Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lyö, mihin nyt?

Vierailija
06.03.2019 |

Minä en jaksa tätä p*skaa enää, naama kuin pandalla ja kädet, kyljet, kaikki hakattu mustelmille. Olen täysin tietoinen että kyseinen mies on ihmisper*e ja olisi pitänyt lähteä jo ajat sitten. Mutta mihin? Minulla ei ole luottotietoja plus mukanani on vielä koira (miehen, mutta kas kummaa, seuraa minua), eikä turvakotiin pääse koiran kanssa.
Olen ihan loppu. En saa asuntoa joten oikeasti MITÄ mä teen??

Kommentit (176)

Vierailija
141/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet heti turvakotiin! Ansaitset parempaa. (tai kaverin luokse tms., turvaan tuolta mieheltä) Heti.

Vierailija
142/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle AP!Toivottavasti elämä tarjoilee sulle vielä joskus ihania asioita,joista just nyt et uskalla edes unelmoida.Tästä voi toipua!Ota kaikki apu ja tuki vastaan,mitä saat.Olen iloinen siitä,että minunkin maksamillani verorahoilla voi joku muuttaa koko elämänsä suunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse turvakotiin ja koirasta ilmoitat eläinsuojeluun.

Miksi koira pitäisi jonnekin eläinsuojeluun hylätä?

Koira kärsii siellä hakkamisen keskellä, vaikkei sitä lyötäisikään. Sairasta touhua.

Koira mukaan ilman muuta. Ei saa jättää hullun potkittavaksi.

(jotku kuulemma jättää muksunsa hullun siipan tykön kun itse lähtevät vihdoin viimein muualle...)

Jos joku väkivallan uhri jättää lapsensa väkivallan tekijälle, niin se väkivaltainen tyyppi on yleensä erittäin manipulointitaitoinen narsisti/psykopaatti ja osaa täydellisesti pyörittää lastensuojelua jne. Ja jos uhri ottaisi lapset mukaan, niin silloin syytettäisiin lapsikaappauksesta jne. Jos ei ole lapsiin kajonnut, niin hullullakin voi olla aivan hämmästyttävän paljon oikeuksia tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
144/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on valinnut ap:n omistajakseen, kuulostaa aivan erikoiselta että se ei tee mitään kun mies vetää ap:ta pataan. Koira yleensä puolustaa omistajaansa vaikka kuoleman uhalla.

Eli lienee provo tämä aloitus. No, toivottavasti joku oikeasti pulassa oleva saa apua vinkeistä.

Vierailija
145/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukkoon tai omaan isääsi olet yhteydessä tai veljiin aluksi.

He ovat ensisijaisesti ne jotka turvaavat sinut hullulta mieheltä.

He myös tekevät selväksi että ei käy enää jatkossa.

Missähän valkoroskalandiassa?

Vierailija
146/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koira on valinnut ap:n omistajakseen, kuulostaa aivan erikoiselta että se ei tee mitään kun mies vetää ap:ta pataan. Koira yleensä puolustaa omistajaansa vaikka kuoleman uhalla.

Eli lienee provo tämä aloitus. No, toivottavasti joku oikeasti pulassa oleva saa apua vinkeistä.

Ei pidä paikkaansa. Jos olisikin noin, niin Suomessa olisi todella paljon vähemmän perheväkivaltaa. 

Vierailija
147/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä kiittää sinua, että otit koiran mukaasi. Ymmärrän, että tilanne oli vaikea, mutta olet hyvä ihminen kun jaksoit vielä miettiä koiraakin vaikealla hetkellä. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
148/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on vain eläin. Poliisit kun soitat, niin kriisityöntekijät tulee. Mitä sä koirakoirakoira? Vallankäytön väline. Koira uuteen osoitteeseen tai piikille. Sairaalakin sulle yks mahdollisuus.

No, kaikkea hyvää kuitenkin. Elämä kantaa.

Vierailija
149/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ja toivon, että löydät turvallisen kodin. 

