Lue keskustelun säännöt.
Kauheeta.Olen nähnyt kamalia painajaisia ex-miehen
20.03.2013 |
hyvästä ystävästä.Ollaan naimisissa ja viime yönä oli just tällainen hääpotretti kuva meistä jota unessa katselin.ööhh.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla