Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin syvästi tuosta Eerikaa koskevista tiedoista, ihan kamalaa:(

Vierailija
05.03.2013 |

Olen työpaikalla ja tekisi mieli oikeasti itkeä ja huutaa että miksi näin joku tekee lapselle? Miksi ikinä menin avaamaan ja lukemaan nuo otsikot tuosta sairaasta ja sadistisesta lapsen murhasta. Mitä helvettiä, miten ihmeessä ihminen voi olla noin sairas?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013030516746522_uu.shtml

 

Nuo ihmiset pitäisi tappaa. Kuvottavaa pohjasakkaa. Minua ei liikuta pätkääkään millaista kohtelua nuo ihmiset ovat itse mahdollisesti lapsuudessa saaneet itse osakseen. Minulla on olo että minua ei edes ahdistaisi nähdä heidän kuolevan samalla sairaalla tavalla kuin tuo tyttörukkakin.

Tällaista sitten. Kiitos kun sain avautua. Ja vielä että hyi kamala minkälaisia ihmisiä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta ketjua jo täynnä tätä paatosta. Muuta ei voi sanoa: nämä eivät ole ihmisiä tai edes eläimiä vaan jotain alempaa elämää edustavia otuksia. Ja vankeus, pakkohoito tai kuolemantuomio eivät ole riittäviä rangaistuksia näistä rikoksista. Mutta Suomi on niin demokraattinen oikeusvaltio että mitään oikeudenmukaista rangaistusta ei voi saada. Jos joku lottovoittaja kaappaisi pariskunnan vankilasta ja veisi johonkin salaiseen paikkaan ja järkkäisi kiduttajat ja systeemit loppu elämäksi? Olisimpa lottovoittaja!!!!

Vierailija
2/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko niitä uutisia!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ihan sairasta ja tuntuu etteivät mitkään sanat riitä kuvailemaan tätä vihan määrää nitä ihmisiä kohtaan.

Kuvitelkaa minkälaista helvettiä sen tytön elämä on ollut JOKA PÄIVÄ? Siis mennä kotiin ja joutua kidutettavaksi ja tukehtumalla? Ja mitä helvettiä hänen ruumiinlämpönsä ollut vielä 41 astetta _aamuyölllä_? En voi uskoa tätä todeksi, en kertakaikkiaan. Miten tällaista voi ikinä tapahtua?

Ihan kamalaa. Siis järkyttävää ajatella että kuolema oli tuolle tytölle helpotus.

 

Ap

 

Vierailija
4/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin järkyttävää, että itkettää!

 

Yritän ajatella ajatella niin, että nyt se pikkutyttö on turvassa. Jos ei olisi kuollut, kärsisi varmaan vieläkin joka päivä. Toivotaan ettei kuollut turhaan vaan tämä tapaus saa oikeasti aikaan muutoksia lastensuojelussa ja saa ihmiset puuttumaan helpommin epäkohtiin.

 

Näille tappajille toivon vankilassa jatkuvia pahoinpitelyjä.

Vierailija
5/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikuinen mies ja en ole kymmeneen vuoteen varmaan itkenyt. Nyt erehdyin lukemaan tuon uutisen ja täytyy sanoa, että pitää taistella kyyneleitä vastaan töissä koneen äärellä. Ainoastaan kuolemantuomio riittää noille murhaajille ja sydämestäni rukoilen, että pieni Eerika on nyt paremmassa paikassa. Pakko lähteä kotiin halaamaan lapsia ja kertoa, että isä rakastaa heitä.

Vierailija
6/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijät ovat sellaista saastaa, että mikään maailmassa ei ole ihmisen oikeudentajun mukainen tuomio heille. Ainoa, mikä itselle tulee mieleen ei normaalissa oikeusvaltiossa tule kyseeseen. Heille kuuluisi piiiitkäään elossapitäminen siten että joka ikinen päivä pakataan ja kidutetaan samoin kuin itse ovat tehneet, sekä ruokkiminen tunkemalla suunsa täyteen niin että melkein tukehtuvat ja pakotetaan syömään oksennuksensa. Eikä ainakaan mitään suojelua vankilassa! Eipä kukaan suojellut sitä pientä viatonta tyttöäkään :(

 

Tämä tapaus menee niin ihmisen ymmärryksen yli, että mielestäni rangaistuksenkin pitäisi mennä. Itsepähän ovat keinot keksineet. Nyt kyllä raukkamaisina piilottelevat huppujensa alla ja yrittävät oikeudessa saada tuomioonsa mahdollisimman paljon lieventäviä asianhaaroja.