Muutettuasi muualle tee rikosilmoitus miehestä. Toivottavasti olet mennyt lääkäriin paikattavaksi vastenmielisten pahonpitelyiden jälkeen. 

Vierailija
150/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman sivun luettua alkaa muodostua kuva trollista. Itse tiedän aika paljon normitallaajaa enemmän turvakotiin hakijoista (myös tekaistuilla perusteilla hakijoista, niitäkin kuulkaa riittää) ja tämä keskustelu tuntuu muutaman ekan sivun lukemisella valitettavasti enemmän huomion hakemiselta (Ja niitäkin puheluita tehdään turvakoteihin useampia kuukausittain).

Jos ap:lla on oikeasti väkivallan pelko, hän on jo tähän mennessä soittanut nollalinjalle 0800 005 005. Mitään 100% täydellistä ratkaisua ei useinkaan voida kaikkien koirien, kissojen, kalojen, kilpikonnien tai vaikkapa jyrsijöiden kannalta tehdä, mutta kaikki inhimillinen yritetään aina. Esimerkiksi paikalle hälytetyt poliisit usein ovat eri käteviä koirien kanssa ja ajattelevat niiden parasta, jos ei pahasti luonnevikainen tapaus ole.

Anteeksi jos kuulostan jonkun mielestä julmalta, mutta anonyymiys oikeasti mahdollistaa välillä sen, että oikeasti apua tarvitsevien hätä hukkuu jonkun huomion hakuun.

Vierailija
151/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus:

- et tiedä, mitä itse haluat ja tarvitset, vaan kohdistat voimasi toiseen ja hänen ongelmiinsa. Seksisuhteessakin olet huolehtija, suoritat seksiä miellyttääksesi toista.

tunnet arvottomuutta, syyllisyyttä ja häpeää. Siedät huonoa kohtelua säilyttääksesi toisen kiintymyksen.

- tunnetilasi on riippuvainen toisen tunnetilasta. Koet herkästi itsesi syylliseksi toisen ärtymykseen, kiukutteluun ja vihanpuuskiin. Elämäsi tuntuu tyhjältä ilman huolia, kaaosta tai kriisiä. Samalla tunnet olosi kiusatuksi ja painostetuksi ja syytät muita omasta jamastasi.

- pelkäät tekeväsi virheitä, vaadit itseltäsi täydellisiä suorituksia ja odotat kiitosta. Tunnet syyllisyyttä voimakkaista vihantunteistasi ja pyrit tukahduttamaan ne.

- ajaudut kerta toisensa jälkeen ihmissuhteisiin, joissa voit huonosti. Etsit rakkautta ja hyväksyntää ihmisiltä, jotka eivät pysty rakastamaan. Sinulla on taipumus muihin riippuvuuksiin, kuten työnarkomaniaan, liikasyömiseen tai alkoholismiin.

Siksikö meidän läheiriippuvaisten on niin vaikea, mahdoton lähteä pois. Mieluummin annetaan hakata ja kohdella todella raa'asti ?

Vierailija
152/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap tässä. Soitin tonne nollalinjalle, sain numeron Mikkeliin johon saa viedä koiran! järkkäävät mulle turvakotiasunnon asap. Kiitos!!!! 

Hienoa, hyvä ap :) Paljon tsemppiä!

T. Aikoinaan samassa tilanteessa ollut

Vierailija
153/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman sivun luettua alkaa muodostua kuva trollista. Itse tiedän aika paljon normitallaajaa enemmän turvakotiin hakijoista (myös tekaistuilla perusteilla hakijoista, niitäkin kuulkaa riittää) ja tämä keskustelu tuntuu muutaman ekan sivun lukemisella valitettavasti enemmän huomion hakemiselta (Ja niitäkin puheluita tehdään turvakoteihin useampia kuukausittain).

Jos ap:lla on oikeasti väkivallan pelko, hän on jo tähän mennessä soittanut nollalinjalle 0800 005 005. Mitään 100% täydellistä ratkaisua ei useinkaan voida kaikkien koirien, kissojen, kalojen, kilpikonnien tai vaikkapa jyrsijöiden kannalta tehdä, mutta kaikki inhimillinen yritetään aina. Esimerkiksi paikalle hälytetyt poliisit usein ovat eri käteviä koirien kanssa ja ajattelevat niiden parasta, jos ei pahasti luonnevikainen tapaus ole.

Anteeksi jos kuulostan jonkun mielestä julmalta, mutta anonyymiys oikeasti mahdollistaa välillä sen, että oikeasti apua tarvitsevien hätä hukkuu jonkun huomion hakuun.

ja tässä näeme esimerkin idiootista, joka luki "muutaman sivun trollista", ei kuitenkaan niin pitkälle, että olisi nähnyt aloittajan soittaneen nollalinjalle juurikin tämän ketjun ansiosta

Vierailija
154/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt laitat itsellesi pakokassin, jossa on välttämättömät jutut, kuten rahapussi ja puhelin.

Soita turvakotiin. Toivottavasti he osaavat neuvoa koira-asiassa. Jos eivät osaa, niin sen jälkeen soitat eläinsuojeluun ja pyydät heitä auttamaan sen kanssa. Uskoisin, että voivat ottaa sen väliaikaisesti hoitoon, kun sinä olet turvakodissa.

Voit myös lähteä sieltä turvakotiin nyt ja soitella koiran asiat sen jälkeen kun olet itse turvassa. Turvakoti ei ole mikään vankila ja pääset sieltä halutessasi pois, joten koira ei ole heitteillä.

Mulla on ollut jo pitkään tällainen, tosin sillä erotuksella, että nukun puhelin ja lompakko tyynyn alla (mies rikkonut kolme mun luuria ja vienyt rahat). Vaatehuoneessa on koko ajan reppu, jossa vaihtovaatteet, koiranruokaa ja pesuaineet. On ihan v*tun hirveää elää elämää, missä koko ajan pelkäät, milloin se ovi käy ja se lyö taas. Silloin kun kaikki on hyvin on se ihanaa. Me ollaan just se söpö pari mitä ihan ääneen ihastellaan. Ja mun mies on just se, josta ei ikinä uskoisi. Ja joka kuukausi. Aina. Ei tää lopu.

ap

Nyt v**uun sieltä. Ihan oikeasti. Sulla on hengenlähtö lähellä.

Eläinsuojeluyhdistys löytää ihan varmasti jotain väliaikaista apua koiranhoitoon.

Mutta nyt: pois.

Vierailija
155/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Minulla on ollut kuusi isoa koiraa, ehkä yksi olisi purrut ketään, oli tilanne mikä hyvänsä. "Kuoleman uhalla" my ass. Ujoja ja arkojakin koiria on.

Vierailija
156/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se koirakin pelkää tuota ukkoa sen verran, ettei lähde puolustamaan, tätä naista. 

Vierailija
157/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tässä näeme esimerkin idiootista, joka luki "muutaman sivun trollista", ei kuitenkaan niin pitkälle, että olisi nähnyt aloittajan soittaneen nollalinjalle juurikin tämän ketjun ansiosta

Kukaan mihinkään soittanut :DD AP trollaili oikein kunnolla ja nauroi partaansa kun av-mammojen armeija yritti ottaa siipiensä suojaan. Eiköhän useammatkin kahvit lentänyt näppäimistölle kun palstamammoja vietiin (jälleen kerran) kuin litran mittaa.

Vierailija
158/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ja käy Porvooseen

Vierailija
159/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Jos tarvitset väliaikaista ratkaisua sinulle ja koirallesi, niin minulla on tyhjillään asunto Turussa. Tai voisin mahdollisesti hoitaa vähän aikaa koiraasi, minullakin on koira. Jos siis tulevat toimeen. Mutta Toivon kyllä, että asiat hoituu muuten.

Vierailija
160/176 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great logic: Puoliso hakkaa ---> kirjoitan av palstalle.

Ei trolli joo:D kaskun ei tulipalon keskeltä kirjoita että mitä tehä kun kämppä palaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi