Mies lyö, mihin nyt?
Minä en jaksa tätä p*skaa enää, naama kuin pandalla ja kädet, kyljet, kaikki hakattu mustelmille. Olen täysin tietoinen että kyseinen mies on ihmisper*e ja olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mutta mihin? Minulla ei ole luottotietoja plus mukanani on vielä koira (miehen, mutta kas kummaa, seuraa minua), eikä turvakotiin pääse koiran kanssa.
Olen ihan loppu. En saa asuntoa joten oikeasti MITÄ mä teen??
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Sori mut tää mies hakkaa Provo eri versioineen on pyörinyt palstalla jo vaikka kuinka kauan
Toivottavasti pyörii jatkossakin. Näistä keskusteluista voi saada apua ihan oikeat perheväkivallan uhrit, vaikka eivät edes kirjoittaisi mitään tälle palstalle, ikinä. Vertaistuki, jopa keksitty, on jossain tapauksissa se liikkeellepaneva voima joka saa uhrin hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut tää mies hakkaa Provo eri versioineen on pyörinyt palstalla jo vaikka kuinka kauan
No en tiedä siitä. En ole lukenut. Hain apua ja sain sitä, huudelkaa provoksi vaikka maailman tappiin, minä otan koirani ja muutan Mikkeliin! JES!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno Provo 6/5 .
Upposi kuin majavan etuhampaat kuivaan oksaan. Kaikki äitihahmot ympäri Suomen hormonihuuruissaan kirjoittelivat kuinka ap n täytyy pelastaa itsensä. Apeelle pointsit ettei vängännyt liian kauaa vastaan että provo pysyi uskottavana.
Ja kiva onnellinen loppu tässä Provossa. Tosin maukkaampaakin maukkaampi lopputwisti olisi että AP palaisi miehen luo ja ottaisi taas turpaan, ja palstamammat huutaisi kuin hyeenat.
Hohhhoiaa. On joo tosi "provo" että mies lyö naista tässä maassa? Sun mielestä on varmaan PROVO kun joku käy paskalla? Ite saat 0/5. Minä kiitän avusta.
ap
Koska ei kukaan idiootti käytä koiraa tekosyynä sille, miksi ei voi lähteä. Ja ripustaudu siihen kiinni, jotta ei vaan missään nimessä tarvitse tehdä mitään. Onhan se ikävää koiralle jäädä tuonne, mutta ei se ole mikään syy eikä myöskään mikään tekosyy. Se koira ei ole sinun, joten tottakai se annetaan eteenpäin. Aina ei ole vaihtoehtoja, ei muuta kuin eläinsuojeluilmoitus. Mutta koska vaan vänkäät ja kinaat vastaan niin siksi tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon teidän elämäänne on kuulunut tai kuuluvat lääkkeet, päihteet ja savukkeet?
Mun elämääni eivät kuulu kumpikaan ensimmäisistä. Poltan kyllä tupakkaa. Siksikö mua saa lyödä? Oikeesti jotain rajaa näihin
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno Provo 6/5 .
Upposi kuin majavan etuhampaat kuivaan oksaan. Kaikki äitihahmot ympäri Suomen hormonihuuruissaan kirjoittelivat kuinka ap n täytyy pelastaa itsensä. Apeelle pointsit ettei vängännyt liian kauaa vastaan että provo pysyi uskottavana.
Ja kiva onnellinen loppu tässä Provossa. Tosin maukkaampaakin maukkaampi lopputwisti olisi että AP palaisi miehen luo ja ottaisi taas turpaan, ja palstamammat huutaisi kuin hyeenat.
Hohhhoiaa. On joo tosi "provo" että mies lyö naista tässä maassa? Sun mielestä on varmaan PROVO kun joku käy paskalla? Ite saat 0/5. Minä kiitän avusta.
ap
Koska ei kukaan idiootti käytä koiraa tekosyynä sille, miksi ei voi lähteä. Ja ripustaudu siihen kiinni, jotta ei vaan missään nimessä tarvitse tehdä mitään. Onhan se ikävää koiralle jäädä tuonne, mutta ei se ole mikään syy eikä myöskään mikään tekosyy. Se koira ei ole sinun, joten tottakai se annetaan eteenpäin. Aina ei ole vaihtoehtoja, ei muuta kuin eläinsuojeluilmoitus. Mutta koska vaan vänkäät ja kinaat vastaan niin siksi tämä on provo.
Vänkään ja kinaan? :DDDD Lue ketju. Sain apua. Siinä sun provos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno Provo 6/5 .
ap
Ap vastasi tähän asiallisesti. Kas kummaa kun poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene vanhemmillesi?
Ei valitettavasti mahdollista. Isä kuollut, äiti alkoholisti
ap
Entä isovanhemmat. Minä olisin valmis ottamaan lapseni ja lapsenlapseni luokseni jos tarvetta olisi.
Ottakaa nyt hyvät lapset opiksenne älkääkä enään suostuko mihinkään yhteiseen, ei edes tapaamiseen väkivaltaisen ihmisen kanssa. Ei mihinkään, ei edes puhelimitse.
Nää muutama pöljä trollinhuutelija täällä ketjussa on selvästi jotain teinejä, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Valitettavasti olen itsekin joutunut painimaan aikoinani tuon koiraa-ei-saa-turvakotiin-ongelman kanssa ja ei olisi tullut mieleenikään jättää sitä taakse kiusattavaksi. Itse pääsin sitten onneksi toisaalle turvaan, mutta ymmärrän täysin että se huoli siitä rakkaasta perheenjäsenestä on musertava.
En lukenut koko ketjua, mutta oletko ap tehnyt rikosilmoituksen miehen pahoinpitelystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira on miehen niin et voi sitä muutenkaan mukaan ottaa. Koirasta ilmoitus eläinsuojeluun, jos se on vaarassa miehen seurassa.
Voin ottaa, olen varmistanut tämän. Miehellä ei ole mitään osoitusta siitä, että koira on hänen, ja poliisit on nähneet kuinka se seuraa aina mua. Meillä siis käyneet useasti. Viimeksi saatiin jopa kyyti asemalle, että päästiin karkuun. Oli muuten yllättävän pieni se maijan koppi (pieni kevennys, anteeksi, yritän repiä huumoria jostain)
ap
Onko sinulla osoitusta, että koira on sinun?
Jos ei, koira ei ole kummankaan teistä.Mitä väliä sillä on jos mies pahoinpitelee koiraa todistetusti ja Ap on se joka vie koiran pois miehen luota!
Ensiksikään ei voi tietää, onko koiraa TODISTETUSTI pahoinpidelty.
Toiseksi, koiran poisvieminen on eläinsuojelun homma.
Koira kuuluu eläinsuojelun sijoituspaikkaan, koska kukaan ei koiraa ilmeisesti omista.Huoh. Juurihan Ap tuolla kertoi että on poliisinkin tiedossa miten koiraa kohdellaan. Ja jos ei pysty todistamaan kenen koira on, silloin Ap ei saa mitään sanktiota siitä että ottaa koiran mukaansa ja hommaa sen turvaan, ihan sama minne.
Jos poliisi todella tietäisi, että mies pahoinpitelee koiraa, olisi eläinsuojeluilmoitus tehty jo poliisin toimesta, ja koiraa ei enää miehellä olisi.
Ei miehellä olekaan. Mulla on.
ap
Miksi aloitusviestissä väitit että koira on miehen, jos näin ei kuitenkaan ole?
Vierailija kirjoitti:
Nää muutama pöljä trollinhuutelija täällä ketjussa on selvästi jotain teinejä, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. Valitettavasti olen itsekin joutunut painimaan aikoinani tuon koiraa-ei-saa-turvakotiin-ongelman kanssa ja ei olisi tullut mieleenikään jättää sitä taakse kiusattavaksi. Itse pääsin sitten onneksi toisaalle turvaan, mutta ymmärrän täysin että se huoli siitä rakkaasta perheenjäsenestä on musertava.
Joku ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira on miehen niin et voi sitä muutenkaan mukaan ottaa. Koirasta ilmoitus eläinsuojeluun, jos se on vaarassa miehen seurassa.
Voin ottaa, olen varmistanut tämän. Miehellä ei ole mitään osoitusta siitä, että koira on hänen, ja poliisit on nähneet kuinka se seuraa aina mua. Meillä siis käyneet useasti. Viimeksi saatiin jopa kyyti asemalle, että päästiin karkuun. Oli muuten yllättävän pieni se maijan koppi (pieni kevennys, anteeksi, yritän repiä huumoria jostain)
ap
Onko sinulla osoitusta, että koira on sinun?
Jos ei, koira ei ole kummankaan teistä.Mitä väliä sillä on jos mies pahoinpitelee koiraa todistetusti ja Ap on se joka vie koiran pois miehen luota!
Ensiksikään ei voi tietää, onko koiraa TODISTETUSTI pahoinpidelty.
Toiseksi, koiran poisvieminen on eläinsuojelun homma.
Koira kuuluu eläinsuojelun sijoituspaikkaan, koska kukaan ei koiraa ilmeisesti omista.Huoh. Juurihan Ap tuolla kertoi että on poliisinkin tiedossa miten koiraa kohdellaan. Ja jos ei pysty todistamaan kenen koira on, silloin Ap ei saa mitään sanktiota siitä että ottaa koiran mukaansa ja hommaa sen turvaan, ihan sama minne.
Jos poliisi todella tietäisi, että mies pahoinpitelee koiraa, olisi eläinsuojeluilmoitus tehty jo poliisin toimesta, ja koiraa ei enää miehellä olisi.
Ei miehellä olekaan. Mulla on.
ap
Miksi aloitusviestissä väitit että koira on miehen, jos näin ei kuitenkaan ole?
Ole ystävällinen ja lue koko ketju. Koira on alunperin miehen, mutta täysin mun perässäni. Minä olen se joka lenkittää, harjaa, leikkii, huolehtii, ruokkii. Sanoin, että mulla on, koska epäiltiin sitä miksei koiraa viedä pois hakkaavalta mieheltä. Ei viedä, koska se on nyt mun. Ja voin kertoa, ettei sekarotuisesta tarvita mitään "omistuspapereita", se on mun , kaikki näkee sen. Ja nyt me päästään eteenpäin. Yhdessä. Olen ikuisesti kiitollinen sille joka antoi nollalinjan numeron
ap
Sofia Mannerheim turvakotiin Itä-Hkiin voi ottaa koiran.Soita lähimpään turvakotiin.Joissakin on myös vapaaehtoisia,jotka hoitaa asiakkaiden lemmikkejä.
Luottotietojen osalta sossu ja turvakoti etsii ratkaisun.
Turvakodissa oleminen ruokineen yms. ei maksa sulle itsellesi mitään.
Googleta sellainen numero kuin ”nollalinja”. sieltä neuvotaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää nyt päättää kumpi merkitsee enemmän, sun henki ja terveys vai koiran. Ei siinä muuta.
Voiko noin tyhmästi ajattelevaa olla? Molemmat ovat tärkeitä. Eläin on viaton ja ihmisten vallan alla.
Kyllä on hullua jos ei saa turvakotiin ottaa eläintä! Allergiahuoneet erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä onnistunein provo vähään aikaan. Moni ilmeisesti uskoi tän "mies hakkaa --> en hae apua + 100 tekosyytä --> mammat raivoaa --> ok haen sittenkin"-tarinan.
Lopuksi riitti vielä ap:lla energiaa "puolustautua" trolleja vastaan ja kunnon loppukahinat saatiin ketjuun vielä.
Näitä lisää.
Et ilmeisesti osaa lukea? tarina ei mennyt laisinkaan noin. Mutta joo, huutele provoa kun et p*lluakaan saa :)
Taisi mennä neidille tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä onnistunein provo vähään aikaan. Moni ilmeisesti uskoi tän "mies hakkaa --> en hae apua + 100 tekosyytä --> mammat raivoaa --> ok haen sittenkin"-tarinan.
Lopuksi riitti vielä ap:lla energiaa "puolustautua" trolleja vastaan ja kunnon loppukahinat saatiin ketjuun vielä.
Näitä lisää.
Et ilmeisesti osaa lukea? tarina ei mennyt laisinkaan noin. Mutta joo, huutele provoa kun et p*lluakaan saa :)
sanoo ääliö joka poistatti kommentin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lisää.
Sä olet niin läpinäkyvä naisvihaaja kun et saa toosaa. No voi voi, opettele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse turvakotiin ja koirasta ilmoitat eläinsuojeluun.
Miksi koira pitäisi jonnekin eläinsuojeluun hylätä?
Koira kärsii siellä hakkamisen keskellä, vaikkei sitä lyötäisikään. Sairasta touhua.
Linnanmäelle vai baariin? Vai lähtiskö sittenkin shoppailemaan jotain kivaa vaatekaappiin?