 

Tulee fyysisesti ja henkisesti paha olo edes kuulla koko tapauksesta. Kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan kamala olo. En tajua. Jotain käsittämättömän järkyttävää.

Vierailija
8/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko on kuvottava ja ahdistaa minuakin suunnattomasti. Eerika on nyt kuollut, joten myös kärsimys on loppunut - sitä en tiedä, onko mitään parempia paikkoja olemassakaan - mutta kuolemakin on parempi kuin tuollainen elämä. Tärkeintä olisi nyt kuitenkin estää, että noin ei enää, ikinä, koskaan kävisi - sen sijaan, että mässäillään mahdollisilla murhaajien rangaistuksilla. Isä ja äitipuoli ovat luonnollisesti olleet sairaita, mutta kaikkein sairainta tässä on se, että yhteiskunnassamme on tuommoinen mahdollista! Että noin sairaiden ihmisten annetaan pitää lasta, vaikka olivat koko ajan tekemisissä sosiaalialan ihmisten kanssa. Ei mene järkeen, ei.  Joku täällä kirjoitti, että kun mnee kotiin, halaa lapsiaa ja kertoo, että rakastaa heitä. Se on hienoa. Mutta kuka rakastaisi niitä lapsia, joita kukaan ei rakasta? Edes sen verran, että pelastaisi tuollaiselta kohtalolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 11:59"]

Älkää lukeko niitä uutisia!! 

[/quote]

 

Älä lue ja sulje silmät ja korvat! Älä huomaa naapurin lapsen tuskaa!!! Nuku rauhassa, maailma on hieno paikka!!!

Vierailija
10/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kohtelu on näkynyt kyllä koulussakin. Ongelmana vain on että kukaan ei välitä.

Likainen, haiseva,outo,ei meidän lapset saa leikkiä Eerikan kanssa eikä ope saa määrätä häntä minun kullannuppuni pariksi.Opettaja hyljeksii tällaista lasta. On niin paljon kivempaa olla akateemisten vanhempien ylikasvatetun lapsukaisen opettaja.

Jospa me alamme tämän taivastelun sijaan vilkuilemaan ympärillemme ja havainnoimaan asioita.Ei laiteta ovea nenän edestä kiinni tällaiselle lapselle vaan ollaan hänelle se aikuinen joka häneltä puuttuu.Ehkä joku Eerika jossain voisi pelastuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, olen lämmin ja empaattinen ihminen, välitän läheisistäni ja ihmiskunnasta sekä kannatan eläintensuojelua. Siltikään tämä Erika-uutisointi ei nosta minussa sen kummempia tunteita; onhan se surullista ja järkyttävää mutta kyllä mä työni pystyn hoitamaan ilman sen kummempia tunnekouhuja.

 

Teille, jotka vaaditte kidutusrangaistuksia. Suomi on länsimainen demokratia, eikä sen oikeusperiaatteisiin kuulu "silmä silmästä". Niin se vain on. Samalla kun se voi tässä tapauksessa vaikuttaa epäreilulta, sillä myös suojellaan viattomia kansalaisia valtion pakkovallalta. Uskokaa pois, se on loppujen lopuksi paras ratkaisu.

Vierailija
12/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 sanoit niin hyvin.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ainoa keino estää tuollaiset tapahtumat kokonaan, on kieltää ihmisiä lisääntymästä. En todellakaan puolustele tekoa tai tekijöitä, mutta jotenkin musta tuntuu että tässä on nyt monella lähtenyt vähän mopo keulimaan tämän vouhotuksen vuoksi.

 

t. 12

Vierailija
14/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisokodeissa paketoidaan rimpuileva nuori mattorullaan, ajatelkaa, lastensuojelulaitos toimii samoin kuin murhaajat.

Nimi. nähnyt mitä se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:14"]

Anteeksi nyt vaan, olen lämmin ja empaattinen ihminen, välitän läheisistäni ja ihmiskunnasta sekä kannatan eläintensuojelua. Siltikään tämä Erika-uutisointi ei nosta minussa sen kummempia tunteita; onhan se surullista ja järkyttävää mutta kyllä mä työni pystyn hoitamaan ilman sen kummempia tunnekouhuja.

 

Teille, jotka vaaditte kidutusrangaistuksia. Suomi on länsimainen demokratia, eikä sen oikeusperiaatteisiin kuulu "silmä silmästä". Niin se vain on. Samalla kun se voi tässä tapauksessa vaikuttaa epäreilulta, sillä myös suojellaan viattomia kansalaisia valtion pakkovallalta. Uskokaa pois, se on loppujen lopuksi paras ratkaisu.

[/quote]

 

Ja siksikö tämä ei saisi muissakaan herättää tuntemuksia, siis vouhotusta, kuten asian ilmaisit? Minusta ihminen on kuollut jos ei kykene tuntemaan sääliä ja surua, silloin peli on jo menetetty jos ei toisen ihmisen surkea kohtalo enää kosketa. toivottavasti en koskaan muutu kaltaiseksesi vaan toivon että säilytän tunteeni vaikka kuinka pitkään eläisin ja vaikka kuinka paljon kauheuksia joutuisin lukemaan/näkemään. Minusta ihminen on ihminen juuri tunneälynsä vuoksi.

Vierailija
16/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:14"]

Anteeksi nyt vaan, olen lämmin ja empaattinen ihminen, välitän läheisistäni ja ihmiskunnasta sekä kannatan eläintensuojelua. Siltikään tämä Erika-uutisointi ei nosta minussa sen kummempia tunteita; onhan se surullista ja järkyttävää mutta kyllä mä työni pystyn hoitamaan ilman sen kummempia tunnekouhuja.

 

Teille, jotka vaaditte kidutusrangaistuksia. Suomi on länsimainen demokratia, eikä sen oikeusperiaatteisiin kuulu "silmä silmästä". Niin se vain on. Samalla kun se voi tässä tapauksessa vaikuttaa epäreilulta, sillä myös suojellaan viattomia kansalaisia valtion pakkovallalta. Uskokaa pois, se on loppujen lopuksi paras ratkaisu.

[/quote]

 

Ja siksikö tämä ei saisi muissakaan herättää tuntemuksia, siis vouhotusta, kuten asian ilmaisit? Minusta ihminen on kuollut jos ei kykene tuntemaan sääliä ja surua, silloin peli on jo menetetty jos ei toisen ihmisen surkea kohtalo enää kosketa. toivottavasti en koskaan muutu kaltaiseksesi vaan toivon että säilytän tunteeni vaikka kuinka pitkään eläisin ja vaikka kuinka paljon kauheuksia joutuisin lukemaan/näkemään. Minusta ihminen on ihminen juuri tunneälynsä vuoksi.

[/quote]

 

Puuh. Niinkuin varmaan jo luit aiemmin, mielestäni tämä juttu on järkyttävä ja olen välittävä ihminen. En mikään tunteeton ruumis. Sinulla ilmeisesti on kaksi ääripäätä; joko olla kylmä ja kuollut tai sitten suu vaahdossa riehua jossain keskustelupalstalla? Teetkö mitään lähiympäristösi elinolojen parantamiseksi? Teetkö vapaaehtoistyötä vai keskitytkö vaan täällä netissä syyttelemään yhteiskuntaa ja vaatimaan kidutusrangaistuksia (eli alennat itsesi murhaajan kanssa samalle tasolle)?

Vierailija
17/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 13:14"]

Anteeksi nyt vaan, olen lämmin ja empaattinen ihminen, välitän läheisistäni ja ihmiskunnasta sekä kannatan eläintensuojelua. Siltikään tämä Erika-uutisointi ei nosta minussa sen kummempia tunteita; onhan se surullista ja järkyttävää mutta kyllä mä työni pystyn hoitamaan ilman sen kummempia tunnekouhuja.

 

Teille, jotka vaaditte kidutusrangaistuksia. Suomi on länsimainen demokratia, eikä sen oikeusperiaatteisiin kuulu "silmä silmästä". Niin se vain on. Samalla kun se voi tässä tapauksessa vaikuttaa epäreilulta, sillä myös suojellaan viattomia kansalaisia valtion pakkovallalta. Uskokaa pois, se on loppujen lopuksi paras ratkaisu.

[/quote]

 

Ja siksikö tämä ei saisi muissakaan herättää tuntemuksia, siis vouhotusta, kuten asian ilmaisit? Minusta ihminen on kuollut jos ei kykene tuntemaan sääliä ja surua, silloin peli on jo menetetty jos ei toisen ihmisen surkea kohtalo enää kosketa. toivottavasti en koskaan muutu kaltaiseksesi vaan toivon että säilytän tunteeni vaikka kuinka pitkään eläisin ja vaikka kuinka paljon kauheuksia joutuisin lukemaan/näkemään. Minusta ihminen on ihminen juuri tunneälynsä vuoksi.

[/quote]

 

Puuh. Niinkuin varmaan jo luit aiemmin, mielestäni tämä juttu on järkyttävä ja olen välittävä ihminen. En mikään tunteeton ruumis. Sinulla ilmeisesti on kaksi ääripäätä; joko olla kylmä ja kuollut tai sitten suu vaahdossa riehua jossain keskustelupalstalla? Teetkö mitään lähiympäristösi elinolojen parantamiseksi? Teetkö vapaaehtoistyötä vai keskitytkö vaan täällä netissä syyttelemään yhteiskuntaa ja vaatimaan kidutusrangaistuksia (eli alennat itsesi murhaajan kanssa samalle tasolle)?

[/quote]

 

Olen vastannut vain kerran tätä tapausta käsitteleviin ketjuihin, onko se vaahtoamista? Eikö saa tuntea kiukkua ja vihaa ja kertoa siitä netin keskustelupalstalla? En ole kidutuksesta missään mitään puhunut. Ja kyllä, olen sitä mieltä että rangaistus pitäisi tästä olla todella kova, kuolemanrangaistus olisi aivan sopiva.

Vapaahetoistyötä en tee, toimin kyllä äitinä lapselle jonka oma äiti on hylännyt. Riittääkö tämä että saan kertoa netissä mielipiteeni?

Vierailija
18/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:43"]

Tuollainen kohtelu on näkynyt kyllä koulussakin. Ongelmana vain on että kukaan ei välitä.

Likainen, haiseva,outo,ei meidän lapset saa leikkiä Eerikan kanssa eikä ope saa määrätä häntä minun kullannuppuni pariksi.Opettaja hyljeksii tällaista lasta. On niin paljon kivempaa olla akateemisten vanhempien ylikasvatetun lapsukaisen opettaja.

Jospa me alamme tämän taivastelun sijaan vilkuilemaan ympärillemme ja havainnoimaan asioita.Ei laiteta ovea nenän edestä kiinni tällaiselle lapselle vaan ollaan hänelle se aikuinen joka häneltä puuttuu.Ehkä joku Eerika jossain voisi pelastuakin.

[/quote]

 

Älä syytä syyttömiä! Opettaja ja rehtori tekivät lastensuojeluilmoituksia. Mitään muita valtuuksia ohi lasten huoltajan heillä ei ole. Koulussa oltiin huolissaan tytöstä, mutta huoleen ei vastattu riittävän nopeasti.Miten ihmeessä mikä tahansa rikos saadaan käännettyä opettajan syyksi - silloinkin, kun opettaja on ainoita, joka tekee jotain?

Vierailija
19/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen teitä jotka ette tajua, että koko maailma on saatanan temmellyskenttä. Syntiinlankeemuksen takia maailma on kirottu.

Saatana heitettiin kapinoivana enkelinä alas taivaasta:

7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, 8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa. 9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa. -Ilm. 12:7-9

-------------------

Mutta: ne hyvät uutiset:

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." (Joh, 3:16)

 

 

Vierailija
20/35 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 15:33"]

Niin pohjattoman surullista. En keksi mitään sanottavaa tai mitään rangaistusta, mitään uhkausta tai lohdutusta mikä auttaisi. Ei sillä ole mitään väliä, mitä noille murhaajille tapahtuu. Pahin tapahtui jo, eikä mikään kuitenkaan muuta sitä.

[/quote]

 

Jaksuhalit sulle hei, sinähän tässä raukka olet kärsinyt!

Tämä on kyllä niin oksettavaa, av-mammat vetää itselleen huomiota toisen kärsimyksellä:...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi