Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olkapää sijoiltaan

Vierailija
04.03.2013 |

Mulla meni olkapää sijoiltaan tuossa äskettäin kun nousin sängystä. Muljahti välittömästi takaisin. Nyt on ehkä hiukan arka, tai siis tuntuu että on ollut sijoiltaan muttei ole kipeä. Pitääkö käydä lääkärillä näyttämässä silti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/6 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni olkapää on tajuttoman kipeä jos menee sijoiltaan. Karski veljenikään ei pystynyt edes kävelemään autolle kun olkapää lähti paikaltaan vaikka muuten ei ole kipuherkkä.

Ei kait sun tartte ainakaan tänään sännätä lääkäriin jos liikkuu normaalisti jne. Mutta voihan sitä soittaa ja kysyä päivystyksestä ? Itse varmaan odottelisin huomiseen jos käsi toimii normaalisti ja soittelisin aamusta päivystykseen jos siltä sitten tuntuisi.

Mutta tämä on täysin maallikon mielipide ei mitenkään tietoon pohjautuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mikäli olkapää on nyt selvästi paikoillaan. On normaalia, että se tuntuu yhä ikävältä. Tuo tuntu menee viimeistään vuorokauden kuluessa ohitse. Minulle on jopa lääkäri neuvonut, miten saada nivel itse takaisin paikoilleen ja täten välttää sairaalareissu.

Vierailija
4/6 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitti! Soitin varuiksi päivystykseen ja neuvoivat, että pidän kättä nyt rentona ja lähellä vartaloa muutaman päivän ja yöllä en nuku käden päällä tai nosta kättä ylös jottei mene uudelleen sijoiltaan. Säikähdin vaan aivan tuhottomasti kun yhtäkkiä sänkyä pedatessa tuntui että koko käsi irtoaa. Nyt ei ole muuta kuin hiukan arka ja vähän särkee jos liikautan kättä taaksepäin. Pitänee olla varovainen nyt ja olla nostelematta taaperoa pariin päivään niin eiköhän tuo tuosta unohdu. Mutta kamala kokemus vaikka olikin nopeasti ohi!

Ap

Vierailija
5/6 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rusahti joskus olkapää miehen kanssa leikkiessä ja se oli ainakin viikon kipeä. Terveyskeskuksesta käskettiin syödä paketti särkylääkettä kuuriluontoisesti, ja kyllä se siitä ohi meni. Tosin vieläkin, jos nojaan siihen olkapäähän pitkän aikaa esim. lukiessa, se tuntuu vähän ikävältä.

Vierailija
6/6 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika jäljessä mutta miten se meni sijoiltaan? 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi