Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Farmitar kirjoitti:
Minäkin kirjoitin yhdelle maajussille ja tuotannosta tuli soitto jo tämänkuun alusta, jossa kyseltiin mahdollisuutta päästä kuvauksiin naantaliin ja farmiviikolle (kirjeitä ei ollut vielä jaettu ja haku oli vielä päällä).
Nyt ei ole kuulunut mitään. On kyllä jännittävää.
Saako kysyä kenelle kirjoitit? :)
Farmitar kirjoitti:
Minäkin kirjoitin yhdelle maajussille ja tuotannosta tuli soitto jo tämänkuun alusta, jossa kyseltiin mahdollisuutta päästä kuvauksiin naantaliin ja farmiviikolle (kirjeitä ei ollut vielä jaettu ja haku oli vielä päällä).
Niinhän sieltä soitettiin varmaan kaikille ja kyseltiin kaikenlaista. Nyt odotamme uutta puhelua, jotta tietäisimme pääsimmekö Naantaliin. Toi eka puhelu oli vain tuotantoa varten, sillä ei ollut mitään tekemistä maajussien valintojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Farmitar kirjoitti:
Nyt ei ole kuulunut mitään. On kyllä jännittävää.Niinhän sieltä soitettiin varmaan kaikille ja kyseltiin kaikenlaista. Nyt odotamme uutta puhelua, jotta tietäisimme pääsimmekö Naantaliin. Toi eka puhelu oli vain tuotantoa varten, sillä ei ollut mitään tekemistä maajussien valintojen kanssa.
Minä en ikinä saanut mitään puhelua 🙄 vain sähköpostia heti sen jälkeen kun kirjeiden lähetysaika oli mennyt umpeen että toimittavat pian kirjeet perille. Onko kellään muulla ollut näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmitar kirjoitti:
Nyt ei ole kuulunut mitään. On kyllä jännittävää.Niinhän sieltä soitettiin varmaan kaikille ja kyseltiin kaikenlaista. Nyt odotamme uutta puhelua, jotta tietäisimme pääsimmekö Naantaliin. Toi eka puhelu oli vain tuotantoa varten, sillä ei ollut mitään tekemistä maajussien valintojen kanssa.
Minä en ikinä saanut mitään puhelua 🙄 vain sähköpostia heti sen jälkeen kun kirjeiden lähetysaika oli mennyt umpeen että toimittavat pian kirjeet perille. Onko kellään muulla ollut näin?
Kyllä tässä keskustelussa muistaakseni useampi sanoi, ettei ollut saanut puhelua. Siksi kiinnostaisikin, keille puhelun saaneet kirjoittivat ja keille he, jotka eivät puhelua saaneet, kirjoittivat 😊 Aiemmista viesteistä muistan että ainakin kaksi Joukolle kirjoittanutta oli saanut puhelun, ja Juholle kirjoittaneet tietty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmitar kirjoitti:
Kyllä tässä keskustelussa muistaakseni useampi sanoi, ettei ollut saanut puhelua. Siksi kiinnostaisikin, keille puhelun saaneet kirjoittivat ja keille he, jotka eivät puhelua saaneet, kirjoittivat 😊 Aiemmista viesteistä muistan että ainakin kaksi Joukolle kirjoittanutta oli saanut puhelun, ja Juholle kirjoittaneet tietty!
Siitä selaamaan keskustelua taaksepäin. Siellä on lähes kaikkien nimet mainittu ja tieto onko soitettu tai laitettu spostia tai ei mitään yhteydenottoa..
Luulisi että maanantaina tai tiistaina kuuluisi valinnoista. Sanokaa sitten tänne, jos joku kuulee jotakin! :)
Vierailija kirjoitti:
Farmitar kirjoitti:
Nyt ei ole kuulunut mitään. On kyllä jännittävää.Saako kysyä kenelle kirjoitit? :)
Laurille :)
Eikö keneenkään olla oltu vielä yhteydessä tuotannosta ? Alkaa puuduttaa tämä odottelu. Mulle sanottiin puhelimessa ,että kuun loppuun mennessä ilmoitetaan miten käy. Phuuh.
Alkaa kyllä hermot olemaan riekaleina tästä odottelusta😬 Jospa huomenna jotain tapahtuisi.. to-pe on viimeistään pakko saada selvyys valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö keneenkään olla oltu vielä yhteydessä tuotannosta ? Alkaa puuduttaa tämä odottelu. Mulle sanottiin puhelimessa ,että kuun loppuun mennessä ilmoitetaan miten käy. Phuuh.
On kyllä puuduttavaa tämä odottelu, melkein voi lyödä jo hanskat tiskiin. Mutta oliko niin että jokatapauksessa ilmotetaan niillekin jotka ei tuu valituksi että nyt ei tärpännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä puuduttavaa tämä odottelu, melkein voi lyödä jo hanskat tiskiin. Mutta oliko niin että jokatapauksessa ilmotetaan niillekin jotka ei tuu valituksi että nyt ei tärpännyt?
Kyllä mulle sanottiin että ilmoitetaan joka tapauksessa , tulee valituksi tai ei.
Niinpä, odottajan aika on pitkä 🙈 Mutta maajussit saivat kirjeet ilmeisesti vasta viime torstaina niin kyllähän heillä täytyy olla rauhassa aikaa lukea kirjeitä ja tehdä valinnat, joten loppuviikosta odottelen yhteydenottoa 😊
Siis sanottiin, että soittavat vaikka en pääsisi ohjelmaan.
Vappu Pimiä on instan mukaan Fiskarsilla Raaseporissa. Eikös se Patrick ollut sieltä. Ettei nyt vaan olisi kuitenki vielä kirjeitä jakamassa
Siis onko oikeasti niin, että kaikki 8 maajussia oli viime viikolla Vapun kanssa yhdessä sielä Kartanossa Kouvolassa ja ne kirjeet on jo jaettu?? Ja ettei maajussit itse saa soittaa niille mitään, jotka valitaan Naantaliin??
Niin stressaavaa tää odottelu ja epätietoisuus..
Got kirjoitti:
Siis onko oikeasti niin, että kaikki 8 maajussia oli viime viikolla Vapun kanssa yhdessä sielä Kartanossa Kouvolassa ja ne kirjeet on jo jaettu?? Ja ettei maajussit itse saa soittaa niille mitään, jotka valitaan Naantaliin??
Niin stressaavaa tää odottelu ja epätietoisuus..
Nyt vähän näyttäs siltä että viime viikolla ne on tosiaan siellä kartanolla jaettu... tosiaan itellekin kun luvattiin soittaa kuun vaihteessa ja sanottiin, että noin viikon saavat maajussit aikaa lueskella kirjeitään. Kävis siis järkeen, että to-pe soitellaan tuotannosta maajussien valintojen suhteen. 😊
Alkaa kyllä itelläkin pää hajoomaan... ei tunnu muuta enää edes ajattelevan kun että sais tässä asiassa nyt mielenrauhan ja tietäis, onko valituksi tullut vai ei...
Olis aika huono juttu, jos maajussit ei saisi itse soittaa valituille. Jos kävisi tuuri, että tulis soitto, että minut on valittu naantaliin, niin vois mennä "pupu pöksyyn". Haluaisin toki puhua maajussin kanssa edes yhden puhelun, jotta itsekkin kuulis, että luistaako juttu.
Voivoi. Itsekin olin ajatellut,että maajussi kelle kirjoitin, niin soittaisi itse edes sen yhden puhelun, niin saisi vähän makua juuri tuosta että luistaako keskustelu.. että vähän typerältä tuntuisi lähteä Naantaliin jos kutsu kävisi, kun ei saa puhua puhelimessa ennen sitä..
Niin minullekin puhelimessa sanottiin kun tuotannosta soitettiin, että kuun vaihteessa tieto ja he ilmoittavat olin sitten valittu tai en. Mutta ajattelin silloin,että he vain virallisesti ilmoittavat maajussin puhelun lisäksi..
Joo eipä tässä ole juuri muuta pyörinyt viime viikkoina mielessä.... raskasta tää epätietoisuus