Päivässä tullut yli 2000 allekirjoitusta pakkoruotsin vastaiseen
kansalaisaloitteeseen! Jos et ole vielä allekirjoittanut, tässä linkki:
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 21:53"]
Vain! Oho. Ja niin kun sitä on rummutettu ympäriinsä.
[/quote]
Ai, missä on rummutettu?
No joka puolella siitä on ollut missä olen tänään käynyt. Täällä, iltiksessä näin jokun blogin päivällä, uudessa Suomessa...
En allekirjoita. Laitan nimeni seuraavaaksi paljon tärkeämpään kansalaisaloitteeseen eli sukupuolineutraalin avioliittolain puolesta. Mikään persujen aloite ei saa nimeäni.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:11"]
En allekirjoita. Laitan nimeni seuraavaaksi paljon tärkeämpään kansalaisaloitteeseen eli sukupuolineutraalin avioliittolain puolesta. Mikään persujen aloite ei saa nimeäni.
[/quote]
Kokoomusnuoret on tuossa mukana.
Vain! Oho. Ja niin kun sitä on rummutettu ympäriinsä.