Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ruokakaupan kassaan, jolla on hanskat kädessä?

Vierailija
04.03.2013 |

ja miksi ajattelet hänen niitä käyttävän?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 10:12"]

Mitä itse ajattelet hoitajasta jolla on hanskat kädessä?

[/quote]

Hoitsu laittaa joka potilaan kohdalla uudet puhtaat hanskat. Kassa ei laita.

Vierailija
62/75 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt peset ne omenat ja tomaatit, ennen kuin syöt?? Oletko ajatellut missä ne voi pyöriä, ennen kuin ne tulee edes kauppaan ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin hänellä on hyvä syy käyttää niitä, kuten esim nikkeliallergia

Vierailija
64/75 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä aina asia joka ihmetyttää!! Mieti mistä asti ne omenat tulee ja kuinka monen ihmisen käpälän kautta. Kai sinä ne oikeasti peset. Ja ei se myyjä tosiaan niitä tomaattejakaan mistään tomaattitarhalta hae kauppaansa. Ja mieti kuinka moni on käpälöiny niitä tomaatteja kaupassa kun on omiansa pussiinsa laittanut.

Eiköhän kassan yleisin syy ole juuri se nikkeliallergia, eli tulee ihottumaa kolikoista.

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 10:13"]

Käpälöivät sitten tomaattejani ja omenoitani niillä hanskoilla.... yök

[/quote]

Vierailija
65/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata tähän ikivanhaan ketjuun. Mulla on hanskat siksi, että mun kädet on aina todella kuivat. Eivät siis välttämättä siinä mielessä, että niitä tarvitsisi rasvata. Mut mun sormenpäät eivät tuota ehkä niin paljon hikeä, että niillä saisi mitään auki.

Kuivilla sormenpäillä ei siis saa avattua asiakkaille pusseja valmiiksi, vaan niiden kanssa saa näpertää ikuisuuden. Pinnoitetuilla hanskoilla tämä käy nopeasti.

Myös seteleistä saa paremman otteen pinnoitetuilla hanskoilla kuin kuivilla sormenpäillä. Kaikki kassat on varmaan nähneet kun varsinkin vanhemmat ihmiset nuolaisevat sormeaan ennen kuin ottavat setelinsä lompakosta. Tai tarttuvat siihen muovikassiin tai avaavat heviosastolla hedelmäpussia.

Mä en ainakaan halua paljain käsin koskea näihin seteleihin ja kolikoihin. Ja hanskoilla en halua kosketella edes omaa naamaani. Jos omaa naamaa kutittaa, niin otan hanskan kädestä ja raaputan. Myös niistäessä otan hanskat pois ja laitan hanskat takaisin käteen. Voisin myös niistää paljain käsin ja jatkaa paljain käsin tuotteiden käsittelyä kassalla. Aina ei ole saatavilla desinfioitniainetta.

Myöskin tuotteet ovat todella likaisia. Uudet hanskat ovat ihan mustina ensimmäisen työpäivän jälkeen. En halua käsitellä tätä kaikkea paljain käsin.

Myös seteleiden ja kuittien käsitteleminen paljain käsin saa ihoni kuivumaan. Myös jos piirrän paljon paperille niin sekin kuivattaa.

Hanskat ovat siis aivan pop.

Vierailija
66/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että hän aikoo kuristaa minut.

Vierailija
67/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän AINA kassalla hanskoja..yli kaksikymmentä olen ollut tässä työssä ja tänä aikana kärsinyt yhden mahataudin ja yhden flunssan.

Hanskat suojaa pöpöiltä.

Vierailija
68/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koti s market kaikilla kassalla on hanskat. Ei haittaa. Ja itse aikoinaan kahviossa olleena kädet aukesi kolikoista ja se löyhkä tarttui käsiin ettei lähtenyt kun fairylla. Ties minkä räkä käpälän jäljiltä ovat. Ja lisäksi monilla se nikkeli allergia

Vierailija
69/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun häneen samalla tavalla kuin kassahenkilöön, jolla ei ole hanskoja kädessä.

Vierailija
70/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri juin nettijutun myyjästä, joka suojaa itseään influenssalta ja haavoilta hanskojen avulla. Tuntuu vähän ällöttävältä ne hanskat, koska ne likastuvat aika nopeasti ja niitä tuskin pestään. Käpälöivät sitten tomaattejani ja omenoitani niillä hanskoilla.... yök

Esim. jo ne rahat lompakossasi ovat kulkeneet satojen käsien läpi - ja mitenköhän puhtaiden käsien? Eikö yhtään inhota ajatella sitä?

Etkö pese niitä omenoitasi ja tomaattejasi?

Luitko jutun, jossa kehotettiin tekemään niin, koska ennen sinua ainakin 5 ihmistä on jo koskenut siihen tuotteeseen. Lisäksi suojeluaineet ym.

Kyllä ne hanskat pestään ja ne voi vaihtaa puhtaisiin aina kun haluaa ja on tarpeen.

Vierailija
71/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että hän aikoo kuristaa minut.

Se on todennäköisin syy kaikelle hanskojen käytölle kaikkina aikoina.

Vierailija
72/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nuuhkia niitä hanskoja...nuuh...aah...

Vierailija
73/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ällöttävä. Kädet pestään, hanskoja luultavasti ei läheskään niin usein.

Varmaan allerginen kolikoille.

Vierailija
74/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikkeliallergia, kolikot aiheuttaa ongelmia.

Kolikoissa ei ole nikkeliä.

Vierailija
75/75 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 10:12"]

Mitä itse ajattelet hoitajasta jolla on hanskat kädessä?

Hoitsu laittaa joka potilaan kohdalla uudet puhtaat hanskat. Kassa ei laita.

Kassatyöntekijä ei koske asiakkaaseen.

Hoitaja käsittelee sairaita lihojasi ja vaihtaa hanskat, jottei kuljettaisi inhoja bakteereitasi seuraavan asiakkaan lihoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme