mutta saanut potkut kun oli varastanut potilaiden rahoja. Oli työtön luuseri, joka esitti ranskalais-marokkolaista lääkäriä, jolla on vastaanotto Ranskassa, ja isä ja sossut uskoi!

Isän äiti eli mummo oli Askolan kunnan sosiaalijohtaja, jonka vastuulle kuului mm. kunnan lastensuojelu. Oli auttanut isää mm. saamaan äidiltä huoltajuuden.

Tätä on lastensuojelun ihan turha selittää millään resurssipulalla. Siitä lapsesta on ollut yli 500 sivua tekstiä siellä, tuttu tapaus. Kun palautettiin isälleen sieltä huostaanottokodista, päätettiin antaa isälle vielä mahdollisuus kokeilla vanhemmuutta! Joo, hyvinhän tämä kokeilu päättyi! Ja vaikka tämän kokeilun aikana tehtiin ainakin 11 lastensuojeluilmoitusta eri tahoilta, ei mikään näistä johtanut mihinkään toimiin, jotta tämä kokeilu voitaisiin lopettaa. Todellakin päitä vadille nyt. Jonkun täytyy näin rankasta virheestä kantaa vastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